Elektryczne jednoślady

Marcin N Data ostatniej zmiany: 2011-10-19 10:01:03

Elektryczne jednoślady

2011-10-18 07:52:18 - Marcin N

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 07:59:32 - Monster

W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>
> www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
> ?
>
> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 08:10:31 - Marcin N

W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
> W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
>> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>>
>> www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
>> ?
>>
>> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
> Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
> robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
podobno około 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.




Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 08:21:46 - Andrzej Lawa

W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:

>> Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
>> robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
>

SAM Cree

> W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
> podobno około 10 tys Euro.

Ja słyszałem, że koło 15.

> Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

Mi by wystarczył.

Tylko ta cena...



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 23:11:21 - Gr4N4c1K

Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N
napisał(a):

> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>
> www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
> ?
>
> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo
nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo
najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i
wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie
akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?

pozdrawiam



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 23:55:41 - Tom01

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh??

Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
różnego typu i są ku temu powody.

--
Tom01



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-19 10:41:13 - Błażej Zagozda

On 18 Paź, 23:55, Tom01 wrote:
> W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
>
> > widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> > przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> > wydajną technologię NiMh??
>
> Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
> z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
> kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
> mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
> różnego typu i są ku temu powody.
>

czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówiłem o LiJon i LiFe

pozdrawiam




Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-19 09:59:21 - Andrzej Lawa

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi,
> bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe
> LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze,
> pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
> można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
> powijakach, ale teraz?

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-19 10:01:03 - Andrzej Lawa

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >
kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek
> niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające
> dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP
> bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej
> fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie
> mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
> można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
> powijakach, ale teraz?

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
superkondensatory?



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS