|
|
|
|
|
|
|
Redakcje proszą pracowników o pozostanie w domach w związku z zagrożeniem koronawirusem
TVN Discovery Polska, Agora oraz Ringier Axel Springer proszą swoich pracowników, którzy wracają z Włoch o pozostanie w domach i pracę zdalną przez dwa tygodnie. Ma to związek z epidemią koronawirusa, która zbiera coraz więcej ofiar.
więcej
|
,,Młody Piłsudski" miał o 870 tys. tys. widzów mniej niż ,,Blondynka 7"
Nowy historyczny serial „Młody Piłsudski” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 870 tys. tys. widzów mniej niż siódmą edycję „Blondynki” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,22 mln zł.
więcej
|
,,Disco polo - 25 lat później" nowym programem Polsatu, Marcin Miller wśród prowadzących. Emisja od 14 marca (wideo)
W sobotę, 14 marca Polsat rozpocznie emisję nowego programu „Disco polo - 25 lat później”, który będzie można oglądać również w Polo TV i Disco Polo Music. Talk-show poprowadzi Marcin Miller wraz z Edytą Folwarską i Marcinem Kotyńskim.
więcej
|
Maciej Orłoś krytykuje TVP. "Nie udawajcie, że nie widzicie tych kłamstw i manipulacji"
Dziennikarz i prezenter Maciej Orłoś, prowadzący obecnie własny kanał na YouTube, a przez wiele lat gospodarz "Teleexpressu" TVP1 skrytykował Telewizję Polską. Zwrócił się do kolegów z dawnej pracy: - Nie udawajcie, że nie widzicie tych kłamstw i manipulacji – skomentował, odnosząc się do materiałów "Wiadomości".
więcej
|
Marcin Skabara dyrektorem Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP, Stanisław Bortkiewicz także wicedyrektora biura reklam
Marcin Skabara został dyrektorem Agencji Kreacji Filmu i Serialu TVP. Z kolei Stanisław Bortkiewicz objął stanowisko wicedyrektora biura reklam. - To proces nieuniknionej transformacji segmentu reklamy w "biuro reklamy online" - powiedział Bortkiewicz portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Szansa na sukces. Eurowizja 2020" dała TVP2 pozycję lidera rynku, 822 tys. zł z reklam
Program „Szansa na sukces. Eurowizja 2020” oglądało średnio 1,94 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 822 tys. zł. Cykl wygrała Alicja Szemplińska, która tym samym została reprezentantką Polski na 65. Konkurs Piosenki Eurowizji.
więcej
|
,,The Voice Kids 3" zyskało 410 tys. widzów. TVP2 zdecydowanym liderem rynku
Trzecią edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,48 mln osób, o 410 tys. widzów więcej względem pokazywanej rok temu drugiej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,50 mln zł.
więcej
|
Vectra przesuwa niektóre kanały SD, w zamian ich wersje HD
W środę 26 lutego Vectra zmieni pozycję niektórych stacji na swojej liście kanałów telewizji cyfrowej. Wersje SD podstawowych kanałów telewizyjnych zostaną przesunięte i zastąpione wersjami HD tych kanałów.
więcej
|
Aresztowano internautę, który od lat nielegalnie udostępniał płatne stacje tv. Nadawcy i operatorzy stracili 6 mln zł
Olsztyńscy policjanci zatrzymali mieszkańca Mrągowa, który od kilku lat bezprawnie udostępniał w internecie sygnał kodowanych stacji telewizyjnych. Sąd zgodził się na 3-miesięczny areszt, u zatrzymanego zabezpieczono m.in. bitcoiny o wartości 600 tys. zł.
więcej
|
Polsat Film można oglądać za darmo w DVB-T. Zmiany w emisji Polsat News
W poniedziałek, 24 lutego Telewizja Polsat zdecydowała się na uruchomienie testowej emisji kanału Polsat Film w standardzie emisji telewizji naziemnej - DVBT2/HEVC w Poznaniu, Warszawie, Gdańsku i Katowicach. Dodatkowo Polsat News będzie nadawany w standardzie DVBT2/AVC.
więcej
|
TVP kupuje komputery i monitory za 900 tys. zł
Telewizja Polska w ramach postępowania publicznego zamierza kupić dziewięć komputerów i siedem monitorów. Szacunkowa wartość zamówienia to ponad 214 tys. euro.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, dziennik „Fakty” i program „Sanatorium miłości”. Wśród stacji liderem oglądalności w 4+ była TVP1, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał Arte poprawi jakość obrazu. Nadawanie w technologii UHD od 2021 roku
Francusko-niemiecki telewizyjny kanał kulturalny Arte zamierza poprawić techniczną jakość nadawanych przez siebie materiałów. Od 2021 roku Arte będzie emitować treści w standardzie UHD HDR.
więcej
|
"Ciężarówką przez Afrykę" wiosenną nowością w Discovery Channel
We wtorek, 25 lutego br. stacja Discovery Channel (TVN Discovery Polska) rozpocznie emisję nowego programu "Ciężarówką przez Afrykę". Będzie to nowa seria z udziałem Dawida Andresa, kierowcy samochodu dostawczego, który przemierzył tym pojazdem już setki kilometrów.
więcej
|
TVN Discovery Polska nawiązało partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE. ,,Nowe technologie napędzają naszą transformację"
TVN Discovery Polska nawiązało partnerstwo z MIT Enterprise Forum CEE. Celem współpracy jest rozwój mediów cyfrowych komercyjnego nadawcy, w tym serwisu player.pl. - Świat mediów zmienia się w zawrotnym tempie, nowe technologie napędzają naszą transformację - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital.
więcej
|
Bear Grylls w nowym programie National Geographic będzie uczącył celebrytów surwiwalu
Od niedzieli 1 marca National Geographic będzie emitować nową serię - „Przygoda z Bearem Gryllsem”. Grylls będzie wyprawiał się na dwudniowe eskapady z celebrytami, na początek z aktorem Channing Tatumem do norweskiej dziczy.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Coca-Cola w nowej kampanii chce zjednoczyć ,,podzielony, wrogi świat"
Coca-Cola rozpoczyna w tym tygodniu kampanię "Better we're open". Jej celem jest budowanie wizerunku marki jako takiej, która jednoczy ludzi w tym, co określane jest jako „coraz bardziej podzielony i wrogi świat”. Nie będzie jednak w reklamach zajmować stanowiska w kwestiach politycznych, takich jak Brexit lub prezydencja Donalda Trumpa.
więcej
|
Innogy Polska wybierze agencję do kompeleksowej obsługi reklamowej
Dostawca prądu, Innogy Polska przygotowuje się do przetargu, w którym wybierze agencję marketingową do kompleksowej obsługi strategiczno-reklamowej w tym roku. Zaproszono do niego 10 agencji.
więcej
|
Zalando żegna stereotypy w kampanii "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes"
Platforma ecommerce Zalando rozpoczęła wiosenną kampanię reklamową, w której porusza temat stereotypów. "Goodbye stereotypes. Hello Zerotypes" została przygotowana we współpracy z londyńską agencją Mother.
więcej
|
Polskie miasta promują się hasłem ,,Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego"
„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” - pod takim hasłem wystartowała kampania wizerunkowa Związku Miast Polskich. Akcja ma podkreślić korzyści z członkostwa w organizacji oraz znaczenie współpracy środowiska samorządowego. Działania przygotowały More Interactive i Synergia Interactive.
więcej
|
Wojciech Grendziński po 12 latach odchodzi z zarządu IMS
Wojciech Grendziński zrezygnował z funkcji wiceprezesa firmy IMS zajmującej się marketingiem sensorycznym. Jest z nią związany od 12 lat, ostatecznie rozstanie się z końcem maja br.
więcej
|
Maffashion promuje smartfona Samsung Galaxy Z Flip (wideo)
Influencerka modowa Julia Kuczyńska, lepiej znana jako Maffashion, została polską ambasadorką reklamową smartfona Samsung Galaxy Z Flip.
więcej
|
Reklamy Olay nie będą retuszowane
Procter & Gamble wprowadza nową politykę reklamowania produktów kosmetycznych swojej marki Olay. Główna zmiana to brak retuszu cery modelek występujących w reklamach.
więcej
|
Francuzi z kampanią społeczną przeciwko przemocy seksualnej
We Francji rozpoczęła się kampania społeczna „This is not consent” (ang. „To nie jest przyzwolenie”). Odpowiadająca za nią organizacja pozarządowa Handsaway zwraca uwagę, że jakikolwiek strój kobiety nie oznacza wyrażenia zgody na niestosowne uwagi i molestowanie seksualne.
więcej
|
Paweł Pluciński prezesem Double Check za Jacka Dzięcielaka
Paweł Pluciński, dotychczasowy chief operating officer objął stanowisko prezesa zarządu firmy audytorskiej Double Check. Zastąpił Jacka Dzięcielaka, który od teraz koncentruje się nad rozwojem firmy doradztwa mediowego DGTAL.
więcej
|
Pepsi z globalną kampanią "Play Never Stops". Gwiazdami Messi, Pogba, Salah, Sterling
Koncern Pepsi wystartował z nową kampanią reklamową napoju Pepsi Max -"Play Never Stops". W spocie występują gwiazdy piłki nożnej - Leo Messi, Paul Pogba, Raheem Sterling i Mohamed Salah.
więcej
|
Anna Bukato dyrektorem marketingu i PR w CFI Hotels Group
Anna Bukato objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR w CFI Hotels Group, do której należy 6 restauracji i 17 hoteli, m.in. Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu.
więcej
|
Aleksandra Monczak kieruje w VMLY&R grupą do obsługi Samsunga i T-Mobile
Aleksandra Monczak, account director w VMLY&R, zarządza teraz nowo utworzoną w agencji grupą biznesową. Koordynuje projekty dla klientów technologicznych: Samsung i T-Mobile oraz dla producenta żywności dla dzieci i niemowląt, firmy Nutricia.
więcej
|
W kampanii usług stomatologicznych Enel-med pyta ,,Coś nie gra w Twoim uśmiechu?"
Wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa reklamową usług implantologicznych i protetycznych centrum medycznego enel-med stomatologia. Akcję pod hasłem „Coś nie gra w Twoim uśmiechu?” przygotowała agencja Lotna.
więcej
|
Rafał Maślak ambasadorem mebli tapicerowanych Tetris
Model i prezenter Rafał Maślak został twarzą najnowszej kolekcji mebli luksusowych firmy Tetris z linii Pluma.
więcej
|
Bukmacher Totalbet sponsorem siatkarzy Verva Warszawa Orlen Paliwa
Firma Totalbet Zakłady Bukmacherskie do końca roku będzie sponsorem siatkarskiego klubu Verva Warszawa Orlen Paliwa.
więcej
|
Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Redakcje proszą pracowników o pozostanie w domach w związku z zagrożeniem koronawirusem
TVN Discovery Polska, Agora oraz Ringier Axel Springer proszą swoich pracowników, którzy wracają z Włoch o pozostanie w domach i pracę zdalną przez dwa tygodnie. Ma to związek z epidemią koronawirusa, która zbiera coraz więcej ofiar.
więcej
|
,,Pokémon. Trenuj ze mną!" nowym kwartalnikiem od Blue Ocean Entertainment
W czwartek, 27 lutego, wydawnictwo Blue Ocean Entertainment wprowadzi na rynek nowy magazyn dla dzieci: „Pokémon. Trenuj ze mną!”. Pismo przeznaczone jest dla dzieci w wieku 5-12 lat.
więcej
|
,,Sieci" z cyklem o zawartości walizek znanych osób
W tygodniku „Sieci” (Fratria) pojawiła się rubryka, w której znane osoby opisują, jakie znaczące rzeczy zabierają do walizki w podróże.
więcej
|
|
|
Skarbówka kwestionuje koszty podatkowe Wirtualnej Polski. Chodzi o maks. 62,6 mln zł
Szef małopolskiej skarbówki ocenił że Wirtualna Polska Media w 2016 roku nieprawidłowo rozpoznała koszty podatkowe związane z nabyciem Wirtualnej Polski przez o2. Wirtualna Polska Media zapowiada, że w przypadku wydania takiej decyzji odwoła się od niej do sądu. Decyzja może obniżyć skonsolidowany wynik Wirtualna Polska Holding o maksymalnie o 61,3 mln zł plus 1,3 mln zł odsetek, z czego 42,1 mln zł firma rozliczyła już w bieżącym podatku dochodowym.
więcej
|
Grupa naTemat ze wzrostem wpływów o 58 proc. i 1,7 mln zł zysku
W ub.r. firma Glob360, właściciel Grupy naTemat, osiągnęła wzrost przychodów o 58 proc. do 9,77 mln zł oraz zysku netto z 513,3 tys. zł do 1,7 mln zł - wynika z danych spółki. - Ponad rok temu podjęliśmy decyzję o powołaniu nowego zarządu, który dostał bardzo dużą samodzielność w działaniu. Rekordowa oglądalność, przychody i potrojenie zysku w porównaniu do roku poprzedniego to świetne wyniki, które potwierdzają, że była to dobra decyzja - komentuje Monika Bogusz-Jędrzejczyk, prezes Glob360.
więcej
|
Google usunął ze sklepu prawie 600 aplikacji. Kara za wyświetlanie irytujących reklam
Koncern Google usunął ze swojego sklepu Google Play Store prawie 600 aplikacji, które nie spełniały standardów wymaganych przez firmę. Usunięte programy wyświetlały użytkownikom irytujące i szkodliwe reklamy, większość z nich pochodziła z Indii, Chin i Singapuru.
więcej
|
OLX.pl wprowadza ogłoszenia premium, droższe anonse w wielu kategoriach
Od 2 marca w serwisie ogłoszeniowym OLX.pl pojawi się opcja ogłoszeń premium, które będą kosztować od 39,99 do 130,48 zł. Jednocześnie znacząco wzrosną ceny standardowych anonsów w wielu kategoriach.
więcej
|
Muzeum Auschwitz krytykuje "The Hunters" Amazona za sceny gry nazistów w szachy żywymi ludźmi
Muzeum Auschwitz skrytykowało w mediach społecznościowych nowy serial Amazon Prime Video "The Hunters". Władze instytucji są oburzone pokazaniem w jednej ze scen, jak naziści w czasie II wojny światowej grają w szachy żywymi ludźmi, zabijanymi stopniowo w czasie gry.
więcej
|
Rośnie liczba odbiorców Twitcha. W 2020 r. będzie miał 37,5 mln użytkowników w USA
Liczba użytkowników serwisu Twitch rośnie w tempie dwucyfrowym, do końca 2020 roku platforma będzie miała w USA 37,5 mln odbiorców miesięcznie - wynika z prognoz eMarketera. Według przewidywań do 2023 roku grupa amerykańskich użytkowników Twitcha osiągnie w USA 47 mln, jednak w nadchodzących latach dynamika wzrostu będzie spadać.
więcej
|
28 marca premiera filmu "Zabawa w chowanego" braci Sekielskich
Premiera dokumentu "Zabawa w chowanego" braci Sekielskich o kolejnych przypadkach pedofilii w polskim Kościele odbędzie się 28 marca 2020 roku. W tym samym dniu film zobaczą także patroni, którzy wsparli zbiórkę.
więcej
|
Za 10 mld dolarów eBay chce sprzedać serwisy z drobnymi ogłoszeniami. Wśród zainteresowanych Axel Springer
Koncern eBay zamierza sprzedać za kwotę 10 mld dol. firmę eBay Classifieds prowadzącą kilka serwisów z drobnymi ogłoszeniami. Wśród kandydatów do ewentualnego kupna są Naspers i fundusz Blackstone, a także niemiecki koncern medialny Axel Springer.
więcej
|
Agnieszka Woźniak-Starak z audycją w newonce.radio
W marcu prezenterka TVN Agnieszka Woźniak-Starak zacznie prowadzić autorską audycję w internetowym newonce.radio. Tym samym po półrocznej przerwie wróci do mediów.
więcej
|
Agora rozwija ofertę Content Studia. ,,Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie"
Biuro reklamy portalu Gazeta.pl (Agora) chce w najbliższych miesiącach jeszcze mocniej postawić na ofertę Content Studia, w ramach którego powstają treści tworzone na zamówienie klientów. To m.in. artykuły, sesje zdjęciowe i materiały wideo. Rozwojem studia zajmuje się osobny zespół współpracujący z działem sprzedaży.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|