|
|
|
|
|
|
|
775 tys. widzów serialu ,,Usta usta" w TVN
Serial „Usta usta” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 775 tys. widzów, o 740 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił widzów, ale Polsat nadal liderem rynku
Jesienne odcinki „Tańca z Gwiazdami” gromadzą średnio 1,59 mln widzów, o 510 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania show nadal jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
650 tys. widzów nowego programu ,,Przyjaciele na zawsze", TVP2 wiceliderem
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Przyjaciele na zawsze” ogląda średnio 650 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz zniknął z TVP Info po krytyce ustawy antyfutrzarskiej
Publicysta Rafał Ziemkiewicz rozważa zawieszenie współpracy z Telewizji Polskiej i TV Republika. W publicznej telewizji przestał się już pojawiać i nie wiadomo, kiedy wróci. - Nie ma mnie w grafiku, to dżentelmeńska umowa - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. Jak się dowiadujemy: poszło o wyrażane publicznie poglądy dziennikarza w sprawie tzw. ustawy „antyfutrzarskiej”.
więcej
|
600 tys. widzów ,,Love Island. Wyspa miłości", Polsat wiceliderem w 16-49
Drugi sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 591 tys. widzów, niemal tyle samo ile nadawana rok temu w tym pasmie pierwsza seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajmuje trzecią lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49.
więcej
|
Tylko 346 tys. widzów ,,Uzdrowiska", TVP2 bez szans w starciu z konkurencją
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nową telenowelę „Uzdrowisko” ogląda średnio 346 tys. widzów, o 69 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu w tym paśmie program „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Seriale TVN dostępne na platformie Walter Presents
Grupa TVN Discovery Polska podpisała trzyletnią umowę z portalem streamingowym Walter Presents w wyniku której seriale nadawcy trafią na anglojęzyczne rynki. W 2021 roku "Chyłkę-Zaginięcie", "Chyłkę-Kasację", "Odwróconych. Ojców i Córki" oraz "Szadź" będą mogli oglądać widzowie w USA, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii oraz Nowej Zelandii.
więcej
|
Nagrody Emmy: HBO wygrało z Netflixem, "Sukcesja" najlepszym serialem obyczajowym
Amerykańska Akademia Telewizyjna przyznała nagrody Emmy 2020. Tryumfatorem gali była stacja HBO, która otrzymała 30 statuetek. Jej "Sukcesję" okrzyknięto najlepszym serialem obyczajowym, Zendaya ("Euforia") zdobyła nagrodę dla najlepszej aktorki pierwszoplanowej, a Jeremy Strong ("Sukcesja") został uznany za najlepszego aktora pierwszoplanowego. Seriale Netfliksa mimo rekordowej liczby 160 nominacji zdobyły 21 nagród.
więcej
|
Polsat nowym liderem oglądalności. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz kulisy „Ludzie i bogowie”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ został Polsat, który wyprzedził Jedynkę. Stacja ta na pierwsze miejsce awansowała również w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Premier League w Chinach wyłącznie w streamingu
Na terenie Chin mecze angielskiej Premier League będę pokazywane na platformie streamingowej Tencent. W ostatnich dniach prawa do transmisji straciła internetowa stacja PPTV.
więcej
|
388 tys. widzów debiutu ,,Kto odmówi pannie młodej?" w TVN7
Pokazany w piątek wieczorem w Siódemce pierwszy odcinek nowego programu „Kto odmówi pannie młodej?” oglądało średnio 388 tys. widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po 10 latach Magdalena Zdunikowska rozstała się z ViacomCBS
Z ViacomCBS odeszła Magdalena Zdunikowska. Jej obowiązki w firmie zostały rozdzielone na inne osoby.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Play pójdzie we francuskie ręcę. "Iliad przyspieszy rozwój internetu stacjonarnego. Może sięgnąć po UPC lub Vectrę"
W poniedziałek Play Communications przyjął ofertę przejęcia 100 procent akcji tego operatora przez francuską grupę Iliad. Po ogłoszeniu tej decyzji akcje polskiego telekomu powędrowały w górę o ponad 36,7 procent. - Play był zawsze dobrym kandydatem do przejęcia. Dzięki Iliad zapewne poszerzy ofertę dostępu do internetu stacjonarnego i usług konwergentnych, w przyszłości Iliad może wyciągnąć rękę po UPC lub Vectrę. Użytkownicy nie odczują rewolucji - oceniają w rozmowie z Wirtualnemedia.pl eksperci rynku telekomunikacyjnego.
więcej
|
Initiative Media Warszawa ze wzrostem wpływów o 15 proc. i 18 mln zł zysku. Koronawirus obniży przychody o 5-10 proc.
W ub.r. dom mediowy Initiative Media Warszawa (należący do IPG Mediabrands) w ujęciu jednostkowym osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,8 proc. do 351,27 mln zł oraz zysku netto z 1,85 do 18,51 mln zł. Jego głównym klientem pozostaje Orange Polska.
więcej
|
Martyna Zastawna, Ada Gruszka i Anna Domin zakładają kolektyw SzeptSzum
Na rynku agencji marketingowo-komunikacyjnych działa nowy podmiot - SzeptSzum. Założycielkami kolektywu są Martyna Zastawna (WoshWosh), Ada Gruszka i Anna Domin
więcej
|
Dieter Schwar, właściciel Lidla i Kauflandu najbogatszym Niemcem
80-letni Dieter Schwarz, właściciel sieci spożywczych Lidl i Kaufland, jest najbogatszym Niemcem - wynika z opublikowanego przez "Welt am Sonntag" rankingu. Mimo kryzysu bogaci stają się coraz bogatsi - zauważa dziennik.
więcej
|
Dorota Łoboda-Kąkowicz szefową agencji Adrino
Nową szefową sieci Adrino została Dorota Łoboda-Kąkowicz, będąca dotychczas managing director. Zastąpiła Jacka Dymkowskiego.
więcej
|
Burda Media Polska zajmie się promocją Turystycznych Mistrzostw Blogerów
Burda Media Polska wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej i zajmie się akcją promocyjną III Turystycznych Mistrzostw Blogerów.
więcej
|
Tajlandia odsyła turystom ich śmieci
Park Narodowy Khao Yai w okolicach stolicy Tajlandii Bangkoku (Tajlandia) postanowił w nietypowy sposób zwrócić uwagę na problem zaśmiecania środowiska naturalnego przez turystów.
więcej
|
Wawel promuje swoje czekolady
Producent słodyczy Wawel wystartował z jesienną kampanią reklamową. W połowie września do telewizji wróciły spoty reklamowe marki, promujące czekolady Gorzką 70% cocoa oraz Big Milk, zaś w październiku do większych zakupów zachęcać będzie konkurs dla konsumentów.
więcej
|
Plus zwraca pieniądze za zakup telefonu Motorola i telewizora Samsung
Abonenci sieci Plus mogą otrzymać zwrot gotówki 200 zł z bankomatu za zakup Motoroli Edge lub 55-calowego telewizora Samsung UHD 4K Smart TV TU7172. To w ramach nowych promocji „Cashback 200 zł" i „Telewizor z Premią".
więcej
|
Barilla w nowej reklamie podkreśla rolę domowego stołu na całym świecie (wideo)
Barilla, producent makaronu, rusza z nową międzynarodową kampanią marketingową autorstwa Publicis Italy, która będzie emitowana w 18 krajach: Polsce, Arabii Saudyjskiej, Austrii, Bośni, Chorwacji, Francji, Grecji, Hiszpanii, Kanadzie, Meksyku, Niemczech, Norwegii, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowenii, Stanach Zjednoczonych i na Węgrzech. Nowy projekt wzmacnia przekaz marki związany z bliskością względem życia codziennego i wiarą w lepsze jutro.
więcej
|
Piłkarze Bayernu Monachium przesiedli się do elektrycznych samochodów Audi
W sobotę w Monachium odbyło się przekazanie samochodów Audi e-tron Robertowi Lewandowskiemu i jego kolegom z Bayernu Monachium. Niemiecki producent od wielu lat wymienia flotę samochodową piłkarzom ze stolicy Bawarii.
więcej
|
Robert Lewandowski pozwany przez byłego menedżera o 39 mln zł, chodzi m.in. o umowy reklamowe
Najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski został pozwany przez swojego byłego menedżera Cezarego Kucharskiego o zapłatę 39,1 mln zł za udziały w spółce RL Management. Za pośrednictwem tej spółki Lewandowski podpisywał m.in. kontrakty reklamowe.
więcej
|
Havas Group przejmuje udziały w Camp+King
Havas Group kupiła większościowe udziały w Camp + King, agencji kreatywnej specjalizującej się w rozwoju treści cyfrowych, społecznościowych i kontentu. Warunki umowy nie zostały ujawnione.
więcej
|
Bank BNP Paribas z nową kampanią promującą kredyty dla przedsiębiorców z gwarancją de minimis BGK (wideo)
Bank BNP Paribas wystartował z kampanią promującą specjalną ofertę kredytów z gwarancją de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego i brakiem prowizji za udzielenie kredytu. Propozycja kredytów skierowana jest do przedsiębiorców, a jej celem jest ułatwienie dostępu do finansowania i niwelowanie negatywnych skutków pandemii COVID-19.
więcej
|
Artegence świętuje 25 lat! Na swoje 25-te urodziny agencja Artegence pyta swoich klientów, partnerów, współpracowników i konkurentów, jak należy wymawiać jej nazwę. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dostęp do Facebooka i Spotify w pakietach zerowych nielegalny. ,,Uderzy w wyniki social mediów"
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że niektóre oferty operatorów komórkowych zapewniające dostęp do wybranych serwisów i aplikacji bez zużycia danych wykupionych w ramach pakietów internetowych są niezgodne z unijnymi przepisami o ochronie konkurencji. Wyrok może oznaczać konieczność zmiany polityki przez telekomy oraz koniec korzystnych promocji dla użytkowników. - To konsekwencja obowiązującej w UE zasady neutralności sieci. Wyrok może nie tylko odbić się negatywnie na statystykach mediów społecznościowych, ale także wymusić zmianę zachowań części odbiorców na rynku - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, managing partner w F11 Agency / AMIN Worldwide.
więcej
|
Business Insider zyskał więcej niż Money.pl, Rp.pl i Infor ze spadkami (TOP20 serwisów biznesowo-prawnych)
Money.pl pozostaje zdecydowanie najpopularniejszym serwisem o tematyce biznesowo-prawnej, przy czym osiągnął mniejszy wzrost niż Business Insider Polska. Mocno w górę poszła odwiedzalność Biznesinfo.pl, natomiast spore spadki zanotowały Rp.pl, Infor.pl oraz sekcja WP.pl o biznesie i prawie.
więcej
|
OLX: limity darmowych ofert w kategoriach mody, dla dzieci, noclegów i kwater
W serwisie OLX.pl od 7 października będą obowiązywały limity bezpłatnych ofert w kolejnych kategoriach: Moda, Dla dzieci, Noclegi oraz Kwatery pracownicze. Ogłoszenia poza tymi limitami będzie można wykupywać pojedynczo lub w pakietach.
więcej
|
Gmail po 7 latach zmieni logo
Google planuje zmienić logo poczty Gmail. W nowej wersji technologiczny gigant może nawet zrezygnować ze słynnej, czerwonej litery "M".
więcej
|
Zalando rusza z platformą rzeczy używanych
Klienci platformy sprzedażowej Zalando będą mogli w ramach nowej usługi Pre-owned kupować i sprzedawać towary używane. Na początek platforma rusza w Niemczech i Hiszpanii, w październiku wystartuje m.in. w Polsce.
więcej
|
Premier League w Chinach wyłącznie w streamingu
Na terenie Chin mecze angielskiej Premier League będę pokazywane na platformie streamingowej Tencent. W ostatnich dniach prawa do transmisji straciła internetowa stacja PPTV.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|