|
|
|
|
|
|
|
Serial ,,Królestwo kobiet" od 18 października w TVN. W produkcji Janda, Gruszka i Artur Żmijewski
Od 18 października TVN emitować będzie nowy serial „Królestwo kobiet”. Występują w nim m.in. Krystyna Janda, Gabriela Muskała, Karolina Gruszka, Aleksandra Adamska i Artur Żmijewski. - Zależało nam na pokazaniu kobiet z krwi i kości, z prawdziwymi emocjami, marzeniami, problemami, a także namiętnościami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Blachnicki, producent.
więcej
|
Operator TVP Gdańsk pobity przed domem Ryszarda K.
Operator Telewizji Polskiej w czwartek wieczorem został pobity podczas przygotowywania w Gdyni materiału o Ryszardzie K., zatrzymanym w jednej sprawie razem z Romanem Giertychem. Według TVP sprawcą jest syn K. - Sprzęt nie został zniszczony, kolegę zastąpił inny operator - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl reporterka TVP3 Gdańsk Małgorzata Rakowiec.
więcej
|
Rusza francuska platforma streamingowa Salto
20 października oficjalnie wystartuje Salto - francuska platforma streamingowa tworzona przez lokalnych nadawców - komercyjne TF1, M6 oraz publiczną France TV.
więcej
|
1,18 mln widzów ,,Ninja Warrior Polska 2". Polsat wiceliderem w 16-49
Drugi sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,18 mln widzów, o 260 tys. osób mniej niż pierwsza odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był trzeci w rynku w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,40 mln zł.
więcej
|
Gala Genesis - nowy format sportów walki w Cyfrowym Polsacie i Ipli. Dostęp kosztuje 40 zł
Abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy Ipli mogą już zamawiać dostęp do Gali Genesis - nowego produkowanego przez federację KSW formatu, w którym zawodnicy będą ze sobą walczyć na gołe pięści. Dostęp do gali realizowanej w systemie „pay-per-view” kosztuje 40 zł.
więcej
|
Wraca serial "Dexter"
Michael C. Hall powróci jako mroczny morderca Dexter Morgan w serialu "Dexter". Stacja Showtime właśnie ogłosiła wznowienie popularnej serii.
więcej
|
Drugi sezon ,,Ultravioletu" w Polsat Seriale, emisja w 4-odcinkowych blokach (wideo)
Telewizja Polsat zakupiła od Sony licencję na pokazywanie drugiego sezonu kryminalnego serialu AXN „Ultraviolet”. Produkcję będzie można oglądać na antenie Polsat Seriale w sobotnie wieczory od 17 października w 4-odcinkowych blokach.
więcej
|
Kanał TV Okazje w UPC Polska
Od czwartku, 15 października w ofercie UPC Polska pojawił się kanał telezakupowy TV Okazje.
więcej
|
PAP i ,,Wiadomości" o niechęci części lekarzy do walki z epidemią, Okręgowe Rady Lekarskie polemizują
W depeszy PAP i materiale „Wiadomości” podano, że regionalne izby lekarskie w odpowiedzi na apel wojewodów skierowały niewielu lekarzy do pracy w związku z epidemią. - W obliczu epidemii, która jeszcze bardziej obnażyła problemy ochrony zdrowia, medycy potrzebują realnego wsparcia, a nie codziennych, nieprawdziwych, obraźliwych informacji na swój temat, rozpowszechnianych przez niektórych polityków i media - skomentowali to prezesi Okręgowych Rad Lekarskich.
więcej
|
,,Saved by the Future" nową produkcją CNN International, prowadzenie Nicki Shields
CNN International rusza z nowym, 3-odcinkowym programem „Saved by the Future”. Poprowadzi go Nicki Shields, która będzie rozmawiać z naukowcami o przełomowych innowacjach, które w najbliższych dekadach mogą zmienić nasze życie. W pierwszym odcinku gośćmi będą Bill Nye, Fabien Cousteau oraz Kathy Sullivan.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zbiórka na Radio 357 zwolniła, możliwe przesunięcie startu stacji. Michniewicz: to maraton, nie sprint
Internetowa zbiórka na Radio 357 po pierwszych, bardzo dobrych dniach - wyhamowała, na razie przekroczyła poziom 230 tys. zł wpłat comiesięcznych. - Dynamika naturalnie się zmniejsza po pierwszej eksplozji, ale idzie nam bardzo dobrze - zapewnia Tomasz Michniewicz.
więcej
|
|
Paweł Kukiz chce więcej polskiej muzyki w radiu. Nadawcy komercyjni: to apel do mediów publicznych
Polityk i muzyk Paweł Kukiz zaapelował do premiera Mateusza Morawieckiego oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, aby w mediach publicznych grano więcej polskiej muzyki. Miałoby to pomóc artystom w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią koronawirusa.
więcej
|
|
Rusza Polskie Radio Kierowców. Szefową projektu Edyta Poźniak
W piątek, 16 października ruszy Polskie Radio Kierowców. Ma działać całodobowo, podawać najnowsze informacje drogowe i pogodowe w kilku językach, dzielić się poradami dla kierowców i nadawać wiadomości dla fanów motoryzacji. Będzie można go słuchać w systemie DAB+, przez aplikację i w internecie. Szefową projektu została Edyta Poźniak.
więcej
|
|
Robert Mazurek po nominacji do Nagrody im. A. Woyciechowskiego przypomina, że nie przyjmuje wyróżnień dziennikarskich
Publicysta Robert Mazurek, nominowany do tegorocznej Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego, poinformował, że w razie gdyby wygrał - nie przyjmie jej. - To nic osobistego, po prostu nie przyjmuję dziennikarskich wyróżnień - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarz. - Nominacja nie jest jeszcze nagrodą - odpowiada rzeczniczka Eurozetu, Małgorzata Kozieł pytana przez nas, co organizator odpowie na deklarację Mazurka.
więcej
|
|
Nie będzie odwołania prezes Polskiego Radia
Podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych jej członkowie obradowali na temat konieczności powołania nowych składów rad programowych mediów publicznych, których kadencja upływa w przyszłym roku. Juliusz Braun złożył również wniosek o odwołanie prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej, jednak kolejny raz nie spotkał się on z poparciem pozostałych członków.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w II i III kwartale, RMF FM wyprzedziło TOK FM
Liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim i trzecim kwartale br. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
Grupa marketingowa Ogilvy, obejmująca agencje Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks, w ub.r. osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 23,72 mln zł oraz zysku netto z 1,67 do 1,99 mln zł. W firmie pracowały 52 osoby.
więcej
|
Codemedia z 9,5 mln straty, sąd nie zgodził się na upadłość bez likwidacji majątku
Dom mediowy Codemedia ostatni rok swojej działalności operacyjnej zamknął wpływami sprzedażowymi niższymi rok do roku o 40,4 proc. Zanotowała 9,56 mln zł straty netto. W maju br. Sąd Rejonowy w Warszawie odrzucił wniosek o upadłość spółki bez likwidacji majątku.
więcej
|
Sieć kinowa AMC Theatres może nie przetrwać
Ważą się losy największej sieci kinowej na świecie AMC Theatres. Firma poinformowała, że gotówki na bieżącą działalność może jej starczyć do końca tego roku, góra - do początku 2021 roku. Spółka szuka różnych rozwiązań wyjścia z tej sytuacji.
więcej
|
Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce
Lethe - polska sieć sklepów online i twórca rozwiązań technologicznych dla ecommerce - objęła 44 proc. udziałów w platformie dla influencerów Daily Dose of Beauty (DDOB).
więcej
|
Adrian Zwierzyński, Kamil Kuć, Katarzyna Surma i Martyna Gańko awansowali w 180heartbeats +Jung v Matt
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansowali w dziale kreacji agencji interaktywnej 180heartbeats +Jung v Matt, a Katarzyna Surma i Martyna Gańko w dziale client service agencji.
więcej
|
Covid-19 wzmocnił zjawisko patriotyzmu konsumenckiego
Polskość produktu czy marki zachęca do zakupu już co dziewiątego polskiego konsumenta - wynika z badania Open Research. W roku pandemii koronawirusa już 91 proc. Polaków interesuje się pochodzeniem kupowanych produktów i marek.
więcej
|
Danuta Stenka reklamuje szkła Varilux
Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Promuje je aktorka Danuta Stenka - ambasadorka marki.
więcej
|
Nick Emery nie jest już globalnym szefem Mindshare, został odwołany za "obraźliwe zachowanie"
Holding reklamowy WPP poinformował, że Nick Emery, globalny dyrektor generalny Mindshare zostaje usunięty z zajmowanego stanowiska ze skutkiem natychmiastowym. "Nieodpowiednie i obraźliwe zachowanie nie będzie tolerowane" - uzasadnia swoją decyzję WPP.
więcej
|
Rysunki Andrzeja Mleczki na butelkach Żołądkowej de Luxe
Do sklepów trafiła limitowana edycja Żołądkowej de Luxe (Stock Polska). Na butelkach widnieje 5 rysunków autorstwa Andrzeja Mleczki.
więcej
|
"Codzienny Traning Odporności" w reklamie tranu Möller's Complex
Należąca do Orkla Care marka Möller's wprowadza na rynek nowe kapsułki dla dorosłych z kwasami omega-3, witaminami D i K . Wprowadzenie produktu Möller's Complex wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Communication Unlimited.
więcej
|
Aleksandra Radomska z Mam Wątpliwość ambasadorką kampanii Carex
Marka środków higienicznych Carex wystartowała z nową kampanią digital, promującą właściwą higienę rąk. Ambasadorką kampanii została Aleksandra Radomska - autorka bloga i książki Mam Wątpliwość.
więcej
|
Tomasz Świątek: Iga jest produktem "made in Poland"
Tomasz Świątek liczy, że duży wzrost popularności córki Igi po triumfie w wielkoszlemowym French Open nie przeszkodzi jej w normalnym funkcjonowaniu i nie zmusi do wyjazdu z kraju. "Ona jest takim produktem +made in Poland+" – zaznaczył ojciec tenisistki.
więcej
|
Open Gate odpowiada za launch serii Xiaomi Mi 10T
Agencja Open Gate po wygranym przetargu realizuje launch nowych smartfonów z serii Xiaomi Mi 10T.
więcej
|
Ida Nowakowska, Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Hamkało, Ania Markowska i Barbara Wrońska wspierają walkę z rakiem piersi. Rusza kampania "Dzień na U" Fundacji Rak'n'Roll i Avon
15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kolejną edycją kampanii "Dzień na U", która zachęca kobiety do regularnych badań. Akcję wspierają ambasadorki - Ida Nowakowska, Joanna Jabłczyńska, Aleksandra Hamkało, Ania Markowska i Barbara Wrońska.
więcej
|
Odkurzacz w roli głównej akcji ,,Made to be re-made" Stena Recycling i Electrolux
Właśnie ruszyła międzynarodowa, wspólna kampania firm Electrolux i Stena Recycling, w której bohaterem jest odkurzacz, w całości wyprodukowany z przetworzonego plastiku i ponownie wykorzystanych komponentów.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Mirosław Skowron i Przemysław Harczuk odchodzą z ,,Super Expressu". "Wszystko idzie w stronę clickbaitowego dziennikarstwa"
Mirosław Skowron i Przemysław Harczuk odchodzą "Super Expressu". Obaj pracowali w dziale Opinie, teraz będą prowadzić własne firmy, w których liczą na możliwość realizacji jakościowego dziennikarstwa. - Wszystko idzie w stronę dziennikarstwa newsowego, clickbaitowego - komentuje Przemysław Harczuk w rozmowie z nami.
więcej
|
Wydawnictwo Te-Jot będzie publikować także książki. Szefową działu Beata Majchrowska
Wydawnictwo Te-Jot rozszerzyło działalność - oprócz magazynów kolorowych w portfolio firmy pojawiły się książki. Dyrektor wydawniczą działu została Beata Majchrowska, autorka, historyk sztuki i redaktor.
więcej
|
Pakiety prenumeraty cyfrowej ,,Gazety Wyborczej" w ofercie home.pl
„Gazeta Wyborcza” (Agora) dostawca usług internetowych home.pl rozpoczynają współpracę. Od 15 października w marketplace home.pl pojawiły się pakiety prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” w wersjach podstawowej i premium zapewniające dostęp do wydań dziennika oraz jego magazynów, m.in. „Duży Format” i „Wysokie Obcasy”.
więcej
|
Zmarł Wojciech Parada, szef działu sportowego ,,Kuriera Szczecińskiego"
W wieku 54 lat zmarł Wojciech Parada, kierownik działu sportowego w „Kurierze Szczecińskim”. Z dziennikiem był związany przez 28 lat.
więcej
|
PAP uruchomił serwis dla dziennikarzy z treściami do darmowego wykorzystywania. Znika CentrumPrasowe.pap.pl
W czwartek, 15 października, wystartował nowy portal Polskiej Agencji Prasowej, skierowany do dziennikarzy i wydawców. Pod adresem Pap-Mediaroom.pl publikowane są materiały, które redakcje mogą wykorzystywać bezpłatnie. Serwis jest następcą portalu CentrumPrasowe.pap.pl.
więcej
|
|
|
Rusza francuska platforma streamingowa Salto
20 października oficjalnie wystartuje Salto - francuska platforma streamingowa tworzona przez lokalnych nadawców - komercyjne TF1, M6 oraz publiczną France TV.
więcej
|
Spadła odwiedzalność stron sportowych. Na czele WP SportoweFakty, mocno w górę WRC.net.pl (TOP10)
We wrześniu br. 10 czołowych serwisów sportowych miało o 21 proc. odsłon i 18 proc. łącznego zasięgu mniej niż przed rokiem. Zdecydowanym liderem mimo spadku pozostają WP SportoweFakty, mocno zmalała odwiedzalność witryn TVP Sport, „Przeglądu Sportowego” i Polsat Sport, a bardzo duży wzrost osiągnął WRC.net.pl.
więcej
|
Lethe inwestuje w DDOB. Agencja chce mocnej wejść w ecommerce
Lethe - polska sieć sklepów online i twórca rozwiązań technologicznych dla ecommerce - objęła 44 proc. udziałów w platformie dla influencerów Daily Dose of Beauty (DDOB).
więcej
|
YouTube walczy z dezinformacją o szczepionce na Covid-19. Filmy z fake newsami będą usuwane
YouTube zapowiedział, że będzie zwalczał treści zawierające dezinformacje na temat szczepionki przeznaczonej do Covid-19. Filmy propagujące fake newsy na temat szczepionki będą usuwane, pozostaną jedynie materiały pochodzące z oficjalnych i sprawdzonych źródeł.
więcej
|
Wirtualna Polska ma 25 lat. ,,Polska to ewenement. Nie znam drugiego takiego kraju"
Joanna Pawlak, prezes Wirtualna Polska Media i Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (notowanej na GPW w Warszawie grupy kapitałowej, do której należy WP) w wywiadzie z okazji 25-lecia WP mówią o kulisach pracy w firmie, wizji mediów oraz trudnych momentach w historii organizacji.
więcej
|
Zoom otrzyma nowe opcje. Pełne szyfrowanie połączeń i zarabianie na wydarzeniach
Przeznaczona do internetowych wideokonferencji platforma Zoom zapowiedziała wprowadzenie nowych funkcji. Najważniejsze nowości to opcja pełnego szyfrowania połączeń w trakcie spotkań online, a także możliwość organizowania płatnych konferencji oraz innych wydarzeń.
więcej
|
Allegro po debiucie giełdowym zmniejszyło zadłużenie kredytowe o 652 mln zł do 5,5 mld zł
W środę Allegro zaciągnęło pozyskane pod koniec września br. 5,5 mld zł kredytu od konsorcjum banków i firm ubezpieczeniowych. Dzięki środkom ze sprzedaży nowych akcji firma zmniejszyła swoje zadłużenie kredytowe o 651,7 mln zł do 5,5 mld zł.
więcej
|
Teatr Powszechny uruchomił platformę VOD
Teatr Powszechny w Warszawie uruchomił własny serwis VOD, przeznaczony do transmisji online spektakli granych na żywo w siedzibie teatru, a także udostępniania nagrań spektakli spoza bieżącego repertuaru i innych form twórczości teatralno-filmowej.
więcej
|
Millennium Docs Against Gravity z rekordową frekwencją, Ponad 101 tys. widzów w internecie w serwisie mdag.pl Tegoroczna edycja festiwalu Millennium Docs Against Gravity po raz pierwszy odbyła się częściowo w internecie, gromadząc tam ponad 101 tys. widzów. Dodatkowo 65 tys. osób oglądało filmy festiwalowe w kinach. - Pobiliśmy rekord -166 000 widzów. Jest to też najlepszy wynik w historii festiwali filmowych w Polsce - o organizacji tegorocznej edycji festiwalu opowiada jego szef Artur Liebhart. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
Grupa marketingowa Ogilvy, obejmująca agencje Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, Ogilvy Brand Consulting i dom produkcyjny Redworks, w ub.r. osiągnęła w Polsce wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 23,72 mln zł oraz zysku netto z 1,67 do 1,99 mln zł. W firmie pracowały 52 osoby.
więcej
|
Clue PR wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną SER Group
Clue PR będzie odpowiadać za działania komunikacyjne SER Group, firmy z sektora Enterprise Content Management.
więcej
|
Warszawskie MPO chce zatrudnić agencję PR
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w Warszawie prowadzi przetarg na świadczenie usług w zakresie public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez 6 miesięcy.
więcej
|
Centrum Edukacji Obywatelskiej nowym klientem Propsy PR
Agencja Propsy PR rozpoczęła współpracę z edukacyjną organizacją pozarządową Centrum Edukacji Obywatelskiej.
więcej
|
|
|