Telewizja 2024-09-27
0

Gwiazdy w drugiej odsłonie kampanii serwisu Max

Platforma Max (Warner Bros. Discovery) ruszyła z drugą odsłoną kampanii reklamowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biorą w niej udział gwiazdy programów i seriali dostępnych w Maxie.

W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych. Wśród nich znalazł się drugi sezon serialu „Odwilż", finałowy sezon „Szadzi", a także programy „Hotel Paradise Extra”, „Top Model” czy „Azja Express”.

Drugą osią kampanii promującej serwis i jego produkcje są specjalnie przygotowane aktywacje z gwiazdami. Wśród nich zobaczymy m.in. Adama Woronowicza, Aleksandrę Adamską, Izabelę Kunę, Katarzynę Warnkę, Aleksandrę Popławską, Bartosza Gelnera czy Klaudię El Dursi.

Działania obejmują promocję marki Max w telewizji, digitalu, radiu oraz w social mediach. Jednym z elementów kampanii są także działania outdoorowe i ambientowe oraz współpraca z twórcami kontentu i influencerami. Promocji serwisu towarzyszą także niestandardowe działania specjalne takie jak udział w Festiwalu Gier i Komiksów w Łodzi.

Kampanię przygotowały agencje VML, Peroxide, ADP Darek Pepłoński oraz dział kreacji TVN WBD. Media zaplanował Mediacom. 

Serwis Max ruszył w Polsce 11 czerwca br. Oferuje produkcje HBO, TVN czy stworzone dla serwisu Max Originals. 

Autor: PP

Więcej informacji: Max, kampania

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas