|
|
|
|
|
|
|
Zmieni się system emisji telewizji naziemnej. Trzeba sprawdzić, czy nowe telewizory są dostosowane do DVB-T2
Do 30 czerwca 2022 roku ma w Polsce zmienić się sposób nadawania naziemnej telewizji cyfrowej. Dotychczasowy system DVB-T zostanie zastąpiony DVB-T2, który jest oceniany jako bardziej nowoczesny. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przypomina, aby przy kupnie nowego telewizora sprawdzić czy jest on przystosowany do nowego systemu.
więcej
|
Grzegorz Płaza dyrektorem nowej jednostki TVP
Grzegorz Płaza, ostatnio dyrektor generalny Da Vinci Learning w Polsce, rozpoczął pracę w Telewizji Polskiej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Płaza został dyrektorem Centrum Kultury i Historii w TVP.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" kończy 15 lat. ,,Każdy może się pośmiać i zdystansować"
W piątek, 24 stycznia z okazji 15-lecia „Szkła kontaktowego” stacja TVN24 pokaże specjalne 2-godzinne wydanie programu. Jego gośćmi będą m.in. Mariusz Walter, Bożena Walter, Agata Młynarska i Krzysztof Miecugow. - Tutaj prowadzący nie pouczają, nie osądzają, nie wymagają aby zajmować konkretne stanowisko - mówi Wirtualnemedia.pl Dominika Sekielska, wydawca audycji.
więcej
|
,,W rytmie serca 6" od 1 marca w Polsacie. Anna Mucha i Beata Ścibiakówna w obsadzie
W niedzielę, 1 marca br. Polsat rozpocznie emisję szóstego sezonu serialu „W rytmie serca” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie trwają zdjęcia do nowych odcinków produkcji, a do obsady dołączyli Anna Mucha i Beata Ścibiakówna.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w 2019 roku, 1,77 proc. udziału TVP Sport
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w 2019 roku w grupie 4+ została TVP1, a w grupie 16-49 pierwszy był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła TVP Rozrywka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP szuka firmy do wsparcia technicznego przez 3 lata systemów VizRT
Telewizja Polska ogłosiła postępowanie publiczne dotyczące wsparcia technicznego przez 36 miesięcy systemów VizRT w Centrum Usług Produkcyjnych i Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Aleksandra Dulkiewicz chce, żeby KRRiT jeszcze raz przeanalizowała materiały TVP o władzach Gdańska
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjmując jako własne stanowisko TVP w sprawie materiałów o Gdańsku, działała w sposób budzący zastrzeżenia - twierdzi prezydent tego miasta Aleksandra Dulkiewicz. I prosi Rzecznika Praw Obywatelskich o ponowne wystąpienie w tej samej sprawie.
więcej
|
TVP pokazała zwiastun filmu ,,Zenek" o Zenonie Martyniuku (wideo)
Telewizja Polska udostępniła zwiastun filmu fabularnego „Zenek” opowiadającego o piosenkarzu disco polo Zenonie Martyniuku. W kinach „Zenek” będzie pokazywany od 14 lutego.
więcej
|
NBC i Sky szykują wspólny telewizyjny serwis informacyjny. Start w lecie 2020 roku
NBC Sky World News to nazwa nowego telewizyjnego serwisu informacyjnego który będą tworzyć wspólnie stacje NBC oraz Sky. Nowy program będzie czerpał treści z kanałów NBC News oraz Sky News, a także tworzył własne materiały dzięki zatrudnieniu do 200 nowych pracowników. Start NBC Sky World News zapowiedziano na lato 2020 roku.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CMWP SDP protestuje przeciwko próbom wykluczenia katolików z debaty publicznej
Rezygnacja MOCAK-u i Galerii Sztuki Bunkier w Krakowie ze stałego patronatu medialnego Radia Kraków została przyjęta z oburzeniem przez Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP. - To zdumiewająca próba kwestionowania autonomii programowej radia - komentuje dr Jolanta Hajdasz, szefowa CMWP.
więcej
|
|
Internauci zbierają podpisy pod petycją ws. przywrócenia Dariusza Rosiaka do Trójki
W sieci powstała petycja pod którą internauci zbierają podpisy z apelem o przywrócenie Dariusza Rosiaka na antenę Trójki. Dyrekcja stacji nie przedłużyła mu umowy, która wygasała pod koniec stycznia, co oznacza, że nie będzie on już prowadził „Raportu o stanie świata”.
więcej
|
|
Dziennikarz Sebastian Furtak zmarł w Chinach. Rodzina zbiera pieniądze na sprowadzenie prochów
W internecie trwa zbiórka na sprowadzenie z Chin do kraju zwłok trójmiejskiego dziennikarza Sebastiana Furtaka. Mężczyzna zginął w wypadku pod koniec ub.r.
więcej
|
|
Joanna Racewicz wśród prowadzących ,,Cztery pory roku" w radiowej Jedynce
Dziennikarka Polsat News Joanna Racewicz zadebiutowała w czwartek na antenie radiowej Jedynki, współprowadząc audycję „Cztery pory roku”. Tym samym dołączyła do ósemki gospodarzy porannego pasma PR 1 Polskiego Radia.
więcej
|
|
Trzynasty raz ,,Eska odwołuje zimę", finał akcji na Dominikanie
W poniedziałek 25 stycznia ruszy trzynasta już edycja zabawy „Eska odwołuje zimę”, przygotowana przez Radio Eska. Zwycięzcy spędzą wakacje na Karaibach.
więcej
|
|
Nie żyje Maja Borkowska, długoletnia dziennikarka Trójki
Zmarła Maja Borkowska, przez wiele lat dziennikarka Programu III Polskiego Radia. Zmagała się z chorobą nowotworową.
więcej
|
|
KRRiT zadowolona z decyzji Ministerstwa Zdrowia w sprawie wycofania opłat za reklamy suplementów diety
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji miała z zadowoleniem przyjąć decyzję Ministerstwa Zdrowia o wycofaniu projektu wprowadzenia opłat za reklamy suplementów diety. Aprobatę dla działania resortu wyraziły wcześniej także organizacje branżowe m.in. Rada Reklamy.
więcej
|
|
|
|
Enea Operator wybiera agencję reklamową do kompleksowej obsługi
Enea Operator jest w trakcie przetargu na kompleksową obsługę reklamową ATL i BTL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować rok od momentu zawarcia umowy.
więcej
|
McDonald's rezygnuje w Polsce z plastikowych słomek, nowe kubki lodów McFlurry
Od czwartku klienci restauracji McDonald’s w Polsce nie dostaną już plastikowych słomek do napojów. Wprowadzono też nowe opakowania lodów McFlurry i patyczki do balonów. Sieć zapowiada, że to dopiero początek zmian.
więcej
|
,,Wspieramy polskie firmy" w kampanii reklamowej PKO BP (wideo)
PKO Bank Polski zaczął wizerunkową kampanię reklamową usług dla firm. Akcja jest realizowana pod hasłem „Wspieramy polskie firmy”.
więcej
|
Po lawinie krytyki PFN usunęła animację z czatem Stalina i Hitlera o II wojnie światowej. ,,Gimbaza, kosmiczna bzdura"
Polska Fundacja Narodowa udostępniła animację, w której Józef Stalin i Adolf Hitler w komunikatorze internetowym współczesnym językiem uzgadniają atak w 1939 roku na Polskę. Wielu dziennikarzy skrytykowało ją jako infantylną i niepoważną, zwłaszcza w kontekście II wojny światowej. Animacja szybko została usunięta przez PFN.
więcej
|
Hasłem ,,Coś słodkiego" Wawel rusza z kampanią czekolad (wideo)
Marka Wawel rozpoczęła nową kampanię, która ma podkreślać wyjątkową jakość czekolad. Działania przygotowały i realizują Studio Produkcyjne Lemon, dom mediowy Mets i agencja PR Great Minds.
więcej
|
BBDO Warszawa autorem reklam Jogobelli na Bałkanach i Węgrzech
W styczniu i lutym ruszają kampanie reklamowe marki Jogobella (producentem jest Zott) skierowane na rynki Węgier, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Słowenii, Macedonii, Albanii i Kosowa. Przygotowała je agencja reklamowa BBDO Warszawa.
więcej
|
Whiskas reklamowany ,,dla najbardziej ciekawskich" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa karmy dla kotów Whiskas w saszetkach (produkowanej przez Mars Polska) pod hasłem „Karmi ciekawość”.
więcej
|
Natalia Białek, Elżbieta Łapczyńska i Łukasz Machejek w agencji S4
Do zespołu Agencji Reklamowej S4 dołączyli Natalia Białek, Elżbieta Łapczyńska i Łukasz Machejek.
więcej
|
David Mogensen szefem marketingu Ubera na Europę
David Mogensen objął stanowisko dyrektora marketingu na Europę w firmie Uber. Poprzednio był szefem marketingu Google w Europie Północnej.
więcej
|
Damian Kordas z babcią Felą reklamują Olej Wielkopolski (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Oleju Wielkopolskiego (Princes Food), w której główną rolę gra Damian Kordas, zwycięzca programu Master Chef oraz jego babcia, Fela. Akcja to efekt współpracy Agencji Feeders, Wavemaker, Sputnik Studio i Locomotive.
więcej
|
Wasz Sklep Spar wprowadził na rynek markę własną
Wasz Sklep Spar (Sprar Group) wprowadza do sprzedaży markę własną, we współpracy z partnerami Omni Global Sourcing Solutions Inc. oraz Daymon Worldwide Inc. Pierwsze produkty marki Spar są już dostępne w sklepach w Polsce.
więcej
|
Voltaren Max w reklamie ,,przynosi ulgę 2 razy szybciej" (wideo)
Wystartowała kampania promująca żel przeciwbólowy Voltaren Max (produkowany przez GlaxoSmithKline) zapewniająca, że produkt ten „przynosi ulgę 2 razy szybciej”.
więcej
|
Happy hours w sklepach Żabka: poranna kawa za 2,99 zł
Sieć sklepów Żabka uruchomiła nową promocję dla klientów, w ramach której w godzinach porannych można kupić kawę w Żabka Café za 2,99 zł.
więcej
|
Polskie Wydawnictwo Muzyczne edukuje o prawach autorskich w akcji "Jesteś twórcą - masz prawo"
Polskie Wydawnictwo Muzyczne rusza z ogólnopolską kampanią edukacyjną o prawie autorskim "Jesteś twórcą – masz prawo". Akcja skierowana jest do uczniów szkół podstawowych.
więcej
|
Zdjęcia z drona w kampanii reklamowej aplikacji Praca za Rogiem
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. Autorem zdjęć do spotu jest Mac ‘Dronksy’ Poschwald, znany pilotów dronów, kreacją zajęła się Direct People Innovation.
więcej
|
,,Tak jak zwykle? Nie tym razem" w kampanii nowej oferty Subway
Sieć restauracji Subway wprowadza zmiany w działalności w Europie Środkowo-Wschodniej. Zmiany w ofercie nagłaśnia w kampanii przygotowanej przez C3 Creative Code and Content Prague, której oprawę mediową zapewnia w Polsce agencja Wavemaker (GroupM).
więcej
|
Polomarket notuje rekordy dzięki aplikacji mobilnej
Sieć sklepów Polomarket poinformowała, że dzięki wprowadzonej w ubiegłym roku aplikacji mobilnej znacząco powiększyła swój program lojalnościowy. Detalista zbliża się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.
więcej
|
Ekrany Screen Network w klubach CityFit
Firma Screen Network nawiązała współpracę z siecią klubów fitness CityFit. Do 23 lokali w całej Polsce trafiło 258 ekranów indoorowych.
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
KCI sprzedało nowemu inwestorowi akcje Gremi Media za 2,51 mln zł
Kontrolowane przez Grzegorza Hajdarowicza KCI sprzedało kolejny pakiet akcji Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”), tym razem za 2,51 mln zł. Spółka zaznaczyło, że kupującym jest nowy inwestor w Gremi Media.
więcej
|
Akcja "The truth must not die" od PFN i INM: Duda i Morawiecki piszą w zagranicznych mediach o historii Polski
Ruszyła międzynarodowa kampania, która ma mieć charakter edukacyjny - "The truth must not die". Politycy m.in. prezydent Andrzej Duda czy premier Mateusz Morawiecki publikują artykuły w zagranicznych mediach, które mają przedstawić prawdę o Polsce.
więcej
|
,,Tygodnik Zamojski" najchętniej kupowany w listopadzie, ,,Życie Bytomskie" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w listopadzie ub.r. był „Tygodnik Zamojski”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciło „Życie Bytomskie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Super Express" przeprasza menedżera Justyny Steczkowskiej, a krytykuje jej koncerty
Po trzykrotnej publikacji przeprosin dla Justyny Steczkowskiej „Super Express” (Grupa ZRP Media) w czwartek na pierwszej stronie przeprasza jej menedżera Łukasza Wojtanowskiego. Jednocześnie alarmuje o problemach z koncertami Steczkowskiej organizowanymi przez firmę Wojtanowskiego.
więcej
|
|
|
Wprost.pl na czele serwisów tygodników opinii. wPolityce.pl i Niezalezna.pl przyciągają na najdłużej
Wśród serwisów tygodników opinii najwięcej użytkowników i odsłon notuje Wprost.pl, natomiast najmocniej internautów przyciągają Niezalezna.pl i wPolityce.pl. Z miesiąca na miesiąc spory wzrost odwiedzalności osiągnęła Polityka.pl, a spadki - Gosc.pl i Newsweek.pl.
więcej
|
Fundusz Aria, Maciej Noga i Daniel Kaczmarek wykładają 5,7 mln złotych na rozwój Senuto
Senuto, polska spółka dostarczająca narzędzia i dane w obszarze SEO, e-commerce oraz content marketingu, pozyskała w zakończonej właśnie rundzie finansowania 5,7 mln złotych. W rozwój firmy zainwestował fundusz Aria Private Equity oraz Maciej Noga (założyciel Pracuj.pl) i Daniel Kaczmarek (założyciel Paraloscuriosos.com).
więcej
|
Brand24 wprowadza monitoring podcastów. ,,Zjadają świat"
Brand24, polska firma zajmujący się monitoringiem internetu wprowadził na swojej platformie nową usługę pozwalającą na uzyskiwanie danych na temat podcastów. Obecnie Brand24 obsługuje 50 tys. podcastów, w tym także tych publikowanych na Spotify czy iTunes. - Podcast zjadają świat i mają dziś bardzo istotny wpływ na decyzje zakupowe. Wzmianki w podcastach są ich najcenniejszym typem jaki możemy wychwycić - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Sadowski, współzałożyciel i szef Brand24.
więcej
|
Google wprowadza w Polsce płatne ankiety. Do 4 zł za wypełnienie jednej
Google udostępnił w Polsce rozwiązanie pozwalające użytkownikom na zarabianie pieniędzy dzięki wypełnianiu internetowych ankiet. Za udział w każdej z nich można otrzymać maksymalnie 4 złote, a zebrane na koncie środki przeznaczyć na zakupy w sklepie Google Play.
więcej
|
YouTube zatrudnił dyrektora zarządzającego w regionie EMEA
Alex Okosi został dyrektorem zarządzającym serwisu YouTube w Rosji, na Bliskim Wschodzie i Afryce (EMEA).
więcej
|
Robert Kupisz dla zmysłów - multimedialny pokaz łamiący schematy
Prezentacja nowej kolekcji Roberta Kupisza złamała standardową formułę pokazu mody, stawiając na fashion performance i art installation - działania na miarę obecnych czasów, szczególnie w kontekście ruchów sustainable w modzie. Marka zrezygnowała z wybiegu, wprowadzając modeli jako live act, redukując skalę na rzecz wagi całego wydarzenia. W ramach idei total brand experience uczestnicy doświadczyli fuzji nowych technologii, sztuki klasycznej, muzyki i zapachów. Wydarzenie angażowało widzów, działając na wszystkie zmysły.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,W rytmie serca 6" od 1 marca w Polsacie. Anna Mucha i Beata Ścibiakówna w obsadzie
|
Luty na Netfliksie: premiery seriali i filmów, kolejne sezony ,,Narcos", ,,Van Helsinga" i ,,Outlandera" (lista nowości)
|
TVP pokazała zwiastun filmu ,,Zenek" o Zenonie Martyniuku (wideo)
|
Will Ferrell i Julia Louis-Dreyfus w filmie "Zjazd". Premiera w marcu
|
Daniel Radcliffe w "Escape from Pretoria" ucieka z więzienia w RPA
|
Komedia romantyczna ,,Do wszystkich chłopców: P.S. Wciąż cię kocham" 12 lutego na Netfliksie
|
|
|