Re: honda XR 400 Rebus z zaworami

bolej1 Data ostatniej zmiany: 2012-01-10 23:30:17

Re: honda XR 400 Rebus z zaworami

2012-01-10 23:22:49 - bolej1

Witam widze ze temat byl juz dawno ale mam tez XR400 i ostatnio musialem
zwalic glowice bo mialem przedmuch i zauwazylem ze tez brakuje mi tego
auto dekompresora koleczek + sprezynka. Mozasz napisac jak sobie z tym
poradziles? dokupiles? dorobiles?

Rafał Tomaszewski napisal


> Użytkownik PanAdol napisał w wiadomości
> news:gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl...
>> Jeszcze jedno pytanie :
>> Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko
>> starterem walczyles ?

> no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet
> nie zakasłał


>> Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie
>> cos
>> zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak
>> glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc.

> dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest
> spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli
> takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić

>> Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu
>> zawotu przy dekompresorze
>> ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo
>> zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ?

> jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie
> tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu
> luzów.

> Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam
> jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak
> dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem.

> Pozdrawiam
> Rafał
> 450exc


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Re: honda XR 400 Rebus z zaworami

2012-01-10 23:30:17 - bolej1

Witam mozesz napisac jak poradziles sobie z tym problemem?


Rafał Tomaszewski napisal


> Użytkownik PanAdol napisał w wiadomości
> news:gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl...
>> Jeszcze jedno pytanie :
>> Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko
>> starterem walczyles ?

> no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet
> nie zakasłał


>> Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie
>> cos
>> zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak
>> glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc.

> dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest
> spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli
> takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić

>> Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu
>> zawotu przy dekompresorze
>> ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo
>> zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ?

> jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie
> tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu
> luzów.

> Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam
> jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak
> dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem.

> Pozdrawiam
> Rafał
> 450exc


--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS