|
|
|
|
|
|
|
TVP uruchomiła kanały "Domowe przedszkole" i ze streamingiem z Muzeum Powstania Warszawskiego na MUX-8
Od 23 marca na wolnych slotach Telewizji Polskiej na multipleksie ósmym pojawił się kanał dla dzieci "Domowe przedszkole" oraz kanał edukacyjny z treściami m.in. z Muzeum Powstania Warszawskiego.
więcej
|
503 tys. widzów ,,Tylko jeden". Polsat wiceliderem w 16-49
Nowy reality-show „Tylko jeden” gromadzi średnio 503 tys. widzów, tyle samo ile w tym samym paśmie rok temu miała „Wyspa przetrwania”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w 4+, ale w 16-49 stacja jest wiceliderem.
więcej
|
,,MasterChef Junior" ogląda 1,50 mln widzów. TVN liderem w 16-49
Piąty sezon talent-show „MasterChef Junior” ogląda średnio 1,50 mln osób. W porównaniu do początku czwartego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 272 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji jest trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
764 tys. widzów ,,Efektu domina 7". TVN liderem w 16-49
Siódmy sezon programu „Efekt domina” gromadzi średnio 764 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominiki Kulczyk zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze w 16-49.
więcej
|
Czeska telewizja publiczna uruchomiła kanał dla seniorów. ,,Pomoc grupie największego ryzyka podczas epidemii koronowirusa"
W poniedziałek, 23 marca czeska telewizja publiczna CT uruchomiła kanał CT3. Stacja powstała z myślą o seniorach, którzy podczas trwania epidemii koronowirusa są zmuszone do pozostania w domu. - Treść programów jest spokojniejsza, a informacje dostarczane są w sposób dostosowany do osób starszych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Solon-Lipiński, członek grupy EBU ws. współpracy międzynarodowej.
więcej
|
UPC Polska: 40 proc. większy ruch internetowy, o 15 proc. więcej rozmów telefonicznych
Ruch internetowy na łączach UPC Polska w ciągu ostatniego tygodnia wzrósł o niemal 40 procent w stosunku do tego w normalnym okresie. Każdej doby klienci UPC pobierają blisko 3 petabajty filmów i seriali, głównie z Netfliksa. Powód jest oczywisty: epidemia koronawirusa, która zatrzymała Polaków w domach.
więcej
|
Wzrost oglądalności ,,36,6" po tym jak TVN rozpoczął nadawanie na żywo
Siódmy sezon programu „36,6” gromadzi średnio 873 tys. widzów, o 50 tys. osób więcej niż piąta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Rekordowy tydzień TVP Info i Polsat News. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Uwaga! Koronawirus" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Uwaga! Koronawirus”. Wśród stacji liderem oglądalności była TVP1. Tuż za „wielką czwórką” uplasowały TVP Info i TVN24, w czołówce był również Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Fundacja TVN "Nie jesteś sam" przekaże 1 mln złotych na walkę z koronawirusem
Fundacja TVN "Nie jesteś sam" zdecydowała się na przekazanie 1 mln złotych na wsparcie diagnostyki zakażeń koronawirusem dla firmy Warsaw Genomics. Wykonuje ona bezpłatne testy w kierunku obecności wirusa SARS-CoV-2 na rzecz szpitali, poradni i stacji sanitarno-epidemiologicznych.
więcej
|
,,Okno na sport" nowym internertowyn programem Eurosportu
W kanałach social media Eurosportu emitowany jest nowy program „Okno na sport”. W wtorek jego gościem będzie Dawid Kubacki.
więcej
|
2,01 mln widzów debiutu ,,8 wspaniałych" w TVP1, 537 tys. - ,,Joke show" w Polsacie
Pokazany w piątek wieczorem w TVP1 pierwszy odcinek reality-show „8 wspaniałych” oglądało średnio tylko 2,01 mln widzów. Sobotni debiut „Joke show” śledziło 537 tys. osób - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jakub Szurmiej dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Kino Świat
Na początku marca Jakub Szurmiej został dyrektorem ds. rozwoju biznesu w Kino Świat (spółka zależna Canal+).
więcej
|
Program specjalny Wirtualnej Polski o koronawirusie także w Telewizji WP
Od poniedziałku „Koronawirus - program specjalny”, emitowany na stronie głównej WP.pl, można oglądać także w Telewizji WP.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakub Bierzyński: dziś standardowa komunikacja to trochę jak głos z innej baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii i pewnie już nigdy nie wróci (wywiad)
Nasi klienci oczekują dziś od nas jako agencji wsparcia i kreatywności. Jesteśmy po to, by w takich chwilach dać im rozwiązanie. A że problem jest niebanalny, rozwiązanie musi być niestandardowe. Dziś tylko kampanie z kontekstem obecnej sytuacji mają sens. Standardowa komunikacja to trochę jak głos z innej baśniowej planety, która miesiąc temu przeszła do historii i pewnie już nigdy nie wróci. Liczenie na to, że w kwietniu epidemia się skończy, a w maju wrócimy do normalności to skrajna naiwność. Problem będzie szybko narastał. Jakakolwiek masowa komunikacja ignorująca najpoważniejsze doświadczenie ludzi będzie w najlepszym wypadku nieadekwatna, w najgorszym drażniąca - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jakub Bierzyński, prezes OMD Polska.
więcej
|
Branża eventowa spodziewa się fali zwolnień i upadłości. "Nadal czekamy na tarczę antykryzysową"
We wtorek specustawę, zawierającą nowe przepisy dotyczące tzw. tarczy antykryzysowej, ma przyjąć rząd. - Korporacje wstrzymały swoje wydarzenia do końca września. Pierwsze zlecenia będą dopiero w październiku. Liczymy, że rząd pomoże nam przetrwać do tego czasu. Bez pomocy możemy się spodziewać fali zwolnień i upadłości firm - mówią portalowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciele branży eventowej.
więcej
|
Value Media wygrał przetarg obsługę mediową Banku Ochrony Środowiska
Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę Banku Ochrony Środowiska. Będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline, a także analitykę i działania z obszaru marketing automation.
więcej
|
Vistula promuje kolekcję wiosenną i wspiera walkę z koronawirusem (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca wiosenną kolekcję odzieży Vistula (produkowanej przez firmę VRG). Jednocześnie rozpoczęto sprzedaż koszulek tej marki, z czego całość wpływów zostanie przekazana na zakup sprzętu medycznego do walki z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Platige Image: wpływy wzrosły o 23 proc., a wynik netto o 10,3 mln zł
W ub.r. grupa kapitałowa Platige Image zanotowała wzrost przychodów o 23 proc. 90,43 mln zł oraz wyniku netto z 7,44 mln zł straty do 2,92 mln zł zysku. - Wzrost przychodów i poprawę marż w porównaniu z 2018 rokiem zawdzięczamy intensyfikacji działań sprzedażowych, kontynuacji procesu restrukturyzacji i kontroli kosztów projektowych - komentuje Karol Żbikowski, prezes firmy.
więcej
|
PZU zachęca do zdalnej korzystania z jego usług w związku z koronawirusem
Pod hasłem „Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie” ruszyła kampania informacyjna PZU. Ubezpieczyciel zachęca w niej klientów do zdalnego korzystania ze swoich usług w związku z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2 w Polsce.
więcej
|
,,#zostańwdomu" w reklamach Orange Love i Flex (wideo)
Orange Polska zaangażował się w akcję „#zostańwdomu” zachęcającą do pozostawania w domach w związku z epidemią koronawirusa. Promuje ją w nowych reklamach usług Orange Love i Flex.
więcej
|
Agencja Cut The Mustard dla marki Electrolux
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę działań strategiczno-kreatywnych 360? dla marki Electrolux, producenta urządzeń AGD.
więcej
|
Biedronka wprowadza pierwszeństwo przy kasie oraz przy wejściu do sklepu dla seniorów. Tesco i Eurocash także z myślą o ochronie seniorów
Sieci sklepów Tesco, Biedronka (Jeronimo Martins Polska) i Grupy Eurocash wprowadzają rozwiązania, które mają ułatwić zakupy seniorom. To dlatego, że takie osoby znajdują się w grupie podwyższonego ryzyka zakażeniem koronawirusem.
więcej
|
Jacek Koman i Maciej Musiałowski reklamują Bytom
Aktorzy Jacek Koman i Maciej Musiałowski zostali ambasadorami nowej kolekcji wiosna/lato 2020 marki modowej Bytom (należącej do VRG, poprzednio Vistula Group).
więcej
|
Konkurs KTR przeniesiony z maja na czerwiec
W związku z zagrożeniami związanymi z epidemią koronawirusa, SAR zdecydował, że gala konkursu KTR odbędzie się później – 22 czerwca br.
więcej
|
Revolut ma nowy logotyp
Platforma finansowa Revolut zaprezentowała nowy logotyp.
więcej
|
Samsung daje do 400 zł premii za odsprzedanie starego smartfona
Ruszyła nowa odsłona promocji Samsung Odkup. Do 400 złotych premii można zyskać, odsprzedając stary smartfon przy zakupie najnowszych modeli Galaxy S20, Galaxy S20+, Galaxy S20+ 5G lub Galaxy S20 Ultra.
więcej
|
Mariusz Pietkiewicz zakłada M5 Technology
Mariusz Pietkiewicz, producent i właściciel domu produkcyjnego M5 FILM, uruchamia firmę technologiczną M5 Technology.
więcej
|
Dwa nowe radlery w ofercie marki Okocim
Okocim (Carlsberg Polska) wprowadza na rynek dwa nowe warianty radlerów bezalkoholowych - Biały Radler Cytryna 0,0% i Ciemny Radler Wiśnia 0,0%.
więcej
|
Krups przedstawia w kampanii nową linię ekspresów do kawy Evidence One
Ruszyła kampania prezentująca nową linię ekspresów do kawy Krups Evidence One. Przygotowały ją Cape Morris, Studio Rygalik, Papaya Films i Vizeum Polska.
więcej
|
Łomża w nowej kampanii podkreśla jakość i regionalny charakter
Marka Łomża (Van Pur) rozpoczyna kampanię reklamową pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Koronawirus negatywnie wpłynie na wyniki Agory. Firma odkłada inwestycje i planuje oszczędności
Agora poinformowała, że pandemia koronawirusa będzie miała istotny negatywny wpływ na wyniki firmy w drugim kwartale br. W tej sytuacji zdecydowała się przesunąć niekonieczne wydatki inwestycyjne oraz opracowuje warianty działań oszczędnościowych.
więcej
|
Empik wstrzymuje sprzedaż miesięcznika ,,Zdrowie bez leków" z tekstami Jerzego Zięby. Poczta Polska nie widzi podstaw
Po Biedronce i Carrefourze także Empik zablokował sprzedaż pisma „Zdrowie bez leków” (Mediacom Press) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W magazynie zamieszczane są teksty Jerzego Zięby, propagującego kontrowersyjne metody leczenia. Poczta Polska nie widzi podstaw do wycofania pisma ze swoich placówek, argumentując, że pytają o nie klienci.
więcej
|
Kancelaria Premiera szuka pośrednika do publikacji kondolencji i nekrologów w ,,Rzeczpospolitej", ,,Naszym Dzienniku" i ,,Gazecie Polskiej Codziennie"
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu firmy, która będzie pośredniczyć lub bezpośrednio publikować ogłoszenia, nekrologii i kondolencje na łamach „Rzeczpospolitej”, „Naszego Dziennika” i „Gazety Polskiej Codziennie”.
więcej
|
Agora umożliwia półroczną i kwartalną prenumeratę czasopism, dostawa kwietniowych numerów za darmo
Agora przygotowała nową ofertę prenumeraty swoich czasopism „Logo”, „Avanti” i „Wysokie Obcasy Extra” obejmującą dwa dodatkowe warianty: kwartalny i półroczny. Kwietniowe numery pism zostaną wysłane prenumeratorom za darmo.
więcej
|
Press Club Polska apeluje o terminowe płacenie współpracownikom redakcji. ,,Wielu pieniądze skończą się w najbliższych dniach"
- Apelujemy do redakcji, wydawnictw, agencji prasowych i fotograficznych oraz wszystkich innych podmiotów, współpracujących z dziennikarzami i pracownikami mediów o terminowe wypłacanie należnych wynagrodzeń, także za materiały już przekazane, a jeszcze nieopublikowane - stwierdził Press Club Polska.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w styczniu
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w styczniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
LPP odpowiada na tekst "Newsweeka" o kupnie maseczek do chińskich fabryk: wprowadza w błąd. Bedzie pozew przeciwko wydawcy
"Newsweek" zarzucił produkującej odzież firmie LPP, że wykupiła z rodzimego rynku nawet milion maseczek ochronnych i przekazała je do swoich fabryk w Chinach, by utrzymać ciągłość produkcji. Firma w oświadczeniu zarzuca autorowi artykułu wprowadzanie opinii publicznej w błąd. Firma w wydanym w poniedziałek po południu komunikacie zapowiedziała pozew przeciwko wydawcy tygodnika, Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
|
WP Pilot ogranicza liczbę urządzeń w ramach jednego profilu użytkownika. ,,Wynik oczekiwań części partnerów"
W serwisie WP Pilot (Wirtualna Polska) zdecydowano, że użytkownik płatnego pakietu może przeglądać treści na maksymalnie pięciu urządzeniach i tylko na jednym równocześnie. - Zmiany są wynikiem oczekiwań części partnerów WP Pilot w zakresie dostarczania contentu - tłumaczy Wirtualnemedia.pl Michał Siegieda, dyrektor ds. komunikacji i PR w firmie.
więcej
|
Strony główne: WP.pl wyprzedziła Onet, a Gazeta.pl Interię
Wśród stron głównych największych portali liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest ta z WP.pl, a na najdłużej internautów przyciągają witryny o2.pl i Interii. W ciągu roku bardzo duży wzrost odwiedzalności zanotowała strona główna Gazeta.pl.
więcej
|
Małgorzata Ohme w nowym programie ,,#zostajewdomu z Onetem"
We wtorek 24 marca na portalu Onet.pl wystartuje nowy program Małgorzaty Ohme „#zostajewdomu z Onet”. Prowadząca będzie łączyła się na żywo z psychologami, influencerami, nauczycielami i instruktorami, którzy odpowiedzą na pytania użytkowników. Program nadawany będzie od poniedziałku do piątku o godz. 12.30.
więcej
|
CDA wypłaci 7,11 mln zł dywidendy. 7 mln zł dla Łukasza i Jarosława Ćwieków
Akcjonariusze właściciela serwisu CDA.pl zdecydowali, że firma z zeszłorocznego zysku wypłaci w przyszłym tygodniu 7,11 mln zł dywidendy, po 70 groszy na akcję. 6,99 mln zł z tej kwoty otrzymają Łukasz i Jarosław Ćwiekowie, do których należy 98,5 proc. kapitału spółki.
więcej
|
Google informuje o koronawirusie. Zmiany w wyszukiwarce i strona internetowa
W związku z szerzącą się pandemią koronawirusa koncern Google chce dostarczać rzetelnych informacji na temat problemu. Zmiany w wyszukiwarce mają pomóc w łatwiejszym dotarciu do danych i porad na temat pandemii, zaś specjalna strona dostępna na razie wyłącznie po angielsku prezentuje najnowsze informacje o koronawirusie z wiarygodnych źródeł.
więcej
|
Alibaba zakazuje sprzedaży polskim firmom maseczek i płynów dezynfekujących
Chińska platforma e-commerce Alibaba (do której należy sklep internetowy Aliexpress) od 24 marca wstrzymuje sprzedaż maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji polskim firmom. Decyzję podjęto po interwencji polskich władz.
więcej
|
NASK będzie prowadzić rejestr stron wyłudzających dane. Porozumienie z operatorami
Orange Polska, Polkomtel, P4 i T-Mobile Polska podpisały porozumienie wraz z Urzędem Komunikacji Elektronicznej, ministrem cyfryzacji oraz NASK o współpracy w celu ochrony użytkowników internetu przed stronami, które wyłudzają dane. W okresie epidemii skala tego zjawiska rośnie.
więcej
|
Amazon opóźnia o miesiąc dostawy zakupionych produktów. Priorytetem towary pierwszej potrzeby
Koncern Amazon zapowiedział, że dostawy milionów produktów zakupionych na platformie zostaną znacząco opóźnione, aż do 21 kwietnia 2020 r. To skutek rosnącej lawinowo liczby zamówień na platformie. Priorytetem są towary pierwszej potrzeby w obliczu szerzącej się pandemii koronawirusa. Opóźnienia dotkną przede wszystkim użytkowników w USA, Wielkiej Brytanii, Włoszech i Francji.
więcej
|
Oprah Winfrey z nowym programem w Apple TV+ o koronawirusie, do obejrzenia za darmo
„Oprah Talks COVID-19” - to tytuł nowego programu Oprah Winfrey, w którym amerykańska gwiazda prowadzi rozmowy dotyczące koronawirusa, m.in. z osobami bezpośrednio nim dotkniętymi. Show jest dostępne na platformie Apple TV+ bez opłat.
więcej
|
WP Pilot i Brainly zaczynają cykl lekcji online z przygotowaniami do egzaminu ósmoklasisty
WP Pilot (Wirtualna Polska) i edukacyjny serwis społecznościowy Brainly rozpoczynają współpracę. Od wtorku, 24 marca, ruszają wspólne zdalne lekcje obu partnerów, przygotowujące do egzaminy ósmoklasisty. Transmisje zaplanowano od poniedziałku do piątku.
więcej
|
Prokuratura bada podszywanie się w internecie pod banki i fałszywą zbiórkę na szpital
Prokuratura Okręgowa w Warszawie podjęła śledztwo ws. oszustw, w których podszywano się pod instytucje finansowe, żeby wyłudzić pieniądze pod pozorem utraty ich na rzecz rezerwy NBP. Prokuratorzy wspólnie z policją badają też fałszywą zbiórkę internetową na szpital zakaźny w Warszawie oraz oszustwa przy sprzedaży w internecie środków dezynfekujących.
więcej
|
Facebook przekazał 720 000 masek służbie zdrowia
Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Facebooka powiedział w niedzielę, że firma przekazała służbie zdrowia 720 000 masek, by zapewnić jej pracownikom więcej środków ochrony w walce z epidemią koronawirusa.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|