|
|
|
|
|
|
|
TVP1 pokaże serial kryminalny ,,Archiwista" z Henrykiem Talarem
Od początku stycznia TVP1 będzie emitować nowy serial kryminalny „Archiwista”. W głównym rolach wystąpią w nim Henryk Talar i Paulina Gałązka.
więcej
|
304 tys. widzów ,,Wkręconych w randkę". Konkurencja znokautowała TVP2
Nowy program „Wkręceni w randkę” oglądało średnio 304 tys. widzów. Dwójka w czasie nadawania produkcji przegrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 2,08 mln zł.
więcej
|
564 tys. widzów programu ,,Najgorszy kucharz", TVP2 bez szans w starciu z konkurencją
Nowy program „Najgorszy kucharz” gromadził średnio 564 tys. widzów, o 38 tys. osób mniej niż „Bake Off Junior” pokazywany w tym paśmie rok temu. TVP2 w czasie nadawania produkcji przegrała walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 3,52 mln zł.
więcej
|
887 tys. widzów nowego programu TVN ,,My Way". Oglądalność spada z odcinka na odcinek
Nowy program „My Way” gromadzi średnio 887 tys. widzów, o 640 tys. oglądających mniej niż pokazywana rok temu w tym paśmie „Ameryka Express”. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
Canal+ uruchamia Canal+ Elles oraz Hello dla osób LGBTQ+
Grupa Canal+ uruchomiła kanał dla kobiet z Afryki Subsaharyjskiej - Canal+ Elles. Z kolei od 26 listopada br. wystartuje kanał Hello skierowany do społeczności LGBTQ+, który pojawi się w ofercie myCANAL.
więcej
|
Kreskówka ,,Wilk i zając" powróci na ekrany. Powstanie 26 nowych odcinków
Rosyjskie studio filmowe Sojuzmultfilm zapowiedziało wznowienie produkcji kultowej kreskówki „Wilk i zając”. Według planu ma powstać 26 nowych odcinków serii, a pierwsze pojawią się na ekranach wiosną 2020 roku.
więcej
|
Producent ,,Familiady" i nadawca E-Sport TV ze wzrostem wpływów do 2,1 mln zł i 255 tys. zł straty
W pierwszych trzech kwartałach br. Astro, producent „Familiady” i nadawca kanału E-Sport TV, zanotowało wzrost przychodów sprzedażowych o 18,5 proc. do 2,14 mln zł oraz straty netto z 243 do 255,4 tys. zł.
więcej
|
Morawiecki krytykuje ,,Fakty" TVN za materiał z gangsterami i Beatą Szydło. ,,Szczyt manipulacji"
Premier Mateusz Morawiecki skrytykował niedzielne wydanie „Faktów” TVN , w którym zrelacjonowano pokazany dzień wcześniej w „Superwizjerze” TVN24 reportaż dotyczący m.in. krótkiego spotkania kilku gangsterów, pomagających wtedy ofiarom nawałnicy w Rytlu, z Beatą Szydło i Antonim Macierewiczem. - Szczyt manipulacji. Może zajmie się tym Rada Etyki Mediów? - spytał szef rządu.
więcej
|
Telewizja Polska ma na bieżąco nie przekazywać dokumentów ze swojej działalności. Braun pyta o to RMN
Według Juliusza Brauna, członka Rady Mediów Narodowych, Telewizja Polska przekazuje z opóźnieniem lub nie przekazuje wcale dokumentów ze swojej działalności. W tej sprawie zwrócił się do przewodniczącego RMN, Krzysztofa Czabańskiego.
więcej
|
Przemysław Babiarz ma prowadzić ,,Va Banque" w TVP2
Gospodarzem reaktywowanego teleturnieju „Va Banque” ma być dziennikarz sportowy Przemysław Babiarz. Program będzie emitowany w TVP2 w wiosennej ramówce.
więcej
|
AMC zapowiada kolejny sezon ,,Historii horroru" Eli Rotha
Powstanie drugi sezon dokumentalnej serii „Eli Roth: Historia horroru” (AMC). Będzie składał się z sześciu odcinków. Premierę stacja AMC zapowiada na 2020 rok.
więcej
|
Leonardo DiCaprio producentem dokumentu ,,Zatoka cieni". Premiera 7 grudnia w National Geographic
W sobotę, 7 grudnia w National Geographic odbędzie się premiera dokumentalnego filmu „Zatoka cieni”. Producentem wykonawczym obrazu jest Leonardo DiCaprio.
więcej
|
,,Wiadomości": sylwester TVP pod Wielką Krokwią z powodu halnego, hipokryzja ,,Tygodnika Podhalańskiego". Jurecki odpowiada
W „Wiadomościach” stwierdzono, że impreza sylwestrowa TVP zostanie przeniesiona z Równi Krupowej pod Wielką Krokiew wskutek wiatru halnego, a krytykującemu to „Tygodnikowi Podhalańskiemu” zarzucono hipokryzję. Szef pisma Jerzy Jurecki ocenia, że taka motywacja jest absurdalna, po sylwestrze pod Wielką Krokwią może zostać dużo szkła, a z dziennikarzami TVP nie będzie rozmawiał, bo „przehandlowali etykę dziennikarską za lukratywną pracę”.
więcej
|
,,The Outsider", nowe sezony ,,Westworld" i ,,Sukcesji" w 2020 roku w HBO (wideo)
Biblioteka HBO i HBO GO w 2020 roku powiększy się o kilkanaście nowych tytułów, a także liczne kontynuacje dotychczasowych serii. Nadawca udostępnił klip prezentujący ofertę nadawcy na przyszły rok.
więcej
|
,,Wiadomości" o ,,kulisach majątku nowego marszałka Senatu". Poseł KO: to może być znieważenie konstytucyjnego organu
W dwóch wydaniach „Wiadomości” w krytycznym tonie podano szczegóły oświadczenia majątkowego nowego marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego, przytoczono też sugestię, że jako lekarz mógł przyjmować korzyści materialne. - Zlecamy analizy dzisiejszych „Wiadomości” pod kątem publicznego znieważenia lub poniżenia konstytucyjnego organu Marszałka Senatu - zapowiedział poseł Koalicji Obywatelskiej Michał Szczerba.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radosław Kotarski i Piotr Adamczyk spotykają się na moście w reklamie przejęcia eurobanku przez Bank Millennium (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca fuzję eurobanku z Bankiem Millennium, występują w niej ambasadorzy marketingowi obu banków: Piotr Adamczyk i Radosław Kotarski. To ostatnia kampania z udziałem Adamczyka, bo marka eurobank znika z rynku.
więcej
|
Initiative rozpoczyna obsługę mediową Teva Pharmaceuticals Polska
Firma farmaceutyczna Teva Pharmaceuticals Polska, do której należą takie marki OTC, jak Calperos, Sudocrem, Flegamina, Hepatil, Supremin, Vibovit, NeoFuragina, Olfen wybrała w przetargu na obsługę mediową dom mediowy Initiative, należący do IPG Mediabrands.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak jako kolędnicy reklamują Orange na Kartę (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii Orange na Kartę, z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka, reklamowana jest promocja „Konto ważne rok”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett i Initiative Media Warszawa.
więcej
|
Roksana Węgiel i Dawid Kwiatkowski reklamują ofertę JuniorBox w Play na Boże Narodzenie (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa oferty JuniorBox w sieci Play. W reklama występują młodzi piosenkarze Roksana Węgiel i Dawid Kwiatkowski.
więcej
|
,,Wesołych Psiąt" w bożonarodzeniowej kampanii Pedigree (wideo)
Rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa karmy dla psów Pedigree (produkowanej przez Mars Polska). Jest realizowana pod hasłem „Wesołych Psiąt”.
więcej
|
Sprzedano 80 proc. reklam przy Super Bowl 2020. Rekordowa cena 5,6 mln dolarów
Fox Sports podało, że wyprzedano już 80 proc. reklam przy transmisji rozgrywek futbolu amerykańskiej ligi NFL Super Bowl 2020, które odbędą się 2 lutego przyszłego roku w Hard Rock Stadium w Miami Gardens. Cena za 30-sek. spot wzrosła do 5,6 mln dolarów.
więcej
|
Świąteczne etykiety, trasa ciężarówek i loteria z misiami w kampanii Coca-Coli na Boże Narodzenie (wideo)
Coca-Cola rozpoczyna bożonarodzeniową kampanią reklamową pod hasłem „Poczuj magię świąt”. Akcja oprócz reklam obejmuje m.in. loterię z misiami polarnymi, świąteczne etykiety na butelkach i eventy z charakterystycznymi dla marki czerwonymi ciężarówkami.
więcej
|
Opowieść o przyjaźni kilkuletniej dziewczynki z małym reniferkiem reklamuje McDonald's na święta (wideo)
McDonald’s rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamową „#ReindeerReady”, której bohaterami są kilkuletnia dziewczynka i jej wyimaginowany przyjaciel, mały renifer Archie.Autorem reklam jest Leo Burnett London.
więcej
|
Zmiana właściciela mBanku zmieni układ sił na polskim rynku bankowym (opinie)
To, jaki wpływ na polski sektor bankowy będzie mieć zmiana właściciela mBanku zależeć będzie od tego, kto zostanie jego inwestorem. Gdy nowym właścicielem będzie inny polski bank, może powstać w wyniku fuzji największa w Polsce instytucja finansowa. Dla branży reklamowej może ta zmiana oznaczać sporo zmian, jednak jak pokazuje życie, rynek usług finansowych mimo licznych zmian, konsolidacji czy rebrandingów w przeszłości i obecnie, jest jedną z wciąż prężnie rosnących kategorii reklamowych.
więcej
|
Świąteczna kampania John Lewis & Partners: magiczna moc przyjaźni
Brytyjska sieć domów handlowych John Lewis & Partners w tegorocznej reklamie świątecznej stawia na animację i przesłanie mówiące o sile przyjaźni.
więcej
|
Plus na święta daje darmowy dostęp do Tidala, HBO i pakietu Ligi Mistrzów
Klienci abonamentowi Plusa w ramach świątecznej promocji mogą otrzymać dostęp do serwisu muzycznego Tidal, pakietu filmowego HBO, Ligi Mistrzów i Ligi Europy przez trzy miesiące w prezencie. W reklamie promującej ofertę Szymon Majewski wciela się w elfa.
więcej
|
Sławomir Zapała sygnuje nazwiskiem głośniki Max Elektro
Muzyk Sławomir Zapała został ambasadorem nowego produktu sieci elektromarketów Max Elektro - głośników Power Audio.
więcej
|
KER: golonka i wołowina w spocie Travisto jako ,,miły początek" nie promują niezdrowego jedzenia (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę na reklamę telewizyjną preparatu Travisto produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska. W spocie nie dopatrzyła się treści, które miałyby promować „niezdrowe i szkodliwe wzorce społeczne i zdrowotne”.
więcej
|
Bridgestone do 2030 roku sponsorem tytularnym World Solar Challenge
Bridgestone ogłosił, że do 2030 roku będzie wspierać wyścig Bridgestone World Solar Challenge jako sponsor tytularny. Umowę podpisano z Biurem Turystycznym Rządu Australii Południowej, gospodarzem BWSC.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Ruch uruchamia nowy format saloników prasowych. Stawia na gastronomię i zakupy spożywcze
Spółka Ruch, zajmująca się m.in. kolportażem prasy uruchomiła pierwszy salonik prasowy w nowym formacie. Ma on umożliwić klientom dostęp do prasy i usług, ale i zakup asortymentu detalicznego oraz gastronomicznego.
więcej
|
Szef sieci Helios: Platformy VOD to nowa twarz telewizji, ludzie zawsze będą chcieli chodzić do kina
- Jestem przekonany, że ludzie zawsze będą chcieli chodzić do kina - nie zmieni tego także obecność platform VOD. Żadne ze zjawisk takich jak powstanie telewizji, VHS, serwisy z filmami, a nawet „piractwo” - nie zagroziły dotąd pozycji kina - komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios, należącej do Agory sieci kin w Polsce.
więcej
|
Przychody wydawcy ,,Teraz Rocka" zmalały o 10,6 proc., a strata do 5,1 tys. zł
W minionym kwartale spółka Advertigo, wydawca miesięcznika „Teraz Rock”, związanego z nim kwartalnika i serwisu PPE.pl, zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 10,6 proc. do 545,9 tys. zł oraz straty netto z 44,1 do 5,1 tys. zł.
więcej
|
Przychody Optizen Labs zmalały o 6,4 proc., wynik netto poprawił się o 87 tys. zł
Firma Optizen Labs, oferująca usługi z zakresu cyfryzacji dla wydawców i firm marketingowych, w trzech kwartałach br. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 6,4 proc. do 720 tys. zł oraz 6 tys. zł zysku netto (wobec 81 tys. zł straty rok wcześniej).
więcej
|
Syn Mariana Banasia pozywa wydawcę ,,Faktu" za publikację wizerunku bez zgody
Jakub Banaś, syn prezesa Najwyższej Izby Kontroli Mariana Banasia, pozwał wydawcę dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) o ochronę dóbr osobistych. Wcześniej złożył pozew przeciw TVN.
więcej
|
Future kupuje Barcroft Studio za 30 mln dolarów
Brytyjski wydawca magazynów i serwisów internetowych Future przejmuje za 23,5 mln funtów (około 30 mln dolarów) Barcroft Studio, specjalizujące się w produkcji programów dla stacji telewizyjnych i platform digitalowych.
więcej
|
,,Fakt" na czele sprzedaży kioskowej w I-III kwartale, wszystkie tytuły na minusie
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w pierwszych trzech kwartałach br. był „Fakt”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Puls Biznesu” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Brand24 w trzecim kwartale miał mniejszy wzrost wpływów i zysk zamiast straty. Kurs mocno w górę
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 w minionym kwartale zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 33,7 proc. do 4,27 mln zł oraz 49 tys. zł zysku netto (wobec 139,5 tys. zł straty rok wcześniej). Już 55 proc. klientów spółki jest z zagranicy, średnio płacą za usługę 370 zł miesięcznie. W piątek cena akcji Brand 24 podskoczyła o 27 proc.
więcej
|
VoD.pl przed Netflixem, Player.pl przyciąga najbardziej, mocno w górę HBOGO (TOP serwisów VoD)
Wśród serwisów VoD liderem zasięgowym jest bez zmian VoD.pl, na drugie miejsce awansował Netflix, natomiast najwięcej odsłon wykonano na Player.pl. Duży wzrost odwiedzalności osiągnął HBOGO.pl, a spore spadki - Chili i NCplusgo.
więcej
|
Instagram ukrywa liczbę polubień pod postem
W lipcu Instagram rozpoczął pierwsze testy ukrywania liczby polubień. Teraz swój eksperyment rozszerza na inne kraje, zmiana od piątku obowiązuje również na polskich kontach.
więcej
|
Shadia Nugud szefową programową i kreatywną segmentu wideo w Ringier Axel Springer Polska
Shadia Nugud objęła funkcję head of programming and creative video w Ringier Axel Springer Polska. To nowe stanowisko w firmie. Wcześniej pracowała m.in. w Viacom International Media Networks.
więcej
|
Instagram w Polsce dużo popularniejszy niż Twitter, a Wykop niż Chomikuj. Liderem Facebook (TOP10 platform społecznościowych)
Zdecydowanym liderem wśród platform społecznościowych w Polsce jest Facebook - prowadzi zarówno wśród serwisów www, jak i aplikacji mobilnych. Mimo spadku w skali miesiąca aplikacja Instagram ma dużą przewagę nad Twitterem, a Wykop wyprzedza Pinterest i Chomikuj.
więcej
|
Wydawca Niezalezna.pl uruchomił Filarybiznesu.pl, na czele serwisu Łuczuk i Wierzchołowski
Ruszył serwis gospodarczy Filarybiznesu.pl należący do spółki Słowo Niezależne, wydawcę portalu Niezalezna.pl i miesięcznika „Nowe Państwo”. Szefem nowej witryny jest Piotr Łuczuk, a jego zastępcą Grzegorz Wierzchołowski.
więcej
|
Marie Gulin-Merle: z Calvin Klein do Google
Marie Gulin-Merle, wcześniej dyrektor ds. marketingu Calvina Kleina w PVH Corp. objęła stanowisko vice-president of global ads marketing w Google.
więcej
|
TikTok pozwoli na zamieszczanie linków do sklepów internetowych. Twórcy będą mogli na nich zarabiać
Aplikacja TikTok udostępniła możliwość zamieszczania linków prowadzących do komercyjnych stron internetowych, między innymi do e-sklepów. Dzięki temu rozwiązaniu twórcy treści na platformie oraz obecne tam marki uzyskają dodatkowe źródło przychodów.
więcej
|
Future kupuje Barcroft Studio za 30 mln dolarów
Brytyjski wydawca magazynów i serwisów internetowych Future przejmuje za 23,5 mln funtów (około 30 mln dolarów) Barcroft Studio, specjalizujące się w produkcji programów dla stacji telewizyjnych i platform digitalowych.
więcej
|
Disney+ to dobra oferta z przystępnym interfejsem i ceną, niekonsekwentne wersje językowe (analiza)
Serwis Disney+ wystartował kilka dni temu na trzech rynkach. Na razie nie jest dostępny w Polsce i trudno go ocenić internautom w kraju. Dlatego swoimi wrażeniami z korzystania z Disney+ dzieli się z Wirtualnemedia.pl Arek Skuza, mieszkający w USA ekspert nowych technologii i użytkownik nowej platformy. - Interfejs serwisu jest prosty, ale zupełnie inny niż w Netfliksie, bo Disney może eksponować własne marki. Przy cenie dwóch kaw w Starbucks Disney+ oferuje bogatą treść w jakości 4K. Widać jednak brak konsekwencji związany z wersjami językowymi, przy niektórych pozycjach jest opcja polskich napisów i lektora - ocenia Skuza.
więcej
|
Pudelek.pl w odmienionej wersji. Machała: król serwisów rozrywkowych zaczyna nowe życie
Serwis Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) został udostępniony gruntownie zmienionej odsłonie: zyskał nową szatę graficzną, siatkę reklamową i CMS dla dziennikarzy. - Po tych zmianach wreszcie będziemy też mieli narzędzia do rywalizacji o ruch SEO - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Tomasz Machała, wiceprezes Wirtualna Polska Media ds. produktu wydawniczego.
więcej
|
Empik z ofertą marketingową dla biznesu
Grupa Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce rozwija ofertę dla biznesu. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych i lubianych polskich marek z ogromnymi zasięgami we wszystkich kanałach, przygotowała pakiet niestandardowych opcji reklamowych dla marketerów.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Nadawcy mają przedstawić rekomendacje ws. nowego badania mediów. "Więcej niż suma trzech pomiarów"
Nadawcy, którzy wspólnie z KRRiT, Telemetrią Polską i marketerami pracują nad nowym standardem jednoźródłowych badań mediów wkrótce mają przedstawić swoje rekomendacje w tej sprawie. Tzw. Złoty Standard ma określać, na czym zależy przedstawicielom mediów, jeśli mają w przyszłości współfinansować badanie. - Jedno zintegrowane badanie powinno być czymś więcej niż tylko sumą trzech dotychczasowych pomiarów - komentuje dla Wirtualnemedia Paweł Laskowski z Polskich Badań Internetu (PBI) w imieniu MultiMOC-a.
więcej
|
|
|
30 proc. agencji public relations systemowo działa dla dobra publicznego
Obecnie aktywną, stałą działalność pro bono prowadzi 30 proc. zrzeszonych agencji, zaś w znacznej większości podmiotów eksperci angażują się także indywidualnie. Agencje PR wspierają najczęściej projekty i organizacje działające na rzecz rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, organizacji pacjenckich i prozdrowotnych, projektów charytatywnych czy ochrony praw dzieci - wynika z raportu Związku Firm Public Relations.
więcej
|
Menedżerowie InnerValue we władzach Grupy INC
Do władz Grupy INC dołączyli partnerzy zarządzający agencji relacji inwestorskich InnerValue - Wojciech Iwaniuk, Kamil Gemra i Andrzej Szurek.
więcej
|
|
|
Normy promieniowania elektromagnetycznego dla sieci komórkowych stukrotnie w górę. Jest projekt rozporządzenia. ,,Bez tego rozwój sieci się zatrzyma"
|
Bill Gates powraca na szczyt listy najbogatszych. Jest wart 110 mld dolarów
|
XO19: Microsoft pokazał nowe gry na Xboxa (wideo)
|
Niemiecki Nextbike przejmie kontrolę nad polskim za 11 mln zł. 15,5 mln zł kwartalnej straty, Orłowski nie jest już prezesem
|
Marek Zagórski pozostaje ministrem cyfryzacji. ,,Likwidacja białych plam, rozwój e-administracji i budowa 5G"
|
Commodore 64 wraca. W Polsce odświeżona wersja za 449,90 zł (wideo)
|
Harley-Davidson będzie produkować elektryczne rowery, Segway ma już ich dwa modele
|
W Trójmieście 4Mobility uruchamia wynajem na minuty Audi A3
|
TikTok pozwoli na zamieszczanie linków do sklepów internetowych. Twórcy będą mogli na nich zarabiać
|
Audi: nowe Audi S8, czyli luksusowa limuzyna o sportowej stylistyce (wideo)
|
Sławomir Zapała sygnuje nazwiskiem głośniki Max Elektro
|
Apple: nowy MacBook Pro z 16-calowym ekranem od 11 999 zł (wideo)
|
|
|
TVP1 pokaże serial kryminalny ,,Archiwista" z Henrykiem Talarem
|
Szef sieci Helios: Platformy VOD to nowa twarz telewizji, ludzie zawsze będą chcieli chodzić do kina
|
Kreskówka ,,Wilk i zając" powróci na ekrany. Powstanie 26 nowych odcinków
|
AMC zapowiada kolejny sezon ,,Historii horroru" Eli Rotha
|
,,The Outsider", nowe sezony ,,Westworld" i ,,Sukcesji" w 2020 roku w HBO (wideo)
|
Netflix zapowiada film "Gliniarz z Beverly Hills 4". W roli głównej Eddie Murphy
|
Disney+ pokaże drugi sezon serialu "The Mandalorian"
|
"6 Underground" z Ryanem Reynoldsem w Netfliksie
|
|
|