|
|
|
|
|
|
|
Robert Szaj dyrektorem kanału TVP Nauka, start w 2022 roku
Telewizja Polska planuje uruchomienie kanału TVP Nauka. Jego dyrektorem został Robert Szaj - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player po dużym wzroście przed Netflixem. HBO GO, vod.pl i TVP VOD ze spadkami (TOP10)
W lutym przeglądarkowy Player.pl miał 74 proc. użytkowników więcej niż w styczniu, dzięki czemu awansował na pierwsze miejsce wśród witryn VoD, spychając w dół Netflixa. Kilkunastoprocentowe spadki zanotowały HBOGO.pl, vod.pl i TVP VOD, a aż 49 proc. odwiedzających stracił Canalplus.com - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP i Polskie Radio dostaną 650 mln zł obligacji skarbowych, to pierwsza część rekompensaty abonamentowej
15 marca w KDPW zostaną zarejestrowane obligacje skarbowe o wartości 650 mln zł dla Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i regionalnych rozgłośni publicznych. To pierwsza transza z 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej, którą zapisano w tegorocznym budżecie państwa.
więcej
|
Piotr Kraśko, Przemek Kossakowski, ,,BrzydUla", ,,Nasz nowy dom" z Telekamerami 2021
Serial „BrzydUla”, „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”, Piotr Kraśko, Przemek Kossakowski, Małgorzata Socha, Maciej Stuhr, Bartek Jędrzejak, Jerzy Mielewski, Cleo, „Nasz nowy dom” oraz „Wataha 3” z nagrodami Telekamery 2021.
więcej
|
Polsat News pokaże mszę świętą w intencji swoich pracowników, zbiera na ofiarę
W najbliższą niedzielę w Świątyni Opatrzności Bożej w Warszawie zostanie odprawiona msza święta w intencji pracowników Polsat News. W siedzibie stacji trwa dobrowolna zbiórka na ofiarę za nabożeństwo.
więcej
|
Evobox Lite z nowym oprogramowaniem
Cyfrowy Polsat rozpoczął aktualizację oprogramowania dekoderów Evobox Lite, służących do odbioru telewizji satelitarnej. Po zainstalowaniu nowej wersji oprogramowania sprzęt szybciej pracuje, a dostęp do funkcji jest prostszy. Aktualizacja odbywa się automatycznie, przeprowadzana będzie etapami, a jej zakończenie planowane jest na maj.
więcej
|
,,Królowe życia" hitem TTV. Dziesiątą serię śledzi 525 tys. widzów
Wiosenne odcinki „Królowych życia” ogląda średnio 525 tys. widzów. Cykl ma ponad dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Rosłoń koordynatorem działu piłkarskiego w Canal+ Sport
Komentator piłkarski Marcin Rosłoń będzie pełnił funkcję koordynatora działu piłkarskiego w redakcji sportowej Canal+ Polska. Jest z nią związany od ponad 15 lat.
więcej
|
Disney+ ma 100 mln użytkowników. Będzie produkował rocznie ponad 100 filmów i seriali
Disney ujawnił, że prowadzona przez niego platforma VoD Disney+ ma obecnie na całym świecie ponad 100 mln użytkowników płacących abonament. Koncern zapowiada, że na potrzeby serwisu co roku będzie produkować z górą 100 filmów, seriali i programów. Od początku kwietnia w Kalifornii mają zostać ponownie otwarte parki rozrywki Disneya, zamknięte wcześniej w związku z pandemią.
więcej
|
W sobotę pogrzeb tragicznie zmarłego dziennikarza TVP Gdańsk Piotra Świąca
Msza Święta Żałobna dziennikarza TVP Gdańsk Piotra Świąca, który w piątek zginął w wypadku samochodowym odbędzie się w sobotę 13 marca o godzinie 11.30 w Archikatedrze Oliwskiej. Ceremonia Pogrzebowa rozpocznie się po zakończeniu Mszy Świętej na Cmentarzu Centralnym Srebrzysko w Gdańsku.
więcej
|
,,Tyci - encyklopedia Bzyka", ,,Wieczór z Wiadomirkiem" oraz ,,Emocje" nowościami TVP ABC na wiosnę
Wiosną dla najmłodszych widzów TVP ABC przygotowało znane już kontynuacje jak „Studio ABC”, „Ziarno” czy „Al-chemik”, ale również nowe epizody i nowości: „Tyci - encyklopedia Bzyka”, „Wieczór z Wiadomirkiem” oraz „Emocje”.
więcej
|
Pięć nowych formatów TVN Grupa Discovery w aplikacji Insbay
Wraz ze startem wiosennej ramówki TVN Grupa Discovery, w aplikacji Insbay pojawią się nowe inspiracje i produkty z programów TVN Style oraz HGTV Home & Garden. W sumie będą to propozycje z pięciu formatów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mediacap za 270 tys. euro kupuje resztę udziałów Scholz & Friends Warszawa
The Digitals, spółka zależna holdingu Mediacap, za 270 tys. euro przejmuje 25 proc. udziałów agencji reklamowej Scholz & Friends Warszawa, stając się jej jedynym właścicielem. - Porządki w ramach Grupy WPP umożliwiły wykupienie całości udziałów w ramach Scholz & Friends. Transakcja jest dla nas bardzo korzystna - zapewnia Jacek Olechowski, prezes i większościowy udziałowiec Mediacapu.
więcej
|
Część sklepów Intermarché otwartych w niedziele
Wybrane sklepy Intermarché (Grupa Muszkieterów) są otwarte w niedziele jako punkty pocztowe.
więcej
|
Branża eventowa pisze do prezydenta Dudy. Proszą o spotkanie i pomoc
Stowarzyszenie Branży Eventowej skierowało list do prezydenta Andrzeja Dudy, w którym proszą o możliwość spotkania i pomocy w trudnym dla branży okresie pandemii.
więcej
|
Radek Dudzic creative group head w Plej
Radek Dudzic dołączył do zespołu agencji Plej, obejmując stanowisko creative group head.
więcej
|
UOKiK: w Biedronce za późno regulaminy i odpowiedzi na reklamacje, będzie akcja z bonami za 7,5 mln zł
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny zobowiązał Jeronimo Martins Polska do zorganizowania w sklepach Biedronka akcji edukacyjnej, w której klienci będą mogli wygrać bony za łącznie 7,5 mln zł. To forma rekompensaty za opóźnienia w publikacji regulaminów promocji i rozpatrywaniu reklamacji od konsumentów.
więcej
|
BBDO z digitalową obsługą Lipton
Agencja reklamowa BBDO wygrała przetarg koncernu PepsiCo na digitalową obsługę marki Litpon Ice Tea.
więcej
|
Opus B zajmie się kampanią marki Jurajska
Agencja Opus B wygrała przetarg na kampanię promującą wodę Jurajska, która należy do Hortexu.
więcej
|
Majonez Dekoracyjny Winiary "może zmienić wszystko" (wideo)
Rozpoczyna się telewizyjna kampania promująca Majonez Dekoracyjny Winiary przygotowana przez agencję Publicis Poland.
więcej
|
Maspex promuje nową wodę Alcalia
Portfolio produktów Grupy Maspex powiększa się o naturalnie alkaliczną wodę mineralną Alcalia o wysokim pH 9,36. Produkt reklamuje kampania przygotowana przez agencję Brasil.
więcej
|
Salesforce partnerem technologicznym i sponsorem Legii Warszawa
Legia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jako sponsor i oficjalny partner technologii cyfrowych klubu przygotuje dla niego rozwiązanie CRM.
więcej
|
Nadchodzi drugi sezon gry ,,Call of Duty: Black Ops Cold War". Za produkcję trailera odpowiada Platige Image
Studio Platige Image przygotowało ponad dwuminutowy trailer dla drugiego sezonu gry „Call of Duty: Black Ops Cold War”, dystrybuowanej przez Treyarch Studios and Raven Software. Nawiązuje on stylistyką do filmów akcji z lat 80-tych XX wieku. Nad projektem czuwał Damian Nenow.
więcej
|
10 tysięcy punktów Payback do zdobycia w promocji Kaufland
Pod hasłem „Rozbij Złote Jajo i wygraj 10 000 punktów Payback” rusza nowa akcja promocyjna sieci hipermarketów Kaufland. Promocja trwa do 3 kwietnia.
więcej
|
Spada sprzedaż nowych aut osobowych, liderem Toyota (Top15)
W okresie styczeń-luty 2021 roku zarejestrowano w Polsce 70 021 samochodów osobowych, czyli 10,21 proc. mniej w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego (-7 963 szt.) - wynika z analizy IBRM Samar na podstawie danych Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Ranking najpopularniejszych marek otwiera Toyota.
więcej
|
Pooja Midha chief growth officer Comcast Advertising
Comcast Advertising, dywizja medialnego koncernu Comcast odpowiedzialna za reklamę, powołała Pooja Midha na stanowisko chief growth officer. To nowe stanowisko w strukturze organizacji.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Szefowie mediów na wyjeździe opłaconym przez Orlen. ,,Należało zachować ostrożność"
W 2019 roku Orlen zorganizował trzydniową wyprawę do Barcelony, w której uczestniczyli redaktorzy naczelni i managerowie kilku dużych mediów niezwiązanych z obozem władzy. - Takie wyjazdy są nieodzownym i ważnym narzędziem komunikacji - przekonuje biuro prasowe paliwowej spółki. - Należało w tym przypadku zachować dalece posuniętą ostrożność - komentuje prezes Towarzystwa Dziennikarskiego, Seweryn Blumsztajn.
więcej
|
Europosłowie debatowali o sytuacji mediów w Polsce. Adamowicz do Kaczyńskiego: odbiera pan wolność rodakom
W środę Parlament Europejski zajmował się wolnością mediów w Polsce, Słowenii i na Węgrzech. Posłowie - w zależności od reprezentowanej strony opcji politycznej - przywoływali argumenty, świadczące o blokowaniu mediów w naszym kraju lub o zupełnej ich swobodzie. Robert Biedroń zamiast wystąpienia zasłonił sobie usta plakietką z napisem „Free Media". Wiceprzewodnicząca Komisji Europejskiej Viera Jourova zasugerowała, że m.in. w Polsce istnieje dążenie do ograniczenia wolności mediów. Włoski europoseł Raffaele Fitto zażądał "dowodów, a nie propagandy".
więcej
|
Piotr Kraśko, Przemek Kossakowski, ,,BrzydUla", ,,Nasz nowy dom" z Telekamerami 2021
Serial „BrzydUla”, „Sprawiedliwi - Wydział Kryminalny”, Piotr Kraśko, Przemek Kossakowski, Małgorzata Socha, Maciej Stuhr, Bartek Jędrzejak, Jerzy Mielewski, Cleo, „Nasz nowy dom” oraz „Wataha 3” z nagrodami Telekamery 2021.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" publikuje wideoreportaż o zdalnej pracy redakcji w czasie pandemii
Redakcja portalu Wyborcza.pl przygotowała reportaż wideo o tym, jak w czasie pandemii powstają codzienne wydania „Gazety Wyborczej” (Agora). Jako pierwsi z materiałem zapoznali się członkowie Klubu "Wyborczej" w ramach newslettera „Kolegium W”. Za scenariusz, reżyserię i realizację wideo odpowiada Paulina Nodzyńska.
więcej
|
,,Twój Styl" i ,,Show" z rabatowymi kuponami w ramach akcji ,,Stylowe Zakupy"
W czwartek, 11 marca rusza kolejna, 17-ta już odsłona akcji „Stylowe Zakupy”, której partneruje miesięcznik „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Do akcji włącza się także dwutygodnik „Show", który ukaże się 15 marca.
więcej
|
|
|
Player po dużym wzroście przed Netflixem. HBO GO, vod.pl i TVP VOD ze spadkami (TOP10)
W lutym przeglądarkowy Player.pl miał 74 proc. użytkowników więcej niż w styczniu, dzięki czemu awansował na pierwsze miejsce wśród witryn VoD, spychając w dół Netflixa. Kilkunastoprocentowe spadki zanotowały HBOGO.pl, vod.pl i TVP VOD, a aż 49 proc. odwiedzających stracił Canalplus.com - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rosja spowalnia działanie Twittera. "Ograniczenie dla wolności słowa"
Roskomnadzor, rosyjski regulator rynku telekomunikacyjnego podjął działania, w wyniku których w Rosji znacznemu spowolnieniu uległo funkcjonowanie Twittera. Korzystanie z platformy stało się mocno utrudnione, władze w Moskwie powołują się na wprowadzone w kraju przepisy i nie ukrywają, że podobne sankcje mogą spotkać w przyszłości inne znane platformy społecznościowe. Serwis Twitter wyraził w środę "głębokie zaniepokojenie", uznając to za część tendencji do tłamszenia wolności słowa i dyskusji w internecie.
więcej
|
Janusz Palikot chce w 2021 roku wejść ze swoimi spółkami na warszawską giełdę
Były polityk i przedsiębiorca Janusz Palikot zapowiedział, że na przełomie trzeciego i czwartego kwartału chce wprowadzić grupę swoich spółek z branży alkoholowej na warszawską giełdę. Natomiast jeszcze w tym miesiącu uruchomi kolejną akcję crowdfundingową dla Tenczyńskiej Okovity. Kolejnym krokiem ma być tokenizacja whisky i wejście na rynki azjatyckie.
więcej
|
Viaplay pokaże polską edycję ,,Fort Boyard", zapowiada więcej programów niesportowych
Platforma streamingowa Viaplay (należąca do NENT Group) jesienią br. pokaże nową polską edycję programu rozrywkowego „Fort Boyard”. To pierwsza niesportowa produkcja w ofercie Viaplay w naszym kraju.
więcej
|
Newzoo: wartość rynku esportu przekroczy w tym roku miliard dolarów
Według nowego raportu firmy analitycznej Newzoo, wartość rynku esportu po raz pierwszy w historii przekroczy w tym roku próg miliarda dolarów. Wzrosty napędzi rynek chiński. Widownia live-streamingu gier przekroczy globalnie 700 milionów.
więcej
|
Preply pozyskało 35 mln dolarów od inwestorów, w epidemii liczba uczniów i korepetytorów wzrosła czterokrotnie
Ukraińska platforma edukacyjna Preply w ramach kolejnej rundy finansowania pozyskała 35 mln dolarów, m.in. od menedżerów Grupy Pracuj, Delivery Hero i Booking.com. Firma chce wejść do kolejnych krajów, podwoić zatrudnienie oraz wzmocnić swój pion B2B.
więcej
|
Pożar serwerowni OVH. Nie działają serwisy KAI i ,,Pisma", problemy sprzedawców na Allegro
W nocy z wtorku na środę w Strasburgu doszło do pożaru dwóch budynków w centrum serwerowym firmy hostingowej OVH. W konsekwencji od rana nie działały serwisy Katolickiej Agencji Informacyjnej, „Pisma. Magazyn opinii” i MMArocks.pl, na kilka godzin zniknął e-sklep Bonito.pl, a na Allegro sprzedawcy mają problemy z zewnętrznym narzędziem Baselinker.
więcej
|
Poczta Polska i Żabka oferują możliwość zwrotów zamówień z Answear.com
Poczta Polska udostępniła we wszystkich sklepach Żabka możliwość nadawania przesyłek oraz pilotażową opcję zwrotu towarów zakupionych online w Answear.com.
więcej
|
Po przejęciu przez BuzzFeed serwis HuffPost tnie zatrudnienie. 47 pracowników do zwolnienia
Serwis Huffington Post (HuffPost) poinformował, że w ramach cięcia kosztów przeprowadzi redukcję pracowników. Zatrudnienie straci 47 osób, w tym także dwie wydawczynie serwisu. Zwolnienia następują 3 tygodnie po finalizacji przejęcia HuffPost przez serwis BuzzFeed.
więcej
|
Dodatkowe funkcje na TikToku. Mają pomóc w promowaniu wzajemnej życzliwości
TikTok wprowadza dwie nowe funkcje, służące użytkownikom do modelacji dyskusji i promowaniu postaw wzajemnej życzliwości.
więcej
|
Hollywood.com nie będzie publikować zdjęć paparazzi bez zgody osób fotografowanych
Serwis rozrywkowy Hollywood.com rozpoczął inicjatywę #BanPaparazzi. Nie będzie publikować zdjęć znanych osób bez ich zgody, wykonanych przez paparazzi.
więcej
|
Nowa odsłona strony głównej portalu Pomponik.pl
Strona główna serwisu Pomponik.pl (Grupa Interia) zyskała odświeżony layout, większą przejrzystość oraz lepszą ekspozycję treści.
więcej
|
Korporacyjny humor w dobie koronawirusa? Empik Go i stand-uperzy zapraszają na pierwszy komediowy serial audio ,,FAKAP" „Fakap" - pierwszy komediowy serial audio, stworzony przez Empik Go we współpracy z czołowymi artystami polskiej sceny stand-upowej - to prawdziwa gratka dla miłośników treści audio i komedii. Występują m.in. popularni komicy: Łukasz „Lotek” Lodkowski czy Mateusz Socha. Do słuchania od 4 marca tylko w aplikacji Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|