|
|
|
|
|
|
|
Rusza TVP Kobieta. "Ma wszystko, aby odnieść sukces"
Dzisiaj rusza nowy kanał Telewizji Polskiej - TVP Kobieta. W ramówce znajdą się treści lifestylowe, poradnikowe i rozrywkowe, skierowane głównie do pań. O widzów i reklamodawców konkurować będzie głównie z takimi stacjami, jak TVN Style czy Polsat Cafe. - TVP Kobieta wydaje się to wszystko mieć, więc szansa na sukces jest. Oczywiście końcowy wynik zweryfikuje gotowy program i widz, który się z nim zmierzy - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, trading director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Na polskim rynku pojawi się kanał Dizi z tureckimi serialami. "Turcja jest dziś serialowym imperium"
Grupa Kino Polska z początkiem kwietnia uruchomi w Polsce kolejny kanał - Dizi, który będzie emitował tureckie seriale. Dostępny będzie w sieci Vectra i Multimedia Polska. Docelowo ma być również dostępny za pośrednictwem innych operatorów telewizyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Duży wzrost kanału Polsat News
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
9 mln dolarów zapłaciła CBS za wywiad z Harrym i Meghan. Księżna zarzuca Pałacowi Buckingham obojętność, rasizm i utrwalanie kłamstw
Około 9 mln dolarów miała zapłacić stacja CBS (ViacomCBS Global Distribution Group) za emisję wywiadu Oprah Winfrey z księciem Harrym i Meghan. 30-sek spot reklamowy przy nim wyceniono na 325 tys. dolarów. Księżna Sussex Meghan Markle zarzuciła Pałacowi Buckingham obojętność, rasizm i utrwalanie kłamstw. Zgodnie z jej relacją w rodzinie królewskiej były rozmowy dotyczące tego "jak ciemna może być skóra" jej syna, a ona sama miała myśli samobójcze.
więcej
|
Premiery Teatru Telewizji w TVP1 na wiosnę. "Największy teatr na świecie"
Wiosną widzowie TVP1 będą mogli zobaczyć w Jedynce kolejne premiery Teatru Telewizji. Będzie to m.in. „Lewiatan”, „Ravensbrück. Miasto Kobiet”,” Inne rozkosze” i „Rosyjski kontrakt”. - To jest nasz brand, nasza duma, to jest największy teatr na świecie - komentuje Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
1,74 mln widzów ,,Kuchennych rewolucji". TVN liderem
Wiosenne odcinki „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler gromadzą 1,74 mln widzów, o 220 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl
więcej
|
Teleturniej ,,Milionerzy" stracił 190 tys. widzów, TVN wiceliderem rynku
Po trzech tygodniach emisji „Milionerów” w wiosennej ramówce br. ogląda średnio 1,65 mln osób, o 190 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
REM ma zastrzeżenia do reportażu ,,Superwizjera" o alternatywnym leczeniu nowotworów
Reporter „Superwizjera” w materiale o alternatywnych metodach leczenia raka mógł złamać zasady obiektywizmu i prawdy - oceniła Rada Etyki Mediów. Przesłano do niej cztery skargi zarzucające autorowi materiału, że nie wysłuchał osób, przekonujących o skuteczności alternatywnego leczenia nowotworów.
więcej
|
Małgorzata Ziętkiewicz gospodynią magazynu religijno-publicystycznego Polsatu News
Małgorzata Ziętkiewicz, dziennikarka „Wydarzeń” Polsatu, została prowadzącą magazynu religijno-publicystycznego „Angelus” w Polsat News.
więcej
|
Serial ,,Chyłka-Inwigilacja" z wątkiem terrorystycznym. ,,Trzyma poziom", ale bez efektu ,,wow"
Kilka dni temu w serwisie Player.pl zadebiutował czwarty sezon „Chyłki”, zatytułowany „Inwigilacja”. Zdaniem dziennikarzy najmocniejszym punktem jest rozbudowany wątek terrorystyczny. Krytycy chwalą wyrównany poziom serii, słabiej oceniany jest epizod z prywatnego życia prawniczki i zmiany chronologii w porównaniu z literackim pierwowzorem.
więcej
|
TVP kontynuuje ,,Sanatorium miłości". Ruszyły castingi do 4 sezonu
Telewizja Polska rozpoczęła casting do czwartego sezonu „Sanatorium miłości”. Cykl ponownie poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
TVN24 pokaże wywiad Oprah Winfrey z Księciem Harrym i Meghan
W poniedziałek, 8 marca o godz. 20.30 TVN24 wyemituje wywiad Oprah Winfrey z Księciem Harrym i Meghan.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz pozywa TVN za materiał z sugestią, że był sprawcą gwałtu. "To rozstrzeliwanie mojej rodziny"
Współpracujący z TVP Info Jarosław Jakimowicz pozwał TVN za materiał w „Uwadze”, poświęcony rzekomemu gwałtowi, którego miał dopuścić się on w czasie ubiegłorocznego konkursu Miss Generation. Żąda przeprosin i wpłaty pewnej kwoty na cele charytatywne, której wysokości nie zdradza. - Nie pozwolę na szarganie mojego nazwiska. Osoby, które oczerniały mnie w tym reportażu, powinny spalić się ze wstydu - mówi Jakimowicz.
więcej
|
,,MasterChef Junior 6" od 7 marca TVN. ,,Dzieci największą siłą programu"
W niedzielę, 7 marca TVN rozpocznie emisję szóstej edycji kulinarnego programu „MasterChef Junior”. Bez zmian jurorami programu będą Mateusz Gessler, Michel Moran i Anna Starmach. - Jeszcze nigdy nie mieliśmy grupy tak zdolnych, odważnych, bezkompromisowych i otwartych na świat kucharzy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Leja, producent polskiej edycji programu.
więcej
|
Piotr Świąc, dziennikarz TVP Gdańsk, zginął w wypadku drogowym
Wieloletni dziennikarz i prezenter gdańskiej "Panoramy" TVP 3 Gdańsk Piotr Świąc zginął w wypadku drogowym, do którego doszło w piątek późnym wieczorem na drodze krajowej nr 20 w Borczu na Kaszubach. Na skutek zderzenia dwóch aut śmierć ponieśli kierowcy obu wozów.
więcej
|
,,Śniadanie w Polsat News" zyskało 79 tys. widzów
Program „Śniadanie w Polsat News” na początku 2021 roku śledzi 362 tys. osób, o 79 tys. widzów więcej niż rok wcześniej. Stacja w czasie nadawania magazynu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów newsowych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Były operator w TVN ujawnił skargę pracowników wysłaną do centrali Discovery
Kamil Różalski, który przez wiele lat pracował w TVN jako operator obrazu, twierdzi, że w sierpniu 2019 roku wraz z grupą osób przekazał centrali Discovery skargę na naruszanie przez nadawcę praw pracowniczych. We wpisie facebookowym ujawnił obszerne fragmenty pisma.
więcej
|
TVP w ,,Minęła 20" przeprosiła Gdańsk za materiał atakujący imigrantów (wideo)
Telewizja Polska wykonała prawomocny wyrok w procesie wytoczonym jej przez władze Gdańska za antyimigrancki materiał wyemitowany w „Minęła 20” w październiku 2016 roku. Przeprosiny dla miasta odczytano w programie oraz zamieszczono na profilach społecznościowych TVP Info.
więcej
|
TVP o uniewinnieniu Sadurskiego ws. ,,Goebbelsowskich mediów": to ustawowe bezprawie, serwilizm sędziów wobec elit
Według Telewizji Polskiej uniewinnienie prof. Wojciecha Sadurskiego w procesie o zniesławienie wytoczonym mu przez nadawcę „jest przykładem instrumentalnego wykorzystywania norm prawnych w celu pogwałcenia powszechnie przyjętych norm moralnych i stanowi przejaw ustawowego bezprawia”. 7-minutowy materiał krytykujący orzeczenie pokazano w „Wiadomościach”. TVP złoży apelację od wyroku.
więcej
|
KRRiT o ,,paskach" w TVP Info o ,,lewicowym faszyzmie": być może nieco przerysowane, korespondowały z sytuacją
Według Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji komunikaty pokazywane w TVP Info na „pasku” 27 października ub.r., w których zarzucano opozycji „lewicowy faszyzm”, były „być może nieco przerysowane”, przy czym „paski, podobnie jak nagłówki prasowe, cechują się zawsze pewnym ładunkiem emocjonalnym”.
więcej
|
Wojciech Sadurski znów wygrał w sądzie z TVP ws. wpisu o ,,goebbelsowskich mediach"
Sąd Rejonowy w Warszawie uniewinnił prof. Wojciecha Sadurskiego z zarzutu zniesławienia wniesionego przez Telewizję Polską. Publiczny nadawca oskarżył Sadurskiego za wpis, w którym po zabójstwie Pawła Adamowicza krytykował„goebbelsowskie media”.
więcej
|
,,Make TikToks Contest": Członkowie jury radzą jak zdobyć nagrodę o wartości 60 000 złotych Ruszył konkurs "Make TikToks Contest" organizowany przez TikTok i skierowany do pracowników branży marketingowej, w którym do wygrania są trzy nagrody – każda o wartości 60 tys. złotych. Nie przesłaliście jeszcze zgłoszenia? Nie macie kreatywnego pomysłu? Nie szkodzi. Zgłoszenia można przesyłać do 10 marca, a członkowie jury śpieszą z radami jak stworzyć dobrego TikToka. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartosz Gil w Radiu 357. Prace nad głównym studiem na finiszu
Po dwóch miesiącach nadawania Radio 357 kończy prace nad uruchomieniem swojego głównego studia. Oznacza to, że dotychczasowe studio będzie rezerwowym. W piątek Paweł Sołtys, prezes Radia 357 ogłosił także dołączenie do zespołu Bartosza Gila.
więcej
|
|
Nowa audycja ,,Halo Psychoaktywni" w Halo.Radiu
W internetowej rozgłośni Halo.Radio w każdy piątek między 21.00 a 23.00 będzie nadawana autorska audycja „Halo Psychoaktywni”, prowadzona przez Maję Ruszpel.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Toruniu, stacja wyprzedziła Radio Gra
Nowym liderem rynku radiowego w Toruniu w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Gra i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Powstaje książka o Halo Radiu. ,,Chcemy naprawić sprawy, czujemy się odpowiedzialni"
Pisarz, reporter i dziennikarz Ivo Vuco, który był także współpracownikiem internetowego Halo.Radia zapowiedział, że wspólnie z Jackiem Szafrańskim szykuje książkę o kulisach pracy w rozgłośni. - Pracując w Halo Radio byłem świadkiem seksizmu, homofobii, rasizmu oraz przemocy finansowej, a także przemocy psychicznej, o czym również opowiem w książce - zapowiada Vuco.
więcej
|
|
RMF najchętniej słuchane wieczorami. Najwięcej straciła Trójka, którą wyprzedziło Radio Maryja
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. w godzinach wieczornych (18- 23) zajęło RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmarł Andrzej Kukuczka, dziennikarz Radia Kraków
W czwartek po długiej, ciężkiej chorobie zmarł Andrzej Kukuczka, przez wiele lat dziennikarz muzyczny Radia Kraków. Miał 56 lat.
więcej
|
|
Prezenter Radia Piekary zatrzymany przez policję w siedzibie stacji, trafi na trzy miesiące do więzienia
W środę przed południem policjanci w siedzibie śląskiego Radia Piekary zatrzymali prezentera stacji, który ma do odbycia trzy miesiące więzienia. Redaktor naczelny rozgłośni Rafał Kurowski podkreśla, że interwencja policji „nie miała żadnego związku z funkcjonowaniem stacji, ani z pracą żadnego z pracowników i współpracowników piekarskiej rozgłośni”.
więcej
|
|
|
|
Kobiety w reklamach przedstawiane coraz nowocześniej, chociaż krzywdzące stereotypy są mocne (opinie)
Pokazywana dziś w reklamie kobieta ma wiele twarzy - przyznają ekspertki z agencji reklamowych poproszone przez Wirtualnemedia.pl o ocenę wizerunku kobiet we współczesnych kampaniach reklamowych. Zaznaczają, że wciąż bardzo często kobieta staje się w komunikacji marketingowej jedynie tłem dla mężczyzny, a jej rola zostaje sprowadzona do jednej ze stereotypowych ról: matki, kochanki, sprzątaczki czy kucharki.
więcej
|
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego spadła do 10 mld zł
W 2020 roku wartość polskiego rynku reklamowego zmalała o 8,6 proc. do 9,97 mld zł. Największe spadki nastąpiły w kinach, na outdoorze i prasie, w telewizji i radiu wydatki zmniejszyły się o ok. 10 proc., jedynie internet osiągnął wzrost o 4,6 proc. - szacuje Publicis Groupe. W tym roku rynek ma wzrosnąć o 6,4 proc.
więcej
|
Władze Warszawy nie będą składać skargi do NSA ws uchwały krajobrazowej
Po tym, jak Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę władz Warszawy na decyzję Wojewody Mazowieckiego o unieważnieniu uchwały krajobrazowej, miasto stwierdziło, że nie złoży skargi kasacyjnej do NSA. Będzie procedować dokument dalej.
więcej
|
Knorr z nową platformą komunikacyjną ,,Eat for good"
Marka produktów spożywczych Knorr (Unilever) startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji pod hasłem „Eat for good".
więcej
|
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. ,,Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia"
Serwis Airbnb chce już na stałe obniżyć wydatki marketingowe, zwłaszcza na performance marketing, bo - jak twierdzi - pandemia pokazała, że można „obniżyć marketing do zera i nadal mieć 95 proc. tego samego ruchu, co rok wcześniej”. Zdaniem ekspertów od digital marketingu taki marketer jak Airbnb może sobie pozwolić na taki ruch. - Wygospodarowanie odpowiedniego budżetu na działania wizerunkowe, nawet u klientów skupionych bardziej na performance, to powoli już nie fanaberia czy dodatek do „tego prawdziwego digitalu”, a po prostu biznesowa konieczność - komentuje Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group.
więcej
|
Organizacje branżowe rekomendują ograniczanie nowych przetargów na usługi eventowe
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opracowało rekomendację współpracy agencji eventowych i klientów. Rekomendację wsparło również Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. Główną wskazówką jest przedłużanie już podpisanych umów ramowych bez konieczności przetargu oraz ograniczenie rozpisywania nowych procesów przetargowych, które generują już i tak obciążonym agencjom eventowym dodatkowe koszty.
więcej
|
Sanah i Antoni Królikowski na kawie reklamują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamująca SmartDom - program rabatowy grupy Cyfrowy Polsat. W reklamach, promującą ofertę internetu w Plusie dla klientów Cyfrowego Polsatu, występują piosenkarka Sanah i aktor Antoni Królikowski.
więcej
|
Anita Włodarczyk ze swoją lalką Barbie Shero
Anita Włodarczyk - dwukrotna złota medalistka igrzysk olimpijskich, czterokrotna mistrzyni świata oraz wielokrotna rekordzistka świata, Europy i kraju w rzucie młotem - została uhonorowana wyróżnieniem Barbie Shero i lalką inspirowaną swoim wyglądem.
więcej
|
Pekao promuje pożyczkę konsolidacyjną (wideo)
Pod hasłem "Bierz życie za rogi" Bank Pekao rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę pożyczki gotówkowej, przeznaczonej na spłatę kredytów z innych banków.
więcej
|
Wavemaker rozpoczyna obsługę mediową Somfy
Somfy Polska, producent automatyki domowej i rozwiązań smart home rozpoczął współpracę z domem mediowym Wavemaker, należącym do grupy GroupM. Będzie on odpowiadał za zakup mediów dla marki we wszystkich kanałach komunikacji.
więcej
|
Agencja Dziadek do orzechów obsługuje markę Lajkonik
Koncern Lorenz Bahlsen Snack-World wybrał w przetargu agencję Dziadek do orzechów do obsługi reklamowej marki słonych przekąsek Lajkonik.
więcej
|
Krystyna Gorzelany w zarządzie Mobee Dick
Krystyna Gorzelany dołączyła do zarządu firmy projektowo-badawczej Mobee Dick. Objęła stanowisko chief operating officer.
więcej
|
Orange Flex promowany z TikTokerami hasłem ,,Nas to nie dziwi"
Wystartowała kampania usługi Orange Flex pod hasłem „Nas to nie dziwi”. Nowy format dla sieci w aplikacji został stworzony przez agencję Leo Burnett Warszawa.
więcej
|
Sławomir Wala chief technology officerem w VMLY&R Poland
Do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławomir Wala. Ostatnio analogiczne stanowisko sprawował w Cheil Poland.
więcej
|
Wojciech Łubieński prezesem Aldi w Polsce
Od 15 marca Wojciech Łubieński, dotychczasowy wiceprezes zarządu sieci handlowej Aldi w Polsce, obejmie fotel prezesa zarządu. Oktawian Torchała, dotychczasowy CEO, został powołany do struktur centrali spółki Aldi w Essen.
więcej
|
Michel Moran rozmawia z kuzynem Mikaelem w reklamie Śledzia Atlantyckiego Lisner
Trwa kolejna kampania produktów rybnych Lisner z udziałem szefa kuchni Michela Morana. Kampanię przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Papaya Films, Xantus i Starcom.
więcej
|
Mars z globalną kampanią na rzecz równości płci (wideo)
W nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, członkini zarządu i ambasadorka programu Mars - Full Potential, wzywa globalny biznes, aby wysłuchał głosów kobiet z całego świata i podjął działania, które pomogą im rozwijać w pełni ich potencjał. Wszystko po to, by kształtować bardziej otwarte społeczeństwa. Kampania ma być też wsparciem celu na rzecz równości płci, zdefiniowanego w ramach Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.
więcej
|
Piotr Szewczyk dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu Mitsubishi Motors Polska
Piotr Szewczyk, dotychczasowy dyrektor pionu obsługi posprzedażnej awansował na dyrektora operacyjnego (CCO) i członka zarządu Mitsubishi Motor Polska.
więcej
|
Hot dog z parówką serową Hochland trafił do Żabek
We współpracy firm Żabka i Hochland powstał hot dog z parówką serową, czyli ser dog – bezmięsna propozycja w ofercie szybkich przekąsek Żabka Café. Ser Dog dostępny jest we wszystkich sklepach Żabka.
więcej
|
Green Cell i PromoTraffic rozpoczynają współpracę
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
więcej
|
Grupa Lotos dalej wspiera sportowców AZS
Przez kolejny rok Grupa Lotos będzie strategicznym sponsorem Akademickiego Związku Sportowego i Akademickiej Reprezentacji Polski startującej m.in. w letniej i zimowej uniwersjadzie.
więcej
|
Daniel Szczęk senior copywriterem w BeDigital
Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej BeDigital dołączył Daniel Szczęk, obejmując funkcję senior copywritera. Wcześniej pracował m.in. w Schulz Brand Friendly, S4, Opcom, Brandman i Eskadrze.
więcej
|
Clear Channel Poland z kampanią na ekranach w Galerii Mokotów i Westfield Arkadia
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wystartowała z kampanią na swoich nośnikach digitalowych. Akcja "Digital Kreatywnie", prezentująca widowiskowe możliwości techniczne cyfrowego obrazu, pojawiła się na ogromnych, zewnętrznych ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadia w Warszawie.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
RPO kontra UOKiK ws. kupna Polska Press przez Orlen. Skarga do sądu ,,niezrozumiałym działaniem"
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar skierował do sądu odwołanie od zgody prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Tomasz Chróstnego na przejęcie wydawnictwa Polska Press przez państwową spółkę PKN Orlen. - Ostatnie działania RPO kwestionujące decyzję niezależnego organu traktuję jako niezrozumiałe. Nie zgadzam się ze stanowiskiem RPO i nie widzę podstaw do takiego postępowania - komentuje prezes UOKiK-u.
więcej
|
Anne Applebaum poza radą Fundacji ,,Gazety Wyborczej"
Z radą Fundacji „Gazety Wyborczej” pożegnała się pisarka i publicystka Anne Applebaum.
więcej
|
Bauer z nowym miesięcznikiem ,,Tina Ekstra" dla kobiet w wieku 30-59 lat
Wydawnictwo Bauer zdecydowało się na powiększenie portfolio pism związanych z tytułem „Tina”. Nowy miesięcznik „Tina Ekstra” ma być pismem poradnikowym premium dla kobiet w wieku 30-59 lat.
więcej
|
Sąd zabezpieczył majątek Marquard Media Polska, umorzono postępowanie sanacyjne
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie zabezpieczył majątek wydawnictwa Marquard Media Polska, wyznaczając dla niego tymczasowego nadzorcę. W grudniu ub.r. umorzono postępowanie sanacyjne firmy.
więcej
|
Tribune Publishing na minusie. Przychody w dół, rośnie strata
Tribune Publishing, amerykański wydawca m.in. „Chicago Tribune”, „Baltimore Sun” oraz „New York Daily News” nie zaliczył 2020 roku do udanych. Firma zanotowała niższe roczne przychody w wysokości ponad 746 mln dolarów, znacząco wzrosła też strata netto wydawcy. Plusem jest większa liczba użytkowników cyfrowych wydań tytułów należących do Tribune Publishing.
więcej
|
Podcasty ,,Mistrzowie Słowa" w Wyborcza. Bartosz Bielenia czyta reportaż Grzegorza Szymanika
Portal Wyborcza.pl wystartował z nowym projektem podcastowym „Mistrzowie Słowa”. W ramach cyklu aktorzy czytać będą najlepsze teksty dziennikarzy „Gazety Wyborczej”. Na początek Bartosz Bielenia przeczytał reportaż Grzegorza Szymanika pt. „Imperium dusz, czyli jak zostałem spiskowcem”.
więcej
|
Rzecznik ,,Solidarności": profilaktycznie nie udzielamy informacji ,,Newsweekowi", ,,Gazecie Wyborczej" i TVN
NSZZ „Solidarność” nie udzielania informacji dziennikarzom „Newsweek Polska”, „Gazety Wyborczej” i TVN. - Jesteśmy po prostu zmęczeni ciągłymi procesami z tymi trzema redakcjami i wolimy profilaktycznie już z nimi nie rozmawiać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy związku Marek Lewandowski.
więcej
|
Daniel Obajtek o taśmach "Gazety Wyborczej": Nikt mnie nie zastraszy, nie zrobię ani kroku w tył
"Gazeta Wyborcza" wrzuca nagrania sprzed kilkunastu lat, co do których nie ma pewności, czy nie zostały zmanipulowane. Tę sprawę, będzie prowadził zaangażowany przeze mnie prawnik. Ja muszę się skoncentrować na tym, co zacząłem w Orlenie. Nikt mnie nie zastraszy, nie zrobię ani kroku w tył - mówi Daniel Obajtek, prezes PKN Orlen w rozmowie, którą przeprowadził Wojciech Surmacz, prezes PAP.
więcej
|
RPO chce, żeby sąd uchylił zgodę prezesa UOKiK na kupno Polska Press przez Orlen
Rzecznik Praw Obywatelskich odwołał się do sądu od decyzji prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie zgody na koncentrację polegającą na przejęciu przez PKN Orlen kontroli nad Polska Press i wniósł, by sąd uchylił tę zgodę - podało Biuro RPO.
więcej
|
75 wysłanników światowych mediów leci z papieżem do Iraku
75 wysłanników mediów z całego świata towarzyszyć będzie papieżowi Franciszkowi podczas jego historycznej wizyty w Iraku od piątku do poniedziałku. To pierwsza podróż w nowych warunkach reżimu sanitarnego. Będzie on także panować w samolocie.
więcej
|
|
|
Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska: Nie ma zwycięstwa. Jest tylko gra
- Ludzie nie są głupi. Nie wiedzą wszystkiego, ale potrafią weryfikować informacje, składać logiczne wnioski, a przede wszystkim liczyć swoje pieniądze. Raz wciśniesz ludziom kit, a „lud” się od ciebie odwróci. Uważnie określamy zakres tematów jakim przyglądają się nasi dziennikarze. Postanowiliśmy skoncentrować poszukiwania na 6 polach: ekonomia, biznes, finanse osobiste, rynek kapitałowy, technologia i trendy. Trend is your friend, jak lubi mawiać Warren Buffett - zdradza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.
więcej
|
Polsat News i Wydarzenia Interii łączą redakcje. Koniec oddzielnej w Krakowie
W ramach Grupy Polsat powstaje jeden, wspólny newsroom dla serwisu PolsatNews.pl oraz Wydarzeń Interia.pl. Oznacza to likwidację oddzielnej redakcji w Krakowie.
więcej
|
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. ,,Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia"
Serwis Airbnb chce już na stałe obniżyć wydatki marketingowe, zwłaszcza na performance marketing, bo - jak twierdzi - pandemia pokazała, że można „obniżyć marketing do zera i nadal mieć 95 proc. tego samego ruchu, co rok wcześniej”. Zdaniem ekspertów od digital marketingu taki marketer jak Airbnb może sobie pozwolić na taki ruch. - Wygospodarowanie odpowiedniego budżetu na działania wizerunkowe, nawet u klientów skupionych bardziej na performance, to powoli już nie fanaberia czy dodatek do „tego prawdziwego digitalu”, a po prostu biznesowa konieczność - komentuje Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group.
więcej
|
Twitter wprowadzi cofanie opublikowanych wpisów. Pokaże ile czasu na to pozostało
Twitter szykuje wprowadzenie w serwisie funkcji, która pozwoli użytkownikom na wycofanie opublikowanych przez nich wpisów. Dzięki nowej opcji autorzy konkretnych tweetów zyskają możliwość cofnięcia ich przez krótki czas już po opublikowaniu.
więcej
|
Mniej politycznych reklam w polskim Facebooku. Dodatkowe obowiązki dla reklamodawców
Facebook rozszerzył w swoim głównym serwisie oraz w aplikacji Instagram rozwiązanie, które ma ograniczyć widoczność reklam społecznych, wyborczych i politycznych. Użytkownicy w Polsce i prawie 100 krajach otrzymują nowe opcje kontrolowanie treści politycznych czy wyborczych pojawiających się w ich Newsfeedach, zaś podmioty zamieszczające reklamy będą musiały spełnić dodatkowe warunki.
więcej
|
Rośnie prędkość internetu w Polsce. W lutym liderami Inea i T-Mobile Polska
W lutym 2021 roku średnia prędkość pobierania danych przez użytkowników internetu stacjonarnego wzrosła o 6,6 proc. (do 75 Mb/s) - wynika z danych platformy Speedtest.pl. Z kolei łącza mobilne przyspieszyły o 8,3 procent (do 34,6 Mb/s). Najszybsze łącza stacjonarne oferuje Inea, zaś T-Mobile jest liderem wśród dostawców komórkowych.
więcej
|
Problemy z transmisją gali Fame MMA 9. Internauci wściekli, organizator nie komentuje
Wielu internautów, którzy wykupili transmisję z gali sztuk walki Fame MMA 9, w sobotę wieczorem informowało, że wskutek problemów technicznych nie mogli oglądać walk. Organizator Fame MMA na razie nie odniósł się do sprawy.
więcej
|
Kwestia Smaku z mniejszą przewagą nad Ania Gotuje, zyskało Gotujmy.pl (TOP10 stron kulinarnych)
Dziesięć czołowych witryn kulinarnych w styczniu br. miało o 10,4 proc. użytkowników mniej niż w grudniu ub.r. Liderujący blog Kwestiasmaku.com zanotował większy spadek niż zajmujący drugie miejsce Aniagotuje.pl, procentowo najwięcej straciły Przyslijprzepis.pl i Domowe-wypieki.pl, a jako jedyna witryna z zestawienia wzrost osiągnęło Gotujmy.pl.
więcej
|
Polsat Sport Premium traci transmisje Ligi Europy, Viaplay kupiła prawa na trzy sezony
Nowa platforma internetowa Viaplay kupiła wyłączne prawa do transmisji w Polsce piłkarskiej Ligi Europy i Ligi Konferencji przez trzy sezony. Nie wiadomo jeszcze, kto będzie pokazywał Ligę Mistrzów. Obecnie mecze Ligi Europy i Ligi Mistrzów można oglądać w Polsat Sport Premium.
więcej
|
Reklama na LinkedIn - gwarancją sukcesu Twojej marki
LinkedIn, podobnie jak Facebook czy Instagram służy do komunikacji, wymiany poglądów, informowania o wydarzeniach, nawiązywania znajomości. Jednak jest to typowo biznesowy serwis społecznościowy, a jednocześnie największa sieć profesjonalistów na świecie. Na LinkedIn firmy szukają pracowników i budują markę pracodawcy (employer branding). Jeśli Twoją grupą docelową są użytkownicy LinkedIna, inwestycja w reklamę przyniesie oczekiwany skutek.
więcej
|
,,Make TikToks Contest": Członkowie jury radzą jak zdobyć nagrodę o wartości 60 000 złotych Ruszył konkurs "Make TikToks Contest" organizowany przez TikTok i skierowany do pracowników branży marketingowej, w którym do wygrania są trzy nagrody – każda o wartości 60 tys. złotych. Nie przesłaliście jeszcze zgłoszenia? Nie macie kreatywnego pomysłu? Nie szkodzi. Zgłoszenia można przesyłać do 10 marca, a członkowie jury śpieszą z radami jak stworzyć dobrego TikToka. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kobiety zarabiają gorzej niż mężczyźni. "Problem systemowy"
W branży reklamowej kobiety są w liczebnej przewadze to wciąż zarabiają za tę samą pracę nawet o 20 proc. mniej niż mężczyźni. Zdaniem ekspertek, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, to wina mało transparentnej polityki firm, które niekiedy całkowicie blokują obieg informacji na temat pensji pracowników. Przyczyny mają też charakter kulturowy i społeczny - tu jednak sytuacja możne z czasem się zmieniać, w miarę jak na rynek pracy wchodzić będą kolejne roczniki pracowników.
więcej
|
Organizacje branżowe rekomendują ograniczanie nowych przetargów na usługi eventowe
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opracowało rekomendację współpracy agencji eventowych i klientów. Rekomendację wsparło również Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. Główną wskazówką jest przedłużanie już podpisanych umów ramowych bez konieczności przetargu oraz ograniczenie rozpisywania nowych procesów przetargowych, które generują już i tak obciążonym agencjom eventowym dodatkowe koszty.
więcej
|
Paweł Trochimiuk o problemach PR: w pandemii często reagowano w sposób odrealniony
- Mamy sporo historii w naszej branży, gdzie sam fakt pojawienia się pandemii i lockdownu, z miejsca sprawił, że wypowiadano umowy na obsługę PR. W momencie, kiedy była ona najbardziej potrzebna - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion i wiceprezes Stowarzyszenia Agencji Public Relations.
więcej
|
Mitraszewski, Wysocka-Świtała, Kubicz, Misiecka i Terej w Radzie Związku Firm Public Relations
Podczas walnego zgromadzenia członków Związku Firm Public Relations wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Organem dalej kieruje Przemysław Mitraszewski (Lighthouse Consultants), członkami zostali Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Iwona Kubicz (Procontent), Eliza Misiecka (Genesis PR) i Katarzyna Terej (TBT i wspólnicy).
więcej
|
Luiza Jurgiel-Żyła ponownie prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Po raz drugi prezeską Polskiego Stowarzyszenia Public Relations została Luiza Jurgiel-Żyła, wiceprezesami wybrano Cypriana Maciejewskiego i Bartosza Milczarczyka. W zarządzie zasiądą także Żaneta Czyżniewska i Roksana Obuchowska-Waślicka. Zmienił się także skład Rady Nadzorczej, a tytuł honorowej członkini PSPR wręczono Annie Adamus-Matuszyńskiej.
więcej
|
Publicon podpisał umowę z Travelist
Do grona klientów agencji Publicon dołącza Travelist, portal łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz magazynu podróżniczego.
więcej
|
|
|