|
|
|
|
|
|
|
Duży wzrost oglądalności mszy świętych w telewizji
W ostatnich dniach wyraźnie wzrosło zainteresowanie transmisjami mszy świętych w polskich stacjach telewizyjnych. Tylko oglądalność relacji pokazywanych w TVP1 w niedzielne poranki zwiększyła się z 435 tys. widzów do 1,65 mln - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Problem z płatnościami za telewizję i internet wskutek epidemii. ,,Wszystkie sprawy są rozpatrywane w trybie indywidualnym"
Dostawcy telewizji oraz internetu w Polsce podkreślają, że epidemia koronawirusa również jest trudna - nie tylko pod względem logistycznym, ale przede wszystkim biznesowym. Inea nie rozważa wprowadzenie systemu odraczania lub umarzania płatności, Multimedia Polska ma rozpatrywać zapytania indywidualnie, a UPC Polska zachęca do płatności online.
więcej
|
Sieci kablowe piszą list do premiera z zapewnieniem, że "nie dopuszczą do wykluczenia cyfrowego"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej i Polska Fundacja Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL napisała list do premiera Mateusza Morawieckiego. Zapewnia w nim, że operatorzy telewizyjni, kablowi, nadawcy telewizji lokalnych nie dopuszczą do "wykluczenia cyfrowego" Polaków, którzy od dwóch tygodni w wielu przypadkach pracują i uczą się w domu.
więcej
|
TVP może w ramach emisji eksperymentalnej testować DVB-T2 z nadajnika Warszawa/PKiN
Z wykazu pozwoleń na testy emisji DVB-T2 opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej dla nadawców telewizyjnych wynika, że Telewizja Polska może rozpocząć je z nadajnika RTCN Warszawa / PKiN. Będzie mogła także korzystać z dotychczasowego pozwolenia, dotyczącego obiektu RTCN Kraków / Chorągwica.
więcej
|
Telewizja Polska wyda 800 tys. zł na monitoring pirackich kopii jej treści w internecie
W ramach postępowania publicznego Telewizja Polska wybrała firmę Anti-Piracy Protection do wykrywania i wnioskowania o usuwanie z internetu nielegalnych kopii programów, seriali i filmów publicznego nadawcy. Przez półtora roku wyda na to 800,7 tys. zł.
więcej
|
1,13 mln widzów ,,W rytmie serca 6". Polsat liderem
Szósty sezon „W rytmie serca” po czterech tygodniach emisji ogląda średnio 1,13 mln widzów, o 810 tys. widzów mniej niż czwarta odsłona produkcji pokazywana rok temu w prime-time. Produkcja daje Polsatowi pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Telewizje kablowe oferują transmisje mszy świętych z lokalnych parafii
W związku z epidemią koronawirusa i nowymi obostrzeniami m.in. ograniczeniem zgromadzeń do dwóch osób, telewizje kablowe zachęcają do udziału w mszach świętych online z lokalnych parafii.
więcej
|
TVP odpowiada RPO w sprawie programu Seweryna z udziałem Smolara. Maciej Łopiński: Doszło do nieporozumienia
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar zwrócił się do Telewizji Polskiej z prośbą o wyjaśnienie wątpliwości w sprawie programu Andrzeja Seweryna, jaki miał być emitowany w TVP Kultura, a do którego miał zostać zaproszony jego przyjaciel Aleksander Smolar. P.o. prezesa publicznej telewizji Maciej Łopiński tłumaczy, że "doszło do nieporozumienia na etapie zapraszania gości".
więcej
|
Discovery wyemituje serial dokumentalny ,,Wirus - niewidzialny zabójca"
W środę, 25 marca, kanał Discovery Channel (TVN Discovery Polska) rozpocznie nadawanie nowej dokumentalnej serii „Wirus - niewidzialny zabójca”. Widzowie będą mogli dowiedzieć się, jak medycyna poradziła sobie z największymi epidemiami w historii.
więcej
|
Vectra oferuje pakiety telewizji i internetu z Tidalem gratis przez pół roku
Grupa Vectra zaczęła współpracę z platformą muzyczno-rozrywkową Tidal. Nowi klienci Vectry otrzymują bez dodatkowych opłat dostęp do Tidala do pół roku.
więcej
|
Polsat wstrzymuje w połowie kwietnia emisję dwóch seriali
Telewizja Polsat wstrzymuje w połowie kwietnia emisję dwóch seriali. Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” planuje pokazywać do 16 kwietnia. Z ramówki stacji zniknie też „Na ratunek 112”.
więcej
|
Turecki serial ,,Narzeczona ze Stambułu" w codziennym paśmie Zoom TV
Zoom TV turecki serial „Narzeczona ze Stambułu” od kwietnia emitować będzie nie cztery, a pięć razy w tygodniu.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemius udostępni system teleinformatyczny na rzecz projektu Telemetria Polska
Instytut Łączności wyłonił firmy w postępowaniach organizowanych w ramach projektu Telemetria Polska. Rekrutację osób do panelu eksperymentalnego zajmie się firma Difference, a udostępnieniem systemu teleinformatycznego na potrzeby realizacji nowego badania mediów - Gemius - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Trójka zdjęła z ramówki ,,Siestę" Marcina Kydryńskiego. ,,Mam nadzieję na powrót, nie wiem kiedy"
Niedzielna audycja Marcina Kydryńskiego „Siesta” w radiowej Trójce od dwóch tygodni nie pojawia się na antenie. Powodem jest z jednej strony kwarantanna, w jakiej przebywa dziennikarz, z drugiej wprowadzenie przejściowej ramówki stacji. - Mam nadzieję, że wrócę na antenę - mówi Kydryński portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Poznaniu. Złote Przeboje awansowały na podium
Na pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu awansowało RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Złote Przeboje i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Katowice uruchomiło specjalne podcasty na kwarantannę
Radio Katowice uruchomiło specjalny serwis z podcastami. Znalazły się w nim zarówno autorskie programy stacji, jak i specjalne audycje wyprodukowane z powodu epidemii koronawirusa.
więcej
|
|
|
|
W tym roku wydatki na reklamę wzrosły o 9 proc. Aflofarm zwiększył wydatki reklamowe o połowę, a Polpharma o 40 proc.
W pierwszych dwóch miesiącach br. rosły wydatki reklamowe we wszystkich, poza outdoorem, mediach. Największym reklamodawcą pozostaje Aflofarm, który zwiększył wydatki o ponad 50 proc. Mocno wzrosły nakłady reklamowe Polpharmy i Jeronimo Martins Polska, a Lidl i Ferrero jako jedyni z czołówki je obniżył - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Darmowa oferta Empik Premium ma już 300 tys. użytkowników, pojawiły się w niej e-booki i audiobooki z lekturami szkolnymi
W ciągu kilku dni od jej wprowadzenia darmowej oferty Empik Premium skorzystało 300 tys. użytkowników - poinformowała we wtorek Mona Kinal, chief marketing officer Empiku. W bezpłatnym pakiecie od środy dostępne są także lektury szkolne w formie e-booków i audiobooków.
więcej
|
Przez koronawirusa spadki w reklamie radiowej i zewnętrznej, w sieci mocno promują się LPP i Netflix
W ciągu ostatnich trzech tygodni mocno wzrosła w telewizji liczba spotów żywności, a ubyło reklam produktów farmaceutycznych. W internecie najintensywniej reklamują się LPP, Polkomtel, Netflix i TVN. Według szacunków Wavemaker w marcu wydatki reklamowe w radiu zmaleją o ok. jedną czwartą, a od kwietnia zacznie się spadek na outdoorze.
więcej
|
Igrzyska olimpijskie w Tokio przełożone na 2021 rok
Igrzyska olimpijskie planowane w lipcu i sierpni br. w Tokio odbędą się za rok - uzgodnili premier Japonii i szef Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego. To druga po piłkarskim Euro najważniejsza impreza sportowa w br. przełożona wskutek epidemii koronawirusa.
więcej
|
Unilever zapowiada, że skróci termin płatności wobec małych agencji marketingowych
Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Dove, Axe, Rexona podejmuje szereg działań mających zapewnić wsparcie w walce z koronawirusem. Jednym z nich mają być tzw. wczesne płatności dla dostawców, w tym dla agencji marketingowych.
więcej
|
Ministerstwo Aktywów Państwowych z kampanią społeczną na temat zagrożenia koronawirusem
Ministerstwo Aktywów Państwowych w ramach prowadzonej kampanii społecznej włącza się w edukowanie i przypominanie społeczeństwu, w jaki sposób uchronić się przed niebezpieczeństwem koronawirusa.
więcej
|
Uber i Free Now oferują darmowe przejazdy pracownikom szpitali i laboratoriów
Free Now udostępni w aplikacji usługę “Dla zdrowia” z której będą mogli korzystać pracownicy szpitali i laboratoriów w największych miastach w Polsce. W ramach specjalnej promocji będą mogli za darmo dojeżdżać z Free Now do pracy. Tymczasem Uber do końca maja zapewni 10 000 przejazdów dla pracowników służby zdrowia.
więcej
|
Wedel w maju sfinalizuje przetarg na obsługę reklamową
Firma Lotte Wedel, producent słodyczy takich marek, jak m.in. Ptasie Mleczko sfinalizuje przetarg na kompleksową obsługę reklamową pod koniec maja. Wybrana w nim agencje zacznie obsługiwać firmę od 2021 roku.
więcej
|
Bakalland dołącza do klientów agencji Heart&Brain
Agencja Heart&Brain wygrała przetarg na obsługę reklamową firmy Bakalland, do której należy m.in. marka Delecta. Pokonała w nim trzech konkurentów.
więcej
|
VMLY&R Poland obsługuje markę Ballantine's
VMLY&R Poland od początku marca odpowiada za obsługę w digitalu marki szkockiej whisky Ballantine's (Pernod Ricard).
więcej
|
IKEA z uniwersalną reklamą na czas epidemii
W szczególnie trudnym dla hiszpańskiego społeczeństwa czasie, IKEA w swojej komunikacji marketingowej stawia na proste przesłanie.
więcej
|
Karolina Kawska head of social media w Social Tigers
Karolina Kawska objęła stanowisko head of social media w agencji Social Tigers, gdzie zastąpiła Piotra Łukuciejewskiego.
więcej
|
Vectra oferuje pakiety telewizji i internetu z Tidalem gratis przez pół roku
Grupa Vectra zaczęła współpracę z platformą muzyczno-rozrywkową Tidal. Nowi klienci Vectry otrzymują bez dodatkowych opłat dostęp do Tidala do pół roku.
więcej
|
Provident reklamuje Pożyczkę Wynajmowaną ,,bez wychodzenia z domu" (wideo)
Provident Polska w nowych reklamach oferty Pożyczka Wynajmowana podkreśla, że jest ona dostępna bez wychodzenia z domu.
więcej
|
Przemek Kossakowski w internetowym cyklu marki Land Rover
Marka Land Rover ruszyła z cyklem wideo, którego głównym bohaterem jest podróżnik i dziennikarz Przemek Kossakowski, ambasador modelu Defender. Premierowy film jest już dostępny na kanale YouTube Land Rover Polska.
więcej
|
Bank BPS zachęca "Posadź drzewo m@ilem"
Pod hasłem „Posadź drzewo m@ilem” Bank Polskiej Spółdzielczości prowadzi akcję, w której namawia klientów do przejścia z papierowego na elektroniczny wyciąg bankowy. Akcję przygotowała agencja oS3.
więcej
|
Katarzyna Kochaniak: decyzja o przełożeniu igrzysk spóźniona, wizerunkowy strzał MKOl-u w stopę
Jeden z najbardziej rozgrzewających opinię publiczną tematów ostatnich dni wreszcie znalazł rozstrzygnięcie. Igrzyska XXXII Olimpiady w Tokio przełożone na rok 2021. Temat ten rozłożono już na czynniki pierwsze. Warto jednak zaznaczyć, że MKOl przeżywa obecnie największą wpadkę wizerunkową od wielu lat. Stawia bowiem w niezręcznej sytuacji narodowe komitety olimpijskie i w niezwykle trudnej każdego poszczególnego sportowca - ocenia dr Katarzyna Kochaniak z Arskom.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Przegląd Sportowy" i ,,Sport" zmniejszyły objętość. ,,Muszą ograniczyć koszty, by przetrwać"
W ostatnich dniach zmniejszono objętość wszystkich wydań „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) i części numerów „Sportu” (Whizz), nie obniżając ich ceny. - Im dłużej świat sportu jest w uśpieniu, tym „PS” i „Sport” będą w większym kryzysie. Czytelnicy tych tytułów są lojalni, przywiązani, zrozumieją, że redakcje muszą ograniczyć koszty, by przetrwać - komentuje Wirtualnemedia.pl Rafał Romaniuk, prezes Arskom Group.
więcej
|
Organizacje wydawców apelują do rządu o pomoc lokalnej prasie. Chcą pożyczek oraz zwolnienia z ZUS i VAT
Izba Wydawców Pracy wraz ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych i Stowarzyszeniem Prasy Lokalnej napisali listy: do premiera Mateusza Morawieckiego, ministra kultury Piotra Glińskiego i minister rozwoju Jadwigi Emilewicz. Apelują o pomoc dla wydawców lokalnych tytułów prasowych. Ma ona polegać m.in. na publikacji rządowych ogłoszeń i udzieleniu pożyczki.
więcej
|
Amerykańska prasa apeluje do Chin o niewydalanie ich korespondentów
Wydawcy trzech amerykańskich gazet wezwali chińskie władze, by zmieniły swoją decyzję o wycofaniu akredytacji prasowych dla kilkunastu ich korespondentów. W liście otwartym wydawcy podkreślają znaczenie pracy dziennikarzy w czasie pandemii.
więcej
|
Poczta Polska wycofuje się ze sprzedaży pismo ,,Zdrowie bez leków". Wydawca chce się przestawić na sprzedaż cyfrową
Poczta Polska zmieniła zdanie i we wtorek poinformowała, że wycofuje ze wszystkich swoich placówek pismo „Zdrowie bez leków”, w którym publikuje Jerzy Zięba. Tym samym dołączyła do sieci Empik, Biedronka i Carrefour, które blokują sprzedaż czasopisma.
więcej
|
Po raz drugi w historii zawieszono druk dziennika "L'Osservatore Romano"
Watykan podjął decyzję o zawieszeniu druku dziennika "L'Osservatore Romano" z powodu trudności, wynikających z epidemii koronawirusa. Watykańska gazeta będzie od czwartku dostępna tylko w wersji internetowej.
więcej
|
Waldemar Łysiak po 7 latach żegna się z ,,Do Rzeczy", nie akceptuje zmiany warunków współpracy
Pisarz Waldemar Łysiak z końcem marca przestanie pisać felietony do tygodnika „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media). Jest związany z tytułem od jego debiutu rynkowego na początku 2013 roku.
więcej
|
,,Moje Mieszkanie" liderem sprzedaży, wszystkie tytuły na minusie
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w styczniu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Super Express" z codziennym internetowym programem o koronawirusie, prowadzi Kamila Biedrzycka
Redakcja dziennika „Super Express” (ZPR Media) zaczęła realizować internetowy program wideo „Super Raport: Koronawirus”. Emitowany jest na stronie głównej SE.pl, prowadzi go dziennikarka działu politycznego Kamila Biedrzycka.
więcej
|
|
|
RMF24.pl, Onet i RadioZET.pl najbardziej wiarygodnymi serwisami, do tekstów najmocniej przyciągają ciekawe tytuły
Polscy internauci najczęściej czerpią informacje z tekstów i telewizyjnych programów informacyjnych. W sieci zdecydowanie najmocniej zachęcają do tego interesujące tytuły. Za najbardziej wiarygodne serwisy informacyjne uważane są RMF24.pl, Onet i RadioZET.pl, a w czołówce najmniej godny zaufania jest Pikio.pl.
więcej
|
Kino Świat udostępnia za darmo na YouTube 27 filmów i seriali
27 nowych tytułów zamieścił w ostatnich dniach na swoim youtube’owym kanale dystrybutor Kino Świat. Wśród nich są „Odwet za Jolly” czy „Legenda o świętym pijaku” Ermanno Olmiego. Wszystkie filmy są dostępne za darmo.
więcej
|
Instagram walczy z dezinformacją. Będzie ukrywał posty uznane przez ekspertów za fake newsy
Instagram zapowiedział że wprowadza mechanizm ograniczania widoczności postów uznanych przez organizacje typu fact-checkers za dezinformacje. Materiały zawierające fake newsy nie będą też dostępne w publicznej sekcji Instagrama, między innymi na platformie Explore.
więcej
|
Posłowie nad tarczą antykryzysową będą głosować przez internet
W najbliższy piątek w posiedzeniu Sejmu, na którym ma zostać przyjęta tzw. tarcza antykryzysowa, zdecydowana większość posłów będzie uczestniczyć przez internet. To rozwiązanie mające zapewnić bezpieczeństwo w związku z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Wavemaker: internet niezastąpiony dla Polaków. Najpopularniejsze YouTube, Facebook i Netflix
Gdyby Polacy musieli ograniczyć dostęp do mediów i wybrać tylko jeden kanał komunikacji, postawiliby na internet. Wśród serwisów, który wskazują jako ten, który wtedy by wybrali wymieniają Youtube, Facebook i Netflix - wynika z badania zrealizowanego przez agencję Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|