|
|
|
|
|
|
|
812 tys. widzów ,,Zawsze warto", 22,76 mln zł z reklam. Powstanie drugi sezon
Nowy serial „Zawsze warto” śledziło średnio 812 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 22,76 mln zł. Drugi sezon obyczajowej produkcji będzie można oglądać wiosną 2020 roku w dotychczasowym paśmie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP rezygnuje z przeniesienia ,,Sylwestra Marzeń" pod Wielką Krokiew
Tegoroczny koncert sylwestrowy organizowany przez Telewizję Polską wbrew wcześniejszym zapowiedziom nie odbędzie się pod Wielką Krokwią, a tak jak w poprzednich latach na Równi Krupowej.
więcej
|
Kowalewski, Gawryluk i Gugała promują 16. Mikołajkowy Blok Reklamowy
W piątek, 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz szesnasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy. Właśnie wystartowała kampania zachęcająca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
więcej
|
Adam Bodnar: dokument ,,Inwazja" w TVP1 powiela stereotypy i potęguje nienawiść wobec osób LGBT
Pokazany ponad miesiąc temu w TVP1 reportaż „Inwazja” powiela stereotypy i potęguje społeczną nienawiść wobec osób LGBT - ocenił Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Poprosił też szefa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o przeanalizowanie reportażu.
więcej
|
Wpływy Kino Polska TV wzrosły o 30 proc. Zmalały straty Zoom TV i Stopklatki
W trzech kwartałach br. grupa kapitałowa Kino Polska TV zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 29,9 proc. do 132,9 mln zł oraz spadek zysku netto z 38,6 do 12 mln zł. Spore wzrosty wpływów i spadki straty osiągnęły Zoom TV i Stopklatka.
więcej
|
Nowy program ,,ZOOoo-praktykanci!" od 2 grudnia w ATM Rozrywka
W niedzielę, 2 grudnia ATM Rozrywka rozpocznie emisję nowego autorskiego programu „ZOOoo-praktykanci!”.
więcej
|
Telewizja internetowa OTT prezentem dla kuzyna w reklamach Cyfrowego Polsatu (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa usługi telewizyjnej OTT oferowanej przez Cyfrowy Polsat. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP, Xantus, Ztudio&Burza i Vizeum, występuje aktor Jacek Braciak.
więcej
|
Karolina Pajączkowska dołączyła do "Wstaje Dzień" i "Poranka Info" TVP Info
Dziennikarka Karolina Pajączkowska, która niedawno dołączyła do TVP Info, gdzie przeszła z TVN24 BiS będzie pojawiać się również w porannym paśmie "Wstaje Dzień" oraz "Poranku Info" – ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP2 zaczyna cykl ,,Filmowe czwartki", wprowadzenia od Wiesława Kota
21 listopada TVP2 zaczyna nowy cykl „Filmowe czwartki”, w którym pokazywane będą najciekawsze filmy zagraniczne z ostatnich dekad. Przed każdym krótkie wprowadzenie wygłosi kryty filmowy Wiesław Kot.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nagroda Radia ZET im. Woyciechowskiego: Mikołajewska, Pieczyński i Reszka dziennikarzami dekady, Sekielscy z nagrodą roku
Tytuł Dziennikarza Dekady według kapituły Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego otrzymali Bianka Mikołajewska, Adam Pieczyński i Paweł Reszka. Natomiast coroczną nagrodę przyznano Tomaszowi i Markowi Sekielskim za film „Tylko nie mów nikomu”.
więcej
|
|
Tomasz Kowalczewski na stałe dyrektorem radiowej Trójki
Zarząd Polskiego Radia powołał Tomasza Kowalczewskiego na stanowisko dyrektora Trójki. Kowalczewski pełnił te obowiązki od początku listopada, po rezygnacji Wiktora Świetlika.
więcej
|
|
Polskie Radio przyznało nagrody ,,Lubię, bo polskie". Orlen Polska Marką Roku 2019
W czwartek wieczorek Polskie Radio po raz trzeci już wręczyło swoje nagrody „Lubię, bo polskie” dla najlepszych rodzimych usług i produktów. Laureatami zostały firmy PKN Orlen, Polskie Koleje Państwowe, Biotrem, Fabryka Cukierków „Pszczółka” i Sat Revolution.
więcej
|
|
Program I Polskiego Radia zaczyna tegoroczną edycję charytatywnej akcji ,,Choinki Jedynki"
W czwartek na antenie radiowej Jedynki zaczęło się omawianie dziecięcych prac w ramach XVIII edycji charytatywnej akcji pn. „Choinki Jedynki” organizowanej na rzecz Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” i Fundacji „Wspólnota nadziei”. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęła żona prezydenta RP Agata Kornhauser-Duda.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od maja do października 2019 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Tesco Polska wystawione na sprzedaż. "Hipermarkety przegrywają z dyskontami" (opinie)
Centrala Tesco szuka kupców na sieć swoich sklepów w Polsce. Wśród chętnych mają być fundusze inwestycyjne i inwestorzy branżowi, a finalizacja transakcji możliwa by była już w lutym br. Zdaniem pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów od marketingu Tesco nie poradziło sobie na polskim rynku, bo właściciel skupił się bardziej na rynku brytyjskim i nie dostosował w odpowiednim czasie swojej oferty w Polsce do zmieniających się potrzeb tutejszych konsumentów.
więcej
|
Krzysztof Wadas dyrektorem marketingu Agata
Nowym dyrektorem marketingu salonów meblowych Agata został Krzysztof Wadas, dotychczas pełniący funkcję zastępcy dyrektora w dziale marketingu. Wcześniej funkcję tę pełnił Marek Gonsior.
więcej
|
Volkswagen Samochody Dostawcze z pierwszą lokalną kampanią w Polsce, promuje elektromobilność (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca elektromobilność i model samochodu Volkswagen e-Crafter. Jest to pierwsza kampania spółki Volkswagen Samochody Dostawcze przygotowana lokalnie, w Polsce. Odpowiada za nią agencja Walk Creative.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej pracuje dla Ministerstwa Środowiska
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na realizację kampanii „Czyste powietrze – Zdrowy wybór. Twój wybór”. Pokonała w nim 15 konkurentów.
więcej
|
,,Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem" w kampanii Milki na Boże Narodzenie (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka produkowanych przez Mondelez Polska. Jest realizowana pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”.
więcej
|
Telewizja internetowa OTT prezentem dla kuzyna w reklamach Cyfrowego Polsatu (wideo)
Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa usługi telewizyjnej OTT oferowanej przez Cyfrowy Polsat. W akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Grey Group Poland, TFP, Xantus, Ztudio&Burza i Vizeum, występuje aktor Jacek Braciak.
więcej
|
Zgrzewki puszek Coca-Coli bez folii
Coca-Cola zapowiedziała, że od początku przyszłego roku rezygnuje ze stosowania folii w zbiorczych opakowaniach puszek napoju. Zastąpi to nową technologią KeeP Clip, którą wprowadzi w Polsce, Holandii i Irlandii.
więcej
|
Brown-Forman wybrał agencję Energy BBDO do globalnej obsługi reklamowej
Koncern Brown-Forman rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową. Wybrał w nim agencję Energy BBDO, której powierzy obsługę m.in. takich marek, jak Jack Daniel’s, Woodford Reserve i Old Forester.
więcej
|
Burger King pozwany za roślinnego Impossible Whoppera
Mieszkaniec Florydy Philip Williams, który jest weganinem pozwał Burger Kinga do sądu stwierdzając, że firma oszukuje klientów serwując im Impossible Whoppera reklamowanego jako roślinną kanapkę odpowiednią dla wegetarian i wegan.
więcej
|
Piotr Bronarski i Emilia Grabuś przeszli do Selectivv
Do zespołu firmy Selectivv, zajmującej się analizami big data i kampaniami marketingowymi na urządzeniach mobilnych, dołączyli Piotr Bronarski (poprzednio w Cityboard Media) i Emilia Grabuś (wcześniej m.in. w GroupM i „Briefie”).
więcej
|
Majonez Kielecki z nową kampanią telewizyjną (wideo)
Wystartowała kampania telewizyjna loterii Majonezu Kieleckiego. Za planowanie i jej zakup odpowiedzialna jest agencja ONE House.
więcej
|
CBA zatrzymało byłą prezes Chemika Police i doradcę ds. marketingu politycznego. Zarzut przywłaszczenia 180 tys. zł
Funkcjonariusze Centralnego Biura Antykorupcyjnego zatrzymali byłą prezes klubu siatkarskiego Chemik Police i warszawskiego doradcę ds. marketingu politycznego (w przeszłości dziennikarza telewizyjnego). To część śledztwa dotyczącego nieprawidłowości w fundacji związanej z państwową firmą Grupa Azoty.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Awaria prądu w redakcji ,,Dziennika Gazety Prawnej". Padły serwisy, problem z wysyłką wydania do druku
W czwartek po południu poważna awaria prądu uniemożliwiła funkcjonowanie redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) i jej serwisów internetowych. Padły serwery, nie działała też redakcyjna poczta. Piątkowe wydanie gazety trafiło do druku z dużym opóźnieniem, więc może być dostępne tylko w kioskach województwa mazowieckiego.
więcej
|
PMPG Polskie Media: kwartalne wpływy wzrosły o 19,2 mln zł, a zysk netto o 1,6 mln zł
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, osiągnęła wzrost przychodów o 19,2 proc. do 13,27 mln zł oraz zysku netto ze 129 tys. zł do 1,77 mln zł.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży w tym roku. ,,Poradnik 50+" wiceliderem
W pierwszych trzech kwartałach br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się nowy tytuł - „Poradnik 50+”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Czworo dziennikarzy pożegnało się z ,,Dziennikiem Polskim". ,,Zwyczajne ruchy kadrowe"
„Dziennik Polski” (Polska Press Grupa) zmniejszył zatrudnienie o cztery osoby. Z redakcją pożegnali się zastępca redaktora naczelnego Małgorzata Nitek, wydawczyni Majka Lisińska, a także Grzegorz Skowron i Łukasz Gazur.
więcej
|
|
|
Firma Rahima Blaka uruchomiła platformę Mosaico do tokenizacji, pozyskała 1 mln zł z ICO
Należąca do Rahima Blaka firma Sapiency udostępniła platformę Mosaico oferującą narzędzia do tokenizacji firm i projektów. Z emisji RahimCoin i ICO Sapiency pozyskano jak dotąd ok. miliona zł.
więcej
|
WP Pilot ma kilkadziesiąt tys. płacących użytkowników, większość wpływów z abonamentów
Serwis WP Pilot (należy do Wirtualnej Polski) streamingujący stacje telewizyjne odwiedza miesięcznie ok. 300 tys. internautów, z których kilkadziesiąt tys. korzysta z płatnych pakietów. Subskrybenci zapewniają większość przychodów witryny.
więcej
|
TVN24.pl zwiększa przewagę nad TVP.info, Polsatnews.pl wyprzedził TVN24BiS.pl
Portal TVN24.pl niezmiennie ma po kilka razy więcej użytkowników i odsłon oraz parokrotnie dłuższy średni czas korzystania niż witryny innych telewizyjnych stacji informacyjnych. Spory spadek odwiedzalności zanotował TVN24BiS.pl, przez co został wyprzedzony przez Polsatnews.pl.
więcej
|
Zakupy z AliExpress można odbierać w Paczkomatach, InPost ma umowę z Alibabą
W ramach umowy zawartej z Grupą Alibaba przez InPost polscy internauci będą mogli zakupy z serwisu AliExpress odbierać w Paczkomatach w całym kraju. W przypadku zamówień za ponad 5 dolarów przesyłka jest bezpłatna.
więcej
|
Za 4 mld dolarów PayPal przejmuje platformę Honey
PayPal, firma zajmująca się obsługą płatności internetowych przejmie serwis Honey ułatwiający oszczędzanie na zakupach w sieci. Wartość transakcji wynosi 4 mld dol., to największa akwizycja w historii PayPala.
więcej
|
Spotify z Mariah Carey na 25-lecie "All I Want for Christmas Is You" (wideo)
W tym roku przypada 25. rocznica wydania przeboju "All I Want for Christmas Is You" amerykańskiej wokalistki Mariah Carey. Z tej okazji serwis Spotify udostępnił swoim użytkownikom nową wersję albumu o tytule "Mariah Carey's All I Want For Christmas Is You Enhanced Album".
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Sante klientem Quality PR
Do grona klientów agencji Quality PR dołączyła firma Sante, producent takich jak m.in. Granola, Fit, Musli, Go On, Lovege.
więcej
|
|
|