R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-26 10:30:49 - rightbent80
modele mniej więcej od 2006 roku?
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-26 13:41:38 - AZ
> WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
> modele mniej więcej od 2006 roku?
>
Poza torem to wazna jest estetyka na ktora plec piekna mocno zwraca uwage.
Trzeba by zrobic ankiete w jakiejs galerii handlowej czy pod innym
Mc-kiem.
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 08:52:53 - Kamil Nowak 'Amil'
> WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
> modele mniej więcej od 2006 roku?
R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 10:32:43 - Hinek
>
>
> Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.
>
>
Znaczy się - zdąży uciec?
Pozdr
--
Hinek
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 10:44:43 - AZ
>> WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
>> modele mniej więcej od 2006 roku?
>
> R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.
>
Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.
Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 11:57:29 - marider
zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu
zadajac proste pytanie.
W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
> On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil'
>>> WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
>>> modele mniej więcej od 2006 roku?
>>
>> R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.
Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym
majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;)
> Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.
Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie
wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej
wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy
ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane
z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku
i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :)
Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: tinyurl.com/cxnh4np
> Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(
Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni -
operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal
do 2015 proszac łaski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na
boki ze smiechu.
Pzdr
PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa +
3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 12:00:27 - AZ
>
> Pzdr
> PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa +
> 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).
>
Daj znac na wiosne jakie czasy wykrecasz :-)
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 12:06:02 - AZ
>
> Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: tinyurl.com/cxnh4np
>
profiles.google.com/111554777461761137271/photos/5662623262999509201/5662624044104643602
Zamknales ogranicznik? Szacun!
--
Artur
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 16:34:56 - marider
> Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >
No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)
otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html
> i najpiekniejsza R! w Polsce.
No ta to na pewno nie :)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 18:45:32 - AZ
>
> No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
> pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
> na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)
>
> otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html
>
No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 21:30:23 - marider
> On 2011-12-27, marider<2marider@gazeta.pl> wrote:
>>
>> No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
>> pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
>> na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)
>>
>> otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html
>>
> No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?
Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 21:35:13 - AZ
>>>
>>> No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
>>> pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
>>> na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)
>>>
>>> otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html
>>>
>> No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?
>
> Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
> w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)
>
No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 21:44:11 - marider
> On 2011-12-27, marider<2marider@gazeta.pl> wrote:
>>>>
>>>> No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
>>>> pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
>>>> na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)
>>>>
>>>> otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html
>>>>
>>> No a Ty kupiles na Bialostockie ulice i na babcie i co za roznica?
>>
>> Tak na szybkiego? To jakies 20 tys zl w w/w nowym wyposazeniu po cenach
>> w Polszy, ale ja po torach nie latam i nie mieszkam we Wawie ;)
>>
> No my juz tu wiemy, ze mozna i tuningowac motocykl po to by mu pozniej
> robic zdjecia z psem na parkingu pod Oszou.
Zes pojechal ale nie zgadles. To do kalendarza 2012 - Shetland sheepdog ;)
Pzdr
PS: Na K8 tak fajnie sie nie prezentowal hehe...
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 22:23:16 - Monster
> W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
>> Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana >
>
> No sorry, dzis na Allegro trafil lepszy zestaw zawieszen (bo ja nie mam
> pelnych wkladow ani TTX'a) ale nikt mi nie wmowi ze sobie to gosc kupil
> na warszawskie ulice lacznie z pelnym ukladem ;^)
>
> otomoto.pl/yamaha-r1-poland-position-M3000285.html
>
>> i najpiekniejsza R! w Polsce.
>
> No ta to na pewno nie :)
Kurde nie mogę zakumać,do lansu to jakoś nie ta marka,jedyna zaleta to
nazwa krótka,łatwa do zapamiętania:-P
Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach
mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-27 22:56:37 - marider
> Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach
> mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?
Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac
serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero
cuda niewidy, prawda? ;)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 09:18:47 - Monster
> Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac
> serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero
> cuda niewidy, prawda? ;)
Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
Z HD dopiero jest zabawa,pół moto do wymiany żeby się dało na lawetę
wjechać:-)
Tomek
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 20:13:26 - jeDrASS
> Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
radzących sobie w temacie.
--
jeDrASS plus naga włoszka
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 20:51:11 - Monster
> On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:
>
>> Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
>
> wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
> własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
> jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
> jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
> radzących sobie w temacie.
>
ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości
zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po
co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 22:10:55 - AZ
>
> moto ma się przede wszystkim podobać,
>
Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 22:30:19 - Monster
> On 2011-12-28, Monster
>>
>> moto ma się przede wszystkim podobać,
>>
> Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.
>
to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 23:16:16 - jeDrASS
> to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.
jadzie.. wygląda.. i ma to coś :-D jakoś włosi potrafią to wszystko
połączyć.. choć nie zawsze ;-)
--
jeDrASS
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 23:12:43 - jeDrASS
> ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości
> zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po
> co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
> Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej.
Twój poprzednik.. :-)
--
jeDrASS
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 22:09:54 - AZ
>
> wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
> własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
> jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
> jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
> radzących sobie w temacie.
>
Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
lokomotywa.
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 22:25:55 - Monster
> Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
> sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
> lokomotywa.
>
Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 22:28:51 - AZ
>> Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
>> sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
>> lokomotywa.
>>
> Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P
>
Moze w salonie nie zauwazyl ze to jest Kolumn/McD werszyn?
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-29 21:52:57 - Michał V-R
> Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P
Fakt, kondrat nie oszedza moto, ale jakos jego poprzednie wytrzymywaly,
kawa Z1000 zrobil paredziesiat kkm i nic sie nie stalo, wczesniej mial
jache, tez dawala rade, dukaty juz nie bardzo
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-29 21:51:23 - Michał V-R
> Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
> sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
> lokomotywa.
>
w tym pierwszym, nie urwala, tylko cale kolo rozjebalo, gdzie siabierak
znajduje, a pozniej skrzynia w nim padla
--
Pozdrawiam
Michal V-R
gg 9409047
----------------------------------------
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
----------------------------------------
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-28 23:27:38 - marider
> On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:
>
>> Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
>
> wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
> własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
> jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
> jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
> radzących sobie w temacie.
Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g...
z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-29 09:38:48 - Nikanor
> Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g....
> z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.
Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się nie
tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati,
Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.
W życiu bym nie kupił.
A nie, cholera. Kupiłem.
Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.
--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-29 09:51:32 - Monster
> Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
> nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini,
> Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.
>
> W życiu bym nie kupił.
Na połowę twojej listy mało kogo stać,ale fakt sprzęt do drażnienia
sąsiadów.
Vespa?pół Świata na tym jezdzi.
>
> A nie, cholera. Kupiłem.
>
> Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.
Co za róznica i tak wszystko składane na Tajwanie
--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
2011-12-30 11:27:11 - Hinek
>
> Czego się nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari,
> Lamborghini, Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.
>
>
Nawet pizze paskudną robią :]
Pozdr
--
Hinek
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 12:11:24 - Norbi
> WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
> modele mniej więcej od 2006 roku?
Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)
Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.
Norbi
BLACK XX'03
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 13:15:56 - Arni
> W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
>> WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
>> modele mniej więcej od 2006 roku?
>
> Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)
oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto.
--
Arni Toruń
'84 Honda CB 650 SC Jaszczomb
'91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
'01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat
'99 Mazda 323F 2,0 DiTD
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 15:03:11 - rightbent80
na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
przy podjazdach pod górkę.
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 15:12:29 - AZ
> motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
> na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
> już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
> przy podjazdach pod górkę.
>
O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
gorke...
No i pod gorke sie wjezdza momentem a nie konmi a konie to
moment x obroty.
--
Artur
ZZR 1200
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 15:26:51 - de Fresz
>> motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
>> na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
>> już chyba niezależnie od charakterystyki silników to powinno pomóc
>> przy podjazdach pod górkę.
>>
> O ile przy takich mocach mozna mowic o jakichs problemach podjazdu pod
> gorke...
A to już zależy od górki. Może on chce brać udział w czymś takim:
www.youtube.com/watch?v=-c_7fRq_19s&feature=related
--
Pozdrawiam
de Fresz
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-27 16:47:03 - marider
> motocykl może być albo za mocny albo za słaby,
Albo tandetny.
> na kole r1 ma trochę ponad 130kucy a gixer trochę ponad 140KM,
Dol mozna poprawic glupawa zmiana zebatek w najtanszej opcji za jakies
300zl wiec bierz to co bardziej wizualnie Ci sie podoba a reszte
dopracujesz z czasem. Wszystko ma + i -. Porownaj tez serwis i koszty
eksploatacyjne.
www.factorypro.com/dyno/true1.html (wersje amerykanskie,
europejskie daja lepsze wyniki).
Poza tym i gixery i R1 maja swoje foruma wiec tam zapytaj o detale :)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-28 10:44:47 - ania
Użytkownik Norbi
> Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
> R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.
i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym
o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
testowalam
--
ania
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-28 11:07:57 - Norbi
> o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
> testowalam
>
750 lepsze - nieprawdaz ? :)
Norbi
BLACK XX'03
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-28 11:33:02 - ania
Użytkownik Norbi
> 750 lepsze - nieprawdaz ? :)
do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan
ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4
jest znowu calkiem calkiem
--
ania
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-29 19:51:42 - rightbent80
1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
różni w jeździe poza torem!?
Motocykle te, mimo że można je przerobić na torowe maszynki, są
oczywiście zbudowane do jazdy po ulicach, mają rejestracje, światła
ale są jednymi z najlepszych i właśnie na tym mi zależy. Podkreślam ze
w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.
Rozumiem że brak jakichkolwiek konkretów w tej sprawie świadczy zę są
to po prostu dwa porządne sprzęty które trudno rozróżnić poza
firmowymi kolorami i tym że gixxer ma dół a r1 w porównaniu nie ma.
Czy to tyle?
Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...
Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
2011-12-29 21:48:09 - marider
> Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
> 1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
> różni w jeździe poza torem!?
Jezdzil.
> Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
> skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
> napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
> końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
> zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
> na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...
w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze
starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do
opisow bo gixy mieli/maja.
Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba
po dodatkach): tinyurl.com/3yz37mw .
R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
padalcow widzialem ze znaczkiem S), spalanie srednio cos kolo 7
l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow -
KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie
wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo
zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo
dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow
ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy
OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi
halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do
gumowania je kupuje).
K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po
poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach
100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk
lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy
posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i
wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km.
Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic
nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik
pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo
pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma
siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1.
Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1
i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo
na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz.
Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy
tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor
-im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj
testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto
mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy
eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny
podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd.
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)