Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

Gonzo Data ostatniej zmiany: 2012-05-08 19:00:42

Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-05 22:04:52 - Gonzo

Czesc,

przesiadlem sie z maxi skutera na Bandita, teraz ciezko przyzwyczaic sie do
biegow. Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
silnika?
Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza?
Niestety mam angielska, a wolalbym w pelni polska, duza :)

Pozdrawiam!

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-05 23:45:52 - marcin

Użytkownik Gonzo napisał w wiadomości news:jo4154$j7b$1@inews.gazeta.pl...
> Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow

No tak powyżej 180 to bym już nie zmieniał, ale poniżej to jak najbardziej.
--
pzdr,
marcin



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 09:33:32 - maniek1111-84@o2.pl

On 5 Maj, 22:04, Gonzo wrote:
> Czesc,
>
> przesiadlem sie z maxi skutera na Bandita, teraz ciezko przyzwyczaic sie do
> biegow. Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
> silnika?
> Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki predkosciomierza?
> Niestety mam angielska, a wolalbym w pelni polska, duza :)
>
> Pozdrawiam!
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->www.gazeta.pl/usenet/

Siema Gonzo

Zapraszam na strone polishbanditcrew zarejestruj sie i tam ci
wszystko chlopaki wyjasnia dodatkowo bedziesz mogl posciagac
serwisowki i instrukcje obslugi do twojego Bandziora



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 10:56:56 - Ivam

Użytkownik Gonzo napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jo4154$j7b$1@inews.gazeta.pl...
> Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
> silnika?

Poszukaj w archiwum - na 100% o tym juz bylo.

> Pytanie dodatkowe: czy jest mozliwosc zmiany samej tarczki
> predkosciomierza?

Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie
znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem
podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.

--
pzdr:
Ivam




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 19:12:35 - Yogi(n)

Użytkownik Ivam napisał w wiadomości
news:jo5ecp$60k$1@inews.gazeta.pl...
> Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie
> znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem
> podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
> pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.

Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są
raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika,
tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś
narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne
odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym
poradzi?

--
Yogi(n)




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 21:28:41 - Ivam

Użytkownik Yogi(n) napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4fa6b10d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
> ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym
> szkiełko?

Aaaa, to juz inny problem;)

Jak masz do 2000 to bedzie ciezko, bo AFAIK trzeba bedzie odgiac ten
pierscien, a zagiac go ladnie to juz konkretnie do przekichane. Chociaz
delikatnie srubokretem podwazac i moze sie uda bez zarysowania (na
zagranicznych forach ludzie tak kombinowali).

Tak Twoj licznik wyglada?
images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93599_4027.gif

W pozniejszych modelach juz jest lepiej - od spodu da sie to rozkrecic.
Tak wyglada:
images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif

--
pzdr:
Ivam




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 23:11:12 - Yogi(n)


Użytkownik Ivam napisał w wiadomości
news:jo6jdc$6g2$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik Yogi(n) napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:4fa6b10d$0$1229$65785112@news.neostrada.pl...
>> ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika, tym trzymającym
>> szkiełko?
>
> Aaaa, to juz inny problem;)
>
> Jak masz do 2000 to bedzie ciezko, bo AFAIK trzeba bedzie odgiac ten
> pierscien, a zagiac go ladnie to juz konkretnie do przekichane. Chociaz
> delikatnie srubokretem podwazac i moze sie uda bez zarysowania (na
> zagranicznych forach ludzie tak kombinowali).
>
> Tak Twoj licznik wyglada?
> images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-1996-1999-usa_bigsuusa93599_4027.gif
>
> W pozniejszych modelach juz jest lepiej - od spodu da sie to rozkrecic.
> Tak wyglada:
> images.cmsnl.com/img/partslists/speedometer-gsf600-s-bandit-2000-2003-usa_bigsuusa93666_df74.gif


Nie nie, ja jako miłośnik armatury, mam shadowkę ;), ale podpiąłem się pod
wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach.
Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że
zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i
kilka razy mniejsza - w dzień praktycznie niewidoczna, w nocy zaś milowa
daje po gałach tak mocno, że kilometrowej też praktycznie nie widać.
Ooo, wygląda prawie identycznie jak ten (nie mam tylko kontrolki od
podnóżka)
img14.allegroimg.pl/photos/oryginal/22/73/65/12/2273651260

Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych, więc wymieniłbym, ale
ten pierścień mnie zniechęca, bo będzie to wyglądało dupiaszczo, nawet jak
da się jakoś sensowie złożyć. Może w zimie się skuszę ;-)

Znalazłem taki filmik - jak widać, da się, ale jest to rzeźba w kupie ;-(

www.youtube.com/watch?v=DlZrUUqn0Ik

--
Yogi(n)




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 21:01:04 - Ivam

Użytkownik Yogi(n) napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4fa6e8fb$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...
> wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach.

Ja tak mialem we fazerze.

> Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że

Dupa tam, a nie przyzwyczaic. Do luksusow sie czlowiek przyzwyczaja, a z
takimi problemami czlowiek musi sobie dawac rade.

> zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i

:) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h

> Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych

Mam. Dziala bez zarzutu. ;)

> Może w zimie się skuszę ;-)

Kombinuj - tak na serio to nie zostaje nic innego, tylko srubokret i duzo
razy na obwodzie i delikatnie.


--
pzdr:
Ivam




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 21:17:10 - Kuczu

W dniu 2012-05-07 21:01, Ivam pisze:

> :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
> wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h

w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
podwojna skala.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 21:34:47 - duddits

W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
> w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
> podwojna skala.

Co do liczników to nie wiem, ale sądzę, że ich skalowanie w mph podczas
gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm,
bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady
zahaczając o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i
nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.

To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.

en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 21:41:36 - Kuczu

W dniu 2012-05-07 21:34, duddits pisze:
> W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
>> w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
>> podwojna skala.
>
> Co do liczników to nie wiem, ale sądzę, że ich skalowanie w mph podczas
> gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm,
> bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady
> zahaczając o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i
> nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.
>
> To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
> tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.
>
> en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada
>

No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 09:21:47 - duddits

On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
> No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
> stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach
Kanady liczniki wyskalowane w km/h są obowiązkowe. Nie bardzo rozumiem
dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala
prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)

Wiem, czepiam się.

P.S. Oni te jednostki metryczne stosują zresztą bardzo niekonsekwentnie,
np. powierzchnię mieszkań czy domów nadal podaje się w stopach kwadratowych.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 20:41:18 - Kuczu

W dniu 2012-05-08 09:21, duddits pisze:
> On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
>> No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
>> stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.
>
> Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach
> Kanady liczniki wyskalowane w km/h są obowiązkowe. Nie bardzo rozumiem
> dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala
> prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)
>
> Wiem, czepiam się.


tak


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 10:05:23 - maniek1111-84@o2.pl

On 6 Maj, 19:12, Yogi\(n\) wrote:
> Użytkownik Ivam napisał w wiadomościnews:jo5ecp$60k$1@inews.gazeta.pl...
>
> > Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie
> > znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem
> > podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
> > pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.
>
> Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są
> raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika,
> tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś
> narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne
> odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
> fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym
> poradzi?
>
> --
> Yogi(n)

w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam
na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
robil



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 10:09:14 - maniek1111-84@o2.pl

On 7 Maj, 10:05, maniek1111...@o2.pl wrote:
> On 6 Maj, 19:12, Yogi\(n\) wrote:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Użytkownik Ivam napisał w wiadomościnews:jo5ecp$60k$1@inews.gazeta.pl...
>
> > > Tak. Odkrecasz tarcze i obracasz - tak zeby sprawdzic gdzie wskazowka sie
> > > znajduje w bez napiecia sprezyny. Potem sciagasz wskazowke, np. widelcem
> > > podwazasz. Zakladasz nowa tarcze, wciskasz wskazowke w tej samej swobodnej
> > > pozycji, ustawiasz tarcze i przykrecasz.
>
> > Mój licznik też jest w milach, samo zdjęcie wskazówki i wymiana tarczy są
> > raczej do zrobienia, ale jak poradzić sobie z pierścieniem dookoła licznika,
> > tym trzymającym szkiełko? Wygląda na zaciśniety przy użyciu jakiegoś
> > narzedzia - jak go zdjąć bez uszkodzenia ? Jest jakiś patent na odwracalne
> > odgięcie go a potem założenie w taki sposób, żeby było *prawie* jak
> > fabryczne? Pierścień jest z blachy, chromowany Może ślusarz sobie z tym
> > poradzi?
>
> > --
> > Yogi(n)
>
> w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam
> na  polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
> robil

a tutaj link jak to wyglada imageshack.us/photo/my-images/38/przechwytywanie111.png/



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 21:05:32 - Ivam

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:b3e6a9a8-27d3-4a4e-b7b6-986b96705361@z14g2000vbh.googlegroups.com...
> w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu

Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi.

> po więcej info zapraszam
> na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
> robil

Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz.

No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od
razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was
pospamuje;)

--
pzdr:
Ivam




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 22:37:52 - maniek1111-84@o2.pl

On 7 Maj, 21:05, Ivam wrote:
> Użytkownik  napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:b3e6a9a8-27d3-4a4e-b7b6-986b96705...@z14g2000vbh.googlegroups.com...
>
> > w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu
>
> Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi.
>
> > po więcej info zapraszam
> > na  polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
> > robil
>
> Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz.
>
> No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od
> razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was
> pospamuje;)
>
> --
> pzdr:
> Ivam

nie placa bo i nie ma za co ;) chciałem pomoc bo sam mam dziora i tam
znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
spam obiecuje ze nie bede :)



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 16:19:11 - Ivam

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:930fd2e0-9893-4ff6-ab4b-17066850b037@ee2g2000vbb.googlegroups.com...
> znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
> spam obiecuje ze nie bede :)

FAQ i netykieta sie klaniaja. Raz w miesiacu, a nie 3 razy jednego dnia. Do
tego stopka tutaj by sie przydala - to nie forum.

--
pzdr:
Ivam




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 19:32:36 - maniek1111-84@o2.pl

On 8 Maj, 16:19, Ivam wrote:
> Użytkownik  napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:930fd2e0-9893-4ff6-ab4b-17066850b...@ee2g2000vbb.googlegroups.com...
>
> > znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
> > spam obiecuje ze nie bede :)
>
> FAQ i netykieta sie klaniaja. Raz w miesiacu, a nie 3 razy jednego dnia. Do
> tego stopka tutaj by sie przydala - to nie forum.
>
> --
> pzdr:
> Ivam

ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq
i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 20:42:11 - Ivam

Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4bb7abad-142f-4112-acf8-5715f550a679@z14g2000vbh.googlegroups.com...
> ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq
> i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz

Faq:
www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=19am

Netykieta:
www.netykieta.dlawas.net/

Archiwum grupy:
groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/topics?hl=pl&lnk

Stopka musi miec delimeter (czyli dwa znaki - i spacje po tych znakach), a
potem nick i ew. cos (motto, info czym jezdzisz, albo cos w ten desen).

--
pzdr:
Ivam




Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 17:34:28 - T.F.

Gonzo ...
>
> Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
> silnika?

6

--
T.F.



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-06 22:53:37 - Piotr Rezmer

Gonzo pisze:
> Czesc,
>
> przesiadlem sie z maxi skutera na Bandita, teraz ciezko przyzwyczaic sie do
> biegow. Jakie sa optymalne predkosci do zmiany biegow, tak zeby nie katowac
> silnika?

Jeśli masz obrotomierz, to naucz (osłuchaj) się brzmienia silnika przy
obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch.
Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na
przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy
zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś
się z redukcją.
Dbaj też o spokojne rozgrzanie silnika zanim zaczniesz go wysilać.


--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-07 15:23:50 - Piotr Rezmer

Piotr Rezmer pisze:

> Jeśli masz obrotomierz, to naucz (osłuchaj) się brzmienia silnika przy
> obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch.
> Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na
> przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy
> zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś
> się z redukcją.
A jeszcze bardziej precyzyjnie, bieg na wyższy możesz zmieniać przy
obrotach w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Wtedy silnik męczy
się najmniej. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze
odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu.



--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar



Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 13:47:42 - T.F.

Użytkownik Piotr Rezmer ...
>
> bieg na wyższy możesz zmieniać przy obrotach w okolicach maksymalnego
> momentu obrotowego. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze
> odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu.

Boze, widzisz i nie grzmisz.

> Wtedy silnik męczy się najmniej.

WTF ?

hint:
zobacz gdzie B6 ma okolice maksymalnego momentu obrotowego

--
T.F.





Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S

2012-05-08 19:00:42 - Piotr Rezmer

T.F. pisze:

> hint:
> zobacz gdzie B6 ma okolice maksymalnego momentu obrotowego
>
Niby przy 9500 obr. Wygląda, że to typowe dla 600 R4. Napisz swoją
opinię jakiego zakresu obrotu najlepiej używać w tym przypadku.

PS: Nigdy nie miałem R4 i może rzeczywiście bredzę.

--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS