|
|
|
|
|
|
|
,,Taniec z gwiazdami", ,,Star Voice" i publicystyka w stacjach newsowych bez publiczności
W najbliższym czasie nadawcy telewizyjni będą realizować programy bez udziału publiczności w studio. Dotyczy to zarówno widowisk na żywo typu „Taniec z gwiazdami” Polsatu, „Star Voice” TVP2 i publicystyki w TVN24, TVP Info i Polsat News, jak i audycji nagrywanych wcześniej. Nadawcy z powodu koronowirusa zmieniają swoje ramówki, m.in. TVP ABC i TVP Kultura w ramach specjalnych pasm bez reklam pokażą audycje dla dzieci i młodzieży.
więcej
|
Jacek Kurski nie weźmie odprawy po odejściu z funkcji prezesa TVP
Dotychczasowy prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski nie skorzysta z możliwości pobrania odprawy w związku z odejściem ze stanowiska - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W tym tygodniu został doradcą zarządu publicznego nadawcy, de facto zatem nie odchodzi ze spółki.
więcej
|
Wysoka oglądalność stacji newsowych w ostatnich dniach. ,,Większa potrzeba dostępu do bieżących informacji"
We wtorek TVN24 miał 5,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym, TVP Info - 5,72 proc., a Polsat News - 2,25 proc., podobne wyniki stacje newsowe - obszernie informujace o koronawirusie - osiągnęły dzień wcześniej. Są to zdecydowanie wyższe wyniki od średnich długookresowych. - Im bardziej dramatyczne i dynamiczne wydarzenie tym większa potrzeba dostępu do bieżących informacji, a te zapewniają przede wszystkim stacje newsowe - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
TVP Sport liderem w lutym. 0,016 proc. udziału Canal+ Sport 3
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się Eurosport 1. Canal+ Sport 3 zanotował 0,016 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,005 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player.pl udostępni za darmo transmisje z najbliższej kolejki PKO BP Ekstraklasy
Transmisje wszystkich meczów 27. kolejki PKO BP Ekstraklasy będą dostępne bez opłat w serwisie Player.pl (Grupa TVN Discovery). Promocja ma związek z rozwojem koronowirusa, przez który rozgrywki będą się odbywać bez publiczności na stadionach.
więcej
|
13 marca startuje kolejny sezon Formuły 1. Relacje w Eleven Sports
W piątek, 13 marca wystartuje kolejny sezon Formuły 1, w którym kierowcą testowym i rozwojowym zespołu Alfa Romeo Racing Orlen będzie Robert Kubica. Sportową imprezę na żywo w jakości 4K w naszym kraju relacjonować będzie Eleven Sports.
więcej
|
Toya udostępnia abonentom trzeci kanał w jakości 4K
Od środy, 11 marca w ofercie operatora kablowego Toya, pojawił się nowy kanał w jakości 4K - Insight TV UHD. Dostępny jest w pakiecie Bogatym, na pozycji nr 200.
więcej
|
HBO pokaże serial ,,To wiem na pewno" z podwójną rolą Marka Ruffalo
Od 28 kwietnia na HBO i HBO GO zadebiutuje nowy serial - „To wiem na pewno”. To opowieść o życiu dwóch braci bliźniaków, w rolę których wciela się Mark Ruffalo. Miniserial składa się z sześciu odcinków.
więcej
|
,,Zmowa milczenia" oraz nowe sezony ,,Zabójczych umysłów", ,,Znaków" i ,,The Good Doctor" w kwietniu w AXN
W kwietniu w kanałach AXN odbędzie się premiera nowego serialu „Zmowa milczenia”. Wystartują również kolejne sezony takich produkcji, jak: „Zabójcze umysły”, „Znaki” i „The Good Doctor”.
więcej
|
W ,,#Jedziemy" w TVP Info pokazano tweet podszywający się pod marszałka Senatu. Rachoń: padliśmy ofiarą trollingu, przepraszamy
W programie „#Jedziemy” w TVP Info zaprezentowano jako autentyczny wpis twitterowy internauty podszywającego się pod marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego. Prowadzący Michał Rachoń szybko zorientował się w błędzie. - Czy ja mam was tam palnąć w głowę w tej reżyserce? To nie jest tweet pana profesora Grodzkiego, to jest fejk - stwierdził. Przeprosił też Grodzkiego.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Za Wojciechem Mannem z Trójką pożegna się część słuchaczy. ,,To koniec pewnej epoki"
Po odejściu Wojciecha Manna z Trójki więcej jest pytań niż odpowiedzi. Polskie Radio nie informuje, w jakim trybie odchodzi dziennikarz ani co będzie z audycjami, które prowadził. - Przestałem znajdować siły na bronienie skraweczka, w którym swobodnie się czułem - skomentował Mann. - Ta stacja żyła w pewnej bańce: bańce słuchaczy-przyjaciół. Z każdym odchodzącym dziennikarzem to audytorium, niestety się kurczy - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Zieliński.
więcej
|
|
RMF FM liderem, Trójka wyprzedziła Jedynkę. Audytorium 17, Złote Przeboje i Radio Maryja z największymi spadkami
W okresie od grudnia ub.r. do stycznia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło zdecydowanie największym wzrostem udziału w zestawieniu. Dużym wzrostem pochwalić się mogło Radio ZET, a najwięcej straciły Audytorium 17, Złote Przeboje i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio zawiesza do odwołania wydarzenia z udziałem publiczności i zmienia ramówki. "Musimy radzić i informować tak, żeby nie wywołać paniki"
W związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem nadawcy telewizyjni, radiowi i prasowi wprowadzają zmiany, by jak najmniej narażać swoich pracowników na niebezpieczeństwo. Polskie Radio do odwołania zawiesiło wydarzenia z udziałem publiczności oraz zmienia ramówki - więcej będzie w nich treści edukacyjnych, poświęconych tematom higieny i profilaktyki. - Musimy radzić i informować tak, żeby nie wywołać paniki - mówi Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia.
więcej
|
|
Wojciech Mann odchodzi z radiowej Trójki po 55 latach współpracy
Wojciech Mann zrezygnował z prowadzenia programów w radiowej Trójce. Decyzja ma związek z nieprzedłużeniem umowy dla jego antenowej partnerki Anny Gacek.
więcej
|
|
|
|
Polska reklama sporo straci przez koronawirusa, zyskać może e-commerce (opinie)
Prawdopodobne spowolnienie wzrostu gospodarczego związane z koronawirusem będzie miało duży wpływ na polski rynek reklamowy. Na pewno dużo stracą sektory turystyki, transportu oraz handlu (z wyjątkiem kategorii spożywczej). Ograniczenia wynikające z epidemii mogą zmienić zwyczaje konsumentów, co jest szansą na jeszcze szybszy rozwój e-commerce. Fatalnym sygnałem dla rynku byłoby odwołanie Euro 2020 - oceniają menedżerowie z domów mediowych.
więcej
|
Szef Dentsu Aegis Network Polska: koronawirus może na stałe zmienić nawyki konsumpcyjne
Wiemy, że koronawirus już powoduje spadki w produkcji i konsumpcji niektórych dóbr. Najbardziej jednak ucierpi branża usługowa - szczególnie turystyka i transport. Ograniczenie realizacji potrzeb konsumenckich w fizycznym świecie sprowokuje poszukiwanie alternatyw. To z kolei może zmienić nasze zwyczaje na stałe - analizuje Sławomir Stępniewski, CEO w Dentsu Aegis Network Polska.
więcej
|
Organizatorzy Cannes Lions Festival nie wykluczają przesunięcia imprezy na jesień
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions, który ma odbyć się jak co roku w czerwcu mają plan awaryjny. Nie wykluczają możliwości przeniesienia imprezy na jesień br.
więcej
|
Volvo przygotowało billboard oczyszczający powietrze
Portugalski oddział Volvo zainstalował w Porto duży nośnik reklamowy, który neutralizuje szkodliwe związki chemiczne pochodzące ze spalin aut. Oczyszcza powietrze tak jak ponad 200 drzew.
więcej
|
Maciej Stuhr z mamą Barbarą w poruszającym spocie wspominają chorobę Jerzego Stuhra
Spot #PowiedzJak zachęca do szczerej rozmowy z najbliższymi na temat wzajemnych potrzeb w sytuacji choroby. Inauguruje piątą edycję kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne - Twoje posiłki w walce z chorobą”, realizowanej przez Fundację Nutricia. W materiale o trudach walki z chorobą swojego męża i ojca opowiadają Barbara i Maciej Stuhrowie.
więcej
|
Kacper Bańbura współwłaścicielem better. gaming agency
Kacper Bańbura został współwłaścicielem better. gaming agency, agencji świadczącej usługi komunikacji i marketingu dla twórców, wydawców i producentów sprzętu gamingowego. Agencja nie podaje, jaki procent udziałów objął i za jaką kwotę.
więcej
|
Piwo Lech reklamowane jako ,,źródło lechend" (wideo)
Rusza nowa kampania reklamowa piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Źródło lechend”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo i Zenith.
więcej
|
Julia Lubańska i Nadiya Dziedzic w Grupie BBDO
Do zespołu Grupy BBDO dołączyły Julia Lubańska jako account manager w dziale client service agencji BBDO oraz Nadiya Dziedzic na stanowisku e-commerce strategic plannerki w Molecular BBDO.
więcej
|
Animacja promuje Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina
Osiemnasty Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina promuje animacja przygotowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.
więcej
|
Jeep będzie promować SUV-a Renegade we współpracy z zespołem Now United (wideo)
Marka samochodów Jeep rozpoczęła współpracę zespołem Now United. W mediach społecznościowych i cyfrowych za pośrednictwem klipów i występów na żywo zrealizowanych do melodii „Come Together", będzie promowała kompaktowego SUV-a Jeep Renegade.
więcej
|
Yuri Drabent i Maciej Bielicki inwestorami nowej agencji Space Cat Industries. Założycielami Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak
Na rynku powstała nowa agencja specjalizującą się w działaniach na TikToku - Space Cat Industries. Jej założycielami są Maciej Skrzypczak i Bart Woźniak. Strategicznymi inwestorami zostali Maciej Bielicki i Yuri Drabent.
więcej
|
Dziecięce swawole w reklamie musów Kubusia
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej Kubuś Mus 100 % (Maspex). Przygotowały ją Brain Box i Starcom.
więcej
|
Fundacja Biedronki pomoże seniorom. 50 milionów złotych budżetu na start
Grupa Jeronimo Martins Polska utworzyła Fundację Biedronki, której misją jest niesienie pomocy osobom starszym i przyczynianie się do poprawy jakości ich życia. To pierwsza tego typu inicjatywa firmy. Budżet fundacji wyniesie w tym roku 50 milionów złotych.
więcej
|
Makarony Lubella ponownie promowane jako ,,Najlepsze ze zboża"
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej makaronów Lubella (Maspex) realizowanej pod hasłem „Najlepsze ze zboża". Działania przygotowały GPD Agency i Starcom.
więcej
|
Gmina Lutomiersk ma swoje logo
Gmina Lutomiersk (woj. łódzkie) wprowadziła logo do swojej identyfikacji wizualnej. Przygotowanie logo i księgi znaku powierzono agencji reklamowej Cumulus.
więcej
|
Nowe Somersby 0,0% o smaku owoców leśnych
W portfolio marki Somersby (Carlsberg Polska) pojawiła się kolejna nowość - Somersby Wild Berries 0,0%.
więcej
|
Gdańsk wyda 1,5 mln zł na 34 nowe wiaty przystankowe
Do marca przyszłego roku na ulicach Gdańska pojawią się 34 nowe wiaty przystankowe. Miasto zapłaci za nie blisko 1,5 mln zł, a zaprojektuje i zamontuje je firma Ślizex.
więcej
|
Up&More z nowym klientem z branży medycznej
Agencja Up&More rozpoczęła współpracę z firmą Futuremeds, tworzącą sieć nowoczesnych przychodni specjalizujących się w prowadzeniu badań klinicznych.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Agora może wiele stracić na zamknięciu kin. "Potencjalny ubytek przychodów o ok. 16 milionów zł"
W środę poinformowano, że decyzją rządu od 12 do 25 marca w całym kraju zostaną zamknięte kina, teatry oraz placówki kulturalne w związku z epidemią koronawirusa. Analitycy szacują, że przychody Grupy Agora, właściciela sieci kin Helios mogą zmniejszyć się nawet o kilkanaście milionów zł.
więcej
|
,,Przyjaciółka" najchętniej kupowana w 2019 roku, ,,Naj" najbardziej w dół
W 2019 roku liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Pani Domu”, a najwięcej stracił „Naj” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Opłaty za subskrypcję cyfrową ,,Gazety Wyborczej" można doliczać do rachunku w Orange
W środę 11 marca ruszył nowy program dla klientów sieci Orange: mogą teraz połączyć rachunek za abonament za usługi mobilne w tej sieci z rachunkiem za prenumeratę cyfrową „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Jan Śpiewak znów skazany za zniesławienie ws. dzikiej reprywatyzacji. CMWP apeluje do prezydenta o uniewinnienie
Warszawski Sąd Okręgowy w postępowaniu odwoławczym utrzymał w mocy wyrok skazujący aktywistę i felietonistę Jana Śpiewaka na grzywnę i przeprosiny w jednej z ogólnopolskich telewizji za to, że przypisał jednemu z adwokatów uczestnictwo w reprywatyzacji. Wyrok krytykuje Centrum Monitoringu Wolności Prasy, apelując do prezydenta o uniewinnienie Śpiewaka.
więcej
|
,,The Washington Post" wprowadza zdalną pracę z powodu koronawirusa
Szefostwo dziennika „The Washington Post” skierowało do wszystkich swoich dziennikarzy i pracowników innych działów apel o to, aby w miarę możliwości pozostali w domach i stamtąd realizowali swoje obowiązki. To efekt zagrożenia epidemią koronawirusa. Wydawca zapewnia że zmiana formy pracy nie wpłynie w żaden sposób na wynagrodzenia zespołu.
więcej
|
Szkoły, kina i teatry zamknięte z powodu koronawirusa. Agora traci na giełdzie
Z powodu rozprzestrzeniania się koronawirusa od 12 do 25 marca w całym kraju nie będą działały szkoły, uczelnie wyższe, kina, teatry i inne placówki kulturalne. Kurs giełdowy Agory, właściciela sieci kin Helios, zmalał o ponad 18 proc.
więcej
|
|
|
Koronawirus zwiększył popyt na zakupy spożywcze w internecie. Długie terminy dostaw, brakuje wielu produktów
W obawie przed koronawirusem klienci chętniej decydują się na zakup artykułów spożywczych w internecie niż w sklepie stacjonarnym. W wielu marketach online brakuje produktów o przedłużonej trwałości, a na dostawę trzeba poczekać nawet dwa tygodnie. Tylko w ostatnim tygodniu lutego odnotowano aż trzykrotny wzrost wartości sprzedaży online produktów typu "zakupy na zapas".
więcej
|
Pracownicy Google i Facebooka w Polsce poproszeni o pracę w domach. Efekt koronawirusa
Holding Alphabet, właściciel koncernu Google zaapelował do swoich pracowników o pozostanie w domach i wykonywanie zdalnie obowiązków zawodowych. Wcześniej podobnie postąpiło kilka innych największych firm technologicznych. Według informacji Wirtualnemedia.pl sugestie zdalnej pracy otrzymały także osoby zatrudnione w polskich oddziałach Google i Facebooka.
więcej
|
Mateusz Morawiecki: Allegro i OLX nie mogą sprzedawać produktów związanych z koronawirusem
Premier Mateusz Morawiecki postanowił, że platformy sprzedaży internetowej takie jak Allego i OLX nie wystawią już na swoich aukcjach maseczek, żelów antybakteryjnych i środków do dezynfekcji - podała w środę wieczorem Kancelaria Prezesa Rady Ministrów.
więcej
|
Wielka Brytania wprowadza podatek cyfrowy. Zapłacą Google, Facebook i Amazon
Rząd Wielkiej Brytanii wprowadzi od 1 kwietnia 2020 roku podatek cyfrowy płacony przez firmy technologiczne działające na brytyjskim rynku. Danina w wysokości 2 procent ma dotyczyć największych koncernów, takich jak Google, Facebook, Amazon czy Apple. Brytyjski fiskus oczekuje po nowym podatku rocznych wpływów na poziomie 500 mln funtów.
więcej
|
Ruszył Katoflix.pl z filmami i serialami o wierze. ,,Działalność typowo misyjna"
Studio Katolik należące do krakowskiego Zgromadzenia Salwatorianów uruchomiło serwis Katoflix.pl, w którym dostępne są (w większości odpłatnie) filmy, seriale i wywiady o tematyce religijnej. - W ciągu 5 dni zarejestrowało się w serwisie ponad 4 tys. osób - informuje Leszek Szura, dyrektor Studia Katolik.
więcej
|
YouTube powraca do wyświetlania reklam przy treściach o koronawirusie. Monetyzacja tylko dla wiarygodnych kanałów
YouTube zapowiedział przywrócenie mechanizmu monetyzacji materiałów wideo związanych z koronawirusem pojawiających się w serwisie. Wcześniej platforma wprowadziła automat blokujący możliwość zarabiania przez twórców na treściach na temat epidemii. YouTube przewiduje, że reklamy będą się pojawiały tylko na zaufanych kanałach publikujących wideo o Covid-19.
więcej
|
Cyberprzestępcy wykorzystują strach przed koronawirusem do kradzieży danych
Eksperci od systemów antywirusowych przestrzegają przed nowym sposobem kradzieży danych z komputerów. Hakerzy wykorzystują pandemię koronawirusa, aby nakłonić użytkowników komputerów do pobrania złośliwego oprogramowania typu keylogger. Uzyskują też dostęp do prywatnych kont na Facebooku przez fałszywe strony internetowe i sensacyjne artykuły o COVID-19.
więcej
|
Next Road Ventures zainwestował 2,1 mln zł we wrocławski startup TrustMate
TrustMate, wrocławski startup oferujący narzędzia do zarządzania opiniami online, którego pomysłodawcą jest Jerzy Krawczyk, były szef Travelplanet.pl oraz Opineo, pozyskał 2,1 miliona złotych od funduszu Next Road Ventures.
więcej
|
Spotify odświeża wygląd. Nowy ekran główny ułatwia dostęp do ulubionych utworów
Muzyczny serwis streamingowy Spotify zmienił interfejs użytkownika na telefony komórkowe i tablety. Chodzi o to, aby ułatwić dostęp do ulubionych treści, a także poznawania nowych utworów.
więcej
|
Nowy cykl spotkań "Kandydaci w Newsweeku" z kandydatami na prezydenta
Od czwartku, 12 marca ruszy cykl rozmów "Kandydaci w Newsweeku" (Ringier Axel Springer Polska). Program będzie emitowany na żywo na Newsweek.pl, gościem pierwszego odcinka będzie Szymon Hołownia.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
HBO pokaże serial ,,To wiem na pewno" z podwójną rolą Marka Ruffalo
|
Szkoły, kina i teatry zamknięte z powodu koronawirusa. Agora traci na giełdzie
|
Maciej Musiałowski buduje sterowiec w filmie "Polot"
|
,,Westworld 3" od 16 marca w HBO i HBO GO (wideo)
|
,,Zmowa milczenia" oraz nowe sezony ,,Zabójczych umysłów", ,,Znaków" i ,,The Good Doctor" w kwietniu w AXN
|
|
|