V-ROD awaryjnosc itp

Jan Kowalski Data ostatniej zmiany: 2012-03-11 08:47:31

V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 18:19:45 - Jan Kowalski

Witka,
Od czsu do czsu sie udzielalem na grupie (raczej pytajac niz
odpowiadajac ;) ) pod nickiem Laphroaig. Cos mi sie pop... w
ustawieniach i nie moge uzyc tego starego konta. Ale do rzeczy ( a
wlasciwie do Kuczu ;) ).
Od 3 lat jezdze sportsterem i pomyslalem, ze czas sie przesiasc na cos
wiekszego. W moich planach zawsze lezal street bob albo v-rod. No i
trafia sie okazja nabycia v-rod'a.
Moto jest krajowe, z 2003r. ok 25kkm, bezwypadkowy, serwisowany.
No i pytanie dla znawcow tych motocykli. Jak jest z awaryjnoscia tygo
modelu przy zalozeniu, ze powyzsze dane sa prawdziwe? Czy kupujac 9-
letnie moto z takim ( w sumie niewielkim) przebiegiem nalezy
spodziewac sie jakis typowych usterek?

--
pozdr
Wojtek



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 19:16:50 - Kuczu

W dniu 2012-03-10 18:19, Jan Kowalski pisze:

> Moto jest krajowe, z 2003r. ok 25kkm, bezwypadkowy, serwisowany.

Bezwypadkowy ? Ma komplet emblematow rocznicowych ? Jaki kolor ?

> No i pytanie dla znawcow tych motocykli. Jak jest z awaryjnoscia tygo
> modelu przy zalozeniu, ze powyzsze dane sa prawdziwe? Czy kupujac 9-
> letnie moto z takim ( w sumie niewielkim) przebiegiem nalezy
> spodziewac sie jakis typowych usterek?

V-Rod sie nie psuje. Niedlugo bedziesz musial wymienic pasek napedowy,
tak dla swietego spokoju. I przygotuj sie ze wymiana swiec zaplonowych w
tym modelu to koszmar. Reszta, jesli nie byl katowany i/lub po mocnym
crashu, nie bedzie sprawiac problemow. No chyba ze Ci immobilizer
zdurnieje, o ile to naprawde wersja HDI i go ma na pokladzie.

Stajac przed wyborem FXDB albo V-Rod ja bym bral StreetBoba. Ale kazdy
kupuje co lubi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 19:18:37 - AZ

On 03/10/2012 07:16 PM, Kuczu wrote:
>
> Ma komplet emblematow rocznicowych ?
>
Z ciekawości - a co to?

--
Artur
ZZR 1200



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 19:30:57 - Kuczu

W dniu 2012-03-10 19:18, AZ pisze:
> On 03/10/2012 07:16 PM, Kuczu wrote:
>>
>> Ma komplet emblematow rocznicowych ?
>>
> Z ciekawości - a co to?
>

w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
tym roczniku sa rocznicowe. Poznac to po licznych specjalnych
emblematach ktore nowe sa praktycznie nie do kupienia. Jesli motocykl z
tego rocznika jest naprawde bezwypadkowy to musi miec komplet takich
emblematow. Jezeli ktoregos nie ma to bylo cos kombinowane. Lakier tez
jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl byl
malowany czy nie. Na przyklad wiele modeli wychodzilo ze specjalnymi
naklejanymi paskami na ktorych jest mikrodruk. Naklejki sa nie do
podrobienia (aczkolwiek kupowalem kiedys w USA calkiem niezle repliki).
Tak wiec w tym roczniku od razu poznac jakiekolwiek kombinacje.
BTW. Srebrne V-rody nie byly w ogole lakierowane. Srebrny kolor to
szczotkowane aluminium, dodatkowo pokrywa airboxa jest robiona z dwoch
warstw blachy i nie da sie tego wyklepac bez sladu. W ogole w tym
motocyklu wszystkie oslony sa z aluminiowej blachy a nie z plastiku jak
w japonskich podrobach ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 20:26:23 - Marcin N

W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:

> w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
> tym roczniku sa rocznicowe. (...)

Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
wywracają?




Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 20:33:23 - duddits

W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
> Dlaczego? Harleje się nie wywracają?

Nie. Podobnie jak na każdym innym motocyklu: wywracają się motocykliści,
którzy nimi jeżdżą :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 20:34:34 - Monster

W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
> W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:
>
>> w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
>> tym roczniku sa rocznicowe. (...)
>
> Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
> naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
> wywracają?
>
Tylko czasem,przy nieumiejętnym mocowaniu na lawecie:-P

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 20:43:54 - Kuczu

W dniu 2012-03-10 20:34, Monster pisze:
> W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
>> W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:
>>
>>> w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
>>> tym roczniku sa rocznicowe. (...)
>>
>> Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
>> naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
>> wywracają?
>>
> Tylko czasem,przy nieumiejętnym mocowaniu na lawecie:-P
>

tak

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 20:42:28 - AZ

On 03/10/2012 08:26 PM, Marcin N wrote:
>
> Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
> naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
> wywracają?
>
Jak mocuje się je z głową na przyczepce to nie.

--
Artur
ZZR 1200



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 20:43:37 - Kuczu

W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N pisze:
> W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:
>
>> w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
>> tym roczniku sa rocznicowe. (...)
>
> Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
> naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
> wywracają?
>

Oczywiscie mozesz naprawiac i kupic oryginalne rocznicowe elementy. Tyle
ze aby je kupic w salonie musisz okazac dokumenty ze posiadasz wlasnie
rocznicowy model i slono zaplacic. Utrudnienia sa po to aby motocykle z
tego rocznika byly unikalne i aby nie pokazywaly sie podrobki. To samo
jest z seria HD CVO czyli Custom Vehicle Operation. Ale podobnie jest w
przypadku limitowanych wersji innych marek, na przyklad Gixxera
robionego na 25 lecie modelu przez Yoshimure.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 21:45:55 - Grzybol

Użytkownik Kuczu napisał w wiadomości
news:jjgath$gth$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2012-03-10 20:26, Marcin N
pisze:
>> W dniu 2012-03-10 19:30, Kuczu pisze:
>>> w roku 2003 firma obchodzila 100 lecie. Z tej okazji wszystkie modele w
>>> tym roczniku sa rocznicowe. (...)
>> Z tego, co piszesz - zrobili wszystko, żeby maksymalnie utrudnić
>> naprawienie takiego rocznicowego egzemplarza. Dlaczego? Harleje się nie
>> wywracają?
> Oczywiscie mozesz naprawiac i kupic oryginalne rocznicowe elementy. Tyle
> ze aby je kupic w salonie musisz okazac dokumenty ze posiadasz wlasnie
> rocznicowy model i slono zaplacic. Utrudnienia sa po to aby motocykle z
> tego rocznika byly unikalne i aby nie pokazywaly sie podrobki. To samo
> jest z seria HD CVO czyli Custom Vehicle Operation. Ale podobnie jest w
> przypadku limitowanych wersji innych marek, na przyklad Gixxera robionego
> na 25 lecie modelu przez Yoshimure.

Kurna, jaki ja jestem wieśniak. Mam zwykłe beemwu, najzwyklejszą
nierocznicową jamahie, taką tfu! zwyczajną i kurzajki. Nawet nie mam
hemofilii... Wstyd mi teraz... Nie mogłeś ze 20 lat temu napisać, że to trza
rocznicowe kupować? Myslałem, żeś mój kumpel:-)

--
Grzybol




Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-14 02:27:10 - maverik

>Lakier tez
> jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl byl
> malowany czy nie.

nieprawda ;-)




Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-14 11:46:28 - Grzybol

Użytkownik maverik napisał w wiadomości
news:4f5ff44e$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
> >Lakier tez jest specjalny w tych rocznikach i od razu widac czy motocykl
> >byl malowany czy nie.
> nieprawda ;-)

Kuczu, zapierdol mu, bo ja już nie mam siły do gnidy...

--
Grzybol




Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-14 21:28:11 - Kuczu

W dniu 2012-03-14 11:46, Grzybol pisze:

> Kuczu, zapierdol mu, bo ja już nie mam siły do gnidy...

Sie uprzedziles do chlopaka. Specyficzny jest ale swoja robote wykonuje
naprawde dobrze. Wiem bo kiedys korzystalem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-10 21:49:38 - Jan Kowalski

Dzieki za odpowiedz
> V-Rod sie nie psuje.
Na to liczylem :), a wspomniane wymiany wynikaja z przebiegu/wieku i
wiadomo ze kiedys mnie czekaja.
Jeszcze tego moto nie widzialem, dostalem tylko o nim cynk.
Wlasciciel (jedyny od poczatku) twierdzi ze bezwypadkowy (pytanie
tylko co znaczy bezwypadkowy ;) ).
Ale dzieki za te info o emblematach. Masz moze jakis ich opis jakie
emblematy i gdzie powinny sie znajdowac?

>
> Stajac przed wyborem FXDB albo V-Rod ja bym bral StreetBoba.
Wiem :)
Ale moja druga polowa twierdzi ze streetbob jest taki sam jak
sportster wiec po co zmieniac. No ale baby sie nie znaja a mimo to z
ich zdaniem sie trzeba liczyc (w przypadku zakupu moto bede musial
ograniczyc jej wydatki wiec jakas akceptacja z jej strony musi
byc ;) )

--
pozdr
Wojtek



Re: V-ROD awaryjnosc itp

2012-03-11 08:47:31 - Kuczu

W dniu 2012-03-10 21:49, Jan Kowalski pisze:

> Ale dzieki za te info o emblematach. Masz moze jakis ich opis jakie
> emblematy i gdzie powinny sie znajdowac?

Zrob foty i podeslij. Sie zbierze konsylium i okresli czy byl klepany
czy nie :)


> Ale moja druga polowa twierdzi ze streetbob jest taki sam jak
> sportster wiec po co zmieniac. No ale baby sie nie znaja a mimo to z
> ich zdaniem sie trzeba liczyc (w przypadku zakupu moto bede musial
> ograniczyc jej wydatki wiec jakas akceptacja z jej strony musi
> byc ;) )


Powiedz jej ze jest duzo wiekszy. Kobiety lubia duze.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS