|
|
|
|
|
|
|
Stowarzyszenie Artystów chce od Cyfrowego Polsatu 153,3 mln zł
Grupa Cyfrowy Polsat została pozwana przez Stowarzyszenie Artysto?w Wykonawco?w Utworo?w Muzycznych i Słowno-Muzycznych pod koniec grudnia 2019 roku. Roszczenie dotyczy programów telewizyjnych, w których miano rzekomo naruszyć prawa pokrewne do artystycznych wykonań utworów. Stowarzyszenie żąda 153,3 mln zł, Polsat wniósł o oddalenie powództwa w całości.
więcej
|
Marcin Dobrowolski twarzą Biznes24. Start kanału w piątek
Głównym prowadzącym w nowej stacji Biznes24 - obok Romana Młodkowskiego - będzie Marcin Dobrowolski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole uruchamianego przez MWE Networks znajdą się również m.in. Filip Sokorski, Dorota Bielkowicz i Radosław Wróblewski.
więcej
|
1,33 mln widzów nowego serialu ,,Archiwista". TVP1 liderem
Nowy serial „Archiwista” oglądało średnio 1,33 mln osób. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 3,63 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
861 tys. widzów pierwszych dwóch odcinków ,,The Four", 1,93 mln - ,,Dancing with the stars 11". Kontynuacja jesienią
Pierwsze dwa odcinki „The Four. Bitwa o sławę” oglądało średnio 861 tys. widzów. „Dancing with the stars 11” miał 1,93 mln oglądających, a „Twoja twarz brzmi znajomo 13” - 1,37 mln - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Programy na antenę Polsatu powrócą jesienią.
więcej
|
1,62 mln widzów ,,Star Voice. Gwiazdy mają głos". TVP2 liderem
Po trzech pierwszych tygodniach emisji „Star Voice. Gwiazdy mają głos” gromadzi średnio 1,62 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania teleturnieju jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Mniej odcinków ,,Dance Dance Dance" w TVP2. Drugi sezon programu śledzi 1,60 mln widzów
Drugi sezon „Dance Dance Dance” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,60 mln osób, o 390 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu pierwszej odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku. Telewizja Polska z powodu epidemii koronowirusa zdecydowała się zawiesić nagrania do kolejnych odcinków programu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat założył spółki do płatności mobilnych, za udziały w Alledo zapłacił 6,9 mln zł
Pod koniec ub.r. operator sieci Plus (należący do Cyfrowego Polsatu) założył spółki Plus Finanse i Plus Pay mające rozwijać jego kompetencje w zakresie usług finansowych. Za 51,2 proc. udziałów firmy Alledo oferującej usługi z zakresu systemów oświetleniowych i fotowoltaiki Cyfrowy Polsat zapłacił 6,9 mln zł oraz dokapitalizował nadawcę stacji TV Okazje.
więcej
|
TTV z codziennym programem o koronawirusie ,,DeFacto Bosacka. Raport". Cykl zastąpi ,,Sędzię Annę Marię Wesołowską"
We wtorek, 17 marca TTV rozpocznie emisję specjalnego programu „DeFacto Bosacka. Raport”, który będzie poświęcony epidemii koronawirusa. Cykl Katarzyny Bosackiej będzie można oglądać w dni codzienne o godz. 18.05, a dotychczas emitowana w tym paśmie „Sędzia Anna Maria Wesołowska” zostanie przeniesiona na 10.50.
więcej
|
Inea i Multimedia oferują bezpłatne kanały dla dzieci. Polsat News za darmo w Orange TV
Operator sieci Inea bezpłatnie udostępni swoim klientom dodatkowe kanały w pakietach filmowym, dziecięcym oraz stacje informacyjne: TVN24 i TVN24 BiS. Polsat News będzie dostępny do końca marca bezpłatnie dla klientów Orange TV. Kanały dla dzieci zaoferuje Multimedia Polska.
więcej
|
Rekordowy tydzień TVP Info, TVN24 i Polsat News. Transmisja mszy świętej wśród hitów tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Ojciec Mateusz”, a wśród hitów znalazła się również transmisja mszy świętej. Wśród stacji liderem oglądalności była TVP1. Tuż za „wielką czwórką” uplasowały się bijące rekordy oglądalności TVP Info i TVN24, w czołówce był również Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Wydarzenia 12:50" w Polsacie, "Wszystko o koronawirusie" w Polsat News o 20.00
Od 16 marca na głównej antenie Polsatu (Cyfrowy Polsat) w dni powszednie będzie można oglądać także "Wydarzenia 12:50" - dotąd dostępne tylko w Polsat News. Od poniedziałku do piątku o 20.00 będzie też emitowany specjalny program "Wszystko o koronawirusie" w Polsat News. Cała ramówka przejdzie spore zmiany.
więcej
|
UPC Polska zamyka tymczasowo punkty sprzedaży, nowe strefy kinowe w usłudze VoD
Spółka UPC Polska skierowała większość swoich pracowników do pracy zdalnej, pozostawiając otwarte tylko cztery salony w największych polskich miastach. Operator wprowadził także ułatwienia w kwarantannie dla swoich abonentów, uruchamiając specjalne pakiety „#Zostańwdomu”.
więcej
|
Astro będzie współprodukować ,,Va Banque" dla Telewizji Polskiej
Firma Astro podpisała z Telewizją Polską umowę, w ramach której będzie współproducentem teleturnieju „Va Banque” emitowanego od stycznia br. w TVP2.
więcej
|
Eleven Sports zmienia ramówkę: program z telefonami widzów, powtórki najciekawszych meczów
Kanał Eleven Sports w związku z pandemią koronawirusa wprowadza nową ramówkę. Rozpoczyna emisję codziennego programu „Eleven Call Live”, specjalnych wydań magazynu „#ElevenF1” oraz powtórek najciekawszych sportowych wydarzeń.
więcej
|
W Canal+ Sport codzienny program ,,Dobry Wieczór Sport", stare mecze i ,,Liga+" z Zarzecznym i Twarowskim
Canal+ Sport uruchomił od poniedziałku nowy program na żywo: „Dobry Wieczór Sport”. Redakcja przygotowała również sporo pozycji archiwalnych dla widzów zostającym w domach na czas epidemii koronawirusa.
więcej
|
Zmiany w programach dla dzieci w kanałach 4Fun Media. ,,Edukacja najmłodszych w zakresie higieny osobistej"
Z powodu epidemii koronawirusa stacje 4Fun Dance oraz 4Fun Gold wprowadzają zmiany programowe w dwóch pasmach dla dzieci, w których pojawią się piosenki i wierszyki uczące maluchów higieny osobistej i czystości. Nadawca ruszył również z konkursem „Pokaż, jak myjesz ręce”.
więcej
|
BBC pokaże serial ,,Trygonometria" o związku poliamorycznym
Od 11 kwietnia na kanale BBC First zadebiutuje w Polsce serial „Trygonometria”. To opowieść o trójce ludzi, którzy decydują się stworzyć związek poliamoryczny.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi ,,czerwone zero" (raport)
W ub.r. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 3,2 proc. do 9,828 mld zł. W internecie nastąpił wzrost o 10,1 proc., a w kinach - o 7,5 proc. - wynika z danych Publicis Groupe. - Obecna sytuacja z koronawirusem jest wyjątkowa. Nikt w tej chwili nie jest w stanie przewidzieć jakie dokładnie skutki wywoła w gospodarce, a co za tym idzie w reklamie - komentuje Iwona Jaśkiewicz-Kundera.
więcej
|
Enea wybiera dom mediowy do półtorarocznej współpracy
Spółka Enea, dostawca energii rozpoczęła przetarg, w którym wybierze dom mediowy odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do jej kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koronawirus zmienia sposób konsumpcji mediów
W ostatnich dniach rośnie oglądalność telewizji, w górę szybują wyniki stacji informacyjnych. Widać wzrost zainteresowania usługami home delivery, zwłaszcza w kategorii food/grocery czy farmaceutycznej. Ludzie zaczynają aktywniej korzystać z komunikatorów i video calls, aby utrzymywać bieżący kontakt z rodziną i przyjaciółmi. Pewna grupa osób będzie wykorzystywać intensywniej media digitalowe w celach rozrywkowych. Konsumpcja treści video prawdopodobnie będzie się dalej zwiększać, szczególnie w daytime. Zyska też gaming czy treści influencerskie - wynika z raportu opracowanego przez MediaCom (GroupM).
więcej
|
Producenci reklamowi: zagraniczne produkcje wstrzymane, mniej nowych zleceń
Rozszerzająca się epidemia koronawirusa w Polsce odciska swoje piętno również na firmach zajmujących się produkcją reklam. Odwołano praktycznie wszystkie produkcje związane z zagranicznymi wyjazdami. Te lokalne w większości dotychczas realizowano bez zmian, stosując oczywiście środki bezpieczeństwa. Większość firm przechodzi jednak na pracę zdalną, z klientami uzgadniane są nowe terminy realizacji, ale nowych zapytań i zleceń jest znacznie mniej.
więcej
|
IMS: wpływ koronawirusa na nasze wyniki negatywny, niemożliwy do oszacowania
Zajmująca się marketingiem sensorycznym grupa IMS ocenia, że pandemia koronawirusa będzie mieć negatywny wpływ, przynajmniej w perspektywie 2-4 miesięcy, na jej wyniki i działalność. Zaznacza, że oszacowanie tego wpływu jest obecnie niemożliwe, bo zależy on od czynników będących poza kontrolą firmy.
więcej
|
Fundacja Rak'n'Roll prezentuje buty, które pomagają przejść przez raka
Pod hasłem „Niosą Nas Wasze KAERESY" wystartowała jednoprocentowa kampania Fundacji Rak'n'Roll. Organizacja we współpracy z marką Sofix stworzyła specjalny model butów, który pomaga przejść przez raka. Akcja przygotowana została we współpracy z agencjami Publicis Groupe Polska - Saatchi & Saatchi, Starcom, Performics, Publicis Consultants i Prodigious.
więcej
|
Spark Foundry z budżetem mediowym kaw Segafredo Selezione
Dom mediowy Spark Foundry, należący do Publicis Media wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych linii kaw Segafredo Selezione.
więcej
|
Kosmonauta reklamuje Momester Nasal jako ,,wielki krok w blokowaniu objawów alergii" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca Momester Nasal, steryd donosowy na objawy alergii produkowany przez Polpharmę. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wielki krok w blokowaniu objawów alergii”.
więcej
|
Piotr Wiśniewski na czele kreacji Admind Branding & Communications
Piotr Wiśniewski objął stanowisko nowe dyrektora kreatywnego w agencji brandingowej Admind Branding & Communications.
więcej
|
Kino akcji nie robi wrażenia w kampanii piwa Łomża (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami reklamowymi MullenLowe Warsaw, MediaCom Warszawa i InVitro.
więcej
|
Fakty i cechy produktowe w nowej kampanii Tantum Verde (wideo)
Angelini Pharma, producent Tantum Verde - leku OTC na ból i stany zapalne gardła oraz jamy ustnej, rozpoczyna nowe działania marketingowe w ramach kampanii reklamowej "Co czyni różnicę?". Odpowiada za nią agencja Hilt&Co.
więcej
|
"Młody Bóg się dwoi" w nowej kampanii Prudentiala
Pod hasłem „2w1 dla pewnej przyszłości” ruszyła nowa kampania reklamowa ubezpieczyciela Prudential, przygotowana w ramach platformy komunikacyjnej Młodzi Bogowie. Za działania odpowiadają Publicis Lion, Starcom i Corner Shop.
więcej
|
Perfumy do wygrania w konkursie płatków Nestlé Lion
Wystartował konkurs płatków śniadaniowych marki Nestlé Lion (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific).
więcej
|
Papaya Films przygotowała teledysk gwiazdy serialu "Glee"
Papaya Films New York zrealizowała kolejną amerykańską produkcją teledyskową, tym razem dla gwiazdy serialu "Glee" - Laury Dreyfuss.
więcej
|
Screen Network prowadzi kampanię informacyjną na temat koronawirusa
Zajmująca się reklamą zewnętrzną firma Screen Network (4Fun Media) uruchomiła kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony przed koronawirusem w Polsce.
więcej
|
Bracia Koral z nowym kanałem na YouTube
Lodowa marka Bracia Koral kontynuuje na YouTube cykl „Pyszne Studio" i rusza z nową serią wywiadów „Porozmawiajmy jak Bracia".
więcej
|
Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsa ponownie sponsorem Trefla Sopot
Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy podpisał nową umowę sponsorską z koszykarskim klubem Trefl Sopot.
więcej
|
Leroy Merlin kolejny rok sponsorem WTS Sparty Wrocław
Sieć marketów budowlanych Leroy Merlin pozostaje w roku 2020 sponsorem głównym żużlowego klubu WTS Sparta Wrocław.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Akcje CDA przez tydzień podrożały o 153 proc. ,,Bardzo duży wzrost zainteresowania CDA Premium"
Przez miniony tydzień kurs giełdowy właściciela serwisu CDA poszedł w górę o 153,4 proc. mimo dużych spadków na warszawskiej giełdzie. - Wzrost zainteresowania naszą usługą CDA Premium w ostatnich dniach jest bardzo duży - informuje Wolfgang Laskowski, rzecznik prasowy CDA. Mocno wzrósł też ruch na platformie HBO GO.
więcej
|
Steam z rekordem, polscy internauci dłużej korzystają z serwisów VoD i gier mobilnych
W niedzielę globalna platforma z grami Steam osiągnęła rekordową popularność - jednocześnie korzystało z niej 20,3 mln użytkowników. Natomiast polscy internauci więcej czasu spędzają w serwisach VoD, grach mobilnych, komunikatorach i częściej zamawiają w sieci jedzenie.
więcej
|
Program Tomasza Lisa w poniedziałki o godz. 18, na Newsweek.pl w płatnej ofercie
Po trzech miesiącach wrócił program Tomasza Lisa emitowany na Onet.pl i Newsweek.pl. Teraz będzie nadawany w poniedziałki o godz. 18, nie będzie emisji na YouTubie, a odcinki archiwalne na Newsweek.pl będą dostępne w ramach płatnej oferty subskrypcyjnej.
więcej
|
Banki zawieszą spłaty kredytów na 3 miesiące, dostarczą kilkadziesiąt tys. terminali płatniczych
Związek Banków Polskich poinformował, że w związku z epidemią koronawirusa zrzeszone w nim banki m.in. pozwolą zawiesić na trzy miesiące spłaty rat kapitałowo-odsetkowych od wszystkich rodzajów kredytów. Ponadto dostarczą do punktów sprzedaży kilkadziesiąt tys. terminali płatniczych oraz w krótkim czasie doprowadzą do podwyższenia do 100 zł limitu płatności zbliżeniowych.
więcej
|
Onet Rano zmienia formułę, rozmowy online z gośćmi ze stacjonarnego studia
W związku z zagrożeniem koronawirusem w Polsce i zaleceniami, by ograniczać kontakt bezpośredni, Onet (Ringier Axel Springer Polska) zdecydował o czasowej zmianie formuły programu Onet Rano. Prowadzący będzie rozmawiać z gośćmi poprzez połączenia online ze stacjonarnego studia.
więcej
|
Microsoft stworzył interaktywną mapę rozwoju koronawirusa na świecie
Na stronie, którą stworzył Microsoft, można śledzić w czasie rzeczywistym rozprzestrzenianie się koronawirusa na świecie. Interaktywna mapa pokazuje liczbę zakażeń, wyzdrowień i zgonów w każdym kraju, a także artykuły na ten temat.
więcej
|
Disney+ z ekskluzywną umową z O2. Abonenci dostaną darmowy dostęp do serwisu przez pół roku
Brytyjska sieć komórkowa O2 zawarła umowę z Disneyem, dzięki której jako jedyny operator mobilny w Wielkiej Brytanii zaoferuje użytkownikom dostęp do platformy Disney+. W ramach promocji nowi abonenci O2 będą mogli korzystać z Disney+ za darmo przez 6 miesięcy, zaś obecni użytkownicy otrzymają 2 funty zniżki w miesięcznym abonamencie.
więcej
|
Facebook walczy z dezinformacją o koronawirusie. Będzie odsyłał do oficjalnych źródeł
W ramach walki z epidemią koronawirusa Facebook wprowadza nową formę informowania o tym zjawisku. Użytkownicy w Aktualnościach i w wyszukiwarce zobaczą komunikaty odsyłające ich do oficjalnych źródeł informacji na temat koronawirusa. To element ograniczania zasięgu fake newsów dotyczących epidemii.
więcej
|
Mateusz Morawiecki udzielił wywiadu youtuberowi Blowkowi o koronawirusie (wideo)
Premier Mateusz Morawiecki rozmawiał z youtuberem Karolem Gązwą, lepiej znanym jako Blowek, o walce z epidemią koronawirusa w Polsce. Blowek to najpopularniejszy polskich youtuber.
więcej
|
Niezalezna.pl z sekcją o korawirusie w języku ukraińskim
Serwis Niezależna.pl (Strefa Wolnego Słowa) zdecydował się na uruchomienie podstrony niezalezna.pl/koronawirus-ukraina w którym będą publikowane wiadomości w języku ukraińskim na temat koronawirusa.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Pracując zdalnie więcej czasu spędzamy w mediach tradycyjnych i cyfrowych
Analitycy zbadali, że pobyt w domu w czasie pandemii koronawirusa znacząco wpływa na nawyki konsumentów dotyczące korzystania z mediów. Kwarantanna i praca zdalna powodują, że o 60 proc. wzrasta ilość treści oglądanych w telewizji czy internecie. - Telewizja, dzięki programom rozrywkowym, może uratować rynek mediów - uważają specjaliści.
więcej
|
|
|
Premier udzielił wywiadu youtuberowi Blowkowi. "Świetny ruch"
W niedzielę na kanale najpopularniejszego polskiego youtubera Blowka ukazał się wywiad z premierem Mateuszem Morawieckim. Wideo szybko stało się popularne w sieci i zdobyło ponad milion wyświetleń. Zdaniem ekspertów to znakomity ruch nie tylko pod kątem marketingu politycznego, ale i (może przede wszystkim) wyboru kanału i sposobu komunikacji z młodymi ludźmi w trudnym dla kraju czasie rozprzestrzeniania się koronawirusa.
więcej
|
Producenci reklamowi: zagraniczne produkcje wstrzymane, mniej nowych zleceń
Rozszerzająca się epidemia koronawirusa w Polsce odciska swoje piętno również na firmach zajmujących się produkcją reklam. Odwołano praktycznie wszystkie produkcje związane z zagranicznymi wyjazdami. Te lokalne w większości dotychczas realizowano bez zmian, stosując oczywiście środki bezpieczeństwa. Większość firm przechodzi jednak na pracę zdalną, z klientami uzgadniane są nowe terminy realizacji, ale nowych zapytań i zleceń jest znacznie mniej.
więcej
|
Aleksandra Morawska i Magdalena Łuba w Consulting'n more
Do zespołu agencji Consulting’n more ołączyły Aleksandra Morawska, senior account executive oraz Magdalena Łuba, PR assistant.
więcej
|
Szymon Hołownia z powodu koronawirusa zawiesza kampanię. ,,Termin wyborów powinien zostać przełożony"
Kandydujący na prezydenta dziennikarz Szymon Hołownia poinformował, że zawiesza agitację wyborczą. - Wypełniłem wszystkie ustawowe warunki, pozostaję kandydatem na prezydenta. Nie rezygnuję ze startu. Termin wyborów powinien zostać przełożony - zaznaczył.
więcej
|
|
|