|
|
|
|
|
|
|
Politycy PiS i prezydent Andrzej Duda dominują na antenach TVP
PiS dominuje pod względem ilości czasu poświęcanego mu przez publicznego nadawcę - w marcu br. był obecny na antenach TVP przez ponad 71 godzin. W tym samym miesiącu politycy PiS oraz urzędnicy tej opcji dominowali, a ugrupowania opozycyjne były w znaczącej mniejszości. Komitet wyborczy obecnie urzędującego prezydenta Andrzeja Dudy zajął tylko 6,5 minuty, ale już jako prezydent i urzędnicy z Kancelarii Prezydenta łącznie byli na antenie przez 25 godzin - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kurzewscy sprzedali akcje ATM Grupy za 2,5 mln zł
Luksemburska spółka Kurzewski Investment, której właścicielami są Tomasz Kurzewski i Dorota Michalak-Kurzewska, główni akcjonariusze firmy producenckiej ATM Grupa, sprzedała w czwartek akcje ATM Grupy za 2,48 mln zł. - Celem sprzedaży było pozyskanie środków na dofinansowanie naszej prywatnej spółki prowadzącej głównie działalność hotelarską, która to poniosła znaczące straty na skutek panującej pandemii koronawirusa - uzasadniają Kurzewscy.
więcej
|
Grupa 4fun Media z 15,3 mln zł straty. Mocno nierentowny e-commerce, wpływy z reklamy tv i Bridge2Fun ponad 30 proc. w dół
W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 58,84 mln zł, zysku EBITDA z 3,01 do 12,2 mln zł oraz wyniku netto z 7,92 mln ł zysku do 15,28 mln zł straty. Pion e-commerce firmy przy 7,18 mln zł wpływów miał 5,47 mln zł straty EBITDA, wpływy z reklamy telewizyjnej zmalały o 32 proc., a agencji FCB Bridge2Fun - o 36 proc.
więcej
|
Nowy program ,,Galileo z domu" od 12 maja w Czwórce. Paweł Orleański gospodarzem (wideo)
We wtorek, 12 maja Czwórka rozpocznie emisję nowego programu „Galileo z domu”, będącego specjalną serią znanego z anteny stacji formatu „Galileo”. Cykl tworzony jest w warunkach ograniczeń stanu epidemii, poprowadzi go Paweł Orleański - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skargi na debatę prezydencką w TVP. "Faworyzowanie Andrzeja Dudy"
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun zdecydował się złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na brak równości czasu kandydatów na prezydenta RP podczas środowej debaty w Telewizji Polskiej. Chodzi o wypowiedź prezydenta Andrzeja Dudy tuż po jej zakończeniu. Dodatkowo zastrzeżenia wzbudza też brak dopuszczenia do tego wydarzenia dziennikarzy spoza mediów publicznych.
więcej
|
Bundesliga od 16 maja ponownie na żywo w Eleven Sports oraz Canal+ Sport
Od 16 maja w kanałach Eleven Sports (Cyfrowy Polsat) będzie można oglądać ponownie na żywo mecze niemieckiej Bundesligi. Stacja jako oficjalny nadawca rozgrywek w Polsce pokaże na swoich antenach spotkania wszystkich dziewięciu kolejek, które pozostały do rozegrania w sezonie 2019/20. Mecze będzie można zobaczyć także w Canal+ Sport.
więcej
|
4,63 mln widzów debaty wyborczej, najwięcej w TVP1
Łącznie 4,63 mln widzów oglądało środową debatę wyborczą, którą zorganizowała Telewizja Polska. Najwięcej widzów transmisję śledziło w TVP1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Sport jako pierwszy w Polsce wznawia transmisje meczów i gal MMA na żywo
W piątek, 8 maja Polsat Sport pokaże na żywo mecz tenisowy z udziałem najlepszego polskiego zawodnika - Huberta Hurkacza. Oprócz turnieju UTR Pro Challenge Florida, Polsat Sport w najbliższych dniach pokaże też gale MMA oraz mecze piłkarskiego Pucharu Polski.
więcej
|
Nie będzie TVP Sport 2 w telewizji naziemnej. Szkolnikowski: Z naszej perspektywy nie ma to sensu
- Stworzenie drugiego kanału sportowego z naszej perspektywy nie ma sensu i jest to kwestia finansowa, braku możliwości emisyjnych: braku zespołu emisyjnego, nie ma studia na Woronicza, fizycznie nie ma na to miejsca – powiedział Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport. Nie wyklucza jednak rozwoju telewizji hybrydowej.
więcej
|
Bartosz Kurek z podcastem o ekologii w ramach Stowarzyszenia Program Czysta Polska
Dziennikarz Polsat News Bartosz Kurek został prowadzącym podcast o ekologii. Nagrania są realizowane w ramach Stowarzyszenia Program Czysta Polska. Gośćmi będą eksperci z dziedziny ochrony środowiska.
więcej
|
Maciej Kurzajewski poprowadzi teleturniej ,,Moja klasa - Back to School" w TVP2
Telewizyjna Dwójka od poniedziałku, 11 maja zaczyna codzienną emisję nowego teleturnieju online - „Moja klasa - Back to School”. Prowadzącym będzie Maciej Kurzajewski. Uczestnicy będą odpowiadali na pytania z zakresu wiedzy ze szkoły podstawowej i czterech klas Liceum Ogólnokształcącego.
więcej
|
UPC Polska ma 1,49 mln klientów, w I kwartale liczba sprzedanych usług wzrosła o 24 tys.
UPC Polska w pierwszym kwartale br. o zwiększyło bazę klientów o 6,2 tys., a liczba cyfrowych subskrypcji wzrosła o 17 tys. W ujęciu rok do roku liczba klientów operatora wzrosła o 31,8 tys., a wszystkich usług - o 100 tys.
więcej
|
Netia ma ponad ćwierć miliona klientów telewizji. Koronawirus bez większego wpływu na jej wyniki
Netia zaprezentowała wyniki finansowe i operacyjne za I kwartał 2020 roku. Grupa wypracowała 323 mln zł przychodów i 107 mln zł zysku EBITDA, czyli niemal tyle samo co w I kwartale roku 2019. Wyraźnie wzrosła liczba usług dostępu do internetu, telewizyjnych i mobilnych.
więcej
|
Virgin Media i O2 łączą siły. Powstanie największy telekom w Wielkiej Brytanii
Virgin Media, brytyjski dostawca usług kablowych oraz działająca w Wielkiej Brytanii sieć komórkowa O2 zapowiedzieli połączenie w jedną firmę. Wartość transakcji wynosi 31 mld funtów, w efekcie fuzji powstanie największy na Wyspach operator telekomunikacyjny obsługujący 46 milionów użytkowników.
więcej
|
Nowy kryminalny serial ,,McMafia" w TVP2
W poniedziałek, 18 maja TVP2 rozpocznie emisję angielskiego dramatu kryminalnego „McMafia” w reżyserii Jamesa Watkinsa. W rolach głównych w produkcji występują m.in. James Norton, Juliet Rylance i David Strathairn.
więcej
|
Bartosz Paprocki po 19 latach pracy w Polsacie przeszedł do Twenty4Seven
Pracę w firmie Twenty4Seven zaczął Bartosz Paprocki, będzie kierował zespołem pracującym nad innowacyjnymi rozwiązaniami dla mediów. Poprzednio przez 19 lat Paprocki związany był z Telewizją Polsat.
więcej
|
Nowy reality-show ,,Wiza na miłość" w Siódemce
W piątek, 29 maja telewizyjna Siódemka rozpocznie emisję nowego reality-show „Wiza na miłość”. W tym samym dniu w stacji ruszą powtórki „Ślubu od pierwszego wejrzenia” od pierwszego sezonu.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika Bronowska: obniżanie wynagrodzeń w celu szukania oszczędności jest demotywujące (wywiad)
Pandemia uwidoczniła trendy rozwoju naszego rynku i przyśpieszyła ich wdrażanie. Wszyscy klienci potrzebują jeszcze większego wsparcia strategicznego, analitycznego, jeszcze większej efektywności operacyjnej i kosztowej - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Monika Bronowska, CEO IPG Mediabrands w Polsce i regionie CEE. Jej zdaniem obniżanie wynagrodzeń pracownikom w celu szukania oszczędności w obecnej sytuacji nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo jest demotywujące. - Przede wszystkim powinno się szukać efektywności przynoszącej stałe oszczędności - dodaje.
więcej
|
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile
W ub.r. polski rynek reklamy internetowej zwiększył się o 10,4 proc. do 4,94 mld zł. W mobile’u wydatki poszły w górę o 17 proc., a w mediach społecznościowych o 9 proc., natomiast nakłady na reklamy wideo wzrosły tylko o 3 proc. Dwie trzecie rynku niezmiennie stanowią display i SEM.
więcej
|
Grupa 4fun Media z 15,3 mln zł straty. Mocno nierentowny e-commerce, wpływy z reklamy tv i Bridge2Fun ponad 30 proc. w dół
W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 3 proc. do 58,84 mln zł, zysku EBITDA z 3,01 do 12,2 mln zł oraz wyniku netto z 7,92 mln ł zysku do 15,28 mln zł straty. Pion e-commerce firmy przy 7,18 mln zł wpływów miał 5,47 mln zł straty EBITDA, wpływy z reklamy telewizyjnej zmalały o 32 proc., a agencji FCB Bridge2Fun - o 36 proc.
więcej
|
Robert Lewandowski ambasadorem Huawei na Europę. Rusza kampania sklepu AppGallery
Robert Lewandowski rozszerzył swoją współpracę z Huawei. Piłkarz będzie ambasadorem marki na całą Europę. Wszystkie materiały z wizerunkiem Lewandowskiego, wyprodukowane przez polski oddział Huawei, będą mogły być wykorzystane na potrzeby kampanii reklamowych przez inne rynki.
więcej
|
McCann Worldgroup przejmuje od Isobar Poland obsługę social media Mastercard
Operator płatności Mastercard powierzył agencji McCann Worldgroup prowadzenie swoich kanałów w mediach społecznościowych. Wcześniej odpowiedzialna była za to agencja Isobar Poland.
więcej
|
Carlsberg Pilsner w ekologicznych opakowaniach
W pierwszej połowie maja na półki sklepowe trafi Carlsberg Pilsner (Carlsberg Polska) w nowych, ekologicznych opakowaniach. Zmiany obejmują też szatę graficzną butelek i puszek.
więcej
|
"Zabawa nigdy się nie kończy" w reklamie Mattel
Producent zabawek i gier planszowych Mattel startuje z kampanią, w której przypomina dorosłym, że "Zabawa nigdy się nie kończy". Za przygotowanie akcji odpowiada agencja Coollective.
więcej
|
Hyundai promuje wyprzedaż modelu Tucson
W maju rozpoczęła się kampania promująca wyprzedaż obecnej generacji modelu Hyundai Tucson. Przygotowały ją Opus B i Havas Media.
więcej
|
OSM Piątnica po raz pierwszy reklamuje serki homogenizowane
Spółdzielnia OSM Piątnica rozpoczęła właśnie pierwszą kampanię reklamową serków homogenizowanych - nowości w ofercie marki. Przygotowały ją Plej i Five Media.
więcej
|
Anna Kordus: z Mediacomu do agencji Przestrzeń
Do zespołu agencji reklamowej Przestrzeń dołączyła Anna Kordus. Objęła stanowisko associate director w dziale client service.
więcej
|
Michał Jaksik na czele nowego domu produkcyjnego Robonauts Pictures
Do platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy dołącza dziewiąta spółka - dom produkcyjny Robonauts Pictures. Kieruje nim Michał Jaksik, managing director.
więcej
|
Dentsu Aegis Network Polska produkuje przyłbice ochronne
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network Polska, do której należą takie agencje, jak Vizeum, Carat, dentsu x, iProspect, Amplifi, Amnet rozpoczęła produkcję przyłbic ochronnych, które przekazuje placówkom medycznym.
więcej
|
"EKOenergia na Start" - wspólna kampania innogy Polska i Wspieram.to
Firma energii elektrycznej innogy Polska startuje z kampanią "EKOenergia na Start" i uruchamia kategorię Ekologia na platformie Wspieram.to.
więcej
|
Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy rusza z kampanią informacyjną ,,Reaguj! Masz wpływ na reklamę"
Kampania „Reaguj! Masz wpływ na reklamę" Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy ma na celu zwrócenie uwagi na przestrzeganie standardów etycznych reklam w czasie epidemii koronawirusa.
więcej
|
Marcin Mikulski w bluebird artists
Reżyser i producent Marcin Mikulski dołączył do impresariatu twórców bluebird artists.
więcej
|
Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową partnerem Mistrzostw Motul HRSMP Digital
Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową, organizator kampanii społecznej „Wyprzedzamy nowotwór”, jest oficjalnym partnerem Mistrzostw Motul HRSMP Digital.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Powstał drugi związek zawodowy przy Agorze. Chce podwyżek dla najsłabiej zarabiających i likwidacji umów śmieciowych
Dziennikarze i współpracownicy mediów Agory powołali drugi związek zawodowy przy spółce: Komisję Zakładową OZZ Inicjatywa Pracownicza. Zapowiadają walkę m.in. o likwidację umów śmieciowych, wypłatę należnych nadgodzin czy kontynuację zamówień dla freelancerów. - Jesteśmy w kontakcie z „Solidarnością”, mamy nadzieję na wspólne działanie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Józefiak z zarządu zwiążku.
więcej
|
Garmond Press: wniosek o upadłość od wydawcy ,,Super Expressu" to szantaż ekonomiczny, w ub.r. zwiększyliśmy wpływy
Dystrybuująca prasę spółka Garmond Press uważa, że wniosek o jej upadłość złożony przez wydającą „Super Express” spółkę Time jest bezzasadny, bo nie ma wobec niej przeterminowanych zobowiązań. Firma wypowiedziała umowę Tygodnikowi Powszechnemu, a do jej zarządu jako wiceprezes dołączył Marcin Szmid.
więcej
|
PTWP likwiduje spółkę Publikator. Znika pięć magazynów wnętrzarskich, pracę traci ponad 20 osób
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) zaczęło likwidację jednej ze swoich spółek zależnych Publikator. Pracę stracić ma ponad 20 osób, zamknięte zostaną trzy z pięciu wydawanych przez tę spółkę portali i wszystkie magazyny drukowane. - Plany pokrzyżowała nam pandemia, ale pozostałe nasz spółki nie są zagrożone - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Kuśpik, prezes PTWP.
więcej
|
Większość dzienników regionalnych i lokalnych z dużymi spadkami w I kwartale, ,,Dziennik Polski" najbardziej w dół
W pierwszym kwartale br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dziennik Polski” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ukazywanie się magazynu "Kawaii" pod znakiem zapytania
Wydawnictwo Bauer nie podjęło jeszcze decyzji co do przyszłości magazynu „Kawaii”. Jednak z powodu pandemii koronawirusa planowany pod koniec maja br. numer się nie ukaże.
więcej
|
Gigant mediowy Vivendi zakupił kolejne udziały w Lagardere
Francuski konglomerat medialny Vivendi, właściciel m.in. Canal+, zwiększył swój udział w Lagardere do 13,36 proc., stając się drugim co do wielkości udziałowcem spółki. Firma zapowiedziała, że zakupi kolejne akcje, ale nie chce uzyskać pełnej kontroli nad Lagardere.
więcej
|
Bauer oferuje miesięcznik ,,Świat Kobiety" w e-sklepach
Miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) od czerwcowego wydania można kupić bez wychodzenia z domu. Pismo można nabyć w sklepie Czytelnia.pl, zaprenumerować lub czytać w e-wydaniach.
więcej
|
Gazeta ,,China Daily" wycięła z artykułu ambasadorów UE fragment o koronawirusie
Chiński dziennik „China Daily” zmienił treść artykułu napisanego przez unijnych ambasadorów z okazji 45-lecia stosunków dyplomatycznych UE-ChRL - potwierdził w czwartek ambasador UE w Chinach. Z tekstu wycięto fragment dotyczący początku pandemii koronawirusa.
więcej
|
|
|
Prawie 5 mld zł na reklamy w internecie w 2019 roku. Mały wzrost wideo, już 28 proc. wydatków na mobile
W ub.r. polski rynek reklamy internetowej zwiększył się o 10,4 proc. do 4,94 mld zł. W mobile’u wydatki poszły w górę o 17 proc., a w mediach społecznościowych o 9 proc., natomiast nakłady na reklamy wideo wzrosły tylko o 3 proc. Dwie trzecie rynku niezmiennie stanowią display i SEM.
więcej
|
otoMoto, OLX i Autocentrum z dużymi spadkami. Mocno w górę Moto.pl (TOP10 stron motoryzacyjnych)
Czołowe serwisy motoryzacyjne w marcu br. miały 15 proc. użytkowników i 27 proc. odsłon mniej niż rok wcześniej. Duże spadki zanotowały otoMoto.pl, sekcje o motoryzacji na OLX.pl, WP.pl i Sprzedajemy.pl oraz Autocentrum.pl, natomiast mocno w górę poszła odwiedzalność Moto.pl.
więcej
|
Zoom kupił Keybase. Amerykański startup ma pomóc z szyfrowaniem
Amerykańska platforma do wideokonferencji Zoom ogłosiła w czwartek, że nabyła Keybase, startup z doświadczeniem w dziedzinie szyfrowania. Ma pomóc w odzyskaniu wiarygodności przez firmę chińskiego miliardera Erica Yuana, która w czasie pandemii borykała się z problemami związanymi z prywatnością i bezpieczeństwem wideorozmów.
więcej
|
Facebook wybrał 20 członków rady nadzorczej. Będą mieli ostateczny głos ws. moderacji
Jest już, zapowiadana od 2018 r., rada nadzorcza Facebooka. Składa się z 20 członków, ale docelowo będzie ich nawet 40. Jedną z czterech współprzewodniczących jest premier Danii, Helle Thorning-Schmidt. Nowa rada może uchylać decyzje Marka Zuckerberga dotyczące moderacji treści.
więcej
|
Google nie zbuduje ,,inteligentne miasteczka" w Toronto. Przyczyną COVID-19 i spadek cen na rynku nieruchomości
Sidewalk Labs, spółka z grupy Google, która chciała zbudować w Toronto, największym kanadyjskim mieście, swoje „inteligentne miasteczko”, wycofała się w czwartek z projektu. Przyczyną jest COVID-19 i spadek cen na rynku nieruchomości.
więcej
|
#zostańwdomu z iSpot - akcja, która koszmar zmieni w przyjemność!
Nowa rzeczywistość niemal na wszystkich wymusiła zmianę dotychczasowego stylu życia, a co za tym idzie wypracowanie nowego i efektywnego systemu pracy z domu oraz umiejętnego zagospodarowania czasem wolnym. Jeżeli masz już dosyć nieefektywnej pracy zdalnej, która jest dla Ciebie koszmarem przez sprzęt, który nieustannie Cię zawodzi bądź nie masz pomysłu, jak zagospodarować czas wolny swój i swoich bliskich, sprawdź, co przygotował dla Ciebie iSpot!
materiał partnerski
więcej
|
|
|