|
|
|
|
|
|
|
UOKiK: Vectra może kupić Multimedia Polska bez sieci w 8 miastach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się, żeby Multimedia Polska została kupiona przez Vecrtę. Warunkami jest sprzedaż sieci tej pierwszej firmy w 8 miastach oraz umożliwienie klientom w 13 innych miastach zmiany operatora bez żadnych kosztów.
więcej
|
Dwa kolejne sezony ,,Ojca Mateusza" w TVP1. Zostaje Artur Żmijewski
W czwartek, 5 marca telewizyjna Jedynka rozpocznie emisję 23. sezonu „Ojca Mateusza”, a kolejna odsłona produkcji będzie nadawana w jesienne ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wbrew ostatnim doniesieniom mediów nadal w głównej roli występować będzie Artur Żmijewski.
więcej
|
Wojciech Majcherek po 15 latach pracy zwolniony dyscyplinarnie z TVP Kultura. ,,Zarzuty kuriozalne, odwołam się do sądu"
Redaktor TVP Kultura Wojciech Majcherek poinformował, że został zwolniony dyscyplinarnie z Telewizji Polskiej. Z TVP Kultura był związany od startu stacji w 2005 roku. - Nie będę podawał, jakie zarzuty sformułowano wobec mnie, ale uznaję je za całkowicie absurdalne i kuriozalne, a nawet uwłaczające mojej godności. Oczywiście skorzystam z prawa odwołania się do sądu pracy - zapowiedział Majcherek.
więcej
|
854 tys. widzów reaktywowanego teleturnieju ,,Va banque" w TVP2
Nowe odcinki teleturniej „Va banque” ogląda w TVP2 średnio 854 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
776 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Cztery wesela"
Nowy reality-show „Cztery wesela” gromadzi średnio 776 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu jest ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.
więcej
|
,,Dance, dance, dance" wróci wiosną w TVP2. Tomasz Kammel jedynym prowadzącym, bez Barbary Kurdej-Szatan
W wiosennej ramówka TVP pokaże drugą edycję show „Dance, dance, dance” - zapowiedział prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. Gospodarzem będzie nadal Tomasz Kammel, natomiast programu nie będzie już prowadziła Barbara Kurdej-Szatan.
więcej
|
Maciej Słomczyński: z TVN24 do Eurosportu, odpowiada za przygotowania do igrzysk olimpijskich Tokio 2020
Polski Eurosport utworzył w strukturach nowe stanowisko: production & olimpic games director, które objął Maciej Słomczyński. W ramach nowych obowiązków będzie nadzorował całość działań produkcyjnych stacji, oraz odpowiadał za przygotowanie stacji do igrzysk olimpijskich Tokio 2020.
więcej
|
Dwóch aktorów zginęło na planie meksykańskiego serialu
Tragedia na planie zdjęciowym emitowanego w meksykańskiej stacji Televisa serialu pt. "Bez strachu przed prawdą" ("Sin Miedo a la Verdad"). Dwóch aktorów podczas odgrywania sceny na wiszącym moście spadło w przepaść i poniosło śmierć.
więcej
|
Vectra zwiększa prędkość internetu, przedłuża promocję cenową
W połowie stycznia Vectra zwiększyła swoim klientom prędkość wysyłania danych (upload) nawet dwukrotnie.
więcej
|
Wszystkie mecze Australian Open na żywo w Eurosporcie. Wśród komentatorów Lech Sidor, Karol Stopa i Marek Furjan
Eurosport pokaże na żywo wszystkie mecze turnieju tenisowego Australian Open. Transmisje w Eurosport 1 i Eurosport 2, a także w Eurosport Playerze zaczynają się w niedzielę w nocy. W studiu turniejowym pojawi się m.in. John McEnroe.
więcej
|
Satelita Eutelsat Konnect wystrzelony. Zapewni internet do 100 Mb/s (wideo)
Firma Eutelsat Communcations poinformowała o udanym wystrzeleniu na orbitę geostacjonarną nowego satelity dla usług szerokopasmowych Eutelsat Konnect.
więcej
|
W 2022 roku premiera serialu "House of the Dragon". To spin off wielkiego hitu HBO
Spin-off serialu "Gra o tron" - zatytułowany "House of the Dragon" - trafi do widzów w 2022 roku.
więcej
|
Nowoczesna donosi na TVP prokuraturze ws. kampanii wyborczej. Szef TAI: nie damy się zastraszyć
Szef Nowoczesnej Adam Szłapka złożył w prokuraturze zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Telewizję Polską. Poseł zarzuca nadawcy „nielegalne finansowanie PiS” w ubiegłorocznej kampanii wyborczej do parlamentu. - Inwektywy, szczucie. Nie damy się zastraszyć - odpowiada szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski.
więcej
|
Słowa Grodzkiego o czaszkach i Gersdorf o nieoglądaniu TVP Info w spotach tej stacji (wideo)
TVP Info zaczęło emitować spoty autopromocyjne z komentarzem marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego do incydentu z operatorem kamery TVP oraz wypowiedzią pierwszej prezes Sądu Najwyższego Małgorzaty Gersdorf, że nie ogląda tej stacji.
więcej
|
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tauron planuje wybór agencji reklamowej
Spółka Tauron Sprzedaż zaprasza agencje do składania wstępnych ofert w związku z planem nawiązania współpracy w zakresie kompleksowej obsługi kreatywnej jej kampanii reklamowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Zuzanna Balcerowska awansowała na business unit directora w Agencji Warszawa
Anna Zuzanna Balcerowska objęła nowo utworzone stanowisko business unit directora w Agencji Warszawa.
więcej
|
PiS wydał na kampanię wyborczą 30 mln zł. Na billboardy więcej niż w telewizji, radiu i prasie
Prawo i Sprawiedliwość na zeszłoroczną kampanię przed wyborami parlamentarnymi przeznaczyło 30,03 mln zł, z czego 12,41 mln zł poszło na publikację reklam, a 8,97 mln zł na ich produkcję. 4,75 mln zł kosztowała organizacja konwencji, a 425 tys. zł - na badania opinii publicznej.
więcej
|
Sarsa promuje Huawei P smart Pro (wideo)
Huawei rozpoczął kampanię reklamującą smartfona Huawei P smart Pro. W akcji bierze udział piosenkarka Sarsa.
więcej
|
,,Czas herbaty. Czas rozmowy" w kampanii reklamującej Lipton (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Lipton (produkowanej przez Unilever) pod hasłem „Czas herbaty. Czas rozmowy”. Akcja zachęca do bliższych kontaktów międzyludzkich i częstszych rozmów.
więcej
|
Piosenka ,,Enigma (give a bit of mmm to me!)" znów w spocie Kinder Bueno (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa batonów Kinder Bueno (produkowanych przez Ferrero Polska) pod hasłem „Pozwól się rozpieszczać”. Kreację reklamy, w której znów wykorzystano piosenkę „Enigma (give a bit of mmm to me!)”, przygotowała agencja Havas Warsaw.
więcej
|
Za regionalną kampanię ,,Wkręć się w filmy z Lay's" odpowiada VMLY&R Poland
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Akcja objęła zasięgiem 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
więcej
|
Media Concept rozpoczyna współpracę z Grupą Olx
Dom mediowy Media Concept w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z Grupą Olx. Zajmie się planowaniem, zakupem i optymalizacją mediów offline.
więcej
|
Paweł Malinowski i Adam Selwon w 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego tech &lab w agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Monika Jusińska-Zbiegniewska dyrektorem marketingu OSM Piątnica
Monika Jusińska-Zbiegniewska została dyrektorem marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Piątnica.
więcej
|
Marcin Gortat ambasadorem eWinnera
Polski koszykarz Marcin Gortat został ambasadorem polskiego bukmachera eWinner. Pod egidą sportowca ruszy Liga eWinnera.
więcej
|
Media Group z nową identyfikacją wizualną
Dom mediowy Media Group zakończył wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. Za projekt odpowiada agencja Idealia.
więcej
|
Felix Umarov w rosterze reżyserów Papaya Films
Felix Umarov dołączył do grona reżyserów reprezentowanych przez Papaya Films.
więcej
|
Łukasz Hardek: z Semahead do When
Łukasz Hardek objął stanowisko new business directora w agencji marketingu internetowego When.
więcej
|
"Podatek cukrowy" od 1 kwietnia. "Promocja prozdrowotnych wyborów konsumentów"
Rząd chce nałożyć dodatkową opłatę na sztucznie dosładzane napoje. Ustawa miałaby wejść w życia już 1 kwietnia tego roku. Ministerstwo Zdrowia, gdzie powstaje ustawa, tłumaczy, że kieruje się dobrem najmłodszych konsumentów - polskie dzieci są jednymi z najszybciej tyjących w Europie. - Celem projektu ustawy jest wykorzystanie polityki fiskalnej jako narzędzia służącego promocji prozdrowotnych wyborów konsumentów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy resortu zdrowia Wojciech Andrusiewicz.
więcej
|
Zakaz handlu w niedziele nie utrudnia życia większości Polaków
Wprowadzony w 2018 roku zakaz handlu w niedziele nie budzi już w naszym społeczeństwie dużych emocji. Zdecydowanej większości konsumentów (69,1 proc.) w żadnym stopniu nie utrudnia on codziennego życia - wynika z badania IBRIS.
więcej
|
Biedronka na plakatach chwali się podwyżkami dla pracowników, nawet 6,5 tys. pensji
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) prowadzi kampanię rekrutacyjną pod hasłem „Kroją się podwyżki dla naszych pracowników”. Potencjalny, nowy personel swoich sklepów zachęca informacjami na temat wysokości wynagrodzeń, które dochodzą do 6,5 tys. zł miesięcznie.
więcej
|
Agent nieruchomości i doradca pomagają w kupnie mieszkania w reklamie Metrohouse (wideo)
Metrohouse Franchise, do której należy sieć biur nieruchomości Metrohouse i eksperci finansowi Gold Finanse, rozpoczyna kampanię reklamową. Jej hasło brzmi „Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu”.
więcej
|
Zapraszamy na Światowy Kongres IAA do Sankt Petersburga
45. Światowy Kongres IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy odbędzie się w dniach 27-29 maja 2020 w Sankt Petersburgu. Kongresy IAA co roku gromadzą najwybitniejszych przedstawicieli branży komunikacji marketingowej z całego świata. Grono speakerów to osoby zarządzające globalnymi markami oraz twórcy innowacyjnych technologii, dlatego trzy dni w Petersburgu to unikalna i wyjątkowa dawka inspiracji. Osoby zainteresowane udziałem w Kongresie uzyskają komplet informacji w biurze IAA Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" z największym spadkiem sprzedaży w listopadzie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w listopadzie ub.r. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Nasz Dziennik" z wyższymi cenami. ,,Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna"
Od początku stycznia „Nasz Dziennik” (wydawany przez Spes) ma w różne dni cenę od 40 groszy do 1 zł wyższą niż poprzednio. - Jest to niezbędne, abyśmy mogli w dalszym ciągu wydawać „Nasz Dziennik”. Długo odwlekaliśmy tę decyzję, ale jest ona konieczna - uzasadnił Marcin Nowina Konopka, prezes spółki Spes.
więcej
|
Bartek Godusławski zastępcą szefa działu Kraj, Świat i Gospodarka w ,,Dzienniku Gazecie Prawnej", odpowiada za tematykę klimatyczną
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) zorganizował w ramach redakcji zespół przygotowujący materiały dotyczące problemów klimatycznych. Na jego czele stanął Bartek Godusławski, który awansował też w redakcyjnych strukturach na stanowisko zastępcy kierownika działu Kraj, Świat i Gospodarka.
więcej
|
Agora: wynik netto zmaleje o 6,5 mln zł wskutek słabych wyników Goldenline
Agora dokonała odpisu aktualizującego wartość aktywów jej spółki zależnej Goldenline do ich szacowanej wartości odzyskiwalnej. W konsekwencji wynik netto Agory w czwartym kwartale ub.r. w ujęciu jednostkowym zmaleje o ok. 11,2 mln zł, a w ujęciu skonsolidowanym o ok. 6,5 mln zł.
więcej
|
Sandra Hajduk redaktor prowadzącą Gala.pl
Od stycznia 2020 roku redaktor prowadzącą serwisu Gala.pl (Burda Media Polska) została Sandra Hajduk. Zastąpi na tym stanowisku Natalię Hołownię.
więcej
|
Wyborcza.pl musi sprostować tekst zarzucający Ministerstwu Sprawiedliwości pominięcie księży w rejestrze pedofilów
Sąd Apelacyjny w Warszawie nakazał portalowi Wyborcza.pl (Agora) zamieszczenie sprostowania tekstu z 2018 roku o tzw. rejestrze pedofilów. „Gazeta Wyborcza” napisała wówczas, że rejestr ten został tak skonstruowany, by chronić księży. - Wygraliśmy w pierwszej z wielu spraw – skomentował Sebastian Kaleta, sekretarz stanu w Ministerstwie Sprawiedliwości.
więcej
|
,,The New York Times" z rekordowymi wynikami. 800 mln dol. przychodów z segmentu cyfrowego
W 2019 roku „The New York Times” zanotował 800 mln dolarów przychodów z działalności internetowej - poinformował wydawca dziennika. To rekordowy wynik w historii gazety. W ciągu roku liczba cyfrowych subskrypcji „NYT” wzrosła o ponad milion, obecnie dziennik ma z górą 5 milionów prenumeratorów.
więcej
|
Była redaktor naczelna "Cosmopolitan" zostaje w Marquard Media Polska
Joanna Mroczkowska - redaktor naczelna magazynu "Cosmopolitan" - zostaje w strukturach Marquard Media Polska. Wydawca zdecydował się zamknąć wszystkie tytuły prasowe do końca ubiegłego roku.
więcej
|
,,Party" na czele dwutygodników people w listopadzie. ,,Flesz" o 21 proc. w dół
W listopadzie 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" w reklamie nawiązuje do zarzutów wobec Wirtualnej Polski. ,,Piszemy dla ludzi, nie dla ministra"
W grafice autopromocyjnej „Gazety Wyborczej” (Agora) nawiązano do zarzutów OKO.press, że część tekstów Wirtualnej Polski o Ministerstwie Sprawiedliwości i jego szefie Zbigniewie Ziobrze była konsultowana z przedstawicielami resortu. - „Piszemy dla ludzi, nie dla ministra” - zapewnia „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
|
Allegro będzie naliczać prowizję także od kosztów dostawy, stawki w górę w kilkunastu kategoriach
Od 2 kwietnia na Allegro.pl prowizje będą naliczane od całej wartości transakcji, także od kosztów dostawy. Wyjątkiem będzie sprzedaż w ramach Allegro Smart!, w której pojawią się nowe opcje podziału kosztów dostawy. Od lutego prowizja wzrośnie w kilkunastu kategoriach.
więcej
|
Peacock wystartuje 15 kwietnia 2020 roku. Abonament od 4,99 do 9,99 dolarów i wersja darmowa
Koncern NBCUniversal zapowiedział, że szykowany przez niego serwis VoD Peacock pojawi się na rynku 15 kwietnia 2020 roku. W ofercie znajdą się trzy wersje abonamentu - dwie typu premium za 4,99 i 9,99 dolara oraz możliwość darmowego korzystania z platformy w zamian za oglądanie reklam.
więcej
|
Facebook rezygnuje z wprowadzenia reklam w WhatsApp. Skupi się na innych formach komunikacji marek
Facebook zrezygnował z projektu wprowadzenia reklam w komunikatorze WhatsApp - wynika z nieoficjalnych informacji. We wcześniejszych założeniach reklamy miały stanowić sposób na monetyzację popularnej aplikacji, jednak według spekulacji Facebook wycofał się z pomysłu w obawie przed reakcją internautów. Teraz zamierza zaoferować markom inne formy komunikacji z użytkownikami WhatsApp.
więcej
|
Agora: wynik netto zmaleje o 6,5 mln zł wskutek słabych wyników Goldenline
Agora dokonała odpisu aktualizującego wartość aktywów jej spółki zależnej Goldenline do ich szacowanej wartości odzyskiwalnej. W konsekwencji wynik netto Agory w czwartym kwartale ub.r. w ujęciu jednostkowym zmaleje o ok. 11,2 mln zł, a w ujęciu skonsolidowanym o ok. 6,5 mln zł.
więcej
|
Podsumowanie roku 2019 w esporcie, co wydarzy się w 2020?
Eksperci z obszaru esportu podsumowują dla portalu Wirtualnemedia.pl miniony 2019 roku oraz prognozują trendy na 2020.
więcej
|
Polska spada w globalnym rankingu prędkości internetu mobilnego, lepiej w stacjonarnym. Singapur i Korea Płd. na czele
W grudniu 2019 roku najszybszy internet stacjonarny na świecie posiadali użytkownicy w Singapurze, a najszybsza sieć mobilna dostępna była w Korei Południowej. Polska jest dopiero na 57. miejscu w rankingu prędkości internetu mobilnego oraz na 31. pozycji w wypadku sieci stacjonarnych - wynika z zestawienia Speedtest.net opublikowanego przez firmę Ookla.
więcej
|
Netflix uruchamia oddział w Paryżu. Planuje 20 nowych lokalnych produkcji
Netflix otworzył w Paryżu swój nowy oddział w Europie. Paryskie biuro będzie wspierać lokalne produkcje filmowe i serialowe powstające na zamówienie i finansowane przez Netfliksa. W ofercie serwisu mają się znaleźć między innymi „BigBug” w reżyserii Jean-Pierre Jeuneta oraz seriale „Sentinelle” i „The Eddy”, a także nowy sezon „Mortel”.
więcej
|
Dane użytkowników Facebooka mają wartość ekonomiczną. 5 mln euro kary
Sąd administracyjny dla włoskiego Lacjum uznał, że Facebook naruszył prawa konsumentów, niejasno informując, jak i po co zbiera ich dane w swoim serwisie i komu dalej je udostępnia. Prawdopodobnie po raz pierwszy w europejskim orzecznictwie stwierdzono, że dane użytkowników platformy społecznościowej mają wartość ekonomiczną i z tego tytułu przysługują im prawa.
więcej
|
Ringier Axel Springer rozpoczyna współpracę z UN Global Compact i promuje ideę zrównoważonego rozwoju
Ringier Axel Springer Polska jako pierwszy polski wydawca dołącza do największej na świecie inicjatywy ONZ - UN Global Compact - skupiającej podmioty biznesowe działające na rzecz zrównoważonego rozwoju. Olga Korolec przyjmuje nową funkcję Group Sustainability Directora i będzie odpowiedzialna za koordynację działań na wszystkich europejskich rynkach Ringier Axel Springer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sukces WOŚP opiera się na wyjątkowym zaufaniu społecznym. Wspiera ją świetna komunikacja marketingowa
Podczas tegorocznego, 28 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy może paść kolejny rekord zebranych funduszy. Kwota zadeklarowanych wpłat już przekroczyła 115 mln zł, a ostateczna kwota będzie znana 8 marca br. I choć Orkiestra gra już 28 lat, to zainteresowanie nią nie słabnie, a wręcz przeciwnie - z roku na rok jest coraz większe. Zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu WOŚP staje się globalną marką najważniejszych wydarzeń charytatywnych na świecie, a czerwone serduszko jest silnym visual hammerem, który ma bardzo wysoką rozpoznawalność. To także świetna komunikacja, od dobrze przemyślanej strategii, przez świetną identyfikację wizualną, po doskonale zaplanowaną taktykę - oceniają eksperci.
więcej
|
Leo Express wchodzi na polskie tory. "Dla PKP Intercity to powinien być kubeł zimnej wody"
Spółka PKP Intercity obawia się, że wydanie przez Urząd Transportu Kolejowego czeskiej spółce Leo Express zgody na realizowanie połączeń kolejowych na trasie Praga -Terespol zmusi ją do obniżek cen biletów i dodatkowych promocji dla pasażerów. Zdaniem ekspertów od strategii i marketingu polski przewoźnik powinien traktować wejście czeskiego konkurenta na polskie tory jako motywację do poprawy jakości świadczonych usług. W ich ocenie PKP Intercity jako monopolista nie widzi problemu w tym, żeby wydawać pieniądze na kampanie wizerunkowe oferując jednocześnie produkt zupełnie niedopasowany ani do oczekiwań konsumentów, ani do czasów, w których żyjemy. Poza tym polska spółka kolejowa nie ma w tej chwili już żadnego waloru nowości.
więcej
|
Hanna Krawczyńska szefową PR w Screen Network
Hanna Krawczyńska objęła stanowisko dyrektor public relations w Screen Network, firmie zajmującej się reklamą digital out-of-home. Zastąpiła Katarzynę Alińską, która przeszła do działu komunikacji w Kulczyk Foundation.
więcej
|
|
|
Apple z rosnącą liczbą żądań udostępnienia danych użytkowników. 62 zapytania z Polski w ciągu 6 miesięcy
|
Microsoft zredukuje z atmosfery tyle CO2, ile łącznie wyemitował
|
Eksperci rozbieżni w ocenach CES 2020. ,,Samochody przyszłości i sztuczna inteligencja"
|
Smartfony Galaxy S20 z ekranami 6,2, 6,7 i 6,9 cala. Wyciekła specyfikacja
|
Amerykańscy naukowcy stworzyli ,,żywe" roboty - ksenoboty (wideo)
|
Lidl bliski wprowadzenia własnego systemu płatności mobilnych. ,,Powodzenie zależne od dodatkowych korzyści"
|
Satelita Eutelsat Konnect wystrzelony. Zapewni internet do 100 Mb/s (wideo)
|
Będzie coraz więcej dronów i podniebnych taksówek. Wkrótce w życie wejdą nowe unijne przepisy
|
|
|
Microsoft zredukuje z atmosfery tyle CO2, ile łącznie wyemitował
|
Eksperci rozbieżni w ocenach CES 2020. ,,Samochody przyszłości i sztuczna inteligencja"
|
Primark otworzy w Polsce dwa sklepy - w Warszawie i Poznaniu
|
W centrum Wiednia powstaje sklep IKEA bez parkingu, z drzewami na dachu
|
Ubrania sportowe Cardio Bunny w sklepach Biedronka. Kontrakt na 1,78 mln zł
|
"Podatek cukrowy" od 1 kwietnia. "Promocja prozdrowotnych wyborów konsumentów"
|
Lidl bliski wprowadzenia własnego systemu płatności mobilnych. ,,Powodzenie zależne od dodatkowych korzyści"
|
Leo Express wchodzi na polskie tory. "Dla PKP Intercity to powinien być kubeł zimnej wody"
|
Zakaz handlu w niedziele nie utrudnia życia większości Polaków
|
Biedronka na plakatach chwali się podwyżkami dla pracowników, nawet 6,5 tys. pensji
|
Z Alior Banku odchodzi Mateusz Poznański, wiceprezes ds. sprzedaży detalicznej
|
Władze Gdańska rozdadzą mieszkańcom bawełniane torby
|
Włodzimierz Wlaźlak nowym prezesem Lidl Polska, Maksymilian Braniecki w międzynarodowym zarządzie Lidla
|
Jest konkurs na prezesa Lotosu. Jakie wymagania?
|
Będzie coraz więcej dronów i podniebnych taksówek. Wkrótce w życie wejdą nowe unijne przepisy
|
Dane użytkowników Facebooka mają wartość ekonomiczną. 5 mln euro kary
|
|
|