|
|
|
|
|
|
|
Mateusz Matyszkowicz ma kierować TVP. Jest już trzeci kandydat do zarządu
W poniedziałek zostanie sporządzony protokół z głosowania korespondencyjnego Rady Mediów Narodowych nad odwołaniem dotychczasowego prezesa TVP Jacka Kurskiego. Krzysztof Czabański, szef Rady Mediów Narodowych podpisze dokumenty i przekaże je do spółki. Decyzja wejdzie wtedy w życie. P.o. szefa publicznej telewizji ma być Mateusz Matyszkowicz. Jest też typowany na prezesa - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski zostawia TVP bogatszą i sprawną. Stracił wiele gwiazd, informacje w służbie władzy (opinie)
Czterech lat prezesury Jacka Kurskiego w Telewizji Polskiej nie można ocenić jednoznacznie negatywnie, było sporo pozytywów. Ściągnął do telewizji ogromne pieniądze, wzmocnił pion internetowy i doprowadził do wzrostu oglądalność niektórych stacji. Obszar informacyjno-publicystyczny jest natomiast skrajnie różnie oceniany.
więcej
|
TVP Info dogania TVN24, rekordowe wyniki Polsat News. Ostro w dół Superstacja
W lutym br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych było TVN24, a na drugim miejscu umocniło się TVP Info. Najlepszy wynik w historii zanotował Polsat News, a najwięcej straciła Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polityczne rozgrywki między prezydentem, Jackiem Kurskim a Radą Mediów Narodowych. "Do ostatniej chwili weto było na stole"
Medialny spektakl związany z podpisaniem ustawy o mediach publicznych trwał przeszło tydzień. Finał zaskoczył większość dziennikarzy, polityków i ludzi mediów. Publicyści w większości nie przewidzieli, że prezydent ustawę podpisze, a Jacek Kurski odejdzie ze stanowiska. - Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Kurskiego odwołano w piątek wieczorem, przez cały weekend trwa wojna buldogów pod dywanem i nikt nie wie, co będzie w poniedziałek - mówią nam anonimowo dziennikarze TVP. Janusz Daszczyński, były szef Telewizji Polskiej, prywatnie od dawna znajomy Jacka Kurskiego nie pozostawia złudzeń: - On nie odejdzie ani szybko, ani łatwo. Za bardzo kocha władzę. A już na pewno nie odejdzie z dnia na dzień.
więcej
|
,,Święty" hitem Czwórki, serial ogląda 1,57 mln widzów
Nowy serial „Święty” w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 1,57 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce wygrywając m.in. z TVP1 i Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy 13" od 29 marca w MTV Polska (wideo)
W niedzielę, 29 marca br. MTV Polska pokaże trzynastą edycję reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”, która będzie dostępna również w player.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu zrealizowano w Warszawie.
więcej
|
W Puls 2 startuje ,,Puls Kids". Animowany jeżyk brand hero nowego pasma
W poniedziałek, 9 marca w Puls 2 zadebiutuje nowe pasmo „Puls Kids”, które zastąpi „Junior TV”. Jego przewodnikiem będzie animowany jeżyk - brand hero stworzony przez Telewizję Puls.
więcej
|
TVN24 pierwsza na świecie z reporterskimi kamerami Sony PXW-Z750
Kanał informacyjny TVN24 (TVN Discovery Polska) jako pierwsza na świecie będzie korzystać z kamkorderów PXW-Z750. W przyszłości mają stać się fundamentem produkcji w standardzie 4K HDR, a teraz zwiększyć efektywność pracy i dostarczyć wysoką jakość obrazu.
więcej
|
Trzeci sezon cyklu ,,Kosmos" od 29 marca w National Geographic
Od 29 marca 2020 roku National Geographic rozpocznie emisję trzeciej edycji hitowej serii dokumentalnej „Kosmos” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tym razem prezentowane będą zaginione i nienarodzone jeszcze światy oraz układy słoneczne.
więcej
|
W wywiadach dziennikarze mają mówić "pan" czy "ty". Jan Miodek: nie ma żelaznej reguły
Prowadzący program "Kawa na Ławę" w TVN24 Konrad Piasecki zapytał Twitterowiczów, czy dziennikarz, który przeprowadza wywiad ze znajomą osobą, powinien do niej mówić per ty czy per pan. Głosy były podzielone. Widzowie wolą, jak rozmówcy są naturalni i skracają dystans, a dziennikarze chcą ten dystans zachować. Językoznawca prof. Jan Miodek uważa, że "nie ma na to żelaznej reguły".
więcej
|
,,Tylko jeden", ,,Taniec z gwiazdami" i seriale Polsatu w Ipla, pakiet Ipla Premium za 15 zł miesięcznie
Od piątku, 6 marca w Ipla dostępny jest nowy program Polsatu „Tylko jeden”, a także 11. sezon „Dancing with the Stars”. Dzień później w serwisie zadebiutował talent-show „The Four. Bitwa o sławę” oraz program „Twoja twarz brzmi znajomo”. Widzowie platformy od niedzieli oglądać mogą również „Kabaret na żywo. Przystanek radość”.
więcej
|
Jak Jacek Kurski zmienił TVP: w informacjach i publicystce rewolucja i wstrząsy wtórne (analiza)
Ponadczteroletnia kadencja Jacka Kurskiego jako prezesa Telewizji Polskiej przyniosła duże zmiany w wielu obszarach funkcjonowania firmy. Zdecydowanie najwięcej działo się w zakresie informacji i publicystyki.
więcej
|
Sport w TVP za Jacka Kurskiego: więcej Ekstraklasy i siatkówki, 0,5 mld zł budżetu
Podczas kończącej się prezesury Jacka Kurskiego w Telewizji Polskiej mocno postawiono na sport: TVP Sport pojawił się w naziemnej telewizji cyfrowej, nadawca kupił prawa do pokazywania meczu z każdej kolejki piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy, nowe transmisje z siatkówki i piłki ręcznej, regularnie organizuje też gale bokserskie.
więcej
|
Jacek Kurski odwołany z funkcji prezesa Telewizji Polskiej, RMN zdecydowała korespondencyjnie
Rada Mediów Narodowych odwoła Jacka Kurskiego ze stanowiska prezesa Telewizji Polskiej - poinformował szef RMN Krzysztof Czabański. W piątek Czabański ogłosił korespondencyjne głosowanie w tej sprawie.
więcej
|
Dyrektor TVP Sport przeprosił widzów za niesprawiedliwy werdykt transmitowanej walki bokserskiej
Podczas gali bokserskiej transmitowanej przez TVP Sport Artur Szpilka został uznany za zwycięzcę walki z Ukraińcem Siergiejem Radczenko, mimo że zadaniem obserwatorów był dużo gorszy. - Skandaliczne decyzje sędziów, jest mi przykro i przepraszam wszystkich widzów TVP Sport. Mam sporo kwestii do przemyślenia. Wstyd - skomentował Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
Dymisja Jacka Kurskiego warta 2 mld zł rekompensaty abonamentowej. Czy pomoże Andrzejowi Dudzie w kampanii? (opinie)
Odwołanie Jacka Kurskiego z funkcji prezesa Telewizji Polskiej okazało się warunkiem, od którego prezydent Andrzej Duda uzależnił podpisanie nowelizacji dającej TVP i Polskiemu Radiu 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej. Dziennikarze różnie oceniają, jak te decyzje przysłużą się prezydentowi w kampanii wyborczej oraz czy spowodują duże zmiany w przekazie TVP.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo 13" od 7 marca w Polsacie. Adam Strycharczuk zastąpi Pawła Królikowskiego
Od 7 marca w sobotnie wieczory Polsat pokazywać będzie trzynastą edycję rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Nowym jurorem show będzie Adam Strycharczuk, który zastąpi zmarłego Pawła Królikowskiego.
więcej
|
Polsat zmienia pasmo emisji ,,Świata według Kiepskich". Nowe odcinki od 7 marca w sobotnie wieczory
Od 7 marca Polsat pokazywać będzie kolejny sezon serialu „Świat według Kiepskich”, który od kilku miesięcy odpłatnie dostępny jest w serwisie Ipla. Cykl będzie można oglądać w nowym paśmie - w soboty o godz. 19.30.
więcej
|
Jacek Kurski: oddaję się do dyspozycji prezydenta. RMN głosuje nad jego odwołaniem
Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski w piśmie do prezydenta Andrzeja Dudy poinformował, że oddaje się do jego dyspozycji. W piątek wieczorem szef Rady Mediów Narodowych ogłosił korespondencyjne głosowanie nad odwołaniem Kurskiego.
więcej
|
Mlekpol reklamuje się w show "MasterChef Junior"
Spółdzielnia mleczarska Mlekpol dołączyła do grona sponsorów programu „MasterChef Junior". Kolejna edycja show rozpocznie się 8 marca w TVN.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio wycofało się z porozumienia I Love Radio
Od marca członkiem porozumienia I Love Radio, które zrzesza nadawców radiowych działających wspólnie na rzecz promocji radia jako medium reklamowego nie jest już Polskie Radio. W strukturze pozostaje Eurozet, Grupa Radiowa Agora, Grupa RMF i Grupa ZPR.
więcej
|
|
Prezydent podpisał 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej dla TVP i Polskiego Radia
Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy abonamentowej dającą 1,96 mld zł rekompensaty Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu. Nowelizację w połowie lutego przyjął Sejm, o weto apelowała opozycja, a o podpis - pracownicy TVP i szefowie publicznych rozgłośni regionalnych.
więcej
|
|
Nie żyje Dżennet Połtorzycka-Stampf'l, współtwórczyni powieści radiowej ,,Matysiakowie"
W wieku 95 lat zmarła Dżennet Połtorzycka-Stampf'l, współtworząca radiowy serial „Matysiakowie”. Przez lata związana była z Telewizją Polską i Polskim Radiem.
więcej
|
|
|
|
Koronawirus sieje spustoszenie w konferencjach i targach technologicznych. Stowarzyszenia przedsiębiorców apelują do rządu o pomoc
Na całym świecie, również w Polsce, z powodu koronawirusa odwoływane są imprezy branżowe, pokazy nowych technologii, targi i konferencje. Organizacje przedsiębiorców apelują do rządu o pomoc finansową i czasowe zwolnienie z podatków dla firm, które najbardziej ucierpiały z powodu koronawirusa.
więcej
|
Byli dyrektorzy Codemedia otworzyli agencję Media Context
Na rynku działa nowa agencja mediowa Media Context. Utworzyli ją Bartosz Zientek (prezes) oraz Maciej Rzeżuchowski (wiceprezes). Obaj związani byli wcześniej z nieistniejącym już na rynku domem mediowym Codemedia.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybiera audytora do przetargu na dom mediowy
Totalizator Sportowy zaprosił firmy audytorskie do składania ofert na świadczenie usług doradczych przy wyborze domu mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PGE szuka agencji interaktywnej do obsługi w social mediach
PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera agencję interaktywną, która zajmie się jej obsługą w mediach społecznościowych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez dwa lata od zawarcia umowy.
więcej
|
Helios odpowiada Cinema City: we wszystkich kinach obniży ceny biletów do 14,90 zł
Prezes sieci kinowej Helios (należącej do Agory) Tomasz Jagiełło zapowiedział, że za tydzień we wszystkich jej kinach standardowe ceny biletów zostaną obniżone do 14,90 zł. To odpowiedź na wprowadzoną parę dni temu obniżkę w Cinema City.
więcej
|
Andrzej Gantner: podatek cukrowy to wyrok dla branży napojowej w Polsce
Od lipca br. zacznie obowiązywać tzw. podatek cukrowy. Będą go płacić producenci wszystkich słodzonych napojów oraz piw bezalkoholowych, a jego wysokość będzie zależeć od zawartości substancji słodzących. - Ustawa w obecnym kształcie jest praktycznie wyrokiem dla branży napojowej w Polsce. To gotowy przepis na gospodarczą katastrofę - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Gantner, wiceprezes i dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców.
więcej
|
Coraz mniej alkoholu w piwie
Średnią procentowa zawartość alkoholu w piwie zmniejsza się od kilku lat. W ubiegłym roku wolumen czystego alkoholu sprzedawanego w postaci piwa zmniejszył się aż o 1,6 proc. w porównaniu z rokiem 2028 - wynika z analizy Nielsena podsumowującej rynek piwa w Polsce.
więcej
|
Nowe logo BMW to zmiana na lepsze. ,,Takie marki powinny być krok do przodu" (opinie)
Gdy koncern motoryzacyjny BMW prezentując we wtorek nowy elektryczny model i4 pokazał nowe logo, z którego zniknęło czarne tło, w sieci pojawiły się liczne komentarze. Większość była krytyczna - marce zarzucano nijakość i brak wyrazistości. Zdaniem ekspertów od brand designu tak odważna zmiana jest dowodem na to, że BMW nie chce stać w miejscu, tylko ciągle się rozwijać.
więcej
|
"Idioci są niesamowici" w reklamie Fanty
Kreatywność może pomóc pokonywać swoje granice, ale i po prostu się powygłupiać - przekonuje Fanta w europejskiej kampanii "Idiots Are Amazing". To pierwsza realizacja agencji 72andSunny Amsterdam dla tej marki.
więcej
|
Taneczny vibe w reklamie piwa Desperados "We are the party"
Desperados (Grupa Żywiec) rusza z kolejną odsłoną akcji reklamowej "We are the party". Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
więcej
|
Havas Media obronił budżet Tatuum
Dom mediowy Havas Media w wyniku wygranego przetargu kontynuuje współpracę z marką odzieżową Tatuum.
więcej
|
Gwiazda NBA Kawhi Leonard reklamuje New Balance w globalnej kampanii "We Got Now"
New Balance wystartował z nową globalną kampanią "We Got Now", której ambasadorem jest koszykarz Kawhi Leonard. Marka promuje akcją wprowadzenie na polski rynek nowej kategorii produktowej - New Balance Hoops (koszykówka).
więcej
|
Keter Poland wypromuje meble z recyklingu
Hasłem "We Care" producent mebli I akcesoriów ogrodowych Keter Poland rozpoczyna działania reklamowe. Będzie promować produkty z recyklingu.
więcej
|
Prawdziwe historie o sadzie i jego pracownikach w kampanii Braci Sadowników (wideo)
Firma Bracia Sadownicy rozpoczyna nową kampanię, w ramach której pokaże 5 nowych filmów o pięknie natury i o prawdziwych ludziach z sadu w Śmiłowicach. Kampanię przygotowała agencja Cape Morris.
więcej
|
Koszulka od Volkswagena biletem na Euro 2020
Koncern motoryzacyjny Volkswagen, który jest oficjalnym partnerem mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2020 wprowadza specjalne koszulki, które będą mogły pełnić funkcje biletów.
więcej
|
Vegeta Natur "Inspirowana naturą"
Ruszyła kampania reklamowa nowej linii przypraw Vegeta Natur (Podravka Polska).
więcej
|
Żona Szymona Hołowni w jego spocie wyborczym rozmawia z kobietami (wideo)
Kandydujący na prezydenta dziennikarz Szymon Hołownia opublikował spot wyborczy, w którym występuje jego żona Urszula Brzezińska-Hołownia.
więcej
|
Polska turystyka biznesowa sparaliżowana przez koronawirusa. "Anulowano wszystkie projekty, to jak klęska żywiołowa"
Polskie organizacje zrzeszające firmy z branży turystyki biznesowej (MICE) alarmują, że wskutek rozprzestrzeniania się koronawirusa klienci nagle anulowali wszystkie projekty na najbliższych sześć miesięcy. - Możemy porównać tę sytuację do stanu klęski żywiołowej - oceniają, sugerując wsparcie ze strony państwa i sektora prywatnego.
więcej
|
Poczta Polska dostarczy do domów 15 mln ulotek o koronawirusie
Poczta Polska rozdystrybuuje 25 mln darmowych ulotek dotyczących koronawirusa, z czego 15 mln zostanie dostarczonych do gospodarstw domowych.
więcej
|
Mlekpol reklamuje się w show "MasterChef Junior"
Spółdzielnia mleczarska Mlekpol dołączyła do grona sponsorów programu „MasterChef Junior". Kolejna edycja show rozpocznie się 8 marca w TVN.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Piotr Szumlewicz tworzy Związkową Alternatywę Dziennikarzy, chce walczyć z mobbingiem i brakiem etatów
Powstała Związkowa Alternatywa Dziennikarzy - jednostka organizacyjna w ramach Związku Zawodowego Związkowa Alternatywa. Chce walczyć z ze zjawiskami w branży dziennikarskiej takimi jak brak etatów, wymuszanie samozatrudnienia czy mobbing. - Będziemy też podejmowali inicjatywy legislacyjne, w tym takie, które wymuszą obligatoryjne odsetki za niepłacenie wynagrodzeń na czas - informuje portal Wirtualnemedia.pl Piotr Szumlewicz, przewodniczący Związkowej Alternatywy.
więcej
|
Helios odpowiada Cinema City: we wszystkich kinach obniży ceny biletów do 14,90 zł
Prezes sieci kinowej Helios (należącej do Agory) Tomasz Jagiełło zapowiedział, że za tydzień we wszystkich jej kinach standardowe ceny biletów zostaną obniżone do 14,90 zł. To odpowiedź na wprowadzoną parę dni temu obniżkę w Cinema City.
więcej
|
Zmarł Ludwik Stomma, wieloletni felietonista ,,Polityki" i ,,Przeglądu"
W wieku 69 lat zmarł antropolog kultury Ludwik Stomma. Od wielu lat był felietonistą „Polityki” i „Przeglądu”, współpracował też z innymi tytułami, m.in. „Cosmopolitan” i „Nie”.
więcej
|
W wywiadach dziennikarze mają mówić "pan" czy "ty". Jan Miodek: nie ma żelaznej reguły
Prowadzący program "Kawa na Ławę" w TVN24 Konrad Piasecki zapytał Twitterowiczów, czy dziennikarz, który przeprowadza wywiad ze znajomą osobą, powinien do niej mówić per ty czy per pan. Głosy były podzielone. Widzowie wolą, jak rozmówcy są naturalni i skracają dystans, a dziennikarze chcą ten dystans zachować. Językoznawca prof. Jan Miodek uważa, że "nie ma na to żelaznej reguły".
więcej
|
"El Pais" wprowadza abonament cyfrowy
Największy dziennik w Hiszpanii, "El Pais", w najbliższych tygodniach wprowadzi płatność za teksty publikowane w internecie. Abonament wyniesie 10 euro, ale dziesięć tekstów miesięcznie będzie można przeczytać bezpłatnie.
więcej
|
Anna Walentynowicz na okładce ,,Time'a" jako "matka polskiej niepodległości"
Legendarna działaczka "Solidarności" Anna Walentynowicz została uznana przez amerykański tygodnik "Time" za jedną ze 100 kobiet, które zdefiniowały ostatnie stulecie.
więcej
|
|
|
Netflix zapowiada nowy polski serial "Sexify"
Netflix zapowiedział kolejny polski serial oryginalny "Sexify". Za jego produkcję odpowiada Akson Studio.
więcej
|
Radosław Tyszko nowym dyrektorem sprzedaży Ceneo, odchodzi Katarzyna Stehlik
Radosław Tyszko objął funkcję dyrektora sprzedaży w Ceneo.pl. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Stehlik, która po 7 latach rozstała się z firmą.
więcej
|
CCC: wpływy z e-commerce 49 proc. w górę, e-sklepy CCC i eObuwie w kolejnych krajach
W ub.r. grupa kapitałowa CCC, do której należą sieci handlowe CCC, Gino Rossi, Karl Vogele, eObuwie i DeeZee, zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży internetowej o 49 proc. do 1,45 mld zł. E-commerce zapewnia jej już jedną czwartą wpływów. Ogółem firma miała 5,84 mld zł przychodów i 27,5 mln zł straty netto.
więcej
|
WOŚP w br. zebrał rekordowe 186 mln zł. Owsiak: chcemy kupić sprzęt, który zmieni sale operacyjne i zabiegowe
Dokładnie 186 133 610 zł i 66 groszy zebrano podczas 28. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W niedzielę oficjalne wyniki zbiórki podał Jerzy Owsiak. Tegoroczna zbiórka przyniosła nowy rekord, przed rokiem zebrano ponad 10 mln zł mniej.
więcej
|
Agora zamknęła serwis Gazetapraca.pl, stawia na Goldenline.pl
Serwis z ogłoszeniami o pracy Gazetapraca.pl został zamknięty przez Agora. Firma skupia się na rozwoju swojej drugiej platformy o tej tematyce - Goldenline.pl.
więcej
|
OLX.pl przed otoDom.pl, w dół Homebook i MuratorDom (TOP10 serwisów o nieruchomościach)
W kategorii nieruchomości i budownictwa zdecydowanym liderem jest dział nieruchomościowy OLX.pl wyprzedzających otoDom.pl. Przez rok duże spadki odwiedzalności zanotowały Homebook.pl i MuratorDom.pl, a mocno zyskały Nieruchomosci-online.pl i KB.pl.
więcej
|
"El Pais" wprowadza abonament cyfrowy
Największy dziennik w Hiszpanii, "El Pais", w najbliższych tygodniach wprowadzi płatność za teksty publikowane w internecie. Abonament wyniesie 10 euro, ale dziesięć tekstów miesięcznie będzie można przeczytać bezpłatnie.
więcej
|
Rosyjska Premier Liga uruchomiła płatną subskrypcję na YouTube. Oferta dla zagranicznych widzów
Rosyjska Premiera Liga jako pierwsza na świecie zdecydowała się na subskrypcję transmisji meczów na YouTube. Oferta skierowana jest dla widzów poza Rosją. Opłata wynosi 2,99 lub 4,99 dolarów, w zależności od wybranej opcji.
więcej
|
Słaby start filmu "Bad Boy". "Każda moda się kończy"
Film "Bad Boy" Patryka Vegi w pierwszy weekend kinowej emisji przyciągnął niecałe 156 tys. widzów. To najsłabszy wynik produkcji tego reżysera od 2014 roku. Zdaniem dziennikarzy filmowych, moda na kino Patryka Vegi powoli przemija, twórca bowiem od dłuższego czasu nie ma widzowi nic nowego do zaproponowania. Nie bez znaczenia była także data premiery - "Bad Boy" przegrał z innymi polskimi, mocno promowanymi tytułami, jak erotyk "365 dni" czy film o disco polo "Zenek".
więcej
|
Taylor Swift liderką sprzedaży muzyki w 2019 r. (TOP 10)
Najlepsze wyniki sprzedaży na światowym rynku muzycznym w roku 2019 osiągnęła Taylor Swift - podała Międzynarodowa Federacja Przemysłu Muzycznego (IFPI). Tym samym po raz drugi w karierze udało jej się zdobyć tytuł artystki roku (Global Recording Artist of the Year).
więcej
|
Disney+ w Wielkiej Brytanii z całą serią ,,Simpsonów". Będą wszystkie ,,Gwiezdne wojny" i kinowe hity Pixara
Koncern Disney potwierdził, że wprowadzany przez niego w Wielkiej Brytanii serwis Disney+ będzie oferował subskrybentom pełny dostęp do animowanego serialu „The Simpsons”. Wcześniej istniały wątpliwości dotyczące praw do korzystania z tej serii na Wyspach Brytyjskich. Oprócz „Simpsonów” Brytyjczycy będą mogli oglądać w Disney+ między innymi wszystkie części „Gwiezdnych Wojen” czy też najpopularniejsze kinowe produkcje wytwórni Pixar.
więcej
|
Justyna Orłowska pełnomocnikiem rządu ds. GovTech
Justyna Orłowska został pełnomocnikiem prezesa rady ministrów ds. GovTech - rynku nowoczesnych rozwiązań technologicznych na rzecz administracji publicznej. Będzie wchodzić w skład Komitetu Rady Ministrów do spraw cyfryzacji.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|