|
|
|
|
|
|
|
Artur Orzech znika z ,,Szansy na Sukces". TVP zrywa umowę
Telewizja Polska zerwała w poniedziałek umowę z Arturem Orzechem, prowadzącym program „Szansa na Sukces. Opole 2021” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest to, że prezenter bez uprzedzenia nie pojawił się na planie programu, który ma być wyemitowany 4 kwietnia. Program poprowadził Marek Sierocki, który będzie nowym prowadzącym już na stałe.
więcej
|
Była szefowa TVP ABC wygrała w sądzie z Telewizją Polską, dostanie odszodowanie
Sąd Rejonowy w Warszawie wydał wyrok w sprawie o przywrócenie do pracy byłej szefowej TVP ABC Małgorzaty Mierzejewskiej. Sąd uznał, że niezgodne z prawem było rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem i nakazał wypłatę ustawowego odszkodowania w wysokości 3-krotnego miesięcznego wynagrodzenia. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Serial ,,Kowalscy kontra Kowalscy" ogląda 1,7 mln widzów. Polsat wiceliderem
Nowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy” ogląda średnio 1,70 mln widzów. Produkcja daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym zarówno w 4+ jak i w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Stulecie Winnych 3" zyskało 290 tys. widzów, TVP1 nokautuje konkurencję
Trzeci sezon „Stulecia Winnych” ogląda średnio 3,05 mln osób, o 290 tys. tys. widzów więcej niż drugą odsłonę serialu pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera całego rynku telewizyjnego - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial Polsatu ,,Piękni i bezrobotni" śledzi milion widzów
Nowy serial „Piękni i bezrobotni” ogląda średnio 1 mln widzów. Produkcja daje Polsatowi drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 w specjalnym programie ,,Nasze 20-lecie" pokaże archiwalne materiały
Od 27 marca w soboty o godz. 18.00 TVN24 emitować będzie nowy program „Nasze 20-lecie”, w ramach którego zostaną pokazane najważniejsze archiwalne materiały nadane w dotychczasowej historii stacji. Cykl poprowadzą Anna Lis-Jędrzejewska i Tomasz Sianecki.
więcej
|
Filip Tobiasz szefem produkcji w Golden Media Polska
Filip Tobiasz objął stanowisko head of production w Golden Media Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
770 tys. widzów śledzi nowy program ,,Design Dream. Pojedynek na wnętrza", Polsat stacją trzeciego wyboru
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” ogląda średnio 770 tys. widzów. Produkcja daje Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: autorka relacji z komentarzem rzecznika Wodociągów Kieleckich nie naruszyła etyki, zasługuje na pochwałę
Dziennikarka TVP3 Kielce, przygotowując materiał z szeroko komentowaną w internecie wypowiedzią rzecznika Wodociągów Kieleckich, nie naruszyła zasad Karty Etyki Mediów - orzekła Rada Etyki Mediów. Chodzi o relację, w której rzecznik powtarza w kółko jedno zdanie. - Reporterka zasługuje na pochwałę za konsekwencję w pracy - uważa REM.
więcej
|
1,39 mln widzów ,,MasterChefa Juniora 6", TVN liderem w 16-49
Szósty sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,39 mln osób. W porównaniu do początku piątego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 110 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49.
więcej
|
Tomasz Jakubiak wraca do Kuchni+ z programem ,,Jakubiak rozgryza Polskę"
W niedzielę, 28 marca, na antenie Kuchnia+ wystartuje nowy program kulinarny Tomasza Jakubiaka, pt. „Jakubiak rozgryza Polskę”. - To mój wielki powrót na ten kanał - komentuje Jakubiak. Gospodarz nowego formatu rozstał się z tą anteną ponad trzy lata temu.
więcej
|
Tylko Gemius chce dystarczać TVP dane z pomiaru internetu
Do przetargu Telewizji Polskiej na zakup danych z pomiaru internetu i danych z badania jednoźródłowego odbiorców treści multimedialnych w internecie i w telewizji wpłynęła tylko jedna oferta. Złożyła je firma Gemius Polska. Umowa ma zostać zawarta na 12 miesięcy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piąty sezon programu wędkarskiego ,,Taaaki karp!". Łowiska w Tajlandii, Holandii i na Węgrzech
W niedzielę, 27 marca, na kanale Polsat Viasat Explore zadebiutuje najnowszy, piąty sezon programu „Taaaki karp!”. Gospodarzami są znów Ali Hamidi, Tom Dove i Neil Spooner.
więcej
|
Rodowita z Roztocza - pierwotnie dzika woda Wprowadzona w sierpniu 2019 roku na rynek polski woda mineralna Rodowita z Roztocza powoli zdobywa lojalnych klientów. Pod koniec 2020 roku jej udział w rynku wód butelkowanych oszacowano na ok. 1 proc., co firma uznaje za bardzo dobry wynik i duży sukces. Na sukces marki wpływa jasno określona i wyróżniająca koncepcja marki oraz strategia komunikacji uwzględniająca silne wsparcie reklamowe w mediach ogólnopolskich i internecie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lockdowny już niestraszne reklamie. W 2021 roku wzrost o kilka proc., internet dogoni telewizję
W 2021 roku polski rynek reklamowy powinien urosnąć o kilka proc., kolejne lockdowny nie osłabią go tak mocno jak wiosną ub.r. - prognozują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z domów mediowych. Internet w tym lub przyszłym roku wyprzedzi telewizję w przychodach reklamowych, przez epidemię nadal będą traciły kina i outdoor.
więcej
|
Stereotypy o feministkach i informatykach w kampanii Panoptykonu. Sprzeciw wobec inwigilacji Polaków przez służby
Fundacja Panoptykon rozpoczęła kampanię o nazwie „Podsłuch jak się patrzy”. Organizacja wysłała do aktywistów i aktywistek oraz dziennikarek i dziennikarzy listy z Agencji Bezpieczeństwa Narodowego - instytucji, która nie istnieje. W liście informuje, że adresat lub adresatka byli poddani kontroli operacyjnej przez służby specjalne. W ten sposób Panoptykon chce pokazać, jaką informację powinny dostawać osoby, które były inwigilowane przez policję i służby specjalne. - To będzie „długi marsz”, a na ewentualne efekty działań takich jak nasza obecna kampania przyjdzie długo poczekać - przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Wojciech Klicki z Panoptykona.
więcej
|
Jakub Ogiński przeszedł z FoodCare do Grupy Aterima
Jakub Ogiński, ostatnio dyrektor marketingu kategorii napoje i woda w firmie FoodCare, do której należy m.in. marka Frugo odszedł z firmy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Został szefem marketingu w Grupie Aterima zajmującej się zarządzaniem zasobami ludzkimi.
więcej
|
Mateusz Borek i Karol Bielecki "przechodzą na TY" z kibicami w reklamie piwa Tyskie
W nowej odsłonie platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY" piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) występują komentator i dziennikarz sportowy Mateusz Borek oraz szczypiornista Karol Bielecki.
więcej
|
Google, Amazon i Facebook bogacą się na reklamach w pandemii
Amerykański rynek reklamowy w roku pandemii zdominowały trzy podmioty - Google, Amazon i Facebook. Razem po raz pierwszy zagarnęły w 2020 już ponad połowę wszystkich nakładów na reklamę w USA - wynika z danych GroupM.
więcej
|
UOKiK zarzuca trzem influencerom promowanie piramid inwestycyjnych
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstny postawił Mateuszowi Gużdzie, Zbigniewowi Lemańskiemu i Bartłomiejowi Żukiewiczowi zarzuty promowania systemów promocyjnych typu piramida. Wszyscy trzej w internecie i na eventach zachęcali do inwestowania w platformy FutureNet, FutureAdPro i NetLeaders.
więcej
|
Wydatki na reklamy telekomów będą rosnąć 4 proc. rocznie do 2023 roku
Wydatki na reklamy telekomów i usług telekomunikacyjnych mogą rosnąć średnio o 4 proc. rocznie do 2023 roku - wynika z prognoz domu mediowego Zenith należącego do Publicis Media.
więcej
|
Milion złotych w puli nagród loterii Play na Kartę
Startuje Wielka loteria Play na Kartę z pulą nagród o wartości miliona złotych. Zabawa skierowana jest do nowych i obecnych klientów ofert Play na Kartę oraz Red Bull Mobile.
więcej
|
Zalando w nowej kampanii stawia na inkluzywność, różnorodność i wzmacnianie pozycji kobiet
Pod hasłem „To wszystko zostaje tu z nami na dobre” rusza kampania reklamowa platformy e-commerce Zalando. Za kreację odpowiada Anomaly Berlin.
więcej
|
Sunday Polska dołącza do klientów Biura Podróży Reklamy
Do grona klientów agencji interaktywnej Biuro Podróży Reklamy dołączyła firma Sunday Polska działająca na rynku instalacji fotowoltaicznych. Głównym zadaniem agencji będzie przygotowanie nowej strony internetowej Sunday Polska.
więcej
|
"Wszystko na temat" w nowej reklamie Otomoto
Ruszyła nowa kampania reklamowa serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto (Grupa OLX). Działania przygotowane przez Just i Oto Film prowadzone są pod hasłem "Wszystko na temat".
więcej
|
SuperGrosz reklamuje się hasłem ,,Dobry zwyczaj - tak pożyczaj!"
Marka szybkich pożyczek online SuperGrosz (należąca do spółki AIQLabs) startuje z kampanią telewizyjną.
więcej
|
PerfectBot - nowe narzędzie od K2Bots
Agencja oferująca chatboty K2Bots (Grupa K2) uruchamia rozwiązanie PerfectBot do automatyzacji obsługi klienta w rektorach handlu detalicznego i ecommerce.
więcej
|
Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów
Serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl, jako część Just Eat Takeaway.com, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej.
więcej
|
Papaya Films z teledyskiem dla brytyjskiego twórcy Navos
Papaya Films odpowiada za realizację teledysku „Believe Me" autorstwa najnowszej gwiazdy brytyjskiej sceny klubowej - Navosa.
więcej
|
Dar Natury klientem Kerris Group
Firma Dar Natury powierzyła agencji Kerris Group obsługę z zakresu performance marketingu, SEO oraz technologii.
więcej
|
Nowy model funkcjonowania agencji reklamowych. 3 kierunki transformacji Zmiany na rynku reklamowym, jakie dotknęły jego uczestników globalnie w minionym roku, powodują przewartościowanie modelu pracy agencji reklamowych. Jakie nowe kierunki działania wynikają z tych zmian? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora nie planuje zwolnień, w 2020 roku zatrudnienie zredukowano o 219 etatów
Grupa Agora pod koniec 2020 roku zatrudniała 2777 osób na umowę o pracę, zatrudnienie etatowe zmniejszyło się jednak o 219 w porównaniu do 2019 roku. Firma zaoszczędziła 28,6 mln zł na wynagrodzeniach i świadczeniach na rzecz pracowników i stałych współpracowników. W najbliższym kwartale nie planuje obniżki wynagrodzeń, ani zwolnień - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca "Rzeczpospolitej" miał 16 mln zł zysku netto w 2020 roku
W ub.r. Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zanotował spadek skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 10,9 proc. do 96,14 mln zł, natomiast jego skorygowany zysk EBITDA zwiększył się z 21,81 do 22,6 mln zł, a zysk netto - z 14,4 do 16,35 mln zł. - Wyniki finansowe minionego roku uważamy za bardzo dobre - komentuje prezes spółki Tomasz Jażdżyński.
więcej
|
Minister zdrowia do prezesa RASP: okładka ,,Faktu" o zakrzepach po szczepionce to igranie na najniższych uczuciach
- Nie da się inaczej ocenić tej publikacji, jak tylko jako igranie na najniższych uczuciach i emocjach ludzkich - ocenił sobotnią okładkę „Faktu” minister zdrowia Adam Niedzielski w liście do Marka Dekana, prezesa wydającej dziennik spółki Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" opisuje, o co oskarżono Daniela Obajtka. Pełnomocnik Obajtka: to zmanipulowane informacje
W poniedziałek „Gazeta Wyborcza” (Agora) szczegółowo przedstawiła akt oskarżenia, który jesienią 2013 roku skierowano m.in. wobec Daniela Obajtka, obecnego prezesa Orlenu. - Zaprzeczam zmanipulowanym informacjom „Gazety Wyborczej”. Ani jeden z zarzutów, przytaczanych przez „GW” nie został potwierdzony - stwierdził Maciej Zaborowski, pełnomocnik prawny Obajtka.
więcej
|
Robert Feluś i Joanna Miziołek w programie ,,Mówiąc Wprost"
Na portalu internetowym tygodnika „Wprost” (PMPG Polskie Media) zadebiutował cotygodniowy cykl wideo „Mówiąc Wprost”, którego gospodarzami są redaktor naczelny pisma Robert Feluś i dziennikarka Joanna Miziołek.
więcej
|
|
|
Donald Trump uruchomi własny serwis społecznościowy. "Fanklub, a nie społecznościowe medium"
Donald Trump przygotowuje się do uruchomienia własnego serwisu społecznościowego - wynika z zapowiedzi współpracownika byłego prezydenta Stanów Zjednoczonych. Według planów platforma z wielomilionową społecznością ma stać się poważnym graczem na rynku, jej uruchomienie przewidziano za dwa lub trzy miesiące. - Z samej natury powstający serwis skazuje się na bycie fanklubem Donalda Trumpa. Osobiście traktuję takie inicjatywy jako tematyczne fora, ale nic ponad to - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Filip Cieślak, założyciel i szef 110% Social.
więcej
|
W Mediapanelu rusza pomiar treści audio i wideo, na początek u pięciu wydawców
Od 24 marca w ramach Mediapanelu, jednoźródłowego badania mediów realizowanego przez Gemius i Polskie Badania Internetu, będzie prowadzony pomiar treści audio i wideo w internecie. Na początek obejmie pięciu wydawców.
więcej
|
InPost podnosi ceny przesyłek kurierskich i do Paczkomatów
Z początkiem kwietnia InPost podwyższy opłaty za dostawy do Paczkomatów i kurierskie. Wyższe stawki będą płacili zarówno użytkownicy indywidualni, jak i biznesowi. Firma tłumaczy je inwestycjami i inflacją.
więcej
|
IKEA wydała swój kultowy katalog w formie podcastu
Szwedzka firma IKEA w grudniu 2020 roku poinformowała, że po 70 latach rezygnuje z wydawania w drukowanej wersji katalogu z jej produktami i meblami. Teraz wydała go w formie audiobooka.
więcej
|
Oszuści wyłudzają dane od sprzedawców z OLX, podszywają się pod Pocztę Polską i InPost
W ostatnim czasie pojawił się nowy wariant wyłudzeń poufnych danych od sprzedawców z platformy OLX. Oszuści wykorzystują do tego wizerunki Poczty Polskiej i InPostu, kontaktując się z potencjalnymi ofiarami na WhatsAppie - ostrzega CERT Polska.
więcej
|
Nazwał prezydenta Dudę ,,debilem". Jest akt oskarżenia przeciwko znanemu pisarzowi, ws. znieważenia w serwisie społecznościowym
Do Sądu Okręgowego w Warszawie trafił akt oskarżenia w sprawie znieważenia Prezydenta RP na jednym z serwisów społecznościowych - poinformowała w poniedziałek PAP warszawska prokuratura okręgowa. Jak przekazały media, chodzi o znanego pisarza i scenarzystę.
więcej
|
Google, Amazon i Facebook bogacą się na reklamach w pandemii
Amerykański rynek reklamowy w roku pandemii zdominowały trzy podmioty - Google, Amazon i Facebook. Razem po raz pierwszy zagarnęły w 2020 już ponad połowę wszystkich nakładów na reklamę w USA - wynika z danych GroupM.
więcej
|
Biedronka stawia na sprzedaż przez internet. Glovo dostarczy teraz e-zakupy za darmo
Biedronka wystartowała z akcją, która ma zachęcić klientów do korzystania z zakupów w sklepie internetowym sieci. Dla osób, które do 28 marca zrobią sprawunki za minimum 30 zł za pośrednictwem aplikacji Glovo dostawa będzie darmowa.
więcej
|
Ipla.tv pokaże rozmowy z mistrzami sportów motorowych. Prowadzącymi Karolina Pilarczyk i Mariusz Dziurlej
We wtorek, 23 marca, na Ipla.tv (Cyfrowy Polsat) zadebiutuje nowy format: „Mistrzowie Motorsportu”. To autorski cykl rozmów, które przeprowadzać będą Karolina Pilarczyk i Mariusz Dziurleja z mistrzami różnych dyscyplin sportów motorowych.
więcej
|
InPost dostarczy za darmo do Paczkomatów e-zakupy za ponad 40 zł, współpracuje z IdoSell
Od początku kwietnia InPost będzie oferował bezpłatną dostawę do Paczkomatów zakupów o wartości powyżej 40 zł. Usługę będą mogły wprowadzić sklepy internetowe korzystające z platformy IdoSell.
więcej
|
Rodowita z Roztocza - pierwotnie dzika woda Wprowadzona w sierpniu 2019 roku na rynek polski woda mineralna Rodowita z Roztocza powoli zdobywa lojalnych klientów. Pod koniec 2020 roku jej udział w rynku wód butelkowanych oszacowano na ok. 1 proc., co firma uznaje za bardzo dobry wynik i duży sukces. Na sukces marki wpływa jasno określona i wyróżniająca koncepcja marki oraz strategia komunikacji uwzględniająca silne wsparcie reklamowe w mediach ogólnopolskich i internecie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kazimierz Marcinkiewicz stanie w ringu braci Collins. "Unikalny fakt"
Były premier Kazimierz Marcinkiewicz stoczy walkę bokserską z Rafałem Collinsem, z której wpływy zostaną przeznaczone na cele charytatywne. - Mnie ta walka i jej koncepcja osobiście nie razi, choć fakt, że na ringu stanie były premier, jest unikalny - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
Zofia Bugajna-Kasdepke, Sebastian Hejnowski i Joanna Poniatowska otwierają agencję SEC Newgate CEE
SEC Newgate CEE to nowa agencja public affairs, public relations i creative, którą założyli Zofia Bugajna-Kasdepke, Sebastian Hejnowski oraz Joanna Poniatowska. Inwestorem firmy jest globalna grupa firm PR SEC Newgate, która objęła w agencji objął 51 proc. udziałów.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: autorka relacji z komentarzem rzecznika Wodociągów Kieleckich nie naruszyła etyki, zasługuje na pochwałę
Dziennikarka TVP3 Kielce, przygotowując materiał z szeroko komentowaną w internecie wypowiedzią rzecznika Wodociągów Kieleckich, nie naruszyła zasad Karty Etyki Mediów - orzekła Rada Etyki Mediów. Chodzi o relację, w której rzecznik powtarza w kółko jedno zdanie. - Reporterka zasługuje na pochwałę za konsekwencję w pracy - uważa REM.
więcej
|
Radosław Ciszewski odpowiada za public affairs w 24/7 Communication
Radosław Ciszewski został szefem działu public affairs w agencji 24/7 Communication.
więcej
|
PR Calling wypromuje w Polsce HoppyGo
HoppyGo, firma działająca na rynku wynajmu aut w formule peer-to-peer w Czechach, dołączyło do grona klientów PR Calling. Marka właśnie debiutuje w Polsce.
więcej
|
Human Signs dla Fundacji Rak'n'Roll
Agencja Human Signs wspiera pro bono Fundację Rak'n'Roll w działaniach komunikacyjnych w ramach projektu "Korona Warszawy".
więcej
|
|
|