Meta Platforms nawiązała współpracę z twórcą i ekspertem od marketingu Jakubem Bielem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramacj działań społecznościowy gigant chce dotrzeć do firm zainteresowanych promocją w internecie.
Efektem współpracy jest rolkowy miniserial, czyli seria krótkich filmów nagrywanych w biurze Meta w Warszawie. W każdym odcinku zobaczymy przygody Jakuba, który w humorystyczny sposób będzie zdobywać informacje z serca firmy. Poruszone zostaną takie tematy jak rolki, nowe formaty reklamowe, kreatywna dywersyfikacja czy AI.
- Okres świąteczny to wyjątkowy czas dla marketerów i reklamodawców, dlatego warto przygotować się na niego odpowiednio wcześnie. Zeszły rok upłynął nam na eksperymentowaniu z AI, w tym roku wiemy już na pewno - narzędzia oparte na sztucznej inteligencji są niezbędne, aby zaplanować udaną kampanię reklamową. Żeby ułatwić marketerom proces poszukiwania najlepszych rozwiązań, przygotowaliśmy wspólnie kilka przydatnych wskazówek i porad - mówi Magdalena Szulc, communications manager w regionie CEE w Meta
- Bardzo się cieszę, że mogę brać udział w tym projekcie! Nie dość, że niesie fajną wartość edukacyjną, to jeszcze dobrze się bawimy przy tym wszystkim. W świecie marketingu chyba nie ma lepszej firmy do współpracy, wyżej jest tylko sufit (śmiech) – mówi Jakub Biel.
Jakub Biel to ekspert od marketingu, w przeszłości pracował dla wielu marek. Pracował w x-kom, Solgazie i Onecie.
Czytaj także: Biedronka obraziła się na parodię swojej reklamy. "Marketingowi i PR brak poczucia humoru"
Projekt koordynuje agencja Burson
Pierwszy film został opublikowany w poniedziałek rano - wystąpił w nim Adam Nowakowski - creative agency partner w regionie CEE w Meta. Kolejne będą pojawiać się co tydzień w formie rolek na Instagramie i Facebooku na kontach Jakuba Biela. Za koordynację projektu odpowiada agencja Burson.