Danuta Breguła w poniedziałek 23 września rozpocznie pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektorka zarządzająca obszarem treści płatnych. Pełniący dotychczas tę funkcję Tomasz Gaweł od listopada 2024 r. obejmie w firmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych.
Jako dyrektorka zarządzająca treści płatnych Danuta Breguła będzie odpowiedzialna za rozwój strategii segmentu treści płatnych w Ringier Axel Springer Polska. W jego ramach działa oferta subskrypcyjna Onet Premium, która obejmuje treści z serwisów internetowych i tytułów drukowanych RASP, w tym Onetu, Business Insider Polska, “Newsweeka” czy "Forbesa". Firma nie ujawnia, ilu użytkowników korzysta z usługi.
Breguła jest strateżką marek i międzynarodową ekspertką w obszarze wzrostu zasięgu mediów, zaangażowania użytkowników i biznesu subskrypcji cyfrowych. W ostatnich latach pracowała jako expert-in-residence w funduszu Media Development Investment Fund, który w Polsce jest inwestorem spółek Agora, Gremi i Wirtualna Polska, a także jako head of digital user market senate w Global Media Unit w Ringier AG.
W latach 2016-2021 była dyrektorką strategii online i subskrypcyjnej “Gazety Wyborczej” (Agora), gdzie przewodziła rozwojowi biznesu i produktu subskrypcyjnego, a następnie została członkinią zarządu newonce.media. Jest absolwentką Leadership Academy for Women in Digital Media w Poynter Institute na Florydzie i Leadership Academy for Poland.
Tomasz Gaweł na nowym stanowisku w RASP
Tomasz Gaweł jest związany z Ringier Axel Springer Polska od 2016 roku. Początkowo kierował obszarem VOD, a od marca 2019 roku był dyrektorem zarządzającym płatnych treści. Z początkiem listopada 2024 r. Tomasz Gaweł obejmie nowe stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych i będzie odpowiedzialny za rozwój oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi, tworząc synergię między strategicznymi klientami grupy a produktami z portfolio Ringier Axel Springer Polska.