|
|
|
|
|
|
|
TVP: kanały w standardzie DVB-T2 dla 90 proc. Polaków, Euro 2020 w jakości UHD
Od 1 maja testowa emisja trzech stacji Telewizji Polskiej w nowym standardzie DVB-T2/HEVC będzie dostępna dla ok. 90 proc. mieszkańców kraju. Natomiast mecze Euro 2020 będą transmitowane w jakości UHD na kanale TVP 4K.
więcej
|
Joanna Górska nie będzie prowadziła porannego pasma w Polsat News
Joanna Górska ma prowadzić w Polsat News nowy program, który prawdopodobnie pojawi się na antenie jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio prowadziła poranne pasmo „Nowy dzień”.
więcej
|
,,Mecenas Porada" jesienią w Polsacie, stacja chce nakręcić drugi sezon
Telewizja Polsat skończyła zdjęcia do nowego serialu „Mecenas Porada” z Aleksandrą Domańską w roli głównej, którego premiera najprawdopodobniej odbędzie się w jesiennej ramówce - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Diana Rudnik wróciła do prowadzenia głównego wydania ,,Faktów"
W „Faktach” TVN ponownie pojawiła się Diana Rudnik, która nie prowadziła głównego wydania programu od kilku miesięcy.
więcej
|
Koncert ,,Serdeczna Matko, opiekunko ludzi" 3 maja w Polsacie
Telewizja Polsat w poniedziałek, 3 maja zrelacjonuje koncert poświęcony obchodom katolickiego święta Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski, który odbędzie się na Jasnej Górze.
więcej
|
Laskowski, Szpakowski i Borek skomentują mecze grupowe Polaków na Euro 2020
Mateusz Borek, Dariusz Szpakowski i Jacek Laskowski będą komentowali mecze polskiej reprezentacji w grupowej fazie Euro 2020. Szpakowski dodatkowo ma skomentować także finał turnieju.
więcej
|
Nowy program ,,Piękne i samotne" w TVP Kobieta. ,,Zdejmujemy z kobiet to co sztuczne, zmywamy im makijaż i wysyłamy na randkę"
TVP Kobieta w zeszłą niedzielę rozpoczęła emisję nowego programu „Piękne i samotne”.
więcej
|
Dokumentalna seria ,,Windsor. Największa miłość Elżbiety II" w majowy weekend w TVP Kobieta
TVP Kobieta od 30 kwietnia do 3 maja br. emitować będzie składający się z czterech odcinków dokumentalny cykl „Windsor. Największa miłość Elżbiety II”.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Branża reklamowa nie zgadza się z krytyką spotu WieśMaca o filharmonii. "To zabawna i lekka reklama"
Nowy spot McDonald's promujący burgery WieśMac zbulwersował środowisko muzyki klasycznej, firmie zarzucono utrwalanie fałszywych stereotypów. Eksperci od kreacji i strategii twierdzą z kolei, że spot wpisuje się w trendy inkluzywności i różnorodności. - McDonalds, dzięki zestawieniu muzyki poważnej ze swoją marką, pokazał ludzi zróżnicowanych i bliskich nam. A to może wyłącznie utrwalać przekonanie, że tego typu sztuka nie jest domeną elitarnych wyżyn społecznych, ale zainteresowanie nią mogą wykazywać także zwykli ludzie - ocenia Marek Gonsior, doradca marki i niezależny konsultant w Marketers.
więcej
|
Joanna Łojko, Kacper Sawicki, Maciej Twardowski w jury Cannes Lions
W tegorocznym konkursie reklamowym Cannes Lions prace oceniać będą Joanna Łojko (Fundacja Rak'n'Roll), Kacper Sawicki (Papaya Films) oraz Maciej Twardowski (Ogilvy).
więcej
|
Maciej Kawka i Łukasz Kołdys awansowali w Wavemaker
Maciej Kawka awansował do zespołu zarządzającego agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Odpowiada w nim za obszar strategii i badań. Łukasz Kołdys, po przejściu Łukasza Pytlewskiego do GroupM, objął rolę szefa działu badań Wavemaker.
więcej
|
Publicis Groupe przejmuje od WPP globalny budżet mediowy Stellantis
Holding reklamowy Publicis Groupe wygrał przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego koncernu samochodowego Stellantis, do którego należą takie marki samochodów, jak m.in. Fiat, Alfa Romeo. Dotychczas zajmowały się tym agencje należące do WPP.
więcej
|
,,Wszystko jest odLottowe" w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął kampanię reklamującą Gierki, które kilka miesięcy temu pojawiły się w ofercie platformy Lotto.pl. Akcję przygotowały firmy marketingowe Havas Warsaw, Agencja Warszawa i Starcom.
więcej
|
Kamila Malanowicz na czele marketingu Zwolnionych z Teorii
W Fundacji Zwolnieni z Teorii powstał nowy dział marketingu, na czele którego stanęła Kamila Malanowicz.
więcej
|
AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP
Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Grupy RAS Polska.
więcej
|
Piwo Łomża zmienia szatę graficzną
Piwo Łomża, produkowane przez Van Pur przechodzi gruntowną metamorfozę i zmienia swoją szatę graficzną. Nowy design ma podkreślić regionalny rodowód piwa i nawiązać do korzeni marki. Wprowadzone zmiany są elementem nowej strategii rynkowej brandu.
więcej
|
Fundacja Gajusz w kampanii "Dzieci - śmieci" opowiada o krzywdzie najmłodszych
Do końca kwietnia łódzka Fundacja Gajusz prowadzić będzie kampanię społeczną "Dzieci - śmieci", która porusza temat krzywdzonych dzieci. Przygotowane animacje pokazują szokujące, prawdziwe historie bicia i znęcania się nad najmłodszymi, uświadamiają jak wiele wsparcia potrzebują dzieci, okrutnie doświadczone przez świat dorosłych. W realizacji kampanii fundację pro bono wspiera Bluerank.
więcej
|
Dostęp do Netflixa w promocji Play Now TV, w reklamach Magdalena Różczka (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła promocję usługi Play Now TV obejmującą darmowy dostęp do Netflixa. Towarzyszy temu kampania reklamowa z udziałem aktorki Magdaleny Różczki.
więcej
|
Samsung promuje się na TikToku. Magda Berenda i Kuba Norek gospodarzami wydarzenia Unlocked It Live
Samsung rozpoczyna akcję promującą tę markę w serwisie TikTok. Koncern w środę 28 kwietnia 2021 roku udostępni wydarzenie zatytułowane Unlocked It Live, które poprowadzą Magda Bereda, piosenkarka i współprowadząca program The Voice Kids oraz Kuba Norek, twórca posiadający na TikToku ponad 4,5 mln odbiorców. W trakcie transmisji zaprezentowane zostaną atuty urządzeń Samsunga, zaś widzowie będą mieli możliwość uzyskania kodów zniżkowych na zakup wybranych produktów koncernu.
więcej
|
Somersby Pi?a Colada reklamowane w telewizji
Ruszyła kampania reklamowa piwa Somersby Piña Colada (Carlsberg Polska).
więcej
|
Patagonia promuje lokalne spółdzielnie energetyczne w kampanii ,,We the Power"
Marka odzieży outdoorowej Patagonia ruszyła z kampanią „We the Power”, w której skupia się na zachęcaniu obywateli do wyobrażenia sobie nowego systemu energetycznego, opartego na lokalnych spółdzielniach energetycznych.
więcej
|
Miloo Home dołącza do klientów Circlewise
Miloo Home, marka należąca do Home Invest International, specjalizująca się w sprzedaży na polskim rynku mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich, zostało nowym klientem agencji Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu ofert.
więcej
|
Tymbark promuje się jako sprawdzony sok do śniadania (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa soków Tymbark, produkowanych przez Grupę Maspex. Akcja nosi hasło „Kawał Śniadania”.
więcej
|
Simba Toys wybiera w przetargu Albedo Marketing
W wyniku wygranych przetargów agencja Albedo Marketing pozyskała budżety na realizację czterech akcji promocyjnych dla różnych marek zabawek należących do Simba Toys.
więcej
|
Hisense oficjalnym sponsorem Mundialu 2022 w Katarze
Hisense, producent elektroniki użytkowej i sprzętu AGD został oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze. Marka będzie miała możliwość zaangażowania się w wydarzenie na miejscu oraz umieszczenia swojego logotypu na różnych platformach FIFA. Pojawi się także w globalnych kampaniach reklamowych.
więcej
|
Wartość sprzedaży energetyków w małych sklepach w 2020 r. wzrosła o 5 proc.
Wartość sprzedaży napojów energetycznych w małych sklepach w 2020 r. wzrosła jedynie o 5 proc. rdr, przed pandemią wzrosty były dwucyfrowe - podało Centrum Monitorowania Rynku. Dodało, że po wprowadzeniu opłaty cukrowej, średnia cena za litr energetyków wzrosła o 10 proc.
więcej
|
Od 2022 roku bez wolnej od gry niedzieli w trakcie turnieju Wimbledon
Organizatorzy wielkoszlemowego Wimbledonu ogłosili, że od 2022 roku chcą zerwać z tradycją tzw. Open Sunday. Zwyczajowo w niedzielę na półmetku tego prestiżowego dwutygodniowego turnieju tenisowego nie odbywały się żadne mecze.
więcej
|
Jack Bowden, Mariana Cobra i Andrea Marini z reprezentacją Papaya Films
Jack Bowden, Mariana Cobra i Andrea Marini dołączają do rostera reżyserskiego Papaya Films.
więcej
|
Pękła rura! I co teraz? Nasze mieszkanie to obecnie nie tylko bezpieczny azyl, miejsce odpoczynku i oaza prywatności. Odkąd zmagamy się z pandemią koronawirusa, nasz dom czy mieszkanie stały się dodatkowo centrum zarządzania firmą, naszym biurem, salą konferencyjną, salą szkolną i przedszkolem w jednym. Cały świat zawodowy i prywatny skurczył się do rozmiarów prywatnych czterech ścian. Jak nigdy dotąd, bezpieczeństwo i stabilna sytuacja całej naszej rodziny w każdej praktycznie sferze życia zależy właśnie od zabezpieczenia tej przestrzeni. Warto zdać sobie z tego sprawę i szczególnie zadbać o pełne ubezpieczenie naszego mieszkania czy domu. Jedną z najbardziej kompleksowych propozycji ubezpieczenia mieszkania znajdziemy w LINK4. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Prezes Agory spotka się z przedstawicielami KE ws. Eurozetu. "Rażące naruszenia przepisów prawa"
Bartosz Hojka, prezes zarządu Agory napisał list do Margrethe Vestager, unijnej komisarz ds. ochrony konkurencji, w którym skrytykował zablokowanie przez prezesa UOKiK przejęcia przez firmę kontrolnego pakietu Eurozetu. Przedstawiciele Agory mają spotkać się z przedstawicielami Komisji Europejskiej w tej sprawie na początku maja.
więcej
|
RPO uzupełnia apelację od zgody prezesa UOKiK na kupno Polska Press przez Orlen
PKN Orlen po przejęciu Polska Press będzie miał wpływ na druk konkurencyjnych tytułów, co da mu dominująca pozycję na rynku regionalnej prasy. Kupno portali internetowych to dostęp do danych kilkunastu milionów użytkowników, bezcennych z perspektywy rządzących - podkreśla Rzecznik Praw Obywatelskich w piśmie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
więcej
|
Press-Service Monitoring Mediów będzie płacił wydawcom, podpisał umowę z Repropolem
Firma Press-Service Monitoring Mediów zawarła umowę licencyjną ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy i Wydawców Repropol. W styczniu br. Sąd Najwyższy orzekł, że nie może bez umowy cytować w przeglądach prasy artykułów z „Dziennika Gazety Prawnej”.
więcej
|
Jakub Dymek pozwał Pudelka, chce 150 tys. zł. ,,Pomówienia są głośne, linki do nich znikają po cichu"
Dziennikarz i publicysta Jakub Dymek zdecydował się na pozwanie serwisu Pudelek.pl (Wirtualna Polska Media) za publikacje dotyczące oskarżeń, jakie wystosowały wobec niego dziennikarki CodziennikFeministyczny.pl. Chodziło o pomówienia dotyczące domniemanego wykorzystania seksualnego i mobbingu wobec ośmiu dziennikarek tej redakcji. Teraz domaga się od Pudelka 150 tys. zł zadośćuczynienia.
więcej
|
AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP
Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Grupy RAS Polska.
więcej
|
,,Wprost" zawarł ugodę z ,,Newsweekiem" i Lisem, koniec procesu sądowego o kopiowanie pomysłów
AWR „Wprost” oraz Ringier Axel Springer Polska i Tomasz Lis zawarli 16 kwietnia br. ugodę kończącą trwający od jesieni 2012 spór prawny, w którym zarzucali sobie kopiowanie koncepcji redakcyjnych.
więcej
|
Trzech porwanych w Burkina Faso dziennikarzy zostało zabitych
Trzech dziennikarzy, porwanych w poniedziałek przez uzbrojoną grupę na terenie Burkina Faso, zostało zabitych - podał we wtorek resort spraw zagranicznych Hiszpanii. Dwie ofiary to obywatele tego kraju.
więcej
|
|
|
Seks po polsku, czyli o "Sexify" (recenzja)
Dziś na platformie Netflix pojawi się ośmioodcinkowy serial young adult "Sexify". Bez spoilerów podpowiadamy, czy warto go obejrzeć.
więcej
|
Serwis ,,Komputer Świata" wyprzedził Dobreprogramy, Spidersweb ze spadkiem
Na pozycję lidera wśród serwisów technologicznych awansował Komputerswiat.pl, wyprzedzając Dobreprogramy.pl. Procentowo największe wzrosty osiągnęły GSMmaniak.pl i Benchmark.pl, a jako jedyna w rankingu spadek zanotowała część technologiczna Spidersweb.pl.
więcej
|
Spotify wprowadza płatną platformę z podcastami
Serwis Spotify wprowadził do swojej oferty płatne podcasty, za które odbiorcy będą musieli zapłacić miesięcznie subskrypcję w wysokości od 2,99 do 7,99 dolarów. Serwis pozwala twórcom ustalić stawki za publikowane przez mich materiały, wraz z nową propozycją serwis chce konkurować z Apple pod względem płatnych treści audio.
więcej
|
Liroy będzie rozwijał markę produktów konopnych LiRoyal. Chce w kampanii crowdfundingowej zebrać 1 mln euro
Raper i były poseł Piotr Liroy-Marzec będzie rozwijał markę konopną LiRoyal. W planach ma uruchomienie kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund, w ramach której chce pozyskać 1 mln euro na rozwój biznesu i wejście na nowe rynki.
więcej
|
Viaplay będzie transmitować niemiecką ligę piłkarską do 2029 roku
Właściciel platformy Viaplay przedłużył o cztery lata, do końca sezonu 2028/29, umowę dotyczącą transmisji niemieckiej ligi piłkarskie Bundesliga. Kontrakt zacznie obowiązywać w połowie br., obejmuje dziewięć krajów, m.in. Polskę.
więcej
|
TikTok uruchamia Europejski Ośrodek Otwartości i Odpowiedzialności
Platforma społecznościowa TikTok ogłosiła plan uruchomienia Europejskiego Ośrodka Otwartości i Odpowiedzialności. Celem instytucji będzie kształtowanie aplikacji jako pozytywnego oraz bezpiecznego miejsca dla społeczności.
więcej
|
YouTube propaguje ideę szczepień (wideo)
Pod hasłem "Because everything" ruszyła kampania serwisu YouTube promująca szczepienia.
więcej
|
AdReport: w ub.r. 11 tys. kampanii content marketingowych w polskim internecie, liderem RASP
Według danych systemu monitoringu reklamy online AdReport w 2020 roku zrealizowano ponad 11 tysięcy działań o charakterze content marketingowym. Najwięcej, bo prawie 3 tysiące, przeprowadzono na stronach Grupy RAS Polska.
więcej
|
4fun Media szuka inwestora dla naEkranie.pl
Firma 4fun Media zaczyna szukać inwestora dla swojej spółki zależnej zarządzającej serwisem o popkulturze naEkranie.pl.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ipsos, Kantar i PBS przeprowadzą badania terenowe w jednoźródłowym badaniu mediów
Trzy agencje badawcze Ipsos, Kantar i PBS będą w maju realizowały prace terenowe. Mają one być ostatnią fazą przygotowań do rozpoczęcia badania pilotażowego, które poprzedza start badania założycielskiego w ramach jednoźródłowego panelu konsumpcji mediów.
więcej
|
Prezydent liderem rankingu zaufania. Na kolejnych miejscach Hołownia, premier i Trzaskowski
W kwietniu na pozycję lidera rankingu zaufania powrócił prezydent Andrzej Duda, któremu ufa 43 proc. badanych przez CBOS; drugie miejsce zajął lider Polski 2050 Szymon Hołownia z 42 proc. poparciem, a trzecie - premier Mateusz Morawiecki i prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, którym ufa po 38 proc. badanych.
więcej
|
Wartość sprzedaży energetyków w małych sklepach w 2020 r. wzrosła o 5 proc.
Wartość sprzedaży napojów energetycznych w małych sklepach w 2020 r. wzrosła jedynie o 5 proc. rdr, przed pandemią wzrosty były dwucyfrowe - podało Centrum Monitorowania Rynku. Dodało, że po wprowadzeniu opłaty cukrowej, średnia cena za litr energetyków wzrosła o 10 proc.
więcej
|
|
|