|
|
|
|
|
|
|
Od 30 września nowa ramówka Superstacji z "Supernews", "Supernews Gwiazdy" i "Supernews Interwencja"
Od poniedziałku, 30 września o godzinie 14.00 Superstacja rozpocznie nadawanie programów na żywo. Przynajmniej na razie będzie to trzy godzinny blok premierowych programów, który będzie powtarzany cztery razy w ciągu doby.
więcej
|
HBO GO z trybem offline na Androidzie. ,,Staramy się udoskonalać nasz serwis"
Najnowsza wersja aplikacji HBO GO na Androida pozwala na pobieranie treści wideo do pamięci urządzenia. - Staramy się nieustannie udoskonalać nasz serwis - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, deputy marketing director HBO Polska.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Leśniczówki" zyskał 210 tys. widzów
Czwarty sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do początku drugiego sezonu produkcja zyskała 210 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajmuje ostatnie miejsce w rynku tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Firma śmieciarska skarży się na reportaże ,,Alarmu!" i chce 100 tys. odszkodowania. TVP: spokojnie czekamy na proces
Wrocławska firma Alba poskarżyła się w Komisji Etyki Mediów TVP na dwa reportaże wyemitowane w „Alarmie!” autorstwa Piotra Sułka. Skierowała też pozew do sądu, dowodząc, że doszło do naruszenia dóbr osobistych i żądając 100 tys. zł. - Redakcja czeka ze spokojem na proces - zapewnia TVP.
więcej
|
,,Królowe życia 7" hitem TTV. Program śledzi 542 tys. widzów
Jesienne odcinki programu „Królowe życia” ogląda średnio 542 tys. widzów. Cykl ma dwukrotnie wyższe wyniki względem średnich długookresowych udziałów TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
313 tys. widzów śledzi ,,Sędzię Annę Marię Wesołowską" w TTV
Po ponad trzech tygodniach emisji court-show „Sędzia Anna Maria Wesołowska” w TTV śledziło średnio 313 tys. osób. Stacja w tym paśmie wypada lepiej od TVN7, ale słabiej od TV4 i TV Puls.
więcej
|
,,Wiadomości" pominęły Konfederację, opisując sondaż wyborczy. Bosak: to publiczna kompromitacja
W czwartek w głównym wydaniu „Wiadomości” zaprezentowano wyniki sondażu wyborczego przeprowadzonego przez Pollster dla „Super Expressu”. W obu pokazanych grafikach pominięto Konfederację, przekonując, że według badania nie weszłaby do Sejmu. - Zaczynali od haseł o „rewolucji moralnej”, a doszli do publicznej kompromitacji w kwestii uczciwości wobec społeczeństwa - skomentował Krzysztof Bosak, jeden z liderów Konfederacji.
więcej
|
Pietrzak o Jachirze w TVP Info: ,,wynajęta zdzira ze szlamem w głowie". Szef TAI: dzięki Rachoniowi były przeprosiny (wideo)
„Wynajętą zdzirą” ze „szlamem w głowie” nazwał Jan Pietrzak kandydatkę KO na posła Klaudię Jachirę w czwartkowym programie Michała Rachonia „#Jedziemy”. Skrytykował to szef TVP.info Samuel Pereira. - Wypowiedź Pana Jana Pietrzaka dot. Klaudii Jachiry w "#Jedziemy" była niestosowna. Dobrze, że po interwencji prowadzącego, Pan Pietrzak przeprosił za te słowa jeszcze w trakcie programu - skomentował Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
,,Polo Kuchnia" jesienną nowością Polo TV. Gospodarzem Joanna Kaczanowska
W piątek, 28 września Polo TV rozpocznie emisję nowego kulinarnego programu „Polo Kuchnia”. Gospodarzem cyklu jest Joanna Kaczanowska.
więcej
|
Nowy miniserial ,,Katarzyna Wielka" w HBO GO i HBO (wideo)
W czwartek, 3 października w serwisie HBO GO odbędzie się premiera nowego miniserialu „Katarzyna Wielka”. Od 4 października cykl będzie można oglądać również w linearnym kanale HBO.
więcej
|
"Świeże kosmetyki" od 30 września w Discovery Life. Prowadzącą Marzena Jarczak
W poniedziałek, 30 września na antenie Discovery Life (TVN Discovery Polska) zadebiutuje nowy program „Świeże kosmetyki”, który pokaże, jakie naturalne rozwiązania stosować, by mieć zdrową skórę i ciało. Poprowadzi go Marzena Jarczak.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Wnet ma szansę na częstotliwości w Lublinie i Bydgoszczy. Ruszył konkurs KRRiT
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ogłosił konkurs na uzyskanie koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w Lublinie i Bydgoszczy. Duże szanse na jej uzyskanie może mieć Radio Wnet, które ostatnio wygrało postępowanie w Szczecinie na 98,9 MHz, a dwa tygodnie temu otrzymało pasmo 96,8 MHz we Wrocławiu.
więcej
|
|
Kampania wyborcza na antenach Polskiego Radia. Krzysztof Czabański stałym gościem programów publicznej rozgłośni
Poseł PiS oraz szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański przez ostatnie 21 dni był gościem Polskiego Radia 14 razy. Każda jego wypowiedź - również z innych mediów - jest skrzętnie omawiana i eksponowana w portalu PolskieRadio.pl. Ostatnia wizyta na trasie audycji "Jedyne takie miejsce" w Brześciu Kujawskim odbyła się w jego okręgu wyborczym. - Nie pojawiam się codziennie w Polskim Radiu. Nie redaguję portalu Polskiego Radia - odpowiada nam tylko Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Nowości w ramówce Radia Kampus: nowe popołudniowe pasmo, ,,Ej, DJ" i ,,Podcast Takeover"
W poniedziałek 30 września startuje jesienna ramówka Akademickiego Radia Kampus. Pojawią się nowe audycje i prowadzący, powrócą też znane formaty.
więcej
|
|
,,Nasze małe ojczyzny" w nowym cyklu reporterskim radiowej Jedynki
Radiowa Jedynka zaczyna w sobotę 28 września nowy cykl reporterski „Nasze małe ojczyzny”. Jesienią ekipa radiowców odwiedzi kilkanaście miejscowości w całej Polsce, skąd będą nadawane audycje na żywo.
więcej
|
|
RMF FM na czele rynku w Częstochowie. Twoja Polska Stacja na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Twoja Polska Stacja i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo
Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska rozszerza ofertę reklamową wideo i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view). - Pakiety to efekt wybrania tych treści, które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact.
więcej
|
Lidl odpowiada na ,,Gang Słodziaków" w Biedronce, oferując leśne maskotki Lidlaki. Biedronka: naśladownictwo to najwyższa forma komplementu
W czwartek 26 września sieć sklepów Lidl wprowadziła do sprzedaży pluszowe maskotki Lidlaki mające postać leśnych zwierzątek. Kosztują 9,99 zł za sztukę. W Biedronce podobne pluszaki można dostać za punkty zebrane w promocji albo kupić po 49,99 zł. - Naśladownictwo jest najwyższą formą komplementu. Trudno jednak porównywać możliwość zakupu maskotki w jakimkolwiek sklepie do naszej akcji Gang Słodziaków, która uczy dzieci m.in. wytrwałości i konsekwentnego dążenia do celu - komentuje działania konkurencji Arkadiusz Mierzwa, kierownik ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska.
więcej
|
,,Małżeństwo. Dzieło naszego życia" w akcji Fundacji Mamy i Taty wspartej przez ministra sprawiedliwości (wideo)
Fundacja Mamy i Taty rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem „Małżeństwo. Dzieło naszego życia”. Akcję sfinansowano ze środków Funduszu Sprawiedliwości, którego dysponentem jest minister sprawiedliwości.
więcej
|
Team kreatywny Cesar Frazo Garrido i Andrea Malatesta Alonso w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli Peruwiańczyk Cesar Augusto Erazo Garrido i Hiszpan Andrea Malatesta Alonso. Rozpoczęli pracę w agencji w ramach tzw. talent programu - autorskiego projektu agencji skierowanego do pasjonatów reklamy.
więcej
|
Zaproszenie na obiad, spadek formy i bez glutenu lub laktozy w spotach Żabki (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Żabki pod hasłem „Mały wielki sklep”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy PZL i Spark Foundry.
więcej
|
Właściciel Soku z Buraka: to nie hejt tylko satyra, nie bierzemy pieniędzy od PO ani władz Warszawy
Norbert Nowacki, właściciel serwisu i profili Sok z Buraka, zapewnił, że nie współpracuje już z Andrzeje Szumlińskim, więc nie ma nic wspólnego z wynajmem lokalu od władz Płocka. - Nigdy, przenigdy nie braliśmy od żadnej partii pieniędzy. Nie mamy nic wspólnego z ratuszem w Warszawie ani w Płocku - zapewnił. Ujawnił, że przy redagowaniu Soku z Buraka pracuje ok. 20 osób.
więcej
|
Kerris Select zajmie się działaniami performance marketingowymi. Za projekt odpowiada Jędrzej Zarychta
Kerris Group utworzyła jednostkę biznesową dedykowaną prowadzeniu działań z obszaru performance marketingu o nazwie Kerris Select. Szefem komórki został Jędrzej Zarychta.
więcej
|
Maffashion promuje personalizowane Make-up Boxy dostępne w Douglasie (wideo)
Sieć perfumerii Douglas Polska wprowadziła do sprzedaży Make-up Boxy by Maffashion. Infleunecerka Julia Kuczyńska promuje je w rozpoczętej właśnie kampanii autorstwa agencji Brasil i Havas Media.
więcej
|
McDonald's rekrutuje do pracy przez Google Assistant i Amazon Alexa
Sieć restauracji McDonald’s przy rekrutacji nowych pracowników wykorzystuje pracę asystentów głosowych Google Assistant i Amazon Alexa. Służą oni do przyjmowania zgłoszeń w ramach programu "Apply Through".
więcej
|
Alexa przemówi głosami celebrytów, pierwszym Samuel L. Jackson
Na środowej konferencji Amazon zaprezentował nowe możliwości swojego asystenta głosowego Alexa. Jedną z nich jest naśladowanie głosów celebrytów. Na początek Alexa mówi głosem hollywoodzkiego aktora Samuela L. Jacksona.
więcej
|
ESL, DreamHack i Nielsen pracują nad standaryzacją danych w esporcie
Firma esportowa ESL, lifestylowy turniej dla graczy DreamHack zawarły porozumienie z firmą badawczą Nielsen dotyczące współpracy przy ulepszaniu standardów badań dotyczących esportu oraz zapewnienia dogłębnej analityki dla marek, które rozważają zainwestowanie w wydarzenia esportowe.
więcej
|
Ibuprom reklamowany jako ,,idealny kandydat na wyborczy ból głowy"
Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) nawiązująca do kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach produkt jest przedstawiany jako „idealny kandydat w walce z bólem” oraz polecany „na wyborczy ból głowy”.
więcej
|
Wioleta Spychalska-Sztanga i Aleksandra Witkowska w agencji Arskom
Wioleta Spychalska-Sztanga (account executive) oraz Aleksandra Witkowska (social media strategist) zasiliły szeregi agencji marketingu sportowego Arskom. Wzmocniły zespół projektowy, obsługujący kluczowych klientów agencji z branży sportowej, technologicznej oraz farmaceutycznej.
więcej
|
Tesco nie będzie w tym roku sprzedawać żywych karpi
Sieć marketów Tesco Polska zapowiedziała, że rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi o tego roku. Cała oferta rybna sklepów tej marki składać się będzie z produktów chłodzonych i mrożonych.
więcej
|
Suzuki Motor Poland sponsorem PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn przez trzy kolejne sezony
Przez kolejne trzy sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę japońskich samochodów.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Kraft" debiutuje jako drukowany kwartalnik
Znany z internetowego wydania magazyn „Kraft” zadebiutuje w piątek, 27 września, w wersji papierowej - jako kwartalnik. Trafi do salonów sprzedaży prasy. Redaktorem naczelnym jest Maria Malika Ledeman, do zespołu pisma dołączają właśnie kolejne trzy osoby.
więcej
|
Sąd oddalił pozew Kancelarii Sejmu o sprostowanie tekstu ,,Gazety Wyborczej" nt. zwolnienia wiceszefa BAS
Dziennikarz „Gazety Wyborczej”, Paweł Wroński wygrał prawomocnie z Kancelarią Sejmu proces i nie musi publikować sprostowania swojego tekstu. Poszło m.in. o sprecyzowanie, kto jest ekspertem Biura Analiz Sejmowych. - W tak drobnej sprawie angażowano sądy dwóch instancji. Sejm musi mieć bardzo dużo pieniędzy - komentuje Wroński w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jan Karaszewski w radzie nadzorczej PMPG Polskie Media
Do rady nadzorczej PMPG Polskie Media (właściciela m.in. „Wprost” i „Do Rzeczy”) został powołany Jan Karaszewski.
więcej
|
,,National Geographic Polska" liderem sprzedaży. ,,NG Traveler" najbardziej w dół
W segmencie miesięczników podróżniczych w lipcu br. dwa z trzech tytułów odnotowały spadki, a najwięcej stracił „NG Traveler”. Pozycję najchętniej kupowanego miesięcznika utrzymał „National Geographic Polska”, a jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Podróże” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
KNF bez zastrzeżeń do RahimCoinów. Blak pozyskał 216 tys. zł od 85 inwestorów
Komisja Nadzoru Finansowego oceniła, że tokeny personalne RahimCoin emitowane przez Rahima Blaka są zgodne z przepisami. Przedsiębiorca z ich sprzedaży pozyskał na razie 216 tys. zł od 85 osób. - Liczę, że po tej decyzji KNF ludzie przestaną traktować personalne tokeny jako zabawę, a potraktują je jako poważną i bezpieczną inwestycję - komentuje.
więcej
|
Portale zyskały w informacjach i publicystyce: WP.pl, liderem, SE.pl przed Interią i Fakt.pl (TOP 10)
W sierpniu sekcje informacyjno-publicystyczne czołowych portali osiągnęły dużo większą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej. Na czele jest niezmiennie WP.pl ze sporą przewagą nad Onetem i TVN24.pl, natomiast SE.pl wyprzedził Interię i Fakt.pl.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska wprowadza model CPV do zakupu kampanii wideo
Media Impact, biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska rozszerza ofertę reklamową wideo i wprowadza do cennika możliwość zakupu kampanii w modelu CPV (cost-per-view). - Pakiety to efekt wybrania tych treści, które cechują się dużym zainteresowaniem ze strony internautów i jednocześnie występują na naszych serwisach w liczebności pozwalającej budować kampanie klientom - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dominik Dębski, szef produktu w Media Impact.
więcej
|
Naczelny Trojmiasto.pl przeprosił Aleksandrę Dulkiewicz za użycie jej nr. PESEL do tekstu. Bez zawiadomienia do prokuratury
Trojmiasto.pl zamieściło artykuł o lukach w internetowym systemie głosowania na budżet obywatelski w Gdańsku. Na potrzeby tekstu dziennikarz posłużył się numerami PESEL m.in. Aleksandry Dulkiewicz. Jej rzecznik zapowiedział zgłoszenie tego do prokuratury. Redaktor naczelny Trojmiasto.pl przeprosił Dulkiewicz za posłużenie się jej danymi, a ta zrezygnowała z działań prawnych w tej sprawie.
więcej
|
Piotr Ferszka: marketer jest dzisiaj cyfrowym detektywem
Żyjemy w czasach dobrobytu a klienci nie mają sentymentu i coraz trudniej o ich uwagę oraz lojalność. Nic więc dziwnego, że szefowie marketingu, często pod presją, odchodzą ze stanowisk. Jednocześnie z roku na roku firmy gromadzą coraz więcej cennych danych o swoich klientach, z których nie korzystają. O rynkowych paradoksach, wyzwaniach, ale i o szansach płynących dla marketerów w erze cyfrowej opowiada Piotr Ferszka, Dyrektor sprzedaży aplikacji w Oracle Polska.
materiał partnerski
więcej
|
|
|