|
|
|
|
|
|
|
"Młody Piłsudski", "Polskie ślady" i "Va banque" w zimowej ramówce TVP. Jacek Kurski: trzy sezony telewizyjne w ciągu roku
Telewizja Polska w zimowej ramówce pokaże siedem nowości. W TVP1 zadebiutują seriale „Młody Piłsudski” i „Archiwista” oraz podróżniczy cykl „Polskie ślady”, a w TVP2 - talent-show „The Voice Senior”, reaktywowany teleturniej „Va banque”, serial „Lepsza połowa” i dokument „Pasjonaci”. - Doszliśmy do wniosku, że tak naprawdę w ciągu roku są nie dwa a trzy sezony telewizyjne - komentuje Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Większość przychodów TVP pochodzi z budżetu państwa. Jacek Kurski: Liczę, że świat polityki załatwi to systemowo
Telewizja Polska zanotowała 159,4 mln zł zysku netto po III kwartałach br. Przychody spółki wyniosły 1,8 mld złotych, głównie dzięki dotacji z budżetu państwa m.in. w postaci przyznanej rekompensaty. - Liczę na jakąkolwiek formę realnego, stabilnego wsparcia w kwocie nie mniejszej niż zeszłoroczna - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
więcej
|
Szymon Hołownia po 11 latach odchodzi z ,,Mam talent!". ,,Gdy coś się kończy, coś się zaczyna"
Dziennikarz Szymon Hołownia poinformował, że z końcem bieżącej edycji odchodzi z talent-show TVN „Mam talent!”. Wspólnie z Marcinem Prokopem prowadził program od startu jego pierwszej edycji w 2008 roku.
więcej
|
Dorota Tomas research & strategy director na Europę Środkowo-Wschodnią w BBC Studios
Dorota Tomas objęła nowo utworzone stanowisko research & strategy director na Europę Środkowo-Wschodnią (CEMA) w BBC Studios - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 w Boże Narodzenie pokaże benefis Zenka Martyniuka, film ,,Zenek" w kinach od 14 lutego (zwiastun)
W drugi dzień świąt Bożego Narodzenia TVP2 po godz. 20 wyemituje dwugodzinny koncert „Życie to są chwile” - benefis piosenkarza disco polo Zenka Martyniuka z okazji 30-lecia obecności na scenie. Publiczny nadawca zamieścił też zwiastun filmu fabularnego „Zenek” o Martyniuku, który w kinach pojawi się 14 lutego 2020 roku.
więcej
|
Krzysztof Wyrzykowski dołączył do redakcji Polsat Sport, będzie komentował biathlon i kolarstwo
W najbliższy weekend na antenie Polsat Sport zadebiutuje komentator Krzysztof Wyrzykowski, poprzednio przez 18 lat związany z Eurosportem. W Polsacie będzie komentował zawody biathlonowe i kolarskie.
więcej
|
Jarosław Kret prezenterem prognozy pogody w Telewizji Polsat, debiut w grudniu
W grudniu Jarosław Kret zadebiutuje w roli prezentera pogody w Telewizji Polsat - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz ma poprowadzić pogodę po głównym wydaniu „Wydarzeń”, będzie się też pojawiać w Polsat News.
więcej
|
,,Va banque" już od stycznia w TVP2. Emisja po ,,Panoramie"
Reaktywowany teleturniej „Va banque” Telewizyjna Dwójka pokaże w zimowej ramówce, a nie - jak wcześniej planowano - w wiosennej. Cykl będzie emitowany w dni powszednie o godz. 18.30, a jego gospodarzem został Przemysław Babiarz.
więcej
|
Historia Tomasza Komendy w nowym filmie TVN, kinowa premiera we wrześniu 2020 roku
18 września 2020 roku odbędzie się kinowa premiera filmu „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”, który produkuje TVN. W roli głównej wystąpi Piotr Trojan.
więcej
|
"Polacy w świecie" - nowy program Superstacji
Od piątku, 29 listopada br. Superstacja (Cyfrowy Polsat) wprowadzi nowy program rozrywkowy "Polacy w świecie". Będzie to kolejna nowość stacji, po wprowadzonym niedawno "Super Island".
więcej
|
Anna Putts director brand marketing w HBO
Anna Putts objęła stanowisko director brand marketing na Europę Środkową w HBO. W poprzednich latach była szefową marketingu Samsunga i UPC.
więcej
|
Posłowie PiS interweniują u Kurskiego ws. ,,Pogoń-homo" we ,,W tyle wizji". ,,Niesmaczny żart"
Joachim Brudziński i Paweł Szefernaker skierowali interpelację poselską do prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w sprawie żartu w programie TVP Info „W tyle wizji”, gdzie nazwę klubu piłkarskiego Pogoń Szczecin przerobiono na „Pogoń-homo”. - Celem prowadzących było wywołanie u widza skojarzenia nazwy klubu Pogoń Szczecin z ideologią LGBT. Oceniamy to jako niesmaczny i nieśmieszny żart - stwierdzili. - To smutne, gdy wybrańcy narodu "nie ogarniają" spraw tak oczywistych, jak zamierzona dwuznaczność hasła: „Pogoń Homo”. Zwyczajni widzowie nie mieli z tym problemu - odpowiada Krzysztof Feusette, współprowadzący „W tyle wizji”.
więcej
|
Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją wśród kanałów muzycznych, Eska Rock TV zyskała najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił 4fun.tv - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Model i aktor Godfrey Gao zmarł na planie chińskiego programu telewizyjnego
Pochodzący z Tajwanu aktor i model Godfrey Gao zmarł w trakcie nagrywania programu „Chase Me” dla chińskiej stacji Zhejiang. Miał 35 lat, przyczyną zgonu była nagła śmierć sercowa.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Black Friday to tylko chwyt marketingowa i moda, za którą ślepo podąża coraz więcej ludzi (opinie)
Przypadający dziś Black Friday działa na coraz większą liczbę konsumentów jak magnes. Według ekspertów od strategii i marketingu to kreowanie popytu wokół nowo utworzonej okazji do zakupów. Już na wiele dni przed czarnym piątkiem marki licznymi kampaniami budują przeświadczenie o wyjątkowości zniżek oraz o bardzo ograniczonym czasie ich dostępności. Chodzi po prostu o stworzenie presji na nabywcę i skłonienie go do szybkiego podjęcia decyzji - podkreślają eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mindshare przejmuje od Havas Media obsługę Red Bulla
Dom mediowy Mindshare Polska (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę firmy Red Bull, producenta napojów energetycznych w Polsce. Dotychczas zajmował się tym Havas Media (Havas Media Group).
więcej
|
Zenith broni obsługi mediowej Kauflandu
Sieć sklepów Kaufland Polska jest w trakcie przetargu na obsługę mediową. Budżetu broni agencja Zenith należąca do Publicis Media.
więcej
|
Etykiety na Boże Narodzenie reklamują Nutellę (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero Polska).
więcej
|
W Warszawie otwarto pierwszy Eurospar
W warszawskim centrum handlowym Blue City otwarto pierwszy hipermarket pod szyldem Eurospar. Zastąpił zamknięty sklep Piotr i Paweł.
więcej
|
Przejmujący spot z córką ofiary przemocy domowej na 25-lecie Centrum Praw Kobiet
Centrum Praw Kobiet obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Z tej okazji organizacja przygotowała specjalną kampanię i planuje uroczystą galę w Warszawie.
więcej
|
,,Pielęgnuj magię Świąt" w kampanii bożonarodzeniowych zestawów Nivea (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca bożonarodzeniowe zestawy kosmetyków Nivea. Jest realizowana pod hasłem „Pielęgnuj magię Świąt”.
więcej
|
Kim Kardashian West i Jennifer Lopez reklamują Facebook Portal
Facebook zatrudnił do pierwszej kampanii reklamowej swojego urządzania Portal celebrytkę Kim Kardashian West oraz piosenkarkę i aktorkę Jennifer Lopez. Spot nosi tytuł "Quality Time".
więcej
|
Nowak-Mosty sponsorem Wisły Kraków
Do grona sponsorów klubu piłkarskiego Wisła Kraków dołączyła firma Nowak-Mosty. Jej logo będzie widoczne na rękawach koszulek zawodników.
więcej
|
Anna Putts director brand marketing w HBO
Anna Putts objęła stanowisko director brand marketing na Europę Środkową w HBO. W poprzednich latach była szefową marketingu Samsunga i UPC.
więcej
|
Torebka i sneakersy to pierwsze efekty współpracy marek adidas i Prada
Luksusowy dom mody Prada oraz adidas zaprezentowały pierwsze efekty współpracy nad wspólnym projektem. Są to torebka i sneakersy. Do sprzedaży trafią w ograniczonej ilości na początku grudnia.
więcej
|
Samsung reklamuje innowacyjne pralki
Samsung wystartował z nową kampanią promującą szerokie portfolio pralek i własnych technologii stosowanych w tej kategorii urządzeń.
więcej
|
MIXX Awards 2019: najwięcej nagród dla OLX i IKEA, Abstra i Durex z Best in Show. Jacek Świderski z nagrodą za całokształt
Po raz trzynasty rozdano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Po cztery statuetki zdobyły kampanie OLX i IKEA, nagrodę dla najlepszego projektu (Best in Show) zdobyła Grupa Abstra za youtubowy kanał „Jak TO robić” dla marki Durex. Agencją roku zostało Saatchi & Saatchi IS, domem mediowym roku – OMD. Reklamodawcą roku został Bank BNP Paribas, człowiekiem roku Dawid Szczepaniak z VMLY&R. Prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.
więcej
|
Suzuki reklamuje crossovera SX4
Ruszyła kampania reklamowa modelu Suzuki SX4 S-CROSS, przygotowana przez Communication Unlimited.
więcej
|
Cape Morris członkiem SAR
Agencja reklamowa Cape Morris dołączyła w listopadzie do członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
Bartłomiej Topa ambasadorem modelu Mitsubishi
Aktor Bartłomiej Topa został ambasadorem modelu samochodu Mitsubishi Outlander 2020.
więcej
|
Streetcom po raz trzeci dla marki Smakowita
Agencja Streetcom trzeci raz realizuje kampanię product seeding dla "Smakowita 4 ziarna".
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Cięcia w lokalnych redakcjach Polska Press Grupy, związkowcy protestują
Polska Press Grupa zwalnia część pracowników swoich lokalnych mediów, tłumacząc to złą sytuacją spółki, ale ona nie jest aż tak zła - piszą związkowcy do zarządu firmy. Wnioskują o 15-procentowe podwyżki i przedstawienia planu wzrostu płac na kolejne lata. - Rozmawiamy i reagujemy na sygnały od pracowników - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl Joanna Pazio, rzecznik prasowy wydawcy.
więcej
|
Prokuratura wszczęła śledztwo ws. pogróżek wobec Karoliny Bacy-Pogorzelskiej
Warszawska prokuratura wszczęła postępowanie w sprawie telefonu z pogróżkami, jaki odebrała Karolina Baca-Pogorzelska, dziennikarka „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Bisnes) . W maju organa ścigania odmówiły podjęcia śledztwa w podobnej sprawie esemesów z pogróżkami. - Nie mam pojęcia, czy te sprawy się łączą - mówi dziennikarka portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży w I-III kwartale, ,,Mam Ogród" najbardziej w dół
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”, który jako jedyny pochwalić się mógł wzrostem. Pozostałe magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Conde Nast z globalnym dyrektorem personalnym
Stan Duncan obejmie 2 grudnia nową funkcję chief people officera w grupie wydawniczej Conde Nast.
więcej
|
|
|
Porównywarki cenowe przeciwko Google. Chcą interwencji Komisji Europejskiej. ,,Nie stosuje się do zaleceń"
41 internetowych porównywarek cen wystosowało list otwarty do europejskiej komisarz Margrethe Vestager. Sygnatariusze apelują o skuteczniejszą niż dotąd walkę unijnych instytucji z monopolistycznym praktykami stosowanymi przez Google w ramach jej platformy Google Shopping. - Mechanizmy, które wprowadziliśmy do usługi Zakupy Google w odpowiedzi na uwagi Komisji Europejskiej uwzględniają obecnie 600 porównywarek cenowych i dają pozytywne efekty - broni się Google w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pomorska.pl i sekcja regionalna Onetu z dużymi wzrostami, Naszemiasto.pl i Trójmiasto.pl przyciągają najmocniej (TOP10)
Z agregatorów witryn regionalnych zdecydowanie najwięcej użytkowników i odsłon notuje Naszemiasto.pl, wyprzedzając sekcje regionalne Wyborcza.pl, Onetu i SE.pl. Wśród serwisów o wybranych regionach liderem jest Pomorska.pl przed Dziennikzachodni.pl i Gazetakrakowska.pl.
więcej
|
Agencja Thunderbolt zbuduje z Urszulą Radwańską serwis o tenisie
Agencja public relations Thunderbolt (dawniej Compress) planuje otworzyć własną platformę internetową poświęconą tenisowi, TopLevelTennis.com. W projekt zaangażowała się tenisistka Urszula Radwańska, która weszła do rady nadzorczej agencji.
więcej
|
Porsche 911 Carrera S najlepszym samochodem roku wg użytkowników serwisu Moto.pl
W czwartek 28 listopada rozstrzygnięto plebiscyt „The Best of Moto” organizowany przez serwis Moto.pl (Agora). Główną nagroda uhonorowano Porsche 911 Carrera S, a łącznie wręczono 14 statuetek, nagradzając m.in. innowacje techniczne, design i najciekawsze modele samochodów w różnych kategoriach.
więcej
|
Właściciel Sugarfree i Cardio Bunny: wpływy zmalały do 1,85 mln zł, strata wzrosła do 1,55 mln zł
W minionym kwartale grupa kapitałowa Hubstyle, do której należą sklep internetowy Sugarfree.pl i marka odzieżowa Cardio Bunny, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 52,2 proc. do 1,85 mln zł oraz wzrost straty netto z 1,3 do 1,55 mln zł.
więcej
|
Kim Kardashian West i Jennifer Lopez reklamują Facebook Portal
Facebook zatrudnił do pierwszej kampanii reklamowej swojego urządzania Portal celebrytkę Kim Kardashian West oraz piosenkarkę i aktorkę Jennifer Lopez. Spot nosi tytuł "Quality Time".
więcej
|
MIXX Awards 2019: najwięcej nagród dla OLX i IKEA, Abstra i Durex z Best in Show. Jacek Świderski z nagrodą za całokształt
Po raz trzynasty rozdano nagrody w konkursie IAB MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Po cztery statuetki zdobyły kampanie OLX i IKEA, nagrodę dla najlepszego projektu (Best in Show) zdobyła Grupa Abstra za youtubowy kanał „Jak TO robić” dla marki Durex. Agencją roku zostało Saatchi & Saatchi IS, domem mediowym roku – OMD. Reklamodawcą roku został Bank BNP Paribas, człowiekiem roku Dawid Szczepaniak z VMLY&R. Prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.
więcej
|
,,Wysokie Obcasy Extra Live" Mariusza Szczygła także w internecie
Talk-show Mariusza Szczygła pod marką „Wysokie Obcasy Extra Live” trafił do sieci. Od drugiego odcinka regularnie będzie można oglądać go online. Rozmówczyniami Szczygła w najnowszym odcinku były Maja Ostaszewska i Ewa Chalimoniuk.
więcej
|
Często kupujesz przez internet? Zobacz, jak oszczędzać na zakupach dzięki zniżkom!
Coraz szybsze tempo życia sprawia, że czasami trudno wygospodarować czas na zakupy. Z tego powodu niesłabnącą popularnością cieszą się sklepy internetowe, w których można składać zamówienia przez całą dobę. To duże udogodnienie, a także oszczędność pieniędzy, gdyż można skorzystać z atrakcyjnych promocji. To nie wszystko, bo dodatkowe zniżki jeszcze bardziej obniżą cenę zamówienia!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
iPhone 12 dostanie ekrany 5,4, 6,1 i 6,7 cala. Będzie obsługiwał sieć 5G
|
Związek Cyfrowa Polska: Podniesienie norm PEM potrzebne, przestarzałe przepisy
|
BoomBit przy wzroście wpływów o 37 proc. z 2,9 mln zł straty. ,,Skalowanie wydatków marketingowych, optymalizacja kosztów"
|
Szef Huawei: Brak współpracy z Google to nie problem, w innowacjach Chiny w tyle za USA
|
W 2020 r. rynek smartfonów wróci na ścieżkę wzrostu. Pomoże 5G
|
Orange: Rodzina w ofercie Flex, nowy plan za 15 zł bez internetu
|
Rynek smartfonów w III kw.: Huawei i Samsung w górę, Apple i Xiaomi w dół
|
18,8 mld dolarów w 2020 r. na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość
|
|
|