Elektryczne jednoślady

Marcin N Data ostatniej zmiany: 2011-10-19 10:01:03

Elektryczne jednoślady

2011-10-18 07:52:18 - Marcin N

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:

www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
?

Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 07:59:32 - Monster

W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>
> www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
> ?
>
> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 08:10:31 - Marcin N

W dniu 2011-10-18 07:59, Monster pisze:
> W dniu 2011-10-18 07:52, Marcin N pisze:
>> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>>
>> www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
>> ?
>>
>> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?
> Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
> robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)


W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
podobno około 10 tys Euro.
Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.




Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 08:21:46 - Andrzej Lawa

W dniu 18.10.2011 08:10, Marcin N pisze:

>> Tego akurat (chyba)jeszcze nie,ale czasem przejeżdża zielona Trajka
>> robiona w Pruszkowie.Takie tam ufo:-)
>

SAM Cree

> W 2009 roku nie było możliwości kupienia tego w Polsce. Kosztował
> podobno około 10 tys Euro.

Ja słyszałem, że koło 15.

> Ech gdyby ten zasięg był z 250 km... 110 to zdecydowanie za mało.

Mi by wystarczył.

Tylko ta cena...



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 23:11:21 - Gr4N4c1K

Dnia 18-10-2011 o 07:52:18 Marcin N
napisał(a):

> Czy ktoś z Was spotkał się z takimi pojazdami:
>
> www.scigacz.pl/Vectrix,elektryczna,przyszlosc,3004.html
> ?
>
> Produkowane w Polsce. Widzieliście to na ulicy?

widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi, bardzo
nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe LiJon albo
najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i
wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to można było takie
akumulatory stosować bo inne technologie były w powijakach, ale teraz?

pozdrawiam



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-18 23:55:41 - Tom01

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh??

Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
różnego typu i są ku temu powody.

--
Tom01



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-19 10:41:13 - Błażej Zagozda

On 18 Paź, 23:55, Tom01 wrote:
> W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:
>
> > widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> > przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> > wydajną technologię NiMh??
>
> Sądzę, że można spokojnie założyć, że idioci tego nie zaprojektowali. Co
> z tego, że litowo-polimerowe lub litowo-jonowe gromadzą więcej ładunku,
> kiedy mają bardzo małą trwałość, nie tolerują głębokiego rozładowania i
> mogą być niebezpieczne. W różnych zastosowaniach spotyka się akumulatory
> różnego typu i są ku temu powody.
>

czy te informacje odnośnie technologii Lixx dotyczące ładowania,
rozładowania i trwałości masz podparte doświadczeniem? bo wg mnie jest
dokładnie odwrotnie, troszkę sie inaczej ma sprawa z LiPol ale ja
mówiłem o LiJon i LiFe

pozdrawiam




Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-19 09:59:21 - Andrzej Lawa

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie kto
> przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek niezbyt
> wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające dużej uwagi,
> bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP bateries?? przemisłowe
> LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej fabryki były by lżejsze,
> pojemniejsze i wydajniejsze już nie mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
> można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
> powijakach, ale teraz?

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne



Re: Elektryczne jednoślady

2011-10-19 10:01:03 - Andrzej Lawa

W dniu 18.10.2011 23:11, Gr4N4c1K pisze:

> widzieć nie widziałem ale zastanawia mnie jedna kwestia. mianowicie >
kto przy zdrowych zmysłach pakuje się w przestarzałą i na dodatek
> niezbyt wydajną technologię NiMh?? ciężkie baterie, wymagające
> dużej uwagi, bardzo nie lubią jak się ich nie używa. że GP
> bateries?? przemisłowe LiJon albo najlepiej LiFe z dobrej chińskiej
> fabryki były by lżejsze, pojemniejsze i wydajniejsze już nie
> mówiąc, że tańsze. 10 lat temu to
> można było takie akumulatory stosować bo inne technologie były w
> powijakach, ale teraz?

Podejrzewam, że w przeliczeniu na złotówki więcej energii i trwałości
uzyskasz z klasycznych ołowiowych...

Swoją szosą na codzienne dojazdy to może lepszym wyjściem byłby
superkondensatory?



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS