|
|
|
|
|
|
|
TVP podaje ofertę reklamową na 2020 rok: ceny 3-6 proc. w górę, obniżone progi wydatków na stacje tematyczne, nowe rabaty
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej opublikowało zasady polityki handlowej obowiązujące w 2020 roku. Ceny reklam mają zostać skorygowane na poziomie 3-6 proc. Zmniejszono progi wydatków dla negocjacji indywidualnych w przypadku kanałów tematycznych. Utrzymano próg 21 mln zł dla klientów głównych anten.
więcej
|
Spór Polsatu z operatorami nabiera tempa. Część podpisuje nowe umowy, część zapowiada pozew
Około 20 małych i średnich operatorów zdecydowało się wystąpić przeciwko Telewizji Polsat w związku z proponowaną podwyżką cen za reemisję kanałów. Część z nich miała złożyć wnioski o zabezpieczenie roszczeń i zapowiedziało pozew. Niektórzy operatorzy mieli jednak zgodzić się na nowe warunki.
więcej
|
1,58 mln widzów ,,Przyjaciółek 14", 32,27 mln zł z reklam. Kolejny sezon wiosną w dotychczasowym paśmie
14. sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,58 mln osób, o 220 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w 4+ i drugie w grupie komercyjnej 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 32,27 mln zł. Kolejny sezon obyczajowej produkcji będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
ATM Grupa: wpływy 24 proc. w górę i 29,2 mln zł zysku. 20 proc. więcej z produkcji, 5 mln zł zysku z BoomBitu
W trzech kwartałach br. ATM Grupa, zajmująca się głównie produkcją telewizyjną i filmową, osiągnęła wzrost przychodów o 24 proc. do 189,09 mln zł oraz 29,23 mln zł zysku netto (wobec 16,58 mln zł rok wcześniej). Zysku netto pionu nadawania poszedł w górę z 955 tys. zł do 3,1 mln zł, a z akcji BoomBitu z 2,58 do 5,01 mln zł.
więcej
|
Grupa 4Fun Media z 1,7 mln zł straty. Na outdoorze 2,3 mln zł zysku EBITDA, w e-commerce 1,4 mln zł straty
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa 4Fun Media przy wzroście wpływów sprzedażowych o 1 proc. do 12,93 mln zł zanotowała 1,69 mln zł straty netto. Pion e-commerce przy ogromnym wzroście przychodów miał 1,38 mln zł straty EBITDA, wpływy Bridge2Fun zmalały o połowę, a o 5 proc. wzrosły przychody z reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Film ,,Zenek" od 14 lutego w kinach, TVP producentem. Jacek Kurski: telewizja publiczna jest dla wszystkich
W piątek, 14 lutego 2020 roku odbędzie się kinowa premiera filmu „Zenek”, który w całości produkuje Telewizja Polska. - Telewizja publiczna jest dla wszystkich i musi obsługiwać wszystkie gusty - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
618 tys. widzów nowego programu ,,Gotowi do gotowania. Start!" w TVP2. 7,88 mln zł z reklam
Nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” oglądało średnio 618 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,88 mln zł.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje" nadal hitem TVN, 34,66 mln zł z reklam. Wiosną kolejna edycja
Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało 1,91 mln widzów, o 340 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję zdecydowanego lidera w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 34,66 mln zł. Kolejna edycja programu zostanie pokazana wiosną 2020 roku.
więcej
|
Adam Pieczyński nie zaskoczył branży odejściem z TVN. "Jak na szefa jest młody, doskonale sformatował 'Fakty' i TVN24"
Rezygnacja Adama Pieczyńskiego z funkcji redaktora naczelnego TVN24 i "Faktów" oraz szefa pionu informacji TVN nie jest zaskakująca. Pieczyński miał ogromny wpływ na kształt programów informacyjnych i publicystycznych w TVN, jego odejście nie powinno wywołać dużych zmian w stacji - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z doświadczeniem w branży telewizyjnej.
więcej
|
559 tys. widzów ,,Gabinetu numer 5". Czwórka wygrała z konkurencją
Nowy serial „Gabinet numer 5” gromadził średnio 559 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV. Wpływy z reklam wyniosły 3,31 mln zł.
więcej
|
Zmiana terminu premiery serialu"Motyw" - w Player.pl już od 12 grudnia
Nowy serial "Motyw" TVN będzie mieć swoją premierę nie jak zapowiadano wcześniej 26 grudnia, a już 12 grudnia. Produkcja do telewizji trafi wiosną 2020 roku.
więcej
|
Fox News wyemituje spot z trudnymi pytaniami dla Donalda Trumpa. ,,Fox się zmienił".
Opozycyjni „Republikanie na Rzecz Praworządności” przygotowali kampanię reklamową wymierzoną w prezydenta Donalda Trumpa. Od wtorku 3 grudnia kampanijne spoty będzie emitowała telewizja Fox News.
więcej
|
Liga Mistrzów we Francji pokazywana będzie przez Canal+ i beIN Sports
Canal+ i beIN Sports będą miały wyłączność na transmitowanie w Francji Ligi Mistrzów UEFA w latach 2021 -2024. Dotychczas te prawa posiada operator Altice.
więcej
|
TVP1 wyprzedziła Polsat w DVB-T. 0,39 proc. udziału Polsat News
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w październiku br. została TVP1, która wyprzedziła Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVP Sport, a najwięcej straciła Nowa TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Filip Chajzer przeprasza za udawanie ataku paniki w ,,Dzień dobry TVN". ,,Do głowy nie przyszłoby mi urażenie chorego"
W piątkowym wydaniu „Dzień dobry TVN” Filip Chajzer symulował atak paniki, za co został skrytykowany przez część widzów. - Nigdy w życiu do głowy nie przyszłoby mi urażenie kogokolwiek chorego psychicznie. Jeśli tak zostało to odebrane to z całego serca przepraszam wszystkie osoby, które realnie i na codzień dotyczy ten problem - stwierdził w sobotę na Facebooku.
więcej
|
Telewizja Polska zainteresowana organizacją po raz drugi Eurowizji Junior
Telewizja Polska jest zainteresowana organizacją Eurowizji Junior po tym, jak po raz kolejny konkurs ten wygrała Polka, Wiktoria Gabor. TVP zgłosi swoją kandydaturę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dolina Muminków zostanie odtworzona w okolicach Karpacza. ,,Musimy trzymać wysoki poziom"
W Polsce powstanie trzecia na świecie Dolina Muminków - odtworzone zgodnie z książką Tove Jansson miejsce wypoczynku i rozrywki dla turystów. Przygotowują ją ludzi związani z lapońską wioską Kalevala w Borowicach, niedaleko Karpacza. - To niezwykła odpowiedzialność - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Makowski, właściciel Kalevali.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP podaje ofertę reklamową na 2020 rok: ceny 3-6 proc. w górę, obniżone progi wydatków na stacje tematyczne, nowe rabaty
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej opublikowało zasady polityki handlowej obowiązujące w 2020 roku. Ceny reklam mają zostać skorygowane na poziomie 3-6 proc. Zmniejszono progi wydatków dla negocjacji indywidualnych w przypadku kanałów tematycznych. Utrzymano próg 21 mln zł dla klientów głównych anten.
więcej
|
Robert Kubica: prawdopodobnie żegnam się z Formułą. Co ze sponsorowaniem przez Orlen i transmisjami w TVP Sport?
Robert Kubica stwierdził, że w przyszłym roku prawdopodobnie nie będzie już jeździł w Formule 1. TVP nie zdecydowała jeszcze, czy w takim przypadku będzie transmitować wyścigi. Według ekspertów z branży marketingu sportowego wsparcie przez Orlen tegorocznych startów Kubicy powinno być początkiem dłuższego zaangażowania w Formułę 1, żeby firma zyskała na rynkach zagranicznych.
więcej
|
Grupa 4Fun Media z 1,7 mln zł straty. Na outdoorze 2,3 mln zł zysku EBITDA, w e-commerce 1,4 mln zł straty
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa 4Fun Media przy wzroście wpływów sprzedażowych o 1 proc. do 12,93 mln zł zanotowała 1,69 mln zł straty netto. Pion e-commerce przy ogromnym wzroście przychodów miał 1,38 mln zł straty EBITDA, wpływy Bridge2Fun zmalały o połowę, a o 5 proc. wzrosły przychody z reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Platige Image ma zlecenie od koreańskiego Smilegate Entertainment za 3,7 mln zł
Spółka zależna studia postprodukcyjnego Platige Image podpisało umowę z koreańską firmą Smilegate Entertainment o wartości ok. 3,7 mln zł. Chodzi o zlecenie, które ma wykonać do lipca 2020 roku.
więcej
|
Warner Bros zmienia logo. "Nowy wizerunek na nowe czasy"
Koncern mediowy Warner Bros zaprezentował nowe logo. Prace nad projektem trwały trzy lata, prowadziło je studio Pentagram.
więcej
|
,,Podaruj czekoladową przyjemność" w reklamach Wedla na Boże Narodzenie (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy marki Wedel. Akcję przygotowały firmy marketingowe PZL i Zenith.
więcej
|
Chomiki śpiewają hit Budki Suflera w reklamach Media Expert (wideo)
Bohaterami nowej kampanii reklamowej sieci elektromarketów Media Expert jest trójka chomików śpiewających przeróbkę przeboju Budki Suflera „Noc komety”.
więcej
|
Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz awansowali na stanowiska creative group heads w Leo Burnett
Piotr Dugin i Marek Wyżnikiewicz - dotychczas pracujący na stanowiskach senior copywriterów - awansowali na stanowiska creative group heads w agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe).
więcej
|
Lech Poznań ze spadkiem wpływów o 54 proc. i 18 mln zł straty. Mniej od sponsorów, telewizji i z biletów
W minionym sezonie Lech Poznań, drugi pod względem zamożności klub piłkarski w Polsce, zanotował spadek przychodów operacyjnych o 54,2 proc. do 48,54 mln zł oraz wyniku netto z 17,94 mln zł zysku do 17,67 mln zł straty. Zmalały wpływy klubu z praw do transmisji i od sponsorów, ogromnie skurczyły się przychody z transferów.
więcej
|
UODO zmienia strukturę, ma nowy logotyp
Z początkiem grudnia Urząd Ochrony Danych Osobowych działa według nowej struktury. Wyrazem zmian jest m.in. nowe logo urzędu.
więcej
|
Rozstrzygnięto konkurs "Zwierzę też człowiek" AMS
Anna Frydrych z ASP w Warszawie laureatką jubileuszowego konkursu Galerii Plakatu AMS pod hasłem "Zwierzę też człowiek". Wyróżnienia otrzymali Dawid Celek, Wiktor Ciepak, Maria Ilczyna, Nikodem Pręgowski oraz Julia Solecka.
więcej
|
Seweryn, Linda i Grabowski rozmawiają o "Irlandczyku" Netflixa (wideo)
W ramach promocji "Irlandczyka" Martina Scorsese, Netflix udostępnił film, w którym o dziele rozmawiają Andrzej Seweryn, Bogusław Linda i Andrzej Grabowski.
więcej
|
Bank Pekao SA: Michał Krupiński zrezygnował, Marek Lusztyn nowym prezesem
W piątek Michał Krupiński zrezygnował z funkcji prezesa Banku Pekao SA. Na stanowisko prezesa rada nadzorcza powołała Marka Lusztyna, który poprzednio był wiceprezesem.
więcej
|
Guinness otwiera w Londynie pub dla 5 osób
Marka irlandzkiego piwa Guinness otworzy w tym tygodniu w Londynie pub, w których będzie serwować darmowe piwo. Lokal pomieści jednak tylko 5 osób.
więcej
|
KUPS szuka agencji do kampanii ,, 5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Krajowa Unia Producentów Soków zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i wdrożenie 10. edycji kampanii „ 5 porcji warzyw, owoców i soku”, która będzie realizowana pod hasłem „Apetyt na polskie”. Przeznaczy na te działania 571 tys. zł netto.
więcej
|
Jarosław ,,pashaBiceps" Jarząbkowski został ambasadorem LV BET
Esportowiec i były zawodnik organizacji Virtus.pro Jarosław „pashaBiceps" Jarząbkowski został ambasadorem bukmachera LV BET.
więcej
|
,,Samotność w święta boli najbardziej" w kampanii Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (wideo)
Pod hasłem „Samotność w święta boli najbardziej” rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Przygotowały ją firmy BBDO Warszawa, Papaya Films, Starcom, Televisor i Efektura.
więcej
|
Tymbark promuje nowe musy
Ruszyła digitalowa kampania reklamowa nowych musów Tymbarku w trzech wariantach smakowych. Przygotowała ją agencja Brainbox.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Drożeje prenumerata ,,Tygodnika Powszechnego", powodem podwyżki Poczty Polskiej
Od grudnia drożeje krajowa prenumerata „Tygodnika Powszechnego” (Tygodnik Powszechny). Powodem są podwyżki den, wprowadzone przez Pocztę Polską. Każdy z wariantów prenumerat drożeje od kilku do nawet kilkudziesięciu złotych.
więcej
|
,,Książki. Magazyn do czytania" z nową czcionką i makietą
Począwszy od grudniowego numeru, „Książki. Magazyn do czytania” (Agora) mają nową makietę, czcionkę i paletę barw. - Sporo się zmieniło, żeby wszystko zostało po staremu - komentuje Juliusz Kurkiewicz, redaktor naczelny magazynu.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" i ,,Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski" liderami sprzedaży e-wydań w I-III kwartale
W pierwszych trzech kwartałach br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych miała „Rzeczpospolita”. Z kolei wśród dzienników regionalnych i lokalnych pierwsze miejsce należało do „Gazety Olsztyńskiej / Dziennika Elbląskiego” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Spór Sapiency i Tokeneo. Miała być fuzja, teraz Blak i Rozmus oskarżają się o nieuczciwą konkurencję
Spółki Sapiency Rahima Blaka i Tokeneo Tomasza Rozmusa są w ostrym konflikcie. Firmy chwalące się jeszcze parę miesięcy temu zawiązaniem ścisłej współpracy, dziś oskarżają się o nieuczciwą konkurencję. Blak upublicznił w mediach społecznościowych dokument z wezwaniem spółek Rozmusa „do zaniechania naruszeń zasad uczciwej konkurencji”. Biznesmeni prawdopodobnie spotkają się w sądzie.
więcej
|
naTemat.pl wydaje najlepsze artykuły w kolekcjonerskiej książce
Portal naTemat.pl wydał kolekcjonerską książkę „Best of naTemat” z 50 najciekawszymi artykułami zamieszczonymi w nim.
więcej
|
Pol, Stanowski, Borek i Smokowski szykują Kanał Sportowy na YouTubie, dwaj ostatni odchodzą z ,,Misji futbol"
W drugiej połowie lutego na YouTubie ruszy Kanał Sportowy, którego szefami i głównymi autorami będą dziennikarze piłkarscy Michał Pol, Krzysztof Stanowski z Grupy Weszło oraz Mateusz Borek i Tomasz Smokowski z Telewizji Polsatu. Dwa ostatni przestaną być stałymi gośćmi w „Misji futbol” Onetu.
więcej
|
Julia Krzysztofiak-Szopa odchodzi z funkcji szefa fundacji Startup Poland. Szuka nowych wyzwań
Julia Krzysztofiak-Szopa, obecna prezes fundacji Startup Poland zapowiedziała odejście ze stanowiska. Szefowa organizacji wyjaśniła swoją decyzję potrzebą poszukiwania nowych wyzwań zawodowych, zadeklarowała także pozostanie w kierownictwie fundacji w roli członka jej rady.
więcej
|
Patryk Jaki pozywa Facebooka za nieprawdziwe zdjęcie z labradorem. ,,Nie odpuszczę nikomu"
Były wiceminister sprawiedliwości Patryk Jaki pozwał Facebooka za nieprawdziwe zdjęcie przedstawiające go z labradorem (podpisanym jako „rablador”). Europoseł nie ujawnia, czego żąda i powstrzymuje się od komentarzy. - Przez lata w sieci trwała zorganizowana akcja zniesławiania mnie. Nie popuszczę nikomu - napisał w mediach społecznościowych.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska przejął LaModa.pl z damską odzieżą
Ringier Axel Springer Polska kupił LaModa.pl - internetowy agregator ofert z odzieżą dla kobiet. Nie podano wartości transakcji.
więcej
|
Przeglądarki internetowe: Chrome traci, ale wciąż dominuje, w górę Safari i Firefox
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w listopadzie 2019 r. zanotowała co prawda spadek udziału zarówno w globalnym, jak i polskim rynku, ale dominująca pozycja lidera aplikacji Google pozostaje niezagrożona.
więcej
|
Seweryn, Linda i Grabowski rozmawiają o "Irlandczyku" Netflixa (wideo)
W ramach promocji "Irlandczyka" Martina Scorsese, Netflix udostępnił film, w którym o dziele rozmawiają Andrzej Seweryn, Bogusław Linda i Andrzej Grabowski.
więcej
|
Portale zyskały w informacjach i publicystyce. Liderem WP.pl, RadioZET.pl przed Gazeta.pl (TOP10)
W październiku br. czołowe portale w kategorii informacyjno-publicystycznej osiągnęły zdecydowanie wyższą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. Na pierwszym miejscu jest niezmiennie WP.pl, RadioZET.pl wyprzedza Gazeta.pl, a SE.pl jest przed Fakt.pl. Zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na TVN24.pl.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
NASK ma przejść z Ministerstwa Cyfryzacji do resortu nauki
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa, która do tej pory podlegała pod Ministerstwo Cyfryzacji miałaby wejść pod nadzór Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Ma to być efektem dzielenia politycznych wpływów.
więcej
|
Brak czasu wyklucza Polaków z dostępu do kultury
Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Główny powód to brak czasu - wynika z najnowszego badania Sponsoring Monitor, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
Po świeże produkty do dyskontu
To, gdzie klient robi zakupy, uzależnione jest od oferty produktów świeżych - mięsa, pieczywa, wędlin, warzyw i owoców. Najczęściej kupujemy je w dyskontach i sklepach specjalistycznych - wynika z raportu Nielsena “Get it fresh”.
więcej
|
|
|