|
|
|
|
|
|
|
"Wiadomości" przed drugą turą więcej czasu poświęciły Rafałowi Trzaskowskiemu
Przez całą kampanię wyborczą przed drugą turą głosowania w wyborach prezydenckich w "Wiadomościach" nie ukazała się ani jedna pozytywna wzmianka o Rafale Trzaskowskim, a w "Faktach" TVN - o Andrzeju Dudzie - wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. Obie stacje o politykach informowały wyłącznie w negatywnym lub pozytywnym kontekście. Za to tylko materiały o wydźwięku neutralnym na temat kandydatów pokazywały "Wydarzenia" Polsatu.
więcej
|
TVP Info rozpoczęło nadawanie w Stanach Zjednoczonych. "To odpowiedź na potrzeby naszych rodaków"
Od środy, 8 lipca Polacy mieszkający w Stanach Zjednoczonych mają dostęp do kanału TVP Info, który został włączony do oferty satelitarnego operatora Dish Network oraz w serwisie OTT Sling TV. Stację będzie można również odbierać za pośrednictwem aplikacji i serwisów internetowych TVP.
więcej
|
TVP sprzedała licencje na ,,Kamerdynera", ,,Zenka" czy ,,Bodo" m.in. do Norwegii, Szwajcarii, Estonii
Wiosną biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP sprzedało licencje na emisję filmów fabularnych, dokumentalnych i seriali m.in. na terytorium Litwy, Estonii, Islandii, Norwegii i Szwajcarii. Chodzi o takie produkcje jak: „Zenek”, „Bodo”, „Wojenne dziewczyny” czy „Faustyna”.
więcej
|
Duże spadki oglądalności czołowych stacji muzycznych w I półroczu. Zyskały TO!TV, Power TV i 4Fun Dance
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w pierwszym półroczu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło TO!TO, a najwięcej straciła stacja MTV Polska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Subskrypcja TVN24 GO z nową opcją. Można zapłacić razem z abonamentem w T-Mobile
Firmy T-Mobile i TVN Discovery Polska przygotowały nową opcję dla klientów indywidualnych posiadających abonament na usługi telefoniczne operatora. Od 9 lipca 2020 roku mogą oni skorzystać z subskrypcji platformy newsowej TVN24 GO, a opłatę za tę usługę przypisać do swojego rachunku w T-Mobile.
więcej
|
Christina Sulebakk nową szefową HBO Europe, zastąpi Hervé Payan
Z początkiem września Christiny Sulebakk zostanie nową szefową HBO Europe. Dotychczasowy dyrektor generalny Hervé Payan - po ośmiu latach pracy - opuści firmę z końcem sierpnia.
więcej
|
Johannes Larcher szefem HBO Max International
Od sierpnia 2020 roku Johannes Larcher zostanie szefem HBO Max International. Menedżer będący obecnie jedynym z dyrektorów w MBC Group będzie odpowiedzialny za wprowadzenie na międzynarodowe rynki nowego serwisu VoD HBO Max.
więcej
|
Dokument ,,Dzieciaki z showbiznesu" w HBO GO i HBO (wideo)
W środę, 15 lipca w HBO GO udostępniony zostanie nowy dokument „Dzieciaki z showbiznesu” odsłaniający kulisy oraz blaski i cienie kariery dziecięcych aktorów w amerykańskim przemyśle rozrywkowym. Produkcja od 6 sierpnia emitowana będzie również w HBO.
więcej
|
Nowy paradokumentalny serial ,,Kozetka" jesienią w ATM Rozrywka, trwają zdjęcia
Od czerwca we Wrocławiu realizowane są zdjęcia do nowego paradokumentalnego serialu „Kozetka”, który produkuje Kto Movie. Docu-soap będzie można oglądać jesienią w ATM Rozrywka.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ruszyło Radio Nowy Świat
W piątek tuż przed 6.00 ruszyło Radio Nowy Świat. Słuchaczy jako pierwszy powitał Wojciech Mann w programie „Poranna Manna”. - To nie jest stara Trójka, to nie jest nowa Trójka, to jest po prostu Radio Nowy Świat - powiedział na początku swojej audycji Mann. Stacji można słuchać na stronie nowyswiat.online oraz m.in. w aplikacjach Patronite Audio i Replaio.
więcej
|
|
Jarosław Kaczyński: nie mam wątpliwości, skąd się wziął TVN, nie chcemy go nacjonalizować
Prezes PiS Jarosław Kaczyński stwierdził, że repolonizacja mediów mogłaby nastąpić poprzez przejmowanie tych zagranicznych przez rodzime prywatne podmioty. - Jeżeli pan, który się dodzwonił, sądzi, że można przeprowadzić nacjonalizację TVN-u, to jest w błędzie. Nie można - to po pierwsze, a po drugie my nie jesteśmy zainteresowani - zaznaczył.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. VOX FM awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od grudnia ub.r. do maja br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Przychody agencji Wavemaker wzrosły w ub.r. o 13,2 proc., a zysk netto wyniósł 5,27 mln zł
Agencja mediowa Wavemaker (należy do GroupM/WPP) zwiększyła w 2019 roku przychody ze sprzedaży o 13,2 proc., do 783,18 mln zł. Spółce udało się wypracować 5,27 mln zł zysku netto, który wzrósł rok do roku o 27,9 proc. Na tegoroczne wyniki istotny wpływ może mieć strata obsługi jednego z największych klientów agencji - koncernu Nestle oraz pandemia koronawirusa.
więcej
|
W kampanii Duda i Trzaskowski mówili do "swoich", gra na podzielenie społeczeństwa
Już 12 lipca druga tura wyborów prezydenckich. Zdaniem ekspertów zajmujących się marketingiem politycznym, kampania wyborcza była zachowawcza na nastawiona na mobilizację własnych elektoratów. Przy bardzo wyrównanych sondażach, oba sztaby raczej zamykały się we własnych "bańkach" niż wychodziły z przekazem mającym "odbić" wyborców kontrkandydatowi. Dało się także zauważyć postępujące dzielenie społeczeństwa i zaostrzenie języka.
więcej
|
Lidl obciął wydatki reklamowe o 35 proc., a Biedronka o 19 proc., NeoNet je podwoił
W maju br., kiedy w związku z pandemią koronawirusa media notowały znaczne spadki wpływów z reklam, sieci handlowe obniżyły swoje wydatki w mediach tylko o 6 proc. Najbardziej zmalały nakłady na reklamę tych firm w kinach, gazetach i w reklamie zewnętrznej. Największy spadek wydatków zanotował Lidl Polska.
więcej
|
Agencja V&P odpowiada za obsługę reklamową Volkswagen Samochody Dostawcze
Agencja V&P wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki Volkswagen Samochody Dostawcze (Volkswagen AG) w Polsce.
więcej
|
W Poznaniu stanęły eko-przystanki. Oczyszczają powietrze i chłodzą w upały
Na wiatach przystankowych w Poznaniu stanął Polsce system zielonych dachów. To wspólny projekt AMS i Grupy MTP.
więcej
|
Rafał Grzanecki country managerem Jeep i Alfa Romeo w FCA Group Poland
Rafał Grzanecki, od ponad 20 lat związany z Fiat Chrysler Automobiles Polska (FCA) awansował na stanowisko country managera marek Jeep i Alfa Romeo w tej firmie. Równolegle pełni funkcję rzecznika prasowego importera.
więcej
|
Andrzej Duda w internecie popularniejszy niż Rafał Trzaskowski
Urzędujący prezydent cieszy się w internecie większą popularnością zarówno pod względem liczby wzmianek, jak i zasięgu dyskusji o nim niż Rafał Trzaskowski - pokazują dane SentiOne, firmy zajmującej się analityką treści w sieci.
więcej
|
Burger King zorganizował w Hiszpanii alternatywną Paradę Równości
Burger King zorganizował w Madrycie „Pride Riders”, czyli przejazd tęczowych pojazdów. Event zorganizowano w zastępstwie corocznej Parady Równości.
więcej
|
Anna Kurnatowska country managerem Too Good To Go
Anna Kurnatowska, dotychczas związana m.in. z sieciami Carrrefour i Eurocash została country managerem aplikacji Too Good To Go w Polsce.
więcej
|
Margaret, Ostaszewska, Ostrowska, Mozil, Kamińska w akcji #JestemPrzeciwHomofobii
Akcja społeczna #JestemPrzeciwHomofobii zainicjowana przez stowarzyszenie Kampania Przeciw Homofobii ma na celu okazanie wsparcia społeczności LGBT. Biorą w niej udział m.in. Maja Ostaszewska, Małgorzata Ostrowska, Margaret, Tomasz Lipa Lipiński, Mateusz Janicki, Czesław Mozil czy Julia Kamińska.
więcej
|
Marcin Bratkowski i Dariusz Wądrzyk w zespole Arskom Sport Brokers
Do zespołu agencji marketingu sportowego Arskom Sport Broker dołączyli Marcin Bratkowski jako account executive i Dariusz Wądrzyk jako product specialist.
więcej
|
Kaufland z wakacyjną loterią ,,Lato Pełne Nagród"
Ruszyła loteria sieci sklepów Kaufland i programu lojalnościowego Payback. Akcja pod hasłem "Lato pełne nagród" trwa do 29 lipca br.
więcej
|
Lighthouse prowadzi kampanię edukacyjną ,,Czysty Spokój" marki Domestos
Ruszyła kampania edukacyjna „Czysty Spokój” realizowana przez firmę doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dla marki Domestos (Unilever).
więcej
|
Paweł Majewski: z Tango do Papaya Films
Producent Paweł Majewski dołączył do zespołu produkcyjnego Papaya Films.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wojciech Surmacz krytykuje RASP i PO. "To opinia moja, nie prezesa PAP"
Wojciech Surmacz, prezes Polskiej Agencji Prasowej, w internetowym felietonie mocno skrytykował Platformę Obywatelską, a także wydawcę "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska), m.in. za niedawny artykuł o ułaskawieniu mężczyzny skazanego za pedofilię. - Zamieściłem tekst na niezależnym portalu, jako dziennikarz i człowiek mam prawo wyrażania swoich opinii. To moja opinia, nie prezesa PAP - mówi Surmacz portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Młodzi mają głos. "Dziennikarstwo to stanie po stronie wartości, nie kandydatów"
Dziennikarskie pokolenie 30-latków, które nie zgadza się na podział środowiska. Robią swoje, nie opowiadając się po żadnej ze stron. Często określani "symetrystami" odpowiadają: opisujemy, relacjonujemy, nie narzucamy własnych opinii. "Dziennikarstwo to stanie po stronie wartości, nie kandydatów", "Wybór jest prosty: albo jesteś dziennikarzem, albo politycznym graczem" - komentują młodzi reporterzy, rozmawiając z nami o przyszłości zawodu w erze politycznych podziałów.
więcej
|
Prezydent Białorusi do mediów: wolność słowa to nie samowola
Wolność słowa to nie samowola. Wolność słowa w każdym państwie jest ograniczona przez jego prawo, dlatego tutaj zrobimy porządek - zapowiedział w czwartek prezydent Białorusi Alaksandr Łukaszenka podczas spotkania z dziennikarzami państwowych mediów.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy krytykuje ataki polityków na ,,Fakt" po tekście o ułaskawieniu przez prezydenta
- Ze zdumieniem obserwujemy ostatnie bezprecedensowe ataki na „Fakt” po publikacji na temat ułaskawienia osoby skazanej za przestępstwa seksualne. Wyrażamy stanowczy sprzeciw wobec takich działań - stwierdził zarząd Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Wydawca ,,Wróżki", ,,Werandy" i ,,Gwiazdy mówią": przychody zmalały o 2,7 proc., wynik netto o 314 tys. zł
Wydawnictwo Te-Jot, publikujące magazyny „Wróżka”, „Gwiazdy mówią”, „Weranda” i „Weranda Country”, w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,7 proc. do 11,8 mln zł, a jego wynik netto poszedł w dół ze 128,2 tys. zł zysku do 185,6 tys. zł straty.
więcej
|
Wszystkie dzienniki regionalne i lokalne ze spadkami w maju, ,,Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski" najbardziej w dół
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły dzienniki „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Allegro: 31 proc. wpływów więcej i 399 mln zł zysku, 96 mln zł za 80 proc. eBiletu
W ub.r. Allegro.pl osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 31 proc. do 2,39 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 46,9 proc. do 1,18 mld zł jego zysk netto poszedł w górę z 230,08 do 399,02 mln zł. Firma zatrudnia prawie 2 tys. osób, za 80 proc. akcji eBilet Polska zapłaciła 95,89 mln zł.
więcej
|
Druzgocący raport z audytu Facebooka. Chodzi o prawa człowieka i obywatela
Facebook niewystarczająco walczy z mową nienawiści, uprzywilejowuje polityków kosztem zwykłych użytkowników, nie zapewnia prywatności i bezpieczeństwa danych korzystających z platformy - wynika z audytu przeprowadzonego przez grupę ekspertów. - Facebook poczynił postępy w niektórych obszarach praw obywatelskich, ale musi stawić czoła jeszcze wielu wyzwaniom. Rodzi się pytanie, czy firma w pełni angażuje się w walkę z dyskryminacją i mową nienawiści. Przed platformą długa podróż, która będzie wymagała ponownej analizy priorytetów i wartości - uważa autorka raportu Laura W. Murphy.
więcej
|
Booking, Tripadvisor i rozkład PKP mocno w dół, dział Onetu i e-Turysta.pl z dużymi wzrostami (TOP10)
W maju br. czołowe serwisy turystyczne zanotowały 21 proc. użytkowników i 41 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Mocno zmalała odwiedzalność Booking.com, Tripadvisor i Rozklad-pkp.pl, natomiast duże wzrosty osiągnęły sekcja turystyczna Onetu i e-Turysta.pl.
więcej
|
Microsoft Teams wprowadza Together Mode. Spotkania współpracowników w wirtualnej sali
Microsoft wprowadza nowości na platformie Teams, która ułatwia zdalną pracę w firmach i wideokonferencje w sieci. W usłudze pojawi się funkcja Together Mode, która pozwoli na spotkania współpracowników w wirtualnej sali. Teams zostanie też wzbogacony o kolejne opcje współdziałania i interakcji pomiędzy użytkownikami.
więcej
|
Andrzej Duda w internecie popularniejszy niż Rafał Trzaskowski
Urzędujący prezydent cieszy się w internecie większą popularnością zarówno pod względem liczby wzmianek, jak i zasięgu dyskusji o nim niż Rafał Trzaskowski - pokazują dane SentiOne, firmy zajmującej się analityką treści w sieci.
więcej
|
Wirtualna Polska na 25-lecie działalności rusza z trzecią edycją akcji "Jedziemy WPolskę"
Wirtualna Polska z okazji obchodzonego w tym roku 25-lecia działalności rusza z kolejną edycją projektu "Jedziemy WPolskę", w którym dziennikarze opowiedzą o Podlasiu.
więcej
|
Inea i T-Mobile z najszybszym internetem w maju. 5G w T-Mobile ze średnią prędkością 72 Mb/s
W czerwcu 2020 roku dostęp do najszybszego internetu stacjonarnego oferowała Inea, zaś T-Mobile zajął pierwsze miejsce wśród dostawców sieci mobilnej - wynika z najnowszego zestawienia platformy SpeedTest.pl. Pierwsze testy sieci 5G T-Mobile w Warszawie wskazały na średnią prędkość pobierania na poziomie 72 Mb/s.
więcej
|
Startup inSTREAMLY z milionem złotych od SMOK Ventures. Pieniądze na międzynarodowy rozwój
Polski startup inSTREAMLY, który rozwija technologię umożliwiającą wyświetlanie treści w wielu niezależnych kanałach live stream jednocześnie pozyskał milion złotych od funduszu SMOK Ventures. Środki zostaną przeznaczone na rozwój produktów i sprzedaży w Europie i na całym świecie.
więcej
|
Odeta Moro z cyklem "Pasja w podróży" w Onecie
Od 12 lipca br. w Onecie (Ringier Axel Springer Polska) ruszy nowy projekt podróżniczy "Pasja w podróży". Dziennikarka Odeta Moro pokaże w nim najpiękniejsze zakątki Polski. Na cykl będą składać się wideoreportaże, podcasty i galerie zdjęć oraz artykuły i materiały making-of.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
W kampanii Duda i Trzaskowski mówili do "swoich", gra na podzielenie społeczeństwa
Już 12 lipca druga tura wyborów prezydenckich. Zdaniem ekspertów zajmujących się marketingiem politycznym, kampania wyborcza była zachowawcza na nastawiona na mobilizację własnych elektoratów. Przy bardzo wyrównanych sondażach, oba sztaby raczej zamykały się we własnych "bańkach" niż wychodziły z przekazem mającym "odbić" wyborców kontrkandydatowi. Dało się także zauważyć postępujące dzielenie społeczeństwa i zaostrzenie języka.
więcej
|
Katarzyna Broniarek, IKEA: w czasie pandemii wykorzystaliśmy szansę na rozwój transformacji cyfrowej
W naszym cyklu „Nowa normalność” o tym, co pandemia zmieniła w funkcjonowaniu IKEA Retail na polskim rynku i jak w nowej rzeczywistości funkcjonuje szwedzki producent mebli opowiada Katarzyna Broniarek, dyrektorka ds. komunikacji, IKEA Retail Polska.
więcej
|
Rafał Grzanecki country managerem Jeep i Alfa Romeo w FCA Group Poland
Rafał Grzanecki, od ponad 20 lat związany z Fiat Chrysler Automobiles Polska (FCA) awansował na stanowisko country managera marek Jeep i Alfa Romeo w tej firmie. Równolegle pełni funkcję rzecznika prasowego importera.
więcej
|
Katarzyna Hałat za Marka Sieprawskiego rzeczniczką prasową Zakładów Azotowych ,,Puławy"
Katarzyna Hałat objęła funkcję rzeczniczki prasowej i kierowniczki działu komunikacji korporacyjnej w Grupie Azoty Zakłady Azotowe „Puławy”.
więcej
|
Good One PR wypromuje Manufakturę Czekolady Chocolate Story
W lipcu agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z Manufakturą Czekolady Chocolate Story, zajmującą się produkcją czekolady bean to bar (od ziarna kakaowca do tabliczki słodkości).
więcej
|
Lighthouse prowadzi kampanię edukacyjną ,,Czysty Spokój" marki Domestos
Ruszyła kampania edukacyjna „Czysty Spokój” realizowana przez firmę doradztwa komunikacyjnego Lighthouse dla marki Domestos (Unilever).
więcej
|
|
|