Grupa Carlsberg zakończyła przetarg na globalną obsługę kampanii reklamowych w social mediach. Do współpracy wybrała agencję We Are Social.
Brytyjski oddział We Are Social wygrał przetarg na wykonanie prac i będzie teraz współpracować z Carlsberg Group w zakresie strategii i kreatywnego rozwoju kampanii, a także produkcji treści o charakterze społecznościowym za pośrednictwem We Are Social Studios.
Zakres obsługi obejmuje kluczowe marki piwne, takie jak Tuborg, Somersby i 1664 Blanc, a kampanie obejmują wiele rynków globalnych. We Are Social będzie ściśle współpracować z globalną agencją mediową Carlsberg Group - iProspect (dentsu).
„Byliśmy pod wrażeniem połączenia kreatywnej reputacji i globalnego zasięgu We Are Social oraz ich zdolności do wprowadzania nowych technologii do naszego podejścia społecznościowego. Będziemy współpracować, aby tworzyć bardziej spójne globalnie i społecznościowe treści oraz wprowadzać nowe i świeże pomysły do naszych marek" - powiedziała Henna Mertsola, global digital marketing & media director w Carlsberg Group.