Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 28 Kwietnia 2021
 
 
 
TVP: kanały w standardzie DVB-T2 dla 90 proc. Polaków, Euro 2020 w jakości UHD
 
Od 1 maja testowa emisja trzech stacji Telewizji Polskiej w nowym standardzie DVB-T2/HEVC będzie dostępna dla ok. 90 proc. mieszkańców kraju. Natomiast mecze Euro 2020 będą transmitowane w jakości UHD na kanale TVP 4K. więcej
 
 
Prezes Agory spotka się z przedstawicielami KE ws. Eurozetu. "Rażące naruszenia przepisów prawa"
 
Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory napisał list do Margrethe Vestager, unijnej komisarz ds. ochrony konkurencji, w którym skrytykował zablokowanie przez prezesa UOKiK przejęcia przez firmę kontrolnego pakietu Eurozetu. Przedstawiciele Agory mają spotkać się z przedstawicielami Komisji Europejskiej w tej sprawie na początku maja. więcej
 
 
Branża reklamowa nie zgadza się z krytyką spotu WieśMaca o filharmonii. "To zabawna i lekka reklama"
 
Nowy spot McDonald's promujący burgery WieśMac zbulwersował środowisko muzyki klasycznej, firmie zarzucono utrwalanie fałszywych stereotypów. Eksperci od kreacji i strategii twierdzą z kolei, że spot wpisuje się w trendy inkluzywności i różnorodności. - McDonalds, dzięki zestawieniu muzyki poważnej ze swoją marką, pokazał ludzi zróżnicowanych i bliskich nam. A to może wyłącznie utrwalać przekonanie, że tego typu sztuka nie jest domeną elitarnych wyżyn społecznych, ale zainteresowanie nią mogą wykazywać także zwykli ludzie - ocenia Marek Gonsior, doradca marki i niezależny konsultant w Marketers. więcej
 
 
Joanna Górska nie będzie prowadziła porannego pasma w Polsat News
 
Joanna Górska ma prowadzić w Polsat News nowy program, który prawdopodobnie pojawi się na antenie jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio prowadziła poranne pasmo „Nowy dzień”. więcej
 
 
RPO uzupełnia apelację od zgody prezesa UOKiK na kupno Polska Press przez Orlen
 
PKN Orlen po przejęciu Polska Press będzie miał wpływ na druk konkurencyjnych tytułów, co da mu dominująca pozycję na rynku regionalnej prasy. Kupno portali internetowych to dostęp do danych kilkunastu milionów użytkowników, bezcennych z perspektywy rządzących - podkreśla Rzecznik Praw Obywatelskich w piśmie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polskie Radio: wpływy 9 proc. w górę, 80 proc. z abonamentu i rekompensaty, 20 mln zł zysku więcej
 
Walka klientów o lody Ekipy. "Zadziałała reguła niedostępności" więcej
 
"Sexify" pokazuje, jak wygląda świat młodych ludzi więcej
 
Polskie Radio prezentuje wiosenne ramówki. Kamińska: starannie opracowana oferta więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Zapraszamy do współpracy agencja PR/marketing Wydawnictwo Federal Media Company
Dziennikarz Motoryzacyjny AutoSwiat.pl Ringier Axel Springer
Dziennikarz Business Insider Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Analityk danych online TIME
Redaktor - poradnikzdrowie.pl Grupa ZPR Media
Specjalista ds. SEO TIME
Redaktor - news Polskie Radio
Korektor Polskie Radio
DZIENNIKARZ, PREZENTER WIADOMOŚCI Radio dla Ciebie
Redaktor Naczelny / Editor in Chief LiveChat LiveChat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP: kanały w standardzie DVB-T2 dla 90 proc. Polaków, Euro 2020 w jakości UHD

Od 1 maja testowa emisja trzech stacji Telewizji Polskiej w nowym standardzie DVB-T2/HEVC będzie dostępna dla ok. 90 proc. mieszkańców kraju. Natomiast mecze Euro 2020 będą transmitowane w jakości UHD na kanale TVP 4K. więcej

Joanna Górska nie będzie prowadziła porannego pasma w Polsat News

Joanna Górska ma prowadzić w Polsat News nowy program, który prawdopodobnie pojawi się na antenie jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio prowadziła poranne pasmo „Nowy dzień”. więcej

,,Mecenas Porada" jesienią w Polsacie, stacja chce nakręcić drugi sezon

Telewizja Polsat skończyła zdjęcia do nowego serialu „Mecenas Porada” z Aleksandrą Domańską w roli głównej, którego premiera najprawdopodobniej odbędzie się w jesiennej ramówce - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Diana Rudnik wróciła do prowadzenia głównego wydania ,,Faktów"

W „Faktach” TVN ponownie pojawiła się Diana Rudnik, która nie prowadziła głównego wydania programu od kilku miesięcy. więcej

Koncert ,,Serdeczna Matko, opiekunko ludzi" 3 maja w Polsacie

Telewizja Polsat w poniedziałek, 3 maja zrelacjonuje koncert poświęcony obchodom katolickiego święta Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski, który odbędzie się na Jasnej Górze. więcej

Laskowski, Szpakowski i Borek skomentują mecze grupowe Polaków na Euro 2020

Mateusz Borek, Dariusz Szpakowski i Jacek Laskowski będą komentowali mecze polskiej reprezentacji w grupowej fazie Euro 2020. Szpakowski dodatkowo ma skomentować także finał turnieju. więcej

Nowy program ,,Piękne i samotne" w TVP Kobieta. ,,Zdejmujemy z kobiet to co sztuczne, zmywamy im makijaż i wysyłamy na randkę"

TVP Kobieta w zeszłą niedzielę rozpoczęła emisję nowego programu „Piękne i samotne”. więcej

Dokumentalna seria ,,Windsor. Największa miłość Elżbiety II" w majowy weekend w TVP Kobieta

TVP Kobieta od 30 kwietnia do 3 maja br. emitować będzie składający się z czterech odcinków dokumentalny cykl „Windsor. Największa miłość Elżbiety II”. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prezes Agory spotka się z przedstawicielami KE ws. Eurozetu. "Rażące naruszenia przepisów prawa"

Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory napisał list do Margrethe Vestager, unijnej komisarz ds. ochrony konkurencji, w którym skrytykował zablokowanie przez prezesa UOKiK przejęcia przez firmę kontrolnego pakietu Eurozetu. Przedstawiciele Agory mają spotkać się z przedstawicielami Komisji Europejskiej w tej sprawie na początku maja. więcej

 
Tok FM proponuje podcasty Magdaleny Rigamonti o polskim Kościele

Od wtorku, 27 kwietnia, platforma podcastowa Tok FM (Grupa Radiowa Agory) prezentuje nowy cykl podcastów Magdaleny Rigamonti pt. „Rzeczpospolita Kościelna”. To seria rozmów dziennikarki o Kościele i jego pozycji w Polsce. więcej

 
Michał Gąsiorowski i Krystian Hanke udziałowcami Radia 357

Dziennikarze Michał Gąsiorowski i Krystian Hanke objęli po 25 udziałów internetowego Radia 357. Tyle samo ma pozostałych czterech udziałowców stacji. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w IV kwartale 2020 i I kwartale 2021. Duży spadek Trójki i Eski

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Antyradio i RMF Classic - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Agora skarży się unijnej komisarz na UOKiK ws. kupna Eurozetu

Prezes Agory Bartosz Hojka w liście do Margrethe Vestager, unijnej komisarz ds. ochrony konkurencji, skrytykował zablokowanie przez prezesa UOKiK przejęcia przez firmę kontrolnego pakietu Eurozetu. Komisja Europejska nie może interweniować w tej sprawie, bo Agora i Eurozet nie są wystarczająco dużymi podmiotami. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Branża reklamowa nie zgadza się z krytyką spotu WieśMaca o filharmonii. "To zabawna i lekka reklama"

Nowy spot McDonald's promujący burgery WieśMac zbulwersował środowisko muzyki klasycznej, firmie zarzucono utrwalanie fałszywych stereotypów. Eksperci od kreacji i strategii twierdzą z kolei, że spot wpisuje się w trendy inkluzywności i różnorodności. - McDonalds, dzięki zestawieniu muzyki poważnej ze swoją marką, pokazał ludzi zróżnicowanych i bliskich nam. A to może wyłącznie utrwalać przekonanie, że tego typu sztuka nie jest domeną elitarnych wyżyn społecznych, ale zainteresowanie nią mogą wykazywać także zwykli ludzie - ocenia Marek Gonsior, doradca marki i niezależny konsultant w Marketers. więcej

Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski w jury Cannes Lions

W tegorocznym konkursie reklamowym Cannes Lions prace oceniać będą Joanna Łojko (Fundacja Rak'n'Roll), Kacper Sawicki (Papaya Films) oraz Maciej Twardowski (Ogilvy). więcej

Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker

Maciej Kawka awansował do zespołu zarządzającego agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Odpowiada w nim za obszar strategii i badań. Łukasz Kołdys, po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM, objął rolę szefa działu badań Wavemaker. więcej

Publicis Groupe przejmuje od WPP globalny budżet mediowy Stellantis

Holding reklamowy Publicis Groupe wygrał przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego koncernu samochodowego Stellantis, do którego należą takie marki samochodów, jak m.in. Fiat, Alfa Romeo. Dotychczas zajmowały się tym agencje należące do WPP. więcej

,,Wszystko jest odLottowe" w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)

Totalizator Sportowy zaczął kampanię reklamującą Gierki, które kilka miesięcy temu pojawiły się w ofercie platformy Lotto.pl. Akcję przygotowały firmy marketingowe Havas Warsaw, Agencja Warszawa i Starcom. więcej

Kamila Malanowicz na czele marketingu Zwolnionych z Teorii

W Fundacji Zwolnieni z Teorii powstał nowy dział marketingu, na czele którego stanęła Kamila Malanowicz. więcej

AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP

Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Grupy RAS Polska. więcej

Piwo Łomża zmienia szatę graficzną

Piwo Łomża, produkowane przez Van Pur przechodzi gruntowną metamorfozę i zmienia swoją szatę graficzną. Nowy design ma podkreślić regionalny rodowód piwa i nawiązać do korzeni marki. Wprowadzone zmiany są elementem nowej strategii rynkowej brandu. więcej

Fundacja Gajusz w kampanii "Dzieci - śmieci" opowiada o krzywdzie najmłodszych

Do końca kwietnia łódzka Fundacja Gajusz prowadzić będzie kampanię społeczną "Dzieci - śmieci", która porusza temat krzywdzonych dzieci. Przygotowane animacje pokazują szokujące, prawdziwe historie bicia i znęcania się nad najmłodszymi, uświadamiają jak wiele wsparcia potrzebują dzieci, okrutnie doświadczone przez świat dorosłych. W realizacji kampanii fundację pro bono wspiera Bluerank. więcej

Dostęp do Netflixa w promocji Play Now TV, w reklamach Magdalena Różczka (wideo)

Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła promocję usługi Play Now TV obejmującą darmowy dostęp do Netflixa. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem aktorki Magdaleny Różczki. więcej

Samsung promuje się na TikToku. Magda Berenda i Kuba Norek gospodarzami wydarzenia Unlocked It Live

Samsung rozpoczyna akcję promującą tę markę w serwisie TikTok. Koncern w środę 28 kwietnia 2021 roku udostępni wydarzenie zatytułowane Unlocked It Live, które poprowadzą Magda Bereda, piosenkarka i współprowadząca program The Voice Kids oraz Kuba Norek, twórca posiadający na TikToku ponad 4,5  mln odbiorców. W trakcie transmisji zaprezentowane zostaną atuty urządzeń Samsunga, zaś widzowie będą mieli możliwość uzyskania kodów zniżkowych na zakup wybranych produktów koncernu. więcej

Somersby Pi?a Colada reklamowane w telewizji

Ruszyła kampania reklamowa piwa Somersby Piña Colada (Carlsberg Polska). więcej

Patagonia promuje lokalne spółdzielnie energetyczne w kampanii ,,We the Power"

Marka odzieży outdoorowej Patagonia ruszyła z kampanią „We the Power”, w której skupia się na zachęcaniu obywateli do wyobrażenia sobie nowego systemu energetycznego, opartego na lokalnych spółdzielniach energetycznych. więcej

Miloo Home dołącza do klientów Circlewise

Miloo Home, marka należąca do Home Invest International, specjalizująca się w sprzedaży na polskim rynku mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich, zostało nowym klientem agencji Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu ofert. więcej

Tymbark promuje się jako sprawdzony sok do śniadania (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa soków Tymbark, produkowanych przez Grupę Maspex. Akcja nosi hasło „Kawał Śniadania”. więcej

Simba Toys wybiera w przetargu Albedo Marketing

W wyniku wygranych przetargów agencja Albedo Marketing pozyskała budżety na realizację czterech akcji promocyjnych dla różnych marek zabawek należących do Simba Toys. więcej

Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze

Hisense, producent elektroniki użytkowej i sprzętu AGD został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze. Marka będzie miała możliwość zaangażowania się w wydarzenie na miejscu oraz umieszczenia swojego logotypu na różnych platformach FIFA. Pojawi się także w globalnych kampaniach reklamowych. więcej

Wartość sprzedaży energetyków w małych sklepach w 2020 r. wzrosła o 5 proc.

Wartość sprzedaży napojów energetycznych w małych sklepach w 2020 r. wzrosła jedynie o 5 proc. rdr, przed pandemią wzrosty były dwucyfrowe - podało Centrum Monitorowania Rynku. Dodało, że po wprowadzeniu opłaty cukrowej, średnia cena za litr energetyków wzrosła o 10 proc. więcej

Od 2022 roku bez wolnej od gry niedzieli w trakcie turnieju Wimbledon

Organizatorzy wielkoszlemowego Wimbledonu ogłosili, że od 2022 roku chcą zerwać z tradycją tzw. Open Sunday. Zwyczajowo w niedzielę na półmetku tego prestiżowego dwutygodniowego turnieju tenisowego nie odbywały się żadne mecze. więcej

Jack Bowden, Mariana Cobra i Andrea Marini z reprezentacją Papaya Films

Jack Bowden, Mariana Cobra i Andrea Marini dołączają do rostera reżyserskiego Papaya Films. więcej

Pękła rura! I co teraz?

Nasze mieszkanie to obecnie nie tylko bezpieczny azyl, miejsce odpoczynku i oaza prywatności. Odkąd zmagamy się z pandemią koronawirusa, nasz dom czy mieszkanie stały się dodatkowo centrum zarządzania firmą, naszym biurem, salą konferencyjną, salą szkolną i przedszkolem w jednym. Cały świat zawodowy i prywatny skurczył się do rozmiarów prywatnych czterech ścian. Jak nigdy dotąd, bezpieczeństwo i stabilna sytuacja całej naszej rodziny w każdej praktycznie sferze życia zależy właśnie od zabezpieczenia tej przestrzeni. Warto zdać sobie z tego sprawę i szczególnie zadbać o pełne ubezpieczenie naszego mieszkania czy domu. Jedną z najbardziej kompleksowych propozycji ubezpieczenia mieszkania znajdziemy w LINK4. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Prezes Agory spotka się z przedstawicielami KE ws. Eurozetu. "Rażące naruszenia przepisów prawa"

Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory napisał list do Margrethe Vestager, unijnej komisarz ds. ochrony konkurencji, w którym skrytykował zablokowanie przez prezesa UOKiK przejęcia przez firmę kontrolnego pakietu Eurozetu. Przedstawiciele Agory mają spotkać się z przedstawicielami Komisji Europejskiej w tej sprawie na początku maja. więcej

RPO uzupełnia apelację od zgody prezesa UOKiK na kupno Polska Press przez Orlen

PKN Orlen po przejęciu Polska Press będzie miał wpływ na druk konkurencyjnych tytułów, co da mu dominująca pozycję na rynku regionalnej prasy. Kupno portali internetowych to dostęp do danych kilkunastu milionów użytkowników, bezcennych z perspektywy rządzących - podkreśla Rzecznik Praw Obywatelskich w piśmie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. więcej

Press-Service Monitoring Mediów będzie płacił wydawcom, podpisał umowę z Repropolem

Firma Press-Service Monitoring Mediów zawarła umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. W styczniu br. Sąd Najwyższy orzekł, że nie może bez umowy cytować w przeglądach prasy artykułów z „Dziennika Gazety Prawnej”. więcej

Jakub Dymek pozwał Pudelka, chce 150 tys. zł. ,,Pomówienia są głośne, linki do nich znikają po cichu"

Dziennikarz i publicysta Jakub Dymek zdecydował się na pozwanie serwisu Pudelek.pl (Wirtualna Polska Media) za publikacje dotyczące oskarżeń, jakie wystosowały wobec niego dziennikarki CodziennikFeministyczny.pl. Chodziło o pomówienia dotyczące domniemanego wykorzystania seksualnego i mobbingu wobec ośmiu dziennikarek tej redakcji. Teraz domaga się od Pudelka 150 tys. zł zadośćuczynienia. więcej

AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP

Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Grupy RAS Polska. więcej

,,Wprost" zawarł ugodę z ,,Newsweekiem" i Lisem, koniec procesu sądowego o kopiowanie pomysłów

AWR „Wprost” oraz Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zawarli 16 kwietnia br. ugodę kończącą trwający od jesieni 2012 spór prawny, w którym zarzucali sobie kopiowanie koncepcji redakcyjnych. więcej

Trzech porwanych w Burkina Faso dziennikarzy zostało zabitych

Trzech dziennikarzy, porwanych w poniedziałek przez uzbrojoną grupę na terenie Burkina Faso, zostało zabitych - podał we wtorek resort spraw zagranicznych Hiszpanii. Dwie ofiary to obywatele tego kraju. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Seks po polsku, czyli o "Sexify" (recenzja)

Dziś na platformie Netflix pojawi się ośmioodcinkowy serial young adult "Sexify". Bez spoilerów podpowiadamy, czy warto go obejrzeć. więcej

Serwis ,,Komputer Świata" wyprzedził Dobreprogramy, Spidersweb ze spadkiem

Na pozycję lidera wśród serwisów technologicznych awansował Komputerswiat.pl, wyprzedzając Dobreprogramy.pl. Procentowo największe wzrosty osiągnęły GSMmaniak.pl i Benchmark.pl, a jako jedyna w rankingu spadek zanotowała część technologiczna Spidersweb.pl. więcej

Spotify wprowadza płatną platformę z podcastami

Serwis Spotify wprowadził do swojej oferty płatne podcasty, za które odbiorcy będą musieli zapłacić miesięcznie subskrypcję w wysokości od 2,99 do 7,99 dolarów. Serwis pozwala twórcom ustalić stawki za publikowane przez mich materiały, wraz z nową propozycją serwis chce konkurować z Apple pod względem płatnych treści audio. więcej

Liroy będzie rozwijał markę produktów konopnych LiRoyal. Chce w kampanii crowdfundingowej zebrać 1 mln euro

Raper i były poseł Piotr Liroy-Marzec będzie rozwijał markę konopną LiRoyal. W planach ma uruchomienie kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund, w ramach której chce pozyskać 1 mln euro na rozwój biznesu i wejście na nowe rynki. więcej

Viaplay będzie transmitować niemiecką ligę piłkarską do 2029 roku

Właściciel platformy Viaplay przedłużył o cztery lata, do końca sezonu 2028/29, umowę dotyczącą transmisji niemieckiej ligi piłkarskie Bundesliga. Kontrakt zacznie obowiązywać w połowie br., obejmuje dziewięć krajów, m.in. Polskę. więcej

TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i Odpowiedzialności

Platforma społecznościowa TikTok ogłosiła plan uruchomienia Europejskiego Ośrodka Otwartości i Odpowiedzialności. Celem instytucji będzie kształtowanie aplikacji jako pozytywnego oraz bezpiecznego miejsca dla społeczności. więcej

YouTube propaguje ideę szczepień (wideo)

Pod hasłem "Because everything" ruszyła kampania serwisu YouTube promująca szczepienia. więcej

AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP

Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Grupy RAS Polska. więcej

4fun Media szuka inwestora dla naEkranie.pl

Firma 4fun Media zaczyna szukać inwestora dla swojej spółki zależnej zarządzającej serwisem o popkulturze naEkranie.pl. więcej

,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego"

Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ipsos, Kantar i PBS przeprowadzą badania terenowe w jednoźródłowym badaniu mediów

Trzy agencje badawcze Ipsos, Kantar i PBS będą w maju realizowały prace terenowe. Mają one być ostatnią fazą przygotowań do rozpoczęcia badania pilotażowego, które poprzedza start badania założycielskiego w ramach jednoźródłowego panelu konsumpcji mediów. więcej

Prezydent liderem rankingu zaufania. Na kolejnych miejscach Hołownia, premier i Trzaskowski

W kwietniu na pozycję lidera rankingu zaufania powrócił prezydent Andrzej Duda, któremu ufa 43 proc. badanych przez CBOS; drugie miejsce zajął lider Polski 2050 Szymon Hołownia z 42 proc. poparciem, a trzecie - premier Mateusz Morawiecki i prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, którym ufa po 38 proc. badanych. więcej

Wartość sprzedaży energetyków w małych sklepach w 2020 r. wzrosła o 5 proc.

Wartość sprzedaży napojów energetycznych w małych sklepach w 2020 r. wzrosła jedynie o 5 proc. rdr, przed pandemią wzrosty były dwucyfrowe - podało Centrum Monitorowania Rynku. Dodało, że po wprowadzeniu opłaty cukrowej, średnia cena za litr energetyków wzrosła o 10 proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Cohn & Wolfe pracuje dla Maserati

Do grona klientów agencji Cohn & Wolfe dołączyła ekskluzywna marka motoryzacyjna - Maserati. Agencja odpowiada za obsługę polskich kanałów marki na Facebooku i Instagramie. więcej

Kielecki urzędnik o wypowiedzi dla TVP3 Kielce: to symboliczny sprzeciw wobec nierzetelności

- Mój wywiad był symbolicznym sprzeciwem wobec nierzetelności prezentowanej przez część pracowników TVP3 Kielce - tak sekretarz Urzędu Miasta Kielce Szczepan Skorupski uzasadnił wypowiedź, w której powtarzał formułkę chwalącą działania urzędu. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Spotify wprowadza płatną platformę z podcastami
Huuuge kupiło prawa do gry mobilnej ,,Traffic Puzzle" za 39 mln dolarów
Kłopoty z płatnościami w PlayStation Store. Powodem nowe regulacje unijne
Unia Europejska oskarży Apple o działania monopolistyczne. Chodzi o relacje z deweloperami w App Store
Mars ma niezbędne składniki, aby istniało na nim życie
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj