|
|
|
|
|
|
|
1,22 mln widzów śledzi ,,Klan". TVP1 liderem rynku
Po niemal miesiącu emisji nowy sezon serialu „Klanu” ogląda średnio 1,22 mln osób. Telenowela daje Jedynce pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
1,28 mln widzów ,,Koła fortuny". TVP2 zdecydowanym liderem
Teleturniej „Koło fortuny” na początku sezonu 2019/2020 ogląda średnio 1,28 widzów. TVP2 w czasie emisji audycji jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+ i wiceliderem w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Startuje polska wersja Playboy TV Europe. Stacja dostępna na platformie Canal+
Na polskim rynku wystartował kanał Playboy TV Europe. Stacja na chwilę obecną dostępna jest dla abonentów Platformy Canal+.
więcej
|
TVP przeprosiła Konfederację w ,,Wiadomościach" za pominięcie w sondażu. ,,Kuriozalny wyrok"
W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” wyemitowano zasądzone przeprosiny dla Konfederacji za pominięcie jej w omówieniu sondażu wyborczego. Jednocześnie wyrok w tej sprawie określono jako kuriozalny.
więcej
|
,,Idź na wybory. Przejdź do historii" - profrekwencyjna kampania Comedy Central (wideo)
Stacja Comedy Central właśnie wystartowała z kampanią, której celem jest zachęcenie widzów do udziału w zbliżających się wyborach.
więcej
|
A+E Networks pokaże film ,,Zrodzeni do szabli". Premiera 10 grudnia w History (wideo)
A+E Networks zakupiło od Stowarzyszenia Polska Sztuka Krzyżowa międzynarodowe prawa do filmu „Zrodzeni do szabli”. Premiera filmu w Polsce odbędzie się na antenie History 10 grudnia, a tydzień później będzie można zobaczyć w 34 innych krajach na świecie.
więcej
|
Bartosz Kwiatek poprowadzi program "#JesteśmyDlaDzieci" w Polsat News
Od niedzieli, 6 października na antenie Polsat News pojawi się premierowo program "#JesteśmyDlaDzieci" pod patronatem Fundacji Polsat, prezentujący reportaże o dzieciach ze schorzeniami. Poprowadzi go Bartosz Kwiatek, dziennikarz Polsat News.
więcej
|
Konfederacja prawomocnie wygrała z TVP w sądzie - będą przeprosiny i sprostowanie w ,,Wiadomościach"
Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji w procesie w trybie wyborczym, który Konfederacja wytoczyła Telewizji Polskiej. W „Wiadomościach” muszą zostać wyemitowane przeprosiny i sprostowanie relacji o sondażu wyborczym, w której pominięto Konfederację.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio stawia na DAB+, podpisało umowy dot. emisji programów z Emitelem i PSN Infrastruktura
Polskie Radio, które zapowiadało plany rozszerzenia zasięgu multipleksu cyfrowego i do końca roku zwiększenie zakresu swojej działalności w dziedzinie cyfryzacji, przez najbliższe 12 miesięcy w zakresie emisji i multipleksacji swoich programów w systemie DAB+ będzie korzystać z usług firmy Emitel S.A. oraz PSN Infrastruktura.
więcej
|
|
Finansowanie mediów z budżetów państwa najwcześniej w 2021 roku. "Dla płacących abonament darmowe radioodbiorniki cyfrowe"
Szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański wielokrotnie zapowiadał, że w wypadku wygranej PiS w kolejnej kadencji zostanie uchwalone finansowanie mediów publicznych z budżetu państwa, a abonament zostanie zniesiony. Teraz stwierdził, że najwcześniej stanie się to w 2021 roku. Z kolei wnoszący opłatę na media publiczne w ramach rekompensaty mieliby otrzymać radioodbiorniki cyfrowe.
więcej
|
|
Ernest Zozuń po oddelegowaniu do archiwum IAR wraca do Trójki. ,,Dzięki słuchaczom mogłem przeżyć jakoś ten czas"
Dziennikarz radiowej Trójki Ernest Zozuń został przywrócony do pracy w dziale publicystyki międzynarodowej. Trzy miesiące temu wysłano go do archiwum Informacyjnej Agencji Radiowej. - Dziękuje wszystkim słuchaczom, którzy wspierali mnie dobrym słowem - skomentował.
więcej
|
|
Związek Cyfrowa Polska chce rozporządzenia i przyspieszenia prac nad cyfryzacją radia
Związek Cyfrowa Polska, który zrzesza największe w Polsce firmy z branży nowoczesnych technologii rekomenduje powołanie międzyresortowego zespołu ds. wdrożenia w Polsce cyfrowego radia, przyjęcie rozporządzenia, które określi minimalne wymagania techniczne dla cyfrowych odbiorników radiowych, a także opracowanie wspólnej, ogólnopolskiej koncepcji marketingowej promocji radia cyfrowego w Polsce.
więcej
|
|
Patrycjusz Wyżga poprowadzi w Trójce audycję ,,Akcja, giełda!"
W piątek 4 października w radiowej Trójce zacznie być emitowana nowa cotygodniowa audycja „Akcja, giełda!”. Będzie poświęcona w całości sprawom giełdowym. Poprowadzi ją Patrycjusz Wyżga.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Olsztynie. Awans VOX FM na drugie miejsce
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: VOX FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Monika Banaś-Jankowska dyrektorem marketingu w dziale beauty care firmy Henkel
Monika Banaś-Jankowska objęła stanowisko dyrektor marketingu w dziale beauty care (kosmetyki) w polskim oddziale firmy Henkel. Zastąpiła Karolinę Markiewicz-Kuskowską, która została dyrektor zarządzającej Henkel Beauty Retail w Czechach i na Słowacji.
więcej
|
2,91 mld zł na reklamę telewizyjną we wrześniu. Spadek wpływów Polsatu i TVN, zyskały kanały TVP
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji we wrześniu 2019 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej niemal się nie zmieniły. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Agencja Grey Group zajmie się obsługą reklamową aplikacji Żappka
Agencja reklamowa Grey Group wygrała przetarg sieci sklepów Żabka Polska dotyczący przygotowania i realizacji działań reklamowych aplikacji Żappka.
więcej
|
SPAR Group sfinalizowała przejęcie sieci Piotr i Paweł, do końca przyszłego roku 150 sklepów
Firma SPAR Group sfinalizowała umowę przejęcia sieci Piotr i Paweł liczącej obecnie 77 sklepów. Nowy inwestor obecnie wspiera przejętą firmę m.in. w spłacie zobowiązań. Planuje podjąć działania dzięki którym będzie mieć do końca przyszłego roku ponad 150 sklepów.
więcej
|
W Kauflandzie można kupić wybrane produkty do własnych opakowań
Sieć sklepów Kaufland testuje w wybranych sklepach sprzedaż wybranych produktów na wagę do opakowań, które przyniosą ze sobą klienci. Akcją objętych jest na razie 11 placówek, a w ten sposób można kupić m.in. wędliny, produkty garmażeryjne oraz sery.
więcej
|
Robert Lewandowski w reklamie sklepu internetowego Huawei
Huawei rozpoczął kampanię reklamową firmowego sklepu internetowego. W spocie promocyjnym wystąpił ambasador marki, piłkarz Robert Lewandowski.
więcej
|
Carrefour testuje sklep autonomiczny
We Francji ruszyły testy pierwszego autonomicznego sklepu sieci Carrefour.
więcej
|
Clear Channel Poland będzie współpracować z Instytutem Badań Outdooru IBO
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO na zasadach komercyjnych. Oznacza to, że oferta reklamowa CCP będzie dostępna do planowania poprzez platformę IDS udostępnioną rynkowi przez IBO.
więcej
|
Estée Lauder wspiera walkę z rakiem piersi. W kampanii Boczarska, Kubicka, Janiak, Gąsiorowska
"Różowa Wstążka Estée Lauder Companies" to tytuł kampanii edukacyjnej marki kosmetycznej Estée Lauder, której celem jest walka z rakiem piersi. Partnerem akcji jest Warsaw Creatives.
więcej
|
,,#podzielsięubraniem" w akcji LG
Marka LG we współpracy z Fundacją Daj Herbatę rozpoczęła akcję społeczną „#podzielsięubraniem” polegającą na zbieraniu ubrań dla potrzebujących.
więcej
|
100 procent owoców i marchewki w sokach Kubuś (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa soków Kubuś (Maspex). Przygotowały ją agencje Brainbox, Trzask i Starcom.
więcej
|
Alior Bank w nowej loterii ufunduje metamorfozę mieszkania
Pod hasłem "Alior Bank Urządza!" rozpoczęła się loteria skierowana do klientów Alior Banku. Nagrodą główną są pieniądze na metamorfozę mieszkania z pomocą architekta.
więcej
|
D-Vitum Forte K2 reklamowany w telewizji
Od początku października preparat D-Vitum Forte K2 promuje nowy spot telewizyjny. Za koncept kreatywny i nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa Hand Made.
więcej
|
Agata Burnatowska: z Schulz brand friendly do Harbingers
Agata Burnatowska zaczęła pracę jako strategy planner w agencji marketingu internetowego Harbingers. Poprzednio była związana z agencją reklamową Schulz brand friendly.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz w kampanii Software Development Academy
Akademia programowania Software Development Academy (SDA) rozpoczyna kampanię wizerunkową we współpracy ze znanym youtuberem Krzysztofem Gonciarzem.
więcej
|
Podsiadło, Wieniawa i Szpura w kampanii ,,Zabierz głos, bo go stracisz" Fundacji Batorego
W nowej odsłonie kampanii społecznej "Zabierz głos, bo go stracisz" w obiektywie Zuzy Krajewskiej, Chrisa Niedenthala, Tadeusza Rolke i Jacka Kołodziejskiego pojawiły się znane osoby, m.in. Dawid Podsiadło, Julia Wieniawa czy Areta Szpura. Mają zachęcić do głosowania w wyborach parlamentarnych.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Wyborcza" przed wyborami rozda milion egz. o rządach PiS, 12 października dodatek ,,Władza"
„Gazeta Wyborcza” (Agora) szykuje dwie specjalne akcje na wybory. 12 października wyda specjalny dodatek o władzy. Tuż przed wyborami w mniejszych miastach całej Polski zostanie także jednorazowo rozdanych milion egz. wydania opisującego rządy PiS.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" i ,,Przegląd Sportowy" z największymi spadkami sprzedaży, w górę ,,Super Express" i ,,Puls Biznesu"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w sierpniu br. był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Puls Biznesu” i „Super Express” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" nie musi publikować sprostowania tekstu o nękaniu pozwami przez władzę, oddalono pozew NBP
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił w czwartek pozew Narodowego Banku Polskiego przeciwko „Gazecie Wyborczej” (Agora), w którym domagano się sprostowania tekstu o rzekomym nękaniu dziennikarzy „GW” procesami. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
Chris Stone odchodzi z funkcji naczelnego ,,Sports Illustrated". W tle zmiana właściciela i planowane zwolnienia
Po 27 latach kierowania „Sports Illustrated" Chris Stone odchodzi z funkcji redaktora naczelnego tego magazynu. Jego rezygnacja następuje kilka miesięcy po przejęciu tytułu przez nowego właściciela, który według nieoficjalnych informacji przewiduje poważne cięcia kadrowe w redakcji. Na razie „Sports Illustrated" będzie kierowany przez dwóch zastępców odchodzącego Stone’a.
więcej
|
|
|
Andrzej Chojnowski: z Marquard Media Polska na szefa nowego serwisu Grupy naTemat
Andrzej Chojnowski odchodzi z wydawnictwa Marquard Media Polska, w którym ostatnio był redaktorem naczelnym magazynu „Esquire”. Będzie szefem nowego serwisu Grupy naTemat (Glob360).
więcej
|
Facebook będzie musiał usuwać treści uznane za nielegalne przez lokalny sąd. Jest stanowisko Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że Facebook musi globalnie blokować dostęp do treści które w konkretnym kraju zostaną uznane za nielegalne. Będzie też zobowiązane do aktywnego wyszukiwania i usuwania materiałów naruszających lokalne prawo. Stanowisko trybunału to efekt wcześniejszego procesu toczącego się w Austrii z udziałem tamtejszej posłanki do parlamentu.
więcej
|
Michał Kramarz szefem Google for Startups w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej
Michał Kramarz objął stanowisko dyrektora Google for Startups w regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz szefa warszawskiego Campusu koncernu. Zastąpił Agnieszkę Hryniewicz-Bieniek, która od lipca jest globalną dyrektor Google for Startups.
więcej
|
Instagram wprowadza komunikator Threads. Służy do kontaktów z bliskimi znajomymi
Instagram wprowadził na rynek nowy komunikator o nazwie Threads. Aplikacja dostępna na Androida i iOS ma zapewnić stały kontakt użytkownika z jego najbliższymi znajomymi, wśród opcji jest automatyczna aktualizacja statusów pozwalająca członkom społeczności śledzić na bieżąco co dzieje się z ich przyjaciółmi.
więcej
|
Media społecznościowe mają za dużą kontrolę nad treściami od wydawców. To pogarsza jakość informacji
Większość użytkowników internetu w USA uważa że media społecznościowe w zbyt dużym stopniu kontrolują treści zamieszczane w tych serwisach przez wydawców - wynika z badania Pew Research Center. Dla 55 procent internautów nie ma wątpliwości że ingerencja serwisów social media w dobór zamieszczanych tam materiałów zmniejsza jakość informacji dostępnych dla użytkowników.
więcej
|
Legia Warszawa z nowym serwisem internetowym, dodatkowe treści dla zalogowanych użytkowników
W niedzielę serwis internetowy Legii Warszawa zostanie uruchomiony w nowej odsłonie opartej na technologii responsywnej. W serwisie pojawią się dodatkowe treści dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników, nadal działa natomiast stary system sprzedaży biletów i dotychczasowe aplikacje mobilne.
więcej
|
Malina Błańska odchodzi z Wirtualnej Polski i stawia na własny kanał youtube'owy
Dziennikarka Malina Błańska, zajmująca się tematyką kobiecą i społeczną, z końcem września odeszła z Wirtualnej Polski. Zamierza skupić się na prowadzeniu swojego kanału na YouTubie.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|