|
|
|
|
|
|
|
Emitel bierze 1,5 mld zł kredytu
Firma Emitel podpisała umowę kredytową z konsorcjum sześciu banków o wartości 1,5 mld zł. Pieniądze mają zostać przeznaczone na spłatę zadłużenia spółki, bieżącą działalności spółki oraz plany rozwoju.
więcej
|
Tomasz Żurański i Bogdan Paszkowski z Vectry w zarządzie Multimedia Polska
Do zarządu spółki Multimedia Polska, przejętej niedawno przez Vectrę, z ramienia tej drugiej firmy oprócz Jana Piotrowskiego (objął funkcję prezesa) weszli Tomasz Żurański i Bogdan Paszkowski.
więcej
|
TVP nie chce transmitować 1. Ligi Żużlowej. Szkolnikowski: żużel jest bardzo drogi
Telewizja Polska nie będzie negocjowała z Canal+ udzielenia sublicencji na prawa do transmisji żużlowej 1. Ligi. - Żużel jest w ścisłym kręgu naszych zainteresowań, natomiast jest bardzo drogi i nas na niego nie stać - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport.
więcej
|
Stopklatka z końcem lutego zniknie z giełdy
Stopklatka złożyła pismo do Giełdy Papierów Wartościowych w sprawie wycofania z końcem lutego jej akcji z bocznego rynku giełdowego NewConnect. 99,62 proc. jej kapitału ma Kino Polska TV.
więcej
|
850 tys. widzów nowego reality-show Polsatu ,,Cztery wesela"
Nowy reality-show „Cztery wesela” gromadził średnio 850 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 6,19 mln zł.
więcej
|
HBO Max i aktorzy potwierdzają, że powstanie specjalny odcinek ,,Przyjaciół". ,,To się dzieje"
Potwierdzono oficjalnie, że na nowej platformie HBO Max pojawi się specjalny odcinek sitcomu „Przyjaciele”. Aktorzy grający w nim główne role zamieścili w piątek wpisy z komentarzem: „To się dzieje”.
więcej
|
A+E Networks tworzy usługę VOD z treściami true crime
A+E Networks uruchomiło usługę VOD o nazwie A&E Crime Central, oferującą tytuły własne koncernu z gatunku true crime.
więcej
|
,,Zenek" nie został królem Walentynek. Tomasz Raczek: TVP musi się jeszcze dużo nauczyć
Weekend otwarcia nie był sukcesem filmu „Zenek” wyprodukowanego przez Telewizję Polską. Obejrzało go nieco ponad 241 tys. widzów. Eksperci oceniają, że zainteresowanie filmem będzie słabło, a producent obrał złą strategię dystrybucji.
więcej
|
Kontynuacje ,,Złomowiska", ,,Truckerki" czy ,,Odjazdowe bryki braci Collins" w Discovery Channel na wiosnę
Kanał Discovery Channel (TVN Discovery Polska) na wiosnę będzie kontynuować kilka sprawdzonych programów. Będą to „Odjazdowe bryki braci Collins”, „Fani czterech kółek: samochody marzeń”, „Złomowisko” i „Truckerki”.
więcej
|
Ośrodki terenowe TVP mają wyprodukować minimum 688 godzin dla centrali
W 2020 roku ośrodki terenowe Telewizji Polskiej mają wyprodukować minimum 688 programu dla TVP1, TVP2 i TVP Polonia. To tyle samo, co w 2019 roku. Według Juliusza Brauna to marginalizowanie ośrodków regionalnych TVP.
więcej
|
TVP Seriale liderem w styczniu. Canal+ Family z największym wzrostem oglądalności
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w styczniu br. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Canal+ Family, a liderem spadków była stacja Paramount Channel HD - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mateusz Borek: w Polsacie dostaliśmy zgodę na Kanał Sportowy, potem ją wycofano
Dziennikarz sportowy Mateusz Borek zapewnił, że władze Polsatu początkowo zgodziły się na zaangażowanie jego i Tomasza Smokowskiego w youtube’owy Kanał Sportowy, a kilkanaście dni później zgodę wycofano. W KRS zarejestrowano już spółkę Kanał Sportowy, Borek i Smokowski są wśród jej wspólników. W ramówce kanału program o piłkarskiej Ekstraklasie mają prowadzić jej byli zawodnicy Michał Żewłakow, Jakub Wawrzyniak i Łukasz Trałka.
więcej
|
BBC rezygnuje z konsumenckiego magazynu Watchdog z powodu oszczędności. Program był nadawany od 40 lat
Stacja BBC przewiduje ograniczenie nadawania konsumenckiego magazynu Watchdog, który był obecny na antenie od 40 lat. Program w znacznie skróconej formie ma być częścią publicystycznego magazynu The One Show. BBC tłumaczy swoją decyzję oszczędnościami w budżecie.
więcej
|
Od 11 marca Dorota Szelągowska z nowym sezonem "Tu jest pięknie" w TVN Style
W nowej edycji programu "Tu jest pięknie" po raz kolejny prowadząca Dorota Szelągowska przemierzy Polskę w poszukiwaniu inspirujących miejsc. Cykl ruszy w wiosennej ramówce TVN Style od 11 marca.
więcej
|
Cyfrowy Polsat promuje kanały i pakiety sportowe premium (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął nową kampanię reklamową promującą kanały i pakiety sportowe premium dostępne w ofercie platformy: Polsat Sport Premium, Eleven Sports oraz Canal+ Sport 3 i 4.
więcej
|
1,4 tys. widzów kanału Polsat Games. Animacja ,,Dragon Ball Super" hitem. ,,Interesujące treści dla pewnej niszy odbiorców"
Polsat Games po pierwszych kilkunastu miesiącach emisji ogląda średnio 1,4 tys. osób. Największą widownię dotychczas zgromadziła animacja „Dragon Ball Super”. - Stacja dociera do pewnej niszy odbiorców oferując interesujące ich treści - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Hofmann, video expert w Havas Media Group.
więcej
|
292 tys. widzów ,,Woronicza 17". TVP Info przegrywa z TVN24
Magazyn „Woronicza 17” w sezonie 2019/2020 śledzi średnio 292 tys. widzów, minimalnie więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Audycja daje TVP Info pozycję wicelidera oglądalności wśród stacji newsowych w 4+ za TVN24, a przed Polsatem News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef KRRiT: Rekompensata jest potrzebna. Większość pójdzie dla TVP
- Tak jak w poprzednim roku, większość środków z rekompensaty dostanie TVP. Jest to oczywiste zarówno ze względu na nieproporcjonalną różnicę kosztów działalności jak i dysproporcji w dotychczasowym udziale abonamentu. Podział nastąpi na drodze uchwały KRRiT, na podobnych zasadach jak w latach poprzednich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
TVP Info ujawniło rozmowę Kulczyka z Millerem sprzed 6 lat. Pereira: decydentem jest czytelnik, a nie medialne dinozaury
W piątek portal TVP.Info opublikował fragmenty podsłuchanej rozmowy Jana Kulczyka z Leszkiem Millerem z jesieni 2013 roku dotyczącej filmu o Lechu Wałęsie. Niektórzy dziennikarze uważają, że to próba odwrócenia uwagi od problemów obozu rządzącego. - Dla nas Panem i Decydentem jest Czytelnik, nie jakieś medialne dinozaury. Dyskusja jaką wywołują sensacyjne deklaracje Leszka Millera i Jana Kulczyka, liczba tekstów, jakie ukazały się na ten temat, ruch w mediach społecznościowych pokazuje po raz kolejny, że ci wszyscy starzy medialni „kreatorzy opinii” już dawno stracili kontakt z rzeczywistością - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Samuel Pereira, redaktor naczelny TVP.Info.
więcej
|
Krzysztof Bosak też chce, żeby Andrzej Duda zawetował rekompensatę abonamentową
Krzysztof Bosak jako kolejna z osób kandydujących w wyborach prezydenckich ocenił, że Andrzej Duda powinien zawetować nowelizację dającą Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rynek podcastów rośnie jak na drożdżach, w Polsce coraz ciekawszy dla reklamodawców. ,,Nie me jednego sposobu monetyzacji"
Światowy segment podcastów rozwija się dynamicznie, interesuje się nim coraz więcej dużych platform internetowych i największych wydawców. Podobnie jest w Polsce, gdzie zdaniem branży treści audio szybko wychodzą z medialnego cienia, a ich jakość nie odbiega od propozycji zagranicznych. - Reklamodawcy przestają traktować podcasty jak egzotykę, przyciąga ich zaangażowanie i jakość słuchaczy. Na razie nie ma jednak jednego modelu na monetyzację treści - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennikarz Radia ZET żąda przeprosin od Duklanowskiego i Lisiewicza za słowa o wspieraniu przez niego PO
Miłosz Gocłowski z Radia ZET zażądał przeprosin od Radia Poznań, a także od Tomasza Duklanowskiego i Piotra Lisiewicza, za sugerowanie, że Gocłowski jest „dziennikarzem, na którego Platforma zawsze może liczyć”. - Pogróżki red. Gocłowskiego nie robią na mnie wrażenia - mówi nam Piotr Lisiewicz.
więcej
|
|
CMWP zaniepokojone zgłaszaniem jako nieodpowiednie wpisów twitterowych Radia Maryja krytykujących LGBT
Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP stanęło w obronie Radia Maryja, po tym jak użytkownicy zgłaszali, że teksty promowane przez stację na Twitterze w krytycznym tonie opisujące LGBT i tzw. ideologię gender naruszają regulamin tego portalu. Ostatecznie jednak nie stwierdzono ani naruszeń zasad Twittera nie zablokowano konta Radia Maryja.
więcej
|
|
KRRiT z mniejszym budżetem, 42 mln zł na projekt Telemetria Polska
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dostanie w sumie 50 mln zł z budżetu państwa w 2020 roku. Z tego 20 mln zł zostanie przeznaczone na realizację projektu Telemetria Polska, czyli opracowanie nowego standardu badań mediów. To w sumie o 22 mln zł mniej niż wnioskowała Krajowa Rada.
więcej
|
|
Radio Wolna Europa powraca na Węgry. Pomoże w dostarczaniu obywatelom wiarygodnych informacji
Radio Wolna Europa zapowiedziało, że po 27 latach zamierza powrócić do nadawania swoich audycji dla odbiorców na Węgrzech. Wcześniej stacja postąpiła podobnie w Bułgarii i Rumunii. Powodem decyzji nadawcy jest chęć dostarczania mieszkańcom wymienionych krajów wiarygodnych informacji w kontrze do narastającej tam rządowej propagandy i zjawiska fake newsów.
więcej
|
|
Posłowie chcą wprowadzić trzeci sygnał dla karetek i wozów strażackich. Kierowca usłyszy go przez radio
Szykują się zmiany dla kierowców. Posłowie chcą, aby sygnał z pojazdów uprzywilejowanych był emitowany przez odbiornik radiowy. "Uwaga, pojazd na sygnale, proszę ułatwić przejazd" - taki komunikat mają usłyszeć kierowcy, kiedy w pobliżu jedzie np. karetka na sygnale. Niewykluczone, że trzeci sygnał będą emitować wszystkie pojazdy uprzywilejowane.
więcej
|
|
Marek Czyż dołączy do Halo.Radia
Od 6 marca w Halo.Radiu zadebiutuje audycja autorstwa dziennikarza i publicysty Marka Czyża, redaktora naczelnego Silesia24.pl.
więcej
|
|
Dziennikarz Radia ZET Tomasz Maszczyk zmarł podczas pobytu na Dominikanie
Tomasz Maszczyk, dziennikarz Radia ZET, zmarł nagle podczas pobytu na Dominikanie. Miał 59 lat. Ze stacją był związany przez dekadę, wcześniej pracował w RMF FM.
więcej
|
|
Szef KRRiT: Rekompensata jest potrzebna. Większość pójdzie dla TVP
- Tak jak w poprzednim roku, większość środków z rekompensaty dostanie TVP. Jest to oczywiste zarówno ze względu na nieproporcjonalną różnicę kosztów działalności jak i dysproporcji w dotychczasowym udziale abonamentu. Podział nastąpi na drodze uchwały KRRiT, na podobnych zasadach jak w latach poprzednich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Witold Kołodziejski, szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Trójka ostro w dół
Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają: VOX FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
TVP winduje ceny reklam na Euro 2020, jeśli w finale zagrają Polacy. 642 tys. zł za spot
Telewizja Polska ogłosiła szczegółowy cennik reklamowy w trakcie Euro 2020. Jeśli w finale turnieju zagrają Polacy, to za pojedynczy spot w przerwie tego meczu reklamodawcy będą musieli zapłacić 642 tys. zł.
więcej
|
Maskotki Polozaurów za punkty z zakupów w promocji Polomarketu (wideo)
Sieć sklepów Polomarket zaczęła promocję, w której punkty za zakupy za minimum 30 zł można wymienić na maskotki Polozaurów. Akcja jest zaplanowana na dwa miesiące.
więcej
|
LPP promuje nową kolekcję Cropp - DNM RMX (wideo)
Do sprzedaży w sklepach LPP trafia nowa kolekcja odzieży Cropp - DNM RMX. Jej reklamy producent przygotował we własnym zakresie.
więcej
|
Kuba Wojewódzki reklamuje 5G i dwa razy więcej internetu dla firm w Play (wideo)
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Play dotyczącej wdrażania standardu 5G występuje Kuba Wojewódzki. W akcji promowana jest też oferta dla firm z dwa razy większymi pakietami internetowymi.
więcej
|
Samoregulacja ws. reklam żywności skierowanych do dzieci skuteczna, celem internet
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Rada Reklamy oraz Polska Federacja Producentów Żywności ogłosiły wyniki monitoringu samoregulacji w zakresie reklamy żywności skierowanej do dzieci. Wynika z niego, że w 98 proc. rozwiązania samoregulacyjne branży są skuteczne. Zapowiedziano już, że celem jest wprowadzenie podobnych mechanizmów samoregulacji w internecie, czemu patronować będzie KRRiT.
więcej
|
Dorota Wellman i Marcin Prokop twierdzą, że ,,Rozmiar rozmiarowi nierówny" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa promująca usługę esize.me dostępną w ponad 20,0 sklepach obuwniczych CCC i 22 salonach eobuwie.pl w Polsce. Występujący w niej Dorota Wellman i Marcin Prokop pokazują, że „rozmiar rozmiarowi nierówny”. Za kampanię odpowiadają 2012 Agency, Lemon Films, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Gaz-System szuka firmy do obsługi wydarzeń korporacyjnych
Spółka Gaz- System szuka w przetargu firm, które przez najbliższe dwa lata będą zajmować się obsługą jej wydarzeń korporacyjnych. Przeznaczy na to 1,62 mln zł netto.
więcej
|
Ekonomiści JP Morgan ostrzegają przed katastrofalnymi skutkami zmian klimatu
Sieć BBC ujawniła szczegóły raportu opracowanego przez koncern finansowy JP Morgan. Jego ekonomiści ostrzegają w nim przed skutkami zmian klimatycznych i wieszczą, że „los ludzkości jest zagrożony”.
więcej
|
Wizyta u rodziny Ból w reklamie Etopiryny Extra (wideo)
Nowa kampania reklamująca lek przeciwbólowy Etopiryna Extra (produkowany przez Polpharmę) jest realizowana pod hasłem „Dzięki Etopirynie Extra oszczędzasz bólu rodzinie”.
więcej
|
Bank Millenium nagrał reklamę z Radkiem Kotarskim na zamku w Pszczynie
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Banku Millennium, która promuje Pożyczkę Gotówkową. Jej akcja rozgrywa się we wnętrzach zamku w Pszczynie. Działania przygotowały Change Serviceplan, Film Reaktor i Starcom.
więcej
|
Intersnack konsoliduje europejski budżet mediowy w Publicis
Firma Intersnack, producent słonych przekąsek zakończyła trwający od kilku miesięcy przetarg na obsługę jej budżetu mediowego w Europie. Do współpracy wybrała Publicis Groupe.
więcej
|
Insulan reklamowany w telewizji
Novascon Pharmaceuticals rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową suplementu diety Insulan. Akcję przygotowała agencja Nekk.
więcej
|
POT szuka agencji do konkursu ,,Śladami Jana Pawła II" i jego kampanii
Polska Organizacja Turystyczna szuka w konkursie agencji, która zajmie się konkursem „Śladami Jana Pawła II” i jego kampanią promocyjną.
więcej
|
Ponad 74 mln zł chce wydać Tauron na usługi call center
W kwietniu br. ma ruszyć przetarg na świadczenie usług pośrednictwa sprzedaży produktów lub usług spółek Tauron Sprzedaż i Tauron Sprzedaż za pomocą centrum telefonicznego i realizowanych przy wykorzystaniu systemu call center – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zlecenie wyceniono na ponad 74 mln zł.
więcej
|
Grupa Maspex przejęła licencję na markę Nestea
Maspex współpracuje z Nestlé Waters w zakresie dystrybucji i produkcji marki Nestea w Polsce. Grupa Maspex została właścicielem licencji Nestea na polskim rynku.
więcej
|
Cyfrowy Polsat promuje kanały i pakiety sportowe premium (wideo)
Cyfrowy Polsat rozpoczął nową kampanię reklamową promującą kanały i pakiety sportowe premium dostępne w ofercie platformy: Polsat Sport Premium, Eleven Sports oraz Canal+ Sport 3 i 4.
więcej
|
Kampania wyborcza: Andrzej Duda stawia na wartości, Kidawa-Błońska zbytnio zwraca na siebie uwagę (opinie)
W ostatnich dniach ruszyły kampanie wyborcze obecnego prezydenta RP Andrzeja Dudy i Małgorzaty Kidawy-Błońskiej, uważanej za jego najpoważniejszą kontrkandydatkę, z którą przyjdzie mu zmierzyć się najprawdopodobniej w II turze wyborów. W ocenie ekspertów od marketingu politycznego brak wyborczych obietnic ze strony Andrzeja Dudy to przemyślana i słuszna strategia, a jego hasło wyborcze „Niech żyje Polska!” dowodzi, że prezydent nie skupia uwagi na sobie, a przekierowuje ją z siebie na Polskę. Z kolei hasło Kidawy- Błońskiej „Prawdziwa prezydent, pewna przyszłość” ma na celu pokazać ją jako kandydatkę poważną i doświadczoną oraz przewidywalną, jednak za bardzo stawią ją samą w centrum uwagi i nie niesie żadnej wartości.
więcej
|
Na kampanię Szymona Hołowni wpłacono ponad 500 tys. zł, 400 tys. zł przez pierwsze 30 godzin
Komitet wyborczy Szymona Hołowni, dziennikarza kandydującego na prezydenta Polski, otrzymał już ponad 500 tys. zł od zwolenników, z czego 400 tys. zł przelano przez pierwsze 30 godzin. Kandydaturę Hołowni poparła prezydent Gdańska Aleksandra Dulkiewicz.
więcej
|
Sprzedaż w Biedronce wzrosła o 7,9 proc. Do końca br. kasy samoobsługowe będą w 1 tys. sklepów
W ub.r. przychody sprzedażowe sklepów Biedronka zwiększyły się o 7,9 proc. do 12,621 mln euro, a w ujęciu like-for-like wzrost wyniósł 5,8 proc. Liczba sklepów zwiększyła się o 102 do 3 002. W br. ma przybyć ponad 100, a w tysiącu będą działały kasy samoobsługowe.
więcej
|
Adam Dominiak: z Payback Polska do Sigma Bis
Adam Dominiak, dotychczas związany z Payback Polska dołączył do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji marketingowej Grupy PZU i PKN Orlen.
więcej
|
Jak łączyć online z offline? Case study Rainbow z kampanii programmatic w Adform
W mijającym sezonie wakacyjnym Rainbow po raz pierwszy zastosował zautomatyzowany system reklamowy programmatic z wykorzystaniem dynamicznych formatów Adform. Kampania, której celem była promocja wybranych biur podróży przyniosła 12% wzrost sprzedaży ofert w tych punktach. O sukcesie zadecydowała kreacja, precyzyjne targetowanie oraz połączenie reklam online ze sprzedażą offline.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Reporterce włocławskiego serwisu grożono gwałtem i śmiercią za krytyczne teksty o posłankach PiS
Dziennikarka serwisu PortalWloclawek.pl Bogumiła Obałkowska po tekście o posadzie dla męża posłanki PiS dostała anonimowego maila zawierającego groźbę gwałtu i śmierci. Sprawę zgłosiła policji. - Bliscy namawiają mnie do zawieszenia działalności - mówi nam Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży w 2019 roku. ,,Poradnik 50+" wiceliderem
W 2019 roku pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dorota Kania i wydawnictwo Fronda w ,,Gazecie Polskiej" przepraszają szefa ,,Warszawskiej Gazety" za ,,Resortowe dzieci"
Zgodnie z prawomocnym wyrokiem sądowym dziennikarka „Gazety Polskiej” Dorota Kania i spółka Fronda PL przepraszają w „GP” Piotra Bachurskiego, redaktora naczelnego „Warszawskiej Gazety”, za nieprawdziwe informacje o nim zawarte w książce „Resortowe dzieci. Media”. To kolejne przeprosiny za informacje podane w tej książce.
więcej
|
Dziennikarka skazana na grzywnę za zniesławienie Amiki odwoła się do ETPC. ,,To tłumienie wolności słowa"
Sąd Okręgowy w Poznaniu orzekł, że Anna Baran-Wilk, lokalna dziennikarka z Wronek w swoich tekstach zniesławiała Amikę. Kobieta ma zapłacić 2 tys. zł grzywny i 5 tys. zł na cele charytatywne, jednak sąd wycofał się z trzyletniego zakazu wykonywania zawodu. Wyrok jest prawomocny. - Zaskarżę go do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka - mówi nam Anna Baran-Wilk.
więcej
|
|
|
Rynek podcastów rośnie jak na drożdżach, w Polsce coraz ciekawszy dla reklamodawców. ,,Nie me jednego sposobu monetyzacji"
Światowy segment podcastów rozwija się dynamicznie, interesuje się nim coraz więcej dużych platform internetowych i największych wydawców. Podobnie jest w Polsce, gdzie zdaniem branży treści audio szybko wychodzą z medialnego cienia, a ich jakość nie odbiega od propozycji zagranicznych. - Reklamodawcy przestają traktować podcasty jak egzotykę, przyciąga ich zaangażowanie i jakość słuchaczy. Na razie nie ma jednak jednego modelu na monetyzację treści - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Strony główne: WP.pl przed Onetem, mocno w górę Gazeta.pl - w dół Interia i o2.pl
Wśród stron głównych największych portali liderem jest WP.pl, która w skali roku zyskała 2 mln użytkowników. Jeszcze większy wzrost osiągnęła Gazeta.pl, natomiast zmalały wyniki stron główny Interii i o2.pl.
więcej
|
Amazon wejdzie do Polski w pełnej wersji. "To osłabi pozycję Allegro"
Sklep internetowy Amazon przygotowuje się do uruchomienia swojej polskiej wersji. Eksperci są zgodni, że światowy gigant najbadziej zagrozi Allegro, a jego wejście będzie sukcesem, bo w obsłudze klienta i wygodzie zakupów ma wyraźną przewagę nad konkurencją. - Polski rynek usług e-commerce może zaliczyć spadki - uważa Marcin Michalski z Cube Group.
więcej
|
Amazon mimo apelu Muzeum Auschwitz nie wycofa z książek nazisty. ,,Ważny dostęp także do treści, które budzą zastrzeżenia"
Amazon oferuje w swoim internetowym sklepie książki nazisty Juliusa Streichera, współorganizatora eksterminacji Żydów w czasie II wojny światowej. Muzeum Auschwitz zaapelowało do Jeffa Bezosa o usunięcie ich z oferty, lecz w niedzielę Amazon odpisał: „Ważne jest zapewnienie dostępu do treści także w przypadku książek, które mogą budzić zastrzeżenia”.
więcej
|
Twitter chce oznaczać etykietami fake newsy publikowane przez polityków. Pomogą użytkownicy serwisu
Twitter testuje system, w którymi w wyraźny sposób chce oznaczać wpisy zawierające dezinformacje. Treściom uznanym za fake newsy będą towarzyszyć jaskrawe etykiety ostrzegające przed tym że wprowadzają one odbiorców w błąd. Nowe rozwiązanie ma dotyczyć tweetów zamieszczanych przez polityków i osoby publiczne, zaś w identyfikowaniu fake newsów mają pomóc zarówno profesjonaliści, jak i użytkownicy.
więcej
|
A+E Networks tworzy usługę VOD z treściami true crime
A+E Networks uruchomiło usługę VOD o nazwie A&E Crime Central, oferującą tytuły własne koncernu z gatunku true crime.
więcej
|
MediaMarkt wprowadza usługę dostawy tego samego dnia
W wybranych miastach w Polsce MediaMarkt wprowadził usługę dostawy tego samego dnia. Klienci sklepu internetowego mogą teraz otrzymać zamówienie w kilka godzin od jego złożenia.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Wiedźmina 2", nowi aktorzy w obsadzie
W Wielkiej Brytanii zaczęły się zdjęcia do drugiego sezonu serialu Netflixa „Wiedźmin” opartego na książkach Andrzeja Sapkowskiego. Do obsady produkcji dołączyli m.in. Yasen Atour, Paul Bullion, Thue Ersted i Aisha Fabienne Ross.
więcej
|
Money.pl i Fakt.pl usunęły omówienie tekstu ,,Gazety Wyborczej" o problemach franczyzobiorców Żabki
„Gazeta Wyborcza” opisała trudną sytuację niektórych franczyzobiorców sieci sklepów Żabka przedstawioną na konferencji prasowej w Sejmie. Omówienie artykułu zamieszczono na Money.pl i Fakt.pl, a po wezwaniach od Żabka Polska usunęły teksty. - Nowa jakość w dziennikarstwie: jeśli CVC Capital sobie nie życzy, nie wolno opisywać konferencji – skomentowała Adriana Rozwadowska z „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Bracia Sekielscy zebrali już 650 tys. zł na trzeci film o pedofilii w Kościele
Ponad 650 tys. zł zebrali Tomasz i Marek Sekielscy na trzeci film o pedofilii w Kościele katolickim. To ponad połowa tego, czego potrzebują, aby powstał dokument. Bracia Sekielscy kończą też pracę nad filmem "Zabawa w chowanego" i niedługo ogłoszą datę jego premiery.
więcej
|
Michał Pol przeprosił za porównanie pączków do piersi. ,,Niestosowne, niefortunne słowa"
Youtuber sportowy Michał Pol w piątek wieczorem przeprosił za porównanie dwa dni wcześniej pączków do kobiecych piesi. - Dokonałem bardzo niefortunnego Nieistotne, że ta moja wypowiedź była tylko cytatem, nie powinna paść. A że uważam, że zawsze należy przepraszać, to szczerze przepraszam - stwierdził.
więcej
|
Psy 2.5 od Storytel na Walentynki
Tego jeszcze nie było! „Psy 2.5. W imię miłości” to audiobook wyprodukowany przez Storytel we współpracy z twórcami kultowej serii Władysława Pasikowskiego oraz książka wydana przez Świat Książki. Fabularny pomost pomiędzy filmami „Psy 2. Ostatnia krew” i „Psy 3. W imię zasad” jest już do wysłuchania na platformie Storytel. Dla miłośników wersji papierowej, książka „Psy 2.5” na rynku już 19 lutego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
HBO Max i aktorzy potwierdzają, że powstanie specjalny odcinek ,,Przyjaciół". ,,To się dzieje"
|
,,Zenek" nie został królem Walentynek. Tomasz Raczek: TVP musi się jeszcze dużo nauczyć
|
Anime w świecie "Diablo" na Netfliksie
|
Ruszyły zdjęcia do ,,Wiedźmina 2", nowi aktorzy w obsadzie
|
|
|