Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 5 Marca 2020
 
 
 
Trzy nowości wiosną w Polsacie. Nina Terentiew: Próbujemy zaspokajać potrzeby widza
 
Telewizja Polsat wiosną 2020 roku pokaże trzy nowe programy „The Four - Bitwa o sławę”, „Tylko jeden” i „Disco polo - 25 lat później”. - Jesteśmy dla widza, próbujemy zaspokajać jego potrzeby - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej
 
 
Cztery firmy zainteresowane przetargiem dotyczącego nowego badania mediów, w tym Gemius
 
Cztery firmy wzięły udział w przetargu organizowanym przez Instytut Łączności na rekrutację osób do panelu eksperymentalnego oraz na udostępnienie systemu teleinformatycznego na potrzeby realizacji nowego badania mediów, organizowanego przez Telemetrię Polska wspólnie z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jedną z zainteresowanych spółek jest Gemius - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Szefowe stacji Polskiego Radia apelują do prezydenta o podpisanie nowelizacji abonamentowej
 
Ponad dwa tysiące podpisów zebrali pracownicy TVP pod apelem do prezydenta Andrzeja Dudy o podpisanie ustawy przyznającej mediom publicznym 1,95 mln zł rekompensaty abonamentowej. Swój list w tej sprawie napisali do prezydenta także prezesi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. więcej
 
 
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
 
Polski oddział koncernu Huawei zmienia swoją strategię marketingową. Firma chce postawić w komunikacji z użytkownikami na cenę swoich produktów i edukację. Firma rusza z nową kampanią reklamową smartfonów P40 lite w radio i internecie, ale nie planuje telewizyjnych spotów. - Robert Lewandowski pozostaje ambasadorem naszej marki. Na razie nie przewidujemy angażowania do współpracy nowych influencerów i wynika to częściowo z nowej strategii - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i segmentu digital Huawei w Polsce. więcej
 
 
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko ,,Super Expressu". ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskał tylko „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" liderem w lutym, ,,Wiadomości" wyprzedziły ,,Teleexpress" więcej
 
BMW ma nowe logo. "Dostosowanie do młodego klienta, który żyje w cyfrowym świecie" więcej
 
GroupM: Koronawirus będzie także groźny dla świata mediów i reklamy. Skutki najpierw odczuje jednak handel więcej
 
200 tys. zł wydano na start Kanału Sportowego - już ponad 100 tys. subskrypcji. "Lekki bałagan wykorzystują jako atut" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
GRAFIK DO PROJEKTU TELEWIZYJNEGO Jake Vision
Kierownik Produkcji B3 Films
Realizator Wizji TVP
Operator Obrazu TVP
Grafik Komputerowy TVP
Montażysta TVP
Technik Emisji TVP
Redaktor, Plejada.pl Ringier Axel Springer Polska
Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej i CSR Wirtualna Polska Media
ZASTĘPCA DYREKTORA SPRZEDAŻY Braughman Group Media
Specjalista ds. Sprzedaży Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Trzy nowości wiosną w Polsacie. Nina Terentiew: Próbujemy zaspokajać potrzeby widza

Telewizja Polsat wiosną 2020 roku pokaże trzy nowe programy „The Four - Bitwa o sławę”, „Tylko jeden” i „Disco polo - 25 lat później”. - Jesteśmy dla widza, próbujemy zaspokajać jego potrzeby - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat. więcej

Szefowe stacji Polskiego Radia apelują do prezydenta o podpisanie nowelizacji abonamentowej

Ponad dwa tysiące podpisów zebrali pracownicy TVP pod apelem do prezydenta Andrzeja Dudy o podpisanie ustawy przyznającej mediom publicznym 1,95 mln zł rekompensaty abonamentowej. Swój list w tej sprawie napisali do prezydenta także prezesi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. więcej

Targi telewizyjne MIPTV w Cannes odwołane. Obawy przed koronawirusem

Pomimo wcześniejszych zapowiedzi, że tegoroczne targi telewizyjne MIPTV w Cannes odbędą się bez zmian to impreza jednak została odwołana. Firma Reed Midem, organizator wydarzenia wyjaśnia decyzję obawami przed koronawirusem wyrażanymi przez uczestników i zapowiada zorganizowanie MIPTV w 2021 roku. więcej

10 lat ,,Kuchennych rewolucji" w TVN, startuje 21. sezon. ,,Magda wyciąga wszystkie brudy na światło dzienne" (wideo)

W czwartek, 5 marca TVN rozpocznie emisję 21. edycji programu „Kuchenne rewolucje”, który w telewizji jest emitowany od 10 lat. - Magda Gessler wyciąga wszystkie brudy, nie tylko te dosłowne, na światło dzienne. To są rewolucje, to są emocje na ostrzu noża - ale zawsze kończące się czymś nowym i niezwykłym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Brożonowicz, szef Constantin Entertainment Polska. więcej

TVP szuka firmy do wykrywania w internecie nielegalnych kopii jej produkcji

Telewizja Polska chce zlecić monitoring i wnioskowanie o usuwanie nielegalnie udostępnianych w internecie kopii jej programów, seriali i filmów. Z wybraną firmą chce współpracować przez półtora roku. więcej

Nowi prowadzący "Dzień Dobry TVN". Startują nowe cykle

W porannym programie śniadaniowym "Dzień Dobry TVN" w czwartek, 5 marca zadebiutuje nowa para prowadzących: Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski. Nadawca zapowiada także nowe cykle tematyczne. więcej

,,Debata Faktów: Kampania 2020" zastąpi ,,Fakty po Faktach" i ,,Kawę na ławę" w TVN24

Od 8 marca TVN24 emitować będzie nowy tymczasowy program „Debata Faktów: Kampania 2020”, który tymczasowo zastąpi „Fakty po Faktach” i „Kawę na ławę” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

1,26 mln widzów debiutu ,,Motywu" w TVN

Pokazany we wtorek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Motyw” oglądało średnio 1,26 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 8,01 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Śląska telewizja Telpol Info po kilkunastu latach znika z rynku. ,,Życie redakcji jest cyklem"

Emitowana na Śląsku regionalna telewizja Telpol Info po 15 latach znika z rynku. Zdecydowały względy ekonomiczne. - Pochówek naszej stacji jest wzruszający, bowiem były to piękne lata, niezwykle ubogacające członków redakcji - napisał na Facebooku szef stacji Tomasz Burek. więcej

W TVP zatrzymanie mężczyzny, który chciał podpalić jej siedzibę, połączono z apelem o rekompensatę abonamentową (wideo)

Programy informacyjne Telewizji Polskiej podały w środę, że policja zatrzymały mężczyznę, który chciał rzucić tzw. koktajlem Mołotowa w siedzibę główną TVP. Informacje znalazły się w materiałach podkreślającą silną pozycję publicznego nadawcy i apel związkowców do prezydenta o podpisanie ustawy dającej TVP i Polskiemu Radiu 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej. więcej

,,10 lat mniej w 10 dni" od 6 kwietnia w BBC Lifestyle

W poniedziałek, 6 kwietnia BBC Lifestyle rozpocznie emisję programu „10 lat mniej w 10 dni”. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Cztery firmy zainteresowane przetargiem dotyczącego nowego badania mediów, w tym Gemius

Cztery firmy wzięły udział w przetargu organizowanym przez Instytut Łączności na rekrutację osób do panelu eksperymentalnego oraz na udostępnienie systemu teleinformatycznego na potrzeby realizacji nowego badania mediów, organizowanego przez Telemetrię Polska wspólnie z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jedną z zainteresowanych spółek jest Gemius - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Szefowe stacji Polskiego Radia apelują do prezydenta o podpisanie nowelizacji abonamentowej

Ponad dwa tysiące podpisów zebrali pracownicy TVP pod apelem do prezydenta Andrzeja Dudy o podpisanie ustawy przyznającej mediom publicznym 1,95 mln zł rekompensaty abonamentowej. Swój list w tej sprawie napisali do prezydenta także prezesi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. więcej

 
Radio Wnet z akcją #poznajcieJP2, organizuje zbiórkę na audycje wyjazdowe

Rozgłośnia Radia Wnet rozpoczęła cykl programów wyjazdowych poświęconych osobie papieża Polaka, Jana Pawła II. Ma to związek z 100. rocznicą jego narodzin, zespół ma nadawać m.in. z Częstochowy, Wadowic, Kijowa, Rzymu czy Bejrutu. Organizuje na ten cel zbiórkę, jak na razie udało się zebrać ok. 2 tys. złotych. więcej

 
Polskie Radio wyda 1,6 mln zł na paliwo, w przetargu zdecyduje wysokość rabatów

Polskie Radio ogłosiło przetarg na sukcesywną dostawę paliw oraz produktów i usług pozapaliwowych do samochodów służbowych firmy. Zlecenie ma wartość 1,63 mln zł netto. więcej

 
Justyna Dżbik z audycją interwencyjną ,,W waszej sprawie" w Radiu ZET

W Radiu ZET (Grupa Eurozet) startuje nowa audycja interwencyjna: „W waszej sprawie”. Poprowadzi ją Justyna Dżbik. więcej

 
Gala MocArty 2019 RMF Classic odwołana z powodu koronawirusa

Odwołano Galę MocArty 2019 RMF Classic, która miała się odbyć 9 marca w Warszawie. - Czynimy to ze względu na naszą korporacyjną politykę związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Europie, która nakazuje daleko posunięte środki ostrożności w obecnej sytuacji - napisali organizatorzy. więcej

 
,,Siła kobiet" w akcji Radia ZET, ambasadorkami dziennikarki stacji

Radio ZET (Grupa Eurozet) przygotowuje specjalną akcję na 8 marca - „Siła kobiet”. Jej ambasadorkami są dziennikarki związane ze stacją. Dokładnie we Dzień Kobiet w mediach społecznościowych zostanie przedstawiony portret współczesnych kobiet stworzony na podstawie nadesłanych odpowiedzi słuchaczek. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Na drugim miejscu Radio ZET

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny

Polski oddział koncernu Huawei zmienia swoją strategię marketingową. Firma chce postawić w komunikacji z użytkownikami na cenę swoich produktów i edukację. Firma rusza z nową kampanią reklamową smartfonów P40 lite w radio i internecie, ale nie planuje telewizyjnych spotów. - Robert Lewandowski pozostaje ambasadorem naszej marki. Na razie nie przewidujemy angażowania do współpracy nowych influencerów i wynika to częściowo z nowej strategii - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i segmentu digital Huawei w Polsce. więcej

Starcom i MediaCom dominującymi domami mediowymi w Polsce wg RECMA (TOP 20)

Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i MediaCom (GroupM/WPP) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie „Qualitative Evaluation 2020” RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry. Kolejne cztery: Value Media, Wavemaker, Havas Media i Zenith otrzymały profil „wysoki”. więcej

Cezary Rogulski szefem biura reklamy Grupy OLX

Cezary Rogulski objął stanowisko dyrektora biura reklamy (head of advertising revenue) Grupy OLX. Zastąpił Magdalenę Wysocką. więcej

Katarzyna Kozłowska za Monikę Krajewską szefową komunikacji i marketingu w PGE

Katarzyna Kozłowska objęła stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. Zastąpiła Monikę Krajewską. więcej

Eva Longoria będzie reklamować autorską kolekcję butów na eobuwie.pl

Amerykańska aktorka i modelka Eva Longoria została ambasadorką nowej kolekcji butów w ofercie firmy eobuwie.pl (należącej do grupy kapitałowej CCC). Kolekcja będzie dostępna w 15 krajach. więcej

,,Nie potrzebujesz superbohaterów" - Michał Kościuszko w kampanii Oponeo.pl (wideo)

Serwis Oponeo.pl rozpoczął wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Nie potrzebujesz superbohaterów, by zadbać o bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny". Przygotowały ją firmy marketingowe ICE Images, Lemon Film i Hackett Hamilton. więcej

IKEA wraca do wysyłki papierowych katalogów

Po półrocznej przerwie IKEA wraca do dystrybucji papierowego katalogu. Obejmie ona Warszawę. więcej

,,100 produktów taniej" w promocji Biedronki. ,,Walka z rosnącą inflacją"

Sieć dyskontów Biedronka ogłasza, że w ramach promocji na stałe obniża ceny 100 produktów podstawowego użytku. - W Biedronce obniżamy ceny zawsze, gdy tylko jest to możliwe, w ten sposób dokładając się do walki z rosnącą inflacją. Co ważne, ta obniżka nie jest związana ze zmianami w matrycy podatku VAT - zaznacza Marcin Domański, dyrektor handlowy sieci Biedronka. więcej

Firma Adrian promuje się, zapowiadając koronkową maseczkę ochronną

Fabryka Rajstop Adrian zaprezentowała na swoim facebookowym profilu koronkową maseczkę antybakteryjną. Link przekierowuje na stronę producenta, z której dowiemy się, że maseczki nie można na razie kupić. To kolejna reklama Adriana odwołująca się do szeroko komentowanych wydarzeń aktualnych. więcej

Klienci Lidla będą mogli zbierać Lidlozaury

W najbliższy poniedziałek 9 marca br. Lidl Polska rusza z akcją promocyjną, w ramach której klienci sklepów tej sieci będą mogli w zamian za zakupy zbierać naklejki, które później wymienią na pluszaki - Lidlozaury. więcej

Premiera nowego filmu o Jamesie Bondzie przesunięta na listopad

Producenci „Nie czas umierać” („No Time to Die”), nowego filmu o przygodach Jamesa Bonda, przełożyli jego premierę z początku kwietnia na listopad. Zaznaczono, że zdecydowano o tym po analizie globalnego rynku kinowego. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 8,01 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Żabka reklamuje hot-dogi bez mięsa (wideo)

W nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci dyskontów Żabka promowane są m.in. bezmięsne hot-dogi oraz dania gotowe Szamamm. więcej

Ziewanie reklamuje nju mobile jako ,,sieć najbardziej zadowolonych klientów" (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii oferty nju mobile (świadczonej przez Orange Polska) podkreślającej, że korzysta z niej już ponad milion użytkowników. więcej

Bolt z promocją na Dzień Kobiet. Tyle zniżki dla pasażerek, ile wynosi luka płacowa

Aplikacja do zamawiania przejazdów po mieście Bolt oferuje na Dzień Kobiet promocję. Klientki dostaną 19,9 proc. zniżki na przejazd, bo tyle wyniosła w Polsce w 2018 roku luka płacowa pomiędzy kobietami a mężczyznami. więcej

Szymon Majewski reklamuje Plus dla Firm ,,bez pitu pitu" (wideo)

Ruszyła nowa kampania z udziałem Szymona Majewskiego promująca ofertę Plus dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum. więcej

NBCU sprzedało 90 proc. czasu reklamowego przy olimpiadzie, na wypadek odwołania igrzysk - ubezpieczenie

Stacja NBC Universal (Comcast) poinformowała, że wyprzedała 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji z letnich igrzysk olimpijskich w Tokio. Nadawca nie obawia się ewentualnych strat na wypadek odwołania olimpiady - jest ubezpieczony. więcej

Rodzice przepełnieni dumą w wizerunkowej kampanii Provident Polska i AXA

Firma pożyczkowa Provident Polska oraz ubezpieczyciel AXA rozpoczęły wspólną kampanię wizerunkową. Przygotowały ją Isobar i OMD. więcej

Łowicz wita się w nowej kampanii "Dżem Dobry"

Marka Łowicz (Maspex) kontynuuje kampanię pod hasłem „Dżem Dobry" o reklamę telewizyjną. Akcję przygotowały Brasil i Starcom. więcej

Bad boy w kuchni reklamuje ręczniki papierowe Velvet Turbo

Trwa kampania reklamowa ręczników papierowych Velvet Turbo (Velvet Care), przygotowana przez agencję Communication Unlimited. więcej

Mattel uhonorował wybitne sportsmenki w ramach walki z Dream Gap. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymało osiem kobiet

Marka Barbie po raz szósty uhonorowała utytułowane sportsmenki. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymały m.in. Dina Asher-Smith, najszybsza brytyjska biegaczka i Olga Kharlan, ukraińska szablistka. Nazwisko tegorocznej polskiej Barbie Shero poznamy 26 marca. więcej

Victoria Beckham przygotowała kolekcję dla Reeboka

Reebok zaprezentował trzecią wspólną kolekcję stworzoną we współpracy z projektantką mody Victorią Beckham. więcej

Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko

Sonko, producent ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek, nawiązał współpracę z mistrzynią MMA Joanną Jędrzejczyk.  Zawodnicza będzie kolejną ambasadorką tej marki obok piłkarza Krzysztofa Piątka. więcej

WWF promuje "Godzinę dla Ziemi" apelem ,,Nie tamujmy rzek, niech płyną"

Tegoroczna akcja "Godzina dla Ziemi WWF" ma przekonać opinię publiczną, że najkorzystniejsza dla ludzi i przyrody jest renaturalizacja przekształconych przez człowieka rzek oraz ochrona tych dziko płynących, które mają nieoceniony wpływ na walkę ze skutkami zmiany klimatu. więcej

FedEx Express sponsorem rozgrywek tenisowych ATP

Firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych FedEx Express ogłosiła wznowienie umowy sponsoringowej z ATP World Tour. więcej

Herbalife Nutrition sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Firma spożywcza Herbalife Nutrition została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki. więcej

Veltins sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

Niemiecki browar Veltins został sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2021/2022. więcej

Lionel Messi, Paula Pogba i Lieke Martens w nowej kampanii Lay's (wideo)

Należąca do koncernu PepsiCo firma Frito Lay rozpoczęła najnowszą kampanię marki Lays, do której zaangażowała popularnych piłkarzy: Lionela Messi, Paula Pogba i Lieke Martens. więcej

Sklepy TXM odświeżają wizerunek

Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca sieć sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, ujednoliciła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe produkty do sprzedaży. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko ,,Super Expressu". ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskał tylko „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wyborcza.pl udostępnia wszystkim artykuły o koronawirusie. ,,Przeżyjmy to bez paniki"

Serwis Wyborcza.pl (Agora) udostępnia za darmo wszystkie teksty swoich autorów na temat koronawirusa. Czytelnicy mogą też zapisać się na darmowy newsletter z informacjami o tej epidemii. Wszystko po to, by złagodzić panikę wywołaną niewiedzą na temat epidemii. więcej

Kluby ,,Gazety Polskiej" odwołały wyjazd na święto narodowe Węgier, powodem koronawirus

Odwołano coroczny wyjazd członków Klubów „Gazety Polskiej” na święto narodowe Węgier. - W Polsce poinformowano o pierwszym przypadku koronawirusa, istnieje również prawdopodobieństwo wystąpienia wirusa na Węgrzech - uzasadniają organizatorzy. więcej

W sprzedaży specjalne wydanie ,,Życia na Gorąco" o Annie Jantar

W czwartek 5 marca Wydawnictwo Bauer wypuści na rynek specjalne wydanie tygodnika „Życie na Gorąco”, poświęcone w całości Annie Jantar. Ma to być hołdem dla artystki w 40. Rocznicę jej tragicznej śmierci. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska ustaliła kodeks etyki dziennikarskiej, Rafał Warecki dyrektorem ds. produktu wydawniczego

Wirtualna Polska - po tym jak przez kilka tygodni w firmie pracowała wewnętrzna komisja ds. opracowania standardów pracy między działem sprzedaży a redakcją - opublikowała swój zbiór standardów w postaci kodeksu etyki dziennikarskiej. Rozdzielono funkcję naczelnego i osobę odpowiedzialną za pion WP Media - dyrektorem ds. produktu wydawniczego został Rafał Warecki. więcej

Asystent Google przeczyta na głos treść strony internetowej

Google rozpoczął wprowadzanie opcji czytania na głos artykułów publikowanych na stronach internetowych z wykorzystaniem platformy Asystent. Nowa funkcja ma działać w 42 językach, jednak według informacji uzyskanych przez Wirtualnemedia.pl na razie nie jest dostępna w polskiej wersji. Ma się pojawić do końca 2020 roku. więcej

Facebook wesprze WHO w walce z koronawirusem. Będzie zamieszczał za darmo reklamy organizacji

Facebook zapowiedział, że będzie publikował w swoim serwisie za darmo reklamy przygotowane przez Światową Organizację Zdrowia zawierające rzetelne informacje na temat epidemii koronawirusa. W ten sposób platforma chce pomóc w walce z dezinformacją w sieci na temat Covid-19. więcej

Jarosław Kuźniar w rozmowach z artystami w ramach kampanii whisky Chivas

Ruszył projekt „Blended Talks” - seria wywiadów przeprowadzanych przez Jarosława Kuźniara m.in. z artystami i z aktorami. To część kampanii whisky Chivas (Wyborowa Pernod Ricard) realizowana we współpracy z Onetem oraz agencją Kuźniar Media. więcej

Wirtualna Polska kupiła serwis o grach Polygamia.pl

Wirtualna Polska przejęła serwis o grach wideo Polygamia.pl. Witryna przez cztery lata działała niezależnie, a wcześniej przez siedem lat należała do Agory. więcej

Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić

OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Cztery firmy zainteresowane przetargiem dotyczącego nowego badania mediów, w tym Gemius

Cztery firmy wzięły udział w przetargu organizowanym przez Instytut Łączności na rekrutację osób do panelu eksperymentalnego oraz na udostępnienie systemu teleinformatycznego na potrzeby realizacji nowego badania mediów, organizowanego przez Telemetrię Polska wspólnie z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jedną z zainteresowanych spółek jest Gemius - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Katarzyna Kozłowska za Monikę Krajewską szefową komunikacji i marketingu w PGE

Katarzyna Kozłowska objęła stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. Zastąpiła Monikę Krajewską. więcej

Firma Adrian promuje się, zapowiadając koronkową maseczkę ochronną

Fabryka Rajstop Adrian zaprezentowała na swoim facebookowym profilu koronkową maseczkę antybakteryjną. Link przekierowuje na stronę producenta, z której dowiemy się, że maseczki nie można na razie kupić. To kolejna reklama Adriana odwołująca się do szeroko komentowanych wydarzeń aktualnych. więcej

Agencja Mindspot rozpoczyna obsługę marki Husqvarna

Agencja Mindspot Communication&Media wygrała przetarg na obsługę PR szwedzkiej marki Husqvarna. Wcześniej zajmowała się tym agencja MWM PR. więcej

Paulina Sergiel: z DLA Piper do K2 Precise

Do zespołu marketingu i PR agencji K2 Precise dołączyła Paulina Sergiel. Poprzednio pracowała w DLA Piper. więcej

Clue PR w sieci agencji Tribe Global

Agencja Clue PR dołączyła do Tribe Global, sieci zrzeszającej firmy z Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej, Azji oraz Afryki. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
E-dowody ma ponad 2,7 mln Polaków, ponad 1 mln aktywacji (wideo)
Huawei P40 lite, P40 lite E i składany Mate Xs w sprzedaży w Polsce. Ceny 999, 699 i 9999 złotych
Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium
Szymon Majewski reklamuje Plus dla Firm ,,bez pitu pitu" (wideo)
Usługi telekomunikacyjne coraz częściej wybierane w pakiecie (infografika)
Mobile Vikings z nową ofertą na kartę
Uber Eats od trzech lat w Polsce: współpracuje z ponad 3,5 tys. restauracji w 20 miastach (infografika)
Biotts pozyskał ponad 11 mln zł na innowacyjny lek przeciw cukrzycy
reCharge - samoregenerująca się opona koncepcyjna Goodyear (wideo)
 
 
 
GOSPODARKA
 
E-dowody ma ponad 2,7 mln Polaków, ponad 1 mln aktywacji (wideo)
IKEA wraca do wysyłki papierowych katalogów
Janusz Palikot chce sprzedawać piwo bezalkoholowe, będzie stawiać domy z piwem w kranie
PZU uruchamia infolinię dotyczącą koronawirusa
Orlen rusza z produkcją płynu do dezynfekcji rąk
reCharge - samoregenerująca się opona koncepcyjna Goodyear (wideo)
ZUS: emeryci i renciści z większymi limitami dorabiania
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Premiera nowego filmu o Jamesie Bondzie przesunięta na listopad
Producentka ,,Generation Kill" i ,,Rzymu" dołącza do Legendary Global. Będzie współpracować z byłym szefem HBO
Bilety do kin Helios w aplikacji mobilnej Banku Millennium
Mattel uhonorował wybitne sportsmenki w ramach walki z Dream Gap. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymało osiem kobiet
Victoria Beckham przygotowała kolekcję dla Reeboka
CBS pokaże serial "B Positive". Odpowiada za niego Chuck Lorre
Netflix zapowiada czwarty sezon serialu "Stranger Things"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj