Platforma Max (Warner Bros. Discovery) ruszyła z drugą odsłoną kampanii reklamowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biorą w niej udział gwiazdy programów i seriali dostępnych w Maxie.
W drugiej odsłonie kampanii postawiono na promocję lokalnych pozycji programowych. Wśród nich znalazł się drugi sezon serialu „Odwilż", finałowy sezon „Szadzi", a także programy „Hotel Paradise Extra”, „Top Model” czy „Azja Express”.
Drugą osią kampanii promującej serwis i jego produkcje są specjalnie przygotowane aktywacje z gwiazdami. Wśród nich zobaczymy m.in. Adama Woronowicza, Aleksandrę Adamską, Izabelę Kunę, Katarzynę Warnkę, Aleksandrę Popławską, Bartosza Gelnera czy Klaudię El Dursi.
Działania obejmują promocję marki Max w telewizji, digitalu, radiu oraz w social mediach. Jednym z elementów kampanii są także działania outdoorowe i ambientowe oraz współpraca z twórcami kontentu i influencerami. Promocji serwisu towarzyszą także niestandardowe działania specjalne takie jak udział w Festiwalu Gier i Komiksów w Łodzi.
Kampanię przygotowały agencje VML, Peroxide, ADP Darek Pepłoński oraz dział kreacji TVN WBD. Media zaplanował Mediacom.
Serwis Max ruszył w Polsce 11 czerwca br. Oferuje produkcje HBO, TVN czy stworzone dla serwisu Max Originals.