Telewizja 2024-06-14
0

Canal+ promuje serwis Max w swoich pakietach

11 czerwca HBO Max zmienił się w Max. Z tej okazji Canal+ rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę Max w Canal+. W spocie wykorzystano fragmenty filmu „Diuna”, dostępnego w nowym serwisie streamingowym, a także serialu „Prosta Sprawa”, najnowszej produkcji oryginalnej Canal+ Polska. 

We wtorek serwis streamingowy Max zastąpił HBO Max. W jego ofercie są nie tylko treści od HBO, ale także liczne produkcje TVN i Discovery. To w sumie 27 tysięcy godzin. Max to połączenie HBO Max i Playera. TVN Warner Bros. Discovery będzie zabiegał o to, aby wszyscy subskrybenci Playera przenieśli się do nowej platformy.

Kampania  Canal+ będzie realizowana w telewizji, radio, internecie, salonach sprzedaży oraz wśród abonentów Canal+. Za kreację i produkcję spotu odpowiada zespół Canal+ Polska oraz studio Lunapark. - Na planecie Arrakis i na Ziemi zemsta smakuje tak samo dobrze. Epickie produkcje światowe i wybitne seriale produkcji polskiej teraz w jednym pakiecie. Oglądaj więcej. Przeżywaj więcej - mówi lektor w 30-sekundowym spocie. Niedawno na potrzeby promocji serialu „Prosta Sprawa” Canal+ zmodyfikował swoje logo. 

Pakiety Max dla klientów Canal+

Canal+ oferuje klientom oferty satelitarnej dostęp do pakietu Max w trzech planach – Podstawowym, Standardowym i Premium. Nowi klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z oferty Max w Canal+, otrzymają w ramach promocji czasowy dostęp do planu Max Premium do końca września 2024 roku. Klienci Canal+ online mogą na tę chwilę skorzystać z HBO i Max Standardowy za 25 zł/mies., jednak w ramach promocji również otrzymają dostęp do planu Premium do końca września.

Konta dotychczasowych klientów Canal+, którzy korzystali z HBO Max, zostaną automatycznie przeniesione do Max na plan Standardowy, jednak w ramach promocji również otrzymają czasowo promocyjny dostęp do planu Premium: w przypadku dostępu do HBO Max w ramach oferty ze zobowiązaniem – do końca okresu zobowiązania; w przypadku dostępu do HBO Max w ramach oferty bez zobowiązania – do 30 września 2024 r.

W sklepie Canal+ można obecnie skorzystać np. z pakietu Entry+ Canal+ Film za 70 zł/mies., który oferuje dostęp do filmów i seriali na 11 kanałach Canal+, oferty Max w planie Standardowym, opcji Filmbox Pack oraz trzech kanałów HBO (w sumie 92  kanałów telewizyjnych na żywo). Dzięki dostępowi do serwisu Canal+ online dla abonentów, klienci zyskają również dostęp  do 61 kanałów na żywo na dowolnym urządzeniu. W ramach promocji do końca września klienci będą korzystać z oferty Max Premium (po okresie promocyjnym konto wróci do planu Max Standardowy powiązanego z tą ofertą). Podana cena pakietu Entry+ Canal+ Film uwzględnia rabaty: 5 zł/mies. za zgody marketingowe i 5 zł/mies. za e-rachunek i terminową płatność.

Aplikacja Max jest już dostępna na dekoderach 4K DualBox+ (oraz na 87 kanale EPG) i wkrótce zostanie udostępniona również na pozostałych modelach dekoderów 4K. Aplikacja w ramach aktualizacji oprogramowania zaczęła też trafiać na dekodery konkurencyjnej platformy Polsat Box (Polsat Box 4K i Polsat Box 4K Lite). 

W bezpośredniej subskrypcji inne ceny

Nieco inaczej wygląda cennik w subskrypcji bezpośredniej. Pakiet Podstawowy zawiera reklamy i kosztuje 19,99 zł miesięcznie lub 199 zł rocznie. Pakiet Standardowy nie zawiera reklam, pozwala na pobranie do 30 tytułów. Jego koszt to 29,99 zł miesięcznie lub 299 zł rocznie. Oba tańsze pakiety pozwalają na oglądanie treści Full HD. 49,99 zł miesięcznie lub 499 zł rocznie kosztuje Pakiet Premium. Dzięki niemu będzie można pobrać do 100 tytułów i oglądać wybrane produkcje w 4K/Dolby Atmos. Za 20 zł miesięcznie można dokupić paczkę Kanały TV i Sport (ponad 25 kanałów telewizyjnych). Nie jest ona dostępna za pośrednictwem dostawców płatnej telewizji.

Max działa na telewizorach i przystawkach z systemem operacyjnym Android TV 5.1 lub nowszym (także Google TV). To m.in. sprzęty Sony, Xiaomi, TCL, MiBox, Chromecast z Google TV. Z platformy można skorzystać także na telewizorach Samsung (modele od 2016 roku z systemem Tizen), LG (WebOS 3.5 i nowszy), odtwarzaczach Apple TV (z tvOS 14 lub nowszym), Amazon Fire Tv, konsolach PlayStation 5/4, Xbox Series S/X, Xbox One, telefonach, tabletach i na przeglądarkach internetowych komputerów.

Autor: ag

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas