|
|
|
|
|
|
|
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
- Na wielu światowych rynkach dostępne są badania mające charakter waluty i stanowiące standard dla mediów oraz badania cross-mediowe realizowane różnymi metodami. Z definicji służą one różnym celom. Propozycję konkurencji należałoby oceniać z perspektywy kategorii właśnie badania cross-mediowego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media fakt pojawienia się jednoźródłowego badania Gemius/PBI.
więcej
|
Studenci Uniwersytetu Stefana Wyszyńskiego będą odbywać praktyki w PAP i programach informacyjnych TVP. Dla najlepszych oferty pracy
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego podpisał umowy o współpracy w zakresie szkolenia studentów z Polską Agencją Prasową i Telewizją Polską. Pierwsza z nich zakłada przygotowywanie studentów do pracy w mediach, druga zapewnia im miejsca do praktyk w zawodzie w programach informacyjnych TVP.
więcej
|
Koniec Viasat Nature HD/Viasat History HD w Polsce
Wraz z końcem października na terenie Polski zakończy nadawanie kanał Viasat Nature HD/Viasat History HD.
więcej
|
Nowy program ,,Klasyki Patryka Mikiciuka" od 11 października w TVN Turbo (wideo)
W niedzielę, 11 października TVN Turbo rozpocznie emisję nowego programu „Klasyki Patryka Mikiciuka”.
więcej
|
,,Rolnicy. Podlasie" hitem Fokus TV. Jesienne odcinki śledzi 572 tys. widzów
Jesienne odcinki programu „Rolnicy. Podlasie” ogląda średnio 572 tys. widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, stacja w paśmie nadawania programu jest szóstą najchętniej oglądaną stacją w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Od 10 października nowy sezon "Zgłoś remont" w HGTV. Rusza aplikacja mobilna z produktami z odcinków
W HGTV (TVN Discovery Polska) ruszy nowy sezon programu "Zgłoś remont". Krzysztof Miruć jako prowadzący po raz kolejny pomoże w remontach mieszkań. Oprócz nowego sezonu - tego samego dnia - 10 października ruszy aplikacja mobilna Insbay, w której po każdym odcinku widzowie będą mogli sprawdzić produkty z danego epizodu.
więcej
|
TVN pokaże galę ,,Show French Touch"
W niedzielę, 18 października TVN pokaże zapis gali „Show French Touch”.
więcej
|
TVP Info pokaże ,,Taśmy Amber Gold" Sylwestra Latkowskiego (wideo)
W TVP Info w najbliższym czasie wyemitowany zostanie film dokumentalny Sylwestra Latkowskiego „Taśmy Amber Gold”. To kolejny dokument Latkowskiego, który pokaże TVP.
więcej
|
Canal+ odkodował Eurosport 1 na półfinały i finały Roland Garros
Canal+ odkodował do niedzieli 11, października dostęp do kanału Eurosport 1 dla wszystkich abonentów oferty satelitarnej do zakończenia turnieju Roland Garros.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 ma oferty od inwestorów, chce nadawać na częstotliwościach FM
Radio 357 może funkcjonować jako spółdzielnia dziennikarska. Aby nadawać na częstotliwościach FM, potrzebuje środków od inwestorów, ale ci już się zgłaszają, proponując różne formy współpracy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Założyciele radia rozważają kupowanie lokalnych rozgłośni i łączenie ich w naziemną sieć.
więcej
|
|
Adam Jasser z podcastem wydarzeniach międzynarodowych na platformie Tok FM
W czwartek, 8 października, na platformie podcastowej Tok FM (Agora) zadebiutował pierwszy odcinek podcastu „Dekonstrukcja”, autorstwa Adama Jassera. Kolejne części będą dostępne w czwartki na stronie tokfm.pl oraz w aplikacji mobilnej Tok FM.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Białymstoku, Radio ZET i Trójka na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Organek dołączy do Radia 357. Ponad 7 tys. patronów będzie miesięcznie wpłacać 180 tys.
Od poniedziałku Radio357 zebrało na start swojej działalności ponad 180 tys. złotych. To oznacza, że autorzy projektu uruchomią przynajmniej platformę podcastową. Na samą rozgłośnię potrzeba 500 tys. złotych. Jednocześnie w czwartek ogłoszono, że do zespołu dołączy Organek.
więcej
|
|
|
|
Nowym dyrektorem marketingu Vectry został Jarosław Pijanowski
Jarosław Pijanowski, który do grudnia ub. roku zasiadał w zarządzie UPC Polska, dołączył do managmentu Vectry - ustaliliśmy nieoficjalnie. Objął tam stanowisko dyrektora marketingu.
więcej
|
Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym Reprise Media
Z początkiem listopada br. funkcję dyrektora zarządzającego agencji Reprise Media (Mediabrands Polska) obejmie Jacek Dymkowski. Zastąpi na tym stanowisku Martę Bąkowska, która obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.
więcej
|
Rekordowy kontrakt Lechii Gdańsk z Energą. Może być zwiększone nawet o 60 procent
Spółka Energa (PKN Orlen) przedłużyła umowę sponsorską z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk o kolejny sezon. W porównaniu z poprzednim porozumieniem finansowanie może zwiększyć się nawet o 60 procent. Nowym elementem zawartego kontraktu jest m.in. system premiowania za rezultaty zespołu osiągane w Ekstraklasie oraz Pucharze Polski.
więcej
|
Propeller Film przy spadku wpływów zwiększył zysk, w br. przychody mogą zmaleć o 30-60 proc.
W ub.r. dom produkcyjny Propeller Film (należący do grupy kapitałowej Dentsu Aegis Network Polska) zanotował spadek przychodów o 13,2 proc. do 32,46 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 3,91 do 4,37 mln zł. Firma realizuje głównie spoty reklamowe, w ub.r. wyprodukowała też film fabularny „Pan T.”. W br. wskutek epidemii prognozuje, że jej przychody mogą zmniejszyć się o 30-60 proc.
więcej
|
Marta Berens tworzy kolektyw Warsaw Witches Association
Rozpoczyna działalność kolektyw produkcyjny Warsaw Witches Association (WWA), który tworzą artyści wizualni, filmowcy i producenci. Jego inicjatorką jest Marta Berens, producentka związana wcześniej przez 10 lat z Papaya Films, była szefowa produkcji studia Dobro.
więcej
|
Spoty Xawerego Żuławskiego i product placement w serialach TVP promują Internetowe Konto Pacjenta
Ruszyła druga odsłona kampanii edukacyjnej Ministerstwa Zdrowia i Centrum e-Zdrowia, promująca bezpłatną aplikację - Internetowe Konto Pacjenta (IKP), dostępną na portalu pacjent.gov.pl. Opracowaniem zajęli się Cezary Zieliński z Fabryki Komunikacji Społecznej, reżyser Xawery Żuławski oraz studio Orient Film.
więcej
|
Aldi z antysmogowym muralem w Bielsku-Białej
Sieć sklepów Aldi Polska stworzyła swój pierwszy antysmogowy mural w Bielsku-Białej. Przez ponad 10 lat ma on zmniejszyć zanieczyszczenie powietrza tak, jak robiłby to las o powierzchni ponad 100 m2, z kilkoma tysiącami drzew. Malowidło to efekt współpracy marki z Klubem Gaja. Jego autorką jest Ewa Ciepielewska z Grupy Luxus.
więcej
|
Gucci z własnym second handem
Ekskluzywny dom mody Gucci otwiera się na sprzedaż "z drugiej ręki". Włoska marka podpisała umowę z platformą produktów używanych, a dochody z tego kanału sprzedaży wspomogą fundację walczącą z wylesieniem planety.
więcej
|
Modivo z pierwszą wizerunkową kampanią w telewizji, również poza Polską (wideo)
Ruszyła pierwsza wizerunkowa telewizyjna kampania reklamowa platformy Modivo (eobuwie.pl, Grupa CCC). Prowadzona jest nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych: w Bułgarii, Grecji, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech.
więcej
|
Podwójna kampania Huawei. Chińczycy reklamują rodzinę produktów oraz świętują 16-lecie na polskim rynku
Huawei rozpoczął równolegle dwie telewizyjne kamapnie reklamowe. W produktowej, z udziałem Roberta Lewandowskiego, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letnią obecność marki na polskim rynku i podkreśla m.in. jej zaangażowanie w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w naszym kraju.
więcej
|
Jane Fonda nagrywa trening, by zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach
Amerykańska aktorka, a w ostatnich latach także aktywistka społeczna Jane Fonda postanowiła w oryginalny sposób zachęcić Amerykanów do głosownia w wyborach na prezydenta USA. Gwiazda odtworzyła swoje wideo z popularnym przed laty treningiem fitness.
więcej
|
Łowicz z dżemową loterią
Rozpoczęła się loteria "Wygraj na dżem dobry" marki Łowicz (Maspex). Za realizację i koncept promocji odpowiada agencja Peppermint powered by Quad.
więcej
|
Smart uruchamia platformę do bezpośredniego zarządzania transakcjami na rynku prywatnym PMP
Smart Buyer Connect umożliwia kupującym wygodne i skuteczne zarządzanie transakcjami w modelu programmatic, zbliżając do siebie obie strony rynku reklamowego i poprawiając optymalizację ścieżki wartości (Value Path Optimization).
więcej
|
Kamil Majewski: z Pathfinder23 do Cape Morris
Kamil Majewski objął stanowisko account managera w agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris. Wcześniej pracował w Pathfinder23 (Brand New Galaxy).
więcej
|
SalesTube przejmuje działania promocyjne marki Screenity z portfolio Europa Ubezpieczenia
SalesTube przejmuje działania promocyjne w internecie dla Screenity, marki z portfolio firmy ubezpieczeniowej Europa Ubezpieczenia. Screenity to aplikacja, w której użytkownik może ubezpieczyć ekran swojego telefonu całkowicie zdalnie.
więcej
|
Netto promuje ofertę świeżych warzyw i owoców
Sieć handlowa Netto rusza z akcją promującą jej flagową kategorię - warzywa i owoce.
więcej
|
10 nowych osób w agencji Schulz brand friendly
Maciej Urbanek, Jonasz Ulatowski, Roksana Wantulok, Wioletta Leszczyńska, Katarzyna Kantner, Anna Klusek, Michał Wierzbowski, Filip Filipczak, Martyna Krupa i Anna Siwek dołączyli do zespołu agencji reklamowej Schulz Brand Friendly.
więcej
|
Krzysztof Flis senior account managerem w Kamikaze
Do zespołu agencji Kamikaze dołącza Krzysztof Flis, który obejmie stanowisko senior account manager. Ostatnio pracował w GoldenSubmarine.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Orlen rozmawia o kupnie Polska Press Grupy
PKN Orlen prowadzi rozmowy w sprawie kupna Polska Press Grupy od jej niemieckiego właściciela - wynika z nieoficjalnych informacji. Orlen niebawem przejmie przeżywającego duże problemy dystrybutora prasowego Ruch.
więcej
|
Aleksander Kutela i Jovan Protic: Pandemia weryfikuje jakość mediów, nie planujemy wejścia na rynek telewizyjny
Dzisiaj zasięgi to za mało, liczy się coraz bardziej zaangażowanie odbiorców. Dlatego widać powrót do mediów dostarczających sprawdzone i wiarygodne treści, za które coraz więcej użytkowników jest skłonnych zapłacić subskrypcje. Nie planujemy inwestycji w rynek telewizyjny, ale w to co nam się już świetnie sprawdziło - wysokiej jakości treści wideo w internecie - mówią Aleksander Kutela, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska i Jovan Protic, COO RASP.
więcej
|
Sąd uniewinnił Jerzego Urbana w sprawie o obrazę uczuć religijnych
Warszawski sąd rejonowy uniewinnił w czwartek Jerzego Urbana w procesie o obrazę uczuć religijnych w tygodniku "Nie" poprzez publikację wizerunku zdziwionego Jezusa Chrystusa wpisanego w drogowy znak zakazu. Było to ponowne rozpoznanie tej sprawy. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
,,Teraz Rock" i TerazMuzyka.pl sprzedane za 0,4 mln zł, nowym wydawcą spółka Wiesława Weissa
Firma Advertigo sprzedała swoją zorganizowaną część, obejmującą głównie miesięcznik „Teraz Rock” i serwis TerazMuzyka.pl, spółce Neker Media, której prezesem i większościowym udziałowcem jest Wiesław Weiss, redaktor naczelny „Teraz Rocka”.
więcej
|
Andrzej Chmiel: z rady nadzorczej PMPG na prezesa AWR ,,Wprost"
Z rady nadzorczej PMPG Polskie Media odszedł Andrzej Chmiel. Objął stanowisko prezesa należącej do PMPG Agencji Wydawniczo-Reklamowej „Wprost”.
więcej
|
|
|
RASP przed Wirtualną Polską, o2 wyprzedziło Gazeta.pl (Gemius/PBI z września)
We wrześniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska inaczej niż miesiąc wcześniej miały więcej użytkowników niż Grupa Wirtualna Polska. OLX.pl wyprzedził pod tym względem Interię, a o2.pl wyszło przed Gazeta.pl i Fakt.pl.
więcej
|
Marcin Rola przygotowuje ,,Polski YouTube". Start planowany na listopad
„Polski YouTube” ma ruszyć jeszcze w tym roku, finansowany przez internautów. Zawierałby treści polityczne i społeczne, ale z czasem wzbogaci się o lżejszy kontent. Jego osią będzie telewizja wRealu24.pl, a szefem Marcin Rola - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fotka przy 3,6 mln zł przychodów miała 1,7 mln zysku netto
W ub.r. spółka zarządzająca platformą społecznościową Fotka osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 17,9 proc. do 3,6 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,68 do 1,71 mln zł. 1,7 mln zł zostanie wypłacone udziałowcom jako dywidenda.
więcej
|
Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale
W minionym półroczu finansowym firma odzieżowa LPP (należą do niej sieci sklepów Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 20,6 proc. do 3,31 mld zł oraz 392,63 mln zł straty netto. Wpływy z e-commerce poszły w górę o 123,1 proc. do 1 mld zł. W drugim kwartale spadek wpływów wyhamował do 9,2 proc., a strata netto wyniosła 30,64 mln zł.
więcej
|
Dziennikarze i eksperci Polsat Sport będą tworzyć felietony i wideo dla Interii
Czołowi cziennikarze i eksperci Polsat Sport zaczynają stałą współpracę z redakcją sportową portalu Interia, przejętego przez Polsat w lipcu br.
więcej
|
Netflix oskarżony o promocję wykorzystywania nieletnich w "Cuties"
Prokurator okręgowy w amerykańskim hrabstwie Tyler (Teksas) złożył przeciwko serwisowi streamingowemu Netflix oskarżenie o promowanie wykorzystywania seksualnego nieletnich. Chodzi o francuski film "Cuties", w Polsce pod tytułem "Gwiazdeczki".
więcej
|
Gucci z własnym second handem
Ekskluzywny dom mody Gucci otwiera się na sprzedaż "z drugiej ręki". Włoska marka podpisała umowę z platformą produktów używanych, a dochody z tego kanału sprzedaży wspomogą fundację walczącą z wylesieniem planety.
więcej
|
Netflix ma nowe biuro w Londynie
Pracownicy serwisu streamingowego Netflix wprowadzili się do nowej siedziby w Londynie. Nowe biuro jest trzy razy większe od poprzedniego.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD
“Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nielsen nie widzi zagrożenia w jednoźródłowym badaniu Gemius/PBI
- Na wielu światowych rynkach dostępne są badania mające charakter waluty i stanowiące standard dla mediów oraz badania cross-mediowe realizowane różnymi metodami. Z definicji służą one różnym celom. Propozycję konkurencji należałoby oceniać z perspektywy kategorii właśnie badania cross-mediowego - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzająca Nielsen Media fakt pojawienia się jednoźródłowego badania Gemius/PBI.
więcej
|
Rynek produktów wege wart już 441 ml zł
Roczna wartość sprzedaży najpopularniejszych produktów wegetariańskich wyniosła w sierpniu br. 441 mln zł - szacuje Nielsen. Wśród najczęściej kupowanych zamienników produktów odzwierzęcych są mleka roślinne, dania gotowe i pasty kanapkowe.
więcej
|
|
|