|
|
|
|
|
|
|
Trzy nowości wiosną w Polsacie. Nina Terentiew: Próbujemy zaspokajać potrzeby widza
Telewizja Polsat wiosną 2020 roku pokaże trzy nowe programy „The Four - Bitwa o sławę”, „Tylko jeden” i „Disco polo - 25 lat później”. - Jesteśmy dla widza, próbujemy zaspokajać jego potrzeby - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.
więcej
|
Szefowe stacji Polskiego Radia apelują do prezydenta o podpisanie nowelizacji abonamentowej
Ponad dwa tysiące podpisów zebrali pracownicy TVP pod apelem do prezydenta Andrzeja Dudy o podpisanie ustawy przyznającej mediom publicznym 1,95 mln zł rekompensaty abonamentowej. Swój list w tej sprawie napisali do prezydenta także prezesi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia.
więcej
|
Targi telewizyjne MIPTV w Cannes odwołane. Obawy przed koronawirusem
Pomimo wcześniejszych zapowiedzi, że tegoroczne targi telewizyjne MIPTV w Cannes odbędą się bez zmian to impreza jednak została odwołana. Firma Reed Midem, organizator wydarzenia wyjaśnia decyzję obawami przed koronawirusem wyrażanymi przez uczestników i zapowiada zorganizowanie MIPTV w 2021 roku.
więcej
|
10 lat ,,Kuchennych rewolucji" w TVN, startuje 21. sezon. ,,Magda wyciąga wszystkie brudy na światło dzienne" (wideo)
W czwartek, 5 marca TVN rozpocznie emisję 21. edycji programu „Kuchenne rewolucje”, który w telewizji jest emitowany od 10 lat. - Magda Gessler wyciąga wszystkie brudy, nie tylko te dosłowne, na światło dzienne. To są rewolucje, to są emocje na ostrzu noża - ale zawsze kończące się czymś nowym i niezwykłym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Brożonowicz, szef Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
TVP szuka firmy do wykrywania w internecie nielegalnych kopii jej produkcji
Telewizja Polska chce zlecić monitoring i wnioskowanie o usuwanie nielegalnie udostępnianych w internecie kopii jej programów, seriali i filmów. Z wybraną firmą chce współpracować przez półtora roku.
więcej
|
Nowi prowadzący "Dzień Dobry TVN". Startują nowe cykle
W porannym programie śniadaniowym "Dzień Dobry TVN" w czwartek, 5 marca zadebiutuje nowa para prowadzących: Paulina Krupińska-Karpiel i Damian Michałowski. Nadawca zapowiada także nowe cykle tematyczne.
więcej
|
,,Debata Faktów: Kampania 2020" zastąpi ,,Fakty po Faktach" i ,,Kawę na ławę" w TVN24
Od 8 marca TVN24 emitować będzie nowy tymczasowy program „Debata Faktów: Kampania 2020”, który tymczasowo zastąpi „Fakty po Faktach” i „Kawę na ławę” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,26 mln widzów debiutu ,,Motywu" w TVN
Pokazany we wtorek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego serialu „Motyw” oglądało średnio 1,26 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 8,01 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Śląska telewizja Telpol Info po kilkunastu latach znika z rynku. ,,Życie redakcji jest cyklem"
Emitowana na Śląsku regionalna telewizja Telpol Info po 15 latach znika z rynku. Zdecydowały względy ekonomiczne. - Pochówek naszej stacji jest wzruszający, bowiem były to piękne lata, niezwykle ubogacające członków redakcji - napisał na Facebooku szef stacji Tomasz Burek.
więcej
|
W TVP zatrzymanie mężczyzny, który chciał podpalić jej siedzibę, połączono z apelem o rekompensatę abonamentową (wideo)
Programy informacyjne Telewizji Polskiej podały w środę, że policja zatrzymały mężczyznę, który chciał rzucić tzw. koktajlem Mołotowa w siedzibę główną TVP. Informacje znalazły się w materiałach podkreślającą silną pozycję publicznego nadawcy i apel związkowców do prezydenta o podpisanie ustawy dającej TVP i Polskiemu Radiu 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej.
więcej
|
,,10 lat mniej w 10 dni" od 6 kwietnia w BBC Lifestyle
W poniedziałek, 6 kwietnia BBC Lifestyle rozpocznie emisję programu „10 lat mniej w 10 dni”.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cztery firmy zainteresowane przetargiem dotyczącego nowego badania mediów, w tym Gemius
Cztery firmy wzięły udział w przetargu organizowanym przez Instytut Łączności na rekrutację osób do panelu eksperymentalnego oraz na udostępnienie systemu teleinformatycznego na potrzeby realizacji nowego badania mediów, organizowanego przez Telemetrię Polska wspólnie z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jedną z zainteresowanych spółek jest Gemius - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Szefowe stacji Polskiego Radia apelują do prezydenta o podpisanie nowelizacji abonamentowej
Ponad dwa tysiące podpisów zebrali pracownicy TVP pod apelem do prezydenta Andrzeja Dudy o podpisanie ustawy przyznającej mediom publicznym 1,95 mln zł rekompensaty abonamentowej. Swój list w tej sprawie napisali do prezydenta także prezesi 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia.
więcej
|
|
Radio Wnet z akcją #poznajcieJP2, organizuje zbiórkę na audycje wyjazdowe
Rozgłośnia Radia Wnet rozpoczęła cykl programów wyjazdowych poświęconych osobie papieża Polaka, Jana Pawła II. Ma to związek z 100. rocznicą jego narodzin, zespół ma nadawać m.in. z Częstochowy, Wadowic, Kijowa, Rzymu czy Bejrutu. Organizuje na ten cel zbiórkę, jak na razie udało się zebrać ok. 2 tys. złotych.
więcej
|
|
Polskie Radio wyda 1,6 mln zł na paliwo, w przetargu zdecyduje wysokość rabatów
Polskie Radio ogłosiło przetarg na sukcesywną dostawę paliw oraz produktów i usług pozapaliwowych do samochodów służbowych firmy. Zlecenie ma wartość 1,63 mln zł netto.
więcej
|
|
Justyna Dżbik z audycją interwencyjną ,,W waszej sprawie" w Radiu ZET
W Radiu ZET (Grupa Eurozet) startuje nowa audycja interwencyjna: „W waszej sprawie”. Poprowadzi ją Justyna Dżbik.
więcej
|
|
Gala MocArty 2019 RMF Classic odwołana z powodu koronawirusa
Odwołano Galę MocArty 2019 RMF Classic, która miała się odbyć 9 marca w Warszawie. - Czynimy to ze względu na naszą korporacyjną politykę związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Europie, która nakazuje daleko posunięte środki ostrożności w obecnej sytuacji - napisali organizatorzy.
więcej
|
|
,,Siła kobiet" w akcji Radia ZET, ambasadorkami dziennikarki stacji
Radio ZET (Grupa Eurozet) przygotowuje specjalną akcję na 8 marca - „Siła kobiet”. Jej ambasadorkami są dziennikarki związane ze stacją. Dokładnie we Dzień Kobiet w mediach społecznościowych zostanie przedstawiony portret współczesnych kobiet stworzony na podstawie nadesłanych odpowiedzi słuchaczek.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Na drugim miejscu Radio ZET
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Huawei z nową strategią marketingową. Stawia na niskie ceny
Polski oddział koncernu Huawei zmienia swoją strategię marketingową. Firma chce postawić w komunikacji z użytkownikami na cenę swoich produktów i edukację. Firma rusza z nową kampanią reklamową smartfonów P40 lite w radio i internecie, ale nie planuje telewizyjnych spotów. - Robert Lewandowski pozostaje ambasadorem naszej marki. Na razie nie przewidujemy angażowania do współpracy nowych influencerów i wynika to częściowo z nowej strategii - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Haller, dyrektorka ds. marketingu, komunikacji i segmentu digital Huawei w Polsce.
więcej
|
Starcom i MediaCom dominującymi domami mediowymi w Polsce wg RECMA (TOP 20)
Domy mediowe Starcom (Publicis Media) i MediaCom (GroupM/WPP) zostały uznane za „dominujące” w Polsce w raporcie „Qualitative Evaluation 2020” RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry. Kolejne cztery: Value Media, Wavemaker, Havas Media i Zenith otrzymały profil „wysoki”.
więcej
|
Cezary Rogulski szefem biura reklamy Grupy OLX
Cezary Rogulski objął stanowisko dyrektora biura reklamy (head of advertising revenue) Grupy OLX. Zastąpił Magdalenę Wysocką.
więcej
|
Katarzyna Kozłowska za Monikę Krajewską szefową komunikacji i marketingu w PGE
Katarzyna Kozłowska objęła stanowisko dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu w PGE Polskiej Grupie Energetycznej. Zastąpiła Monikę Krajewską.
więcej
|
Eva Longoria będzie reklamować autorską kolekcję butów na eobuwie.pl
Amerykańska aktorka i modelka Eva Longoria została ambasadorką nowej kolekcji butów w ofercie firmy eobuwie.pl (należącej do grupy kapitałowej CCC). Kolekcja będzie dostępna w 15 krajach.
więcej
|
,,Nie potrzebujesz superbohaterów" - Michał Kościuszko w kampanii Oponeo.pl (wideo)
Serwis Oponeo.pl rozpoczął wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Nie potrzebujesz superbohaterów, by zadbać o bezpieczeństwo Twoje i Twojej rodziny". Przygotowały ją firmy marketingowe ICE Images, Lemon Film i Hackett Hamilton.
więcej
|
IKEA wraca do wysyłki papierowych katalogów
Po półrocznej przerwie IKEA wraca do dystrybucji papierowego katalogu. Obejmie ona Warszawę.
więcej
|
,,100 produktów taniej" w promocji Biedronki. ,,Walka z rosnącą inflacją"
Sieć dyskontów Biedronka ogłasza, że w ramach promocji na stałe obniża ceny 100 produktów podstawowego użytku. - W Biedronce obniżamy ceny zawsze, gdy tylko jest to możliwe, w ten sposób dokładając się do walki z rosnącą inflacją. Co ważne, ta obniżka nie jest związana ze zmianami w matrycy podatku VAT - zaznacza Marcin Domański, dyrektor handlowy sieci Biedronka.
więcej
|
Firma Adrian promuje się, zapowiadając koronkową maseczkę ochronną
Fabryka Rajstop Adrian zaprezentowała na swoim facebookowym profilu koronkową maseczkę antybakteryjną. Link przekierowuje na stronę producenta, z której dowiemy się, że maseczki nie można na razie kupić. To kolejna reklama Adriana odwołująca się do szeroko komentowanych wydarzeń aktualnych.
więcej
|
Klienci Lidla będą mogli zbierać Lidlozaury
W najbliższy poniedziałek 9 marca br. Lidl Polska rusza z akcją promocyjną, w ramach której klienci sklepów tej sieci będą mogli w zamian za zakupy zbierać naklejki, które później wymienią na pluszaki - Lidlozaury.
więcej
|
Premiera nowego filmu o Jamesie Bondzie przesunięta na listopad
Producenci „Nie czas umierać” („No Time to Die”), nowego filmu o przygodach Jamesa Bonda, przełożyli jego premierę z początku kwietnia na listopad. Zaznaczono, że zdecydowano o tym po analizie globalnego rynku kinowego.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w lutym urósł o 8 proc. Na czele Polsat i Aflofarm
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w lutym 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 8,01 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Żabka reklamuje hot-dogi bez mięsa (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci dyskontów Żabka promowane są m.in. bezmięsne hot-dogi oraz dania gotowe Szamamm.
więcej
|
Ziewanie reklamuje nju mobile jako ,,sieć najbardziej zadowolonych klientów" (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona wizerunkowej kampanii oferty nju mobile (świadczonej przez Orange Polska) podkreślającej, że korzysta z niej już ponad milion użytkowników.
więcej
|
Bolt z promocją na Dzień Kobiet. Tyle zniżki dla pasażerek, ile wynosi luka płacowa
Aplikacja do zamawiania przejazdów po mieście Bolt oferuje na Dzień Kobiet promocję. Klientki dostaną 19,9 proc. zniżki na przejazd, bo tyle wyniosła w Polsce w 2018 roku luka płacowa pomiędzy kobietami a mężczyznami.
więcej
|
Szymon Majewski reklamuje Plus dla Firm ,,bez pitu pitu" (wideo)
Ruszyła nowa kampania z udziałem Szymona Majewskiego promująca ofertę Plus dla Firm. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
NBCU sprzedało 90 proc. czasu reklamowego przy olimpiadzie, na wypadek odwołania igrzysk - ubezpieczenie
Stacja NBC Universal (Comcast) poinformowała, że wyprzedała 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji z letnich igrzysk olimpijskich w Tokio. Nadawca nie obawia się ewentualnych strat na wypadek odwołania olimpiady - jest ubezpieczony.
więcej
|
Rodzice przepełnieni dumą w wizerunkowej kampanii Provident Polska i AXA
Firma pożyczkowa Provident Polska oraz ubezpieczyciel AXA rozpoczęły wspólną kampanię wizerunkową. Przygotowały ją Isobar i OMD.
więcej
|
Łowicz wita się w nowej kampanii "Dżem Dobry"
Marka Łowicz (Maspex) kontynuuje kampanię pod hasłem „Dżem Dobry" o reklamę telewizyjną. Akcję przygotowały Brasil i Starcom.
więcej
|
Bad boy w kuchni reklamuje ręczniki papierowe Velvet Turbo
Trwa kampania reklamowa ręczników papierowych Velvet Turbo (Velvet Care), przygotowana przez agencję Communication Unlimited.
więcej
|
Mattel uhonorował wybitne sportsmenki w ramach walki z Dream Gap. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymało osiem kobiet
Marka Barbie po raz szósty uhonorowała utytułowane sportsmenki. Wyróżnienie Barbie Shero 2020 otrzymały m.in. Dina Asher-Smith, najszybsza brytyjska biegaczka i Olga Kharlan, ukraińska szablistka. Nazwisko tegorocznej polskiej Barbie Shero poznamy 26 marca.
więcej
|
Victoria Beckham przygotowała kolekcję dla Reeboka
Reebok zaprezentował trzecią wspólną kolekcję stworzoną we współpracy z projektantką mody Victorią Beckham.
więcej
|
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki Sonko
Sonko, producent ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek, nawiązał współpracę z mistrzynią MMA Joanną Jędrzejczyk. Zawodnicza będzie kolejną ambasadorką tej marki obok piłkarza Krzysztofa Piątka.
więcej
|
WWF promuje "Godzinę dla Ziemi" apelem ,,Nie tamujmy rzek, niech płyną"
Tegoroczna akcja "Godzina dla Ziemi WWF" ma przekonać opinię publiczną, że najkorzystniejsza dla ludzi i przyrody jest renaturalizacja przekształconych przez człowieka rzek oraz ochrona tych dziko płynących, które mają nieoceniony wpływ na walkę ze skutkami zmiany klimatu.
więcej
|
FedEx Express sponsorem rozgrywek tenisowych ATP
Firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych FedEx Express ogłosiła wznowienie umowy sponsoringowej z ATP World Tour.
więcej
|
Herbalife Nutrition sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma spożywcza Herbalife Nutrition została sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki.
więcej
|
Veltins sponsorem Turnieju Czterech Skoczni
Niemiecki browar Veltins został sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2021/2022.
więcej
|
Lionel Messi, Paula Pogba i Lieke Martens w nowej kampanii Lay's (wideo)
Należąca do koncernu PepsiCo firma Frito Lay rozpoczęła najnowszą kampanię marki Lays, do której zaangażowała popularnych piłkarzy: Lionela Messi, Paula Pogba i Lieke Martens.
więcej
|
Sklepy TXM odświeżają wizerunek
Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca sieć sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, ujednoliciła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe produkty do sprzedaży.
więcej
|
Potrzebujesz przepisać OC? Sprawdź, jak to zrobić
OC jest obowiązkowym ubezpieczeniem komunikacyjnym, które przypisane jest do konkretnego pojazdu. Jeśli więc sprzedajesz samochód, nabywca może otrzymać także ważną polisę. Trzeba jednak dopełnić kilku formalności. Dowiedz się, co jest koniecznością.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
W styczniu wzrosła sprzedaż tylko ,,Super Expressu". ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w styczniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”. Zyskał tylko „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wyborcza.pl udostępnia wszystkim artykuły o koronawirusie. ,,Przeżyjmy to bez paniki"
Serwis Wyborcza.pl (Agora) udostępnia za darmo wszystkie teksty swoich autorów na temat koronawirusa. Czytelnicy mogą też zapisać się na darmowy newsletter z informacjami o tej epidemii. Wszystko po to, by złagodzić panikę wywołaną niewiedzą na temat epidemii.
więcej
|
Kluby ,,Gazety Polskiej" odwołały wyjazd na święto narodowe Węgier, powodem koronawirus
Odwołano coroczny wyjazd członków Klubów „Gazety Polskiej” na święto narodowe Węgier. - W Polsce poinformowano o pierwszym przypadku koronawirusa, istnieje również prawdopodobieństwo wystąpienia wirusa na Węgrzech - uzasadniają organizatorzy.
więcej
|
W sprzedaży specjalne wydanie ,,Życia na Gorąco" o Annie Jantar
W czwartek 5 marca Wydawnictwo Bauer wypuści na rynek specjalne wydanie tygodnika „Życie na Gorąco”, poświęcone w całości Annie Jantar. Ma to być hołdem dla artystki w 40. Rocznicę jej tragicznej śmierci.
więcej
|
|
|
Cztery firmy zainteresowane przetargiem dotyczącego nowego badania mediów, w tym Gemius
Cztery firmy wzięły udział w przetargu organizowanym przez Instytut Łączności na rekrutację osób do panelu eksperymentalnego oraz na udostępnienie systemu teleinformatycznego na potrzeby realizacji nowego badania mediów, organizowanego przez Telemetrię Polska wspólnie z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jedną z zainteresowanych spółek jest Gemius - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|