Re: honda XR 400 Rebus z zaworami
2012-01-10 23:22:49 - bolej1
zwalic glowice bo mialem przedmuch i zauwazylem ze tez brakuje mi tego
auto dekompresora koleczek + sprezynka. Mozasz napisac jak sobie z tym
poradziles? dokupiles? dorobiles?
Rafał Tomaszewski napisal
> Użytkownik PanAdol
> news:gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl...
>> Jeszcze jedno pytanie :
>> Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko
>> starterem walczyles ?
> no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet
> nie zakasłał
>> Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie
>> cos
>> zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak
>> glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc.
> dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest
> spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli
> takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić
>> Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu
>> zawotu przy dekompresorze
>> ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo
>> zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ?
> jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie
> tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu
> luzów.
> Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam
> jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak
> dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem.
> Pozdrawiam
> Rafał
> 450exc
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/
Re: honda XR 400 Rebus z zaworami
2012-01-10 23:30:17 - bolej1
Rafał Tomaszewski napisal
> Użytkownik PanAdol
> news:gqe7qf$2f9$1@inews.gazeta.pl...
>> Jeszcze jedno pytanie :
>> Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko
>> starterem walczyles ?
> no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet
> nie zakasłał
>> Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie
>> cos
>> zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak
>> glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc.
> dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest
> spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli
> takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić
>> Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu
>> zawotu przy dekompresorze
>> ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo
>> zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ?
> jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie
> tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu
> luzów.
> Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam
> jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak
> dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem.
> Pozdrawiam
> Rafał
> 450exc
--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> grupy.scigacz.pl/