Gratka dla tunerow
2011-08-02 00:02:51 - marider
niekiedy PC3 mysla ze maja po 200km w byle rzezbie sciagnietej do polszy :)
tinyurl.com/3rg23xz
cyt: Cost almost ?10,000 to build inc purchasing engine. Ciekawe ile
RWHP z tego wydusili..
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 09:29:14 - AZ
> A nie napalencow ktorzy zakladajac sportowe byle jakie koncowki i
> niekiedy PC3 mysla ze maja po 200km w byle rzezbie sciagnietej do polszy :)
>
> tinyurl.com/3rg23xz
>
> cyt: Cost almost ?10,000 to build inc purchasing engine. Ciekawe ile
> RWHP z tego wydusili..
>
No. To akurat dla wiekszych napalencow ktorzy maja jeszcze wiecej kasy.
Moga pod lokalna kolumna poszczycic sie ogromna iloscia koni i
przed zasnieciem podziwiac wydruk z hamowni powieszony w ramce nad
lozkiem.
Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
na drogi?
--
Artur
ZZR 1200
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 10:12:04 - de Fresz
> Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
> wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
> na drogi?
No ale przeca ten silnik nie został tak wymuskany na drogi, tylko na
tor właśnie. A kupi go ten, kto go kupi, czy to lanser spod kolumny,
czy ścigant - sprzedającemu pewnie od żadnego kasa nie będzie
śmierdzieć.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 18:53:44 - marider
> On 2011-08-02 09:29:14 +0200, AZ
>
>> Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i
>> wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale
>> na drogi?
>
> No ale przeca ten silnik nie został tak wymuskany na drogi, tylko na tor
> właśnie. A kupi go ten, kto go kupi, czy to lanser spod kolumny, czy
> ścigant - sprzedającemu pewnie od żadnego kasa nie będzie śmierdzieć.
Dlaczego? jesli ktos gania R1 po torach to to jest naprawde swietny deal
wyrwac taki silnik za taka kase zamiast wysylac silnik na rzezbienie do
Niemiec czy do Yarta gdzie za slabsze cuda na YEC'u placi sie kokosy..
Gogus spod Kolumny nie potrafilby wykorzystac chocby i ze 30% mozliwosci
takiego silnika, chyba ze sie tam cos pozmienialo w Stolycy ostatnio.
Z ciekawosci zapytalem goscia o wyniki tego silnika z hamowni (przy
lepszym rzezbieniu w silniku takie pomiary to podstawa):
On BSB dyno was showing 198bhp at wheel with Motec engine management
(przypomne - koszt przebudowy silnika ok. 50 tys zl )
A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem
z katalogow ze ich maszynki maja po 200KM, wystarczy przejrzec Allegro
zeby sie posmiac ile to potworow lata po naszych polskich dziurawych
drogach ;) Pierwsze z brzegu padaki (ale z czym do ludzi?):
tinyurl.com/3uaw46x
Z drugiej strony jakiego rzedu hamowane wyniki maja litry z polskiej
MMP, ktos wie?
Pzdr
PS: jak dotrze resztka dodatkow, to wypluje swoje nowe cyferki (bez
ingerencji w silnik).
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 19:45:22 - KJ Siła Słów
>
> Dlaczego? jesli ktos gania R1 po torach to to jest naprawde swietny deal
> wyrwac taki silnik za taka kase
Ale... na jaki tor dokladnie?
Na 1/4 mili slabizna, przerobki ma takie ze chyba w Polsce mozesz go
wlozyc do SBK co zaweza grupe kupcow w Polsce do 0.
Zostaje Nowodwór i amatorskie treningi w Poznaniu.
KJ
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 21:42:26 - Kuczu
> Pzdr
> PS: jak dotrze resztka dodatkow, to wypluje swoje nowe cyferki (bez
> ingerencji w silnik).
I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
chwila smiales z takich leszczy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 22:52:07 - AZ
>
> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
> chwila smiales z takich leszczy.
>
A Ty w ogole wiesz jak wyglada tytanowy uklad wydechowy na zdjeciach?!
--
Artur
ZZR 1200
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 22:55:11 - Kuczu
> On 2011-08-02, Kuczu
>>
>> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
>> chwila smiales z takich leszczy.
>>
> A Ty w ogole wiesz jak wyglada tytanowy uklad wydechowy na zdjeciach?!
>
Hmmm. Na dobrze zrobionym zdjeciu kazdy paszczur wygladac moze jak laska
z marzen nastolatka.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-03 09:34:54 - Roman Niewiarowski
> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
> chwila smiales z takich leszczy.
Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna
babcia przejdzie bez strat ? ;)
pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-05 01:54:35 - marider
> W dniu 2011-08-02 21:42, Kuczu pisze:
>
>> I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed
>> chwila smiales z takich leszczy.
>
> Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna
> babcia przejdzie bez strat ? ;)
Nie-e. Hamulce w R1 sa wiecej niz swietne ale babce sie za bardzo
spieszylo chyba na tamten swiat :) Jutro- a wlasciwie juz dzis- ide
znowu na Policje wiec moze sie cos wyjasni wiecej w sprawie zwrotu
kosztow naprawy, za ktora babka ma zaplacic. Na razie chca negocjowac a
prawnika mam dobrego i staremu mocherowi nie popuszcze ;)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 22:08:22 - Kuczu
> A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem
> z katalogow ze ich maszynki maja po 200KM, wystarczy przejrzec Allegro
> zeby sie posmiac ile to potworow lata po naszych polskich dziurawych
> drogach ;) Pierwsze z brzegu padaki (ale z czym do ludzi?):
> tinyurl.com/3uaw46x
Nie umiesz wyszukiwac na Allegro:
tinyurl.com/3f5oeow
A w tej grupie fajna okazja:
otomoto.pl/ducati-desmosedici-M2136934.html
Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM
to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na
hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych
ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w
papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi
sie wydaje ze dotknela Cie megalomania.
BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak
? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 23:19:49 - marider
> Nie umiesz wyszukiwac na Allegro:
Wpisalem tylko 200 KM, mogles wpisac i 300 ;)
> A w tej grupie fajna okazja:
>
> otomoto.pl/ducati-desmosedici-M2136934.html
Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba
ze do postawienia w salonie sprzedazy BMW, Merca czy innych podobnych
jako choinka. Mysle ze go nawet w Polsce nie ma (podobnie jak pomysl
sprzedazy auto/mot stojacych w szczatkach przewaznie za oceanem ktore
beda licytowane za pol roku a juz sie zbiera zaliczki i mami naiwnych
tanioscia hehe).
> Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM
> to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na
> hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych
> ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w
> papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi
> sie wydaje ze dotknela Cie megalomania.
I tam, to co podaja producenci, a to co weryfikuje rzeczywistosc, to 2
rozne rzeczy :)
> BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak
> ? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM.
Ja nie tuninguje, wrzucam przemyslane dodatki ktore ciesza i oko i ucho
a czasami jest z tego banan na gebie po krotkiej nawet jezdzie. Cyferki
i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa
poniesione wydatki oraz co poprawiaja lub psuja. I tyle :) Moglbym Ci
odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach? Przeciez
ani Ty ani ja Kolumny czy toru u siebie nie mamy, a legendy to w bajkach
ino ;)))
Pzdr
PS. sprawa z babcia w toku i idzie do przodu odkad wsiadl na nia
prokurator, sprzet poki co poskladany jest na odwal ale jezdzi dobrze,
gorzej wyglada ;))
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-02 23:30:52 - Kuczu
> Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba
> ze do postawienia w salonie sprzedazy BMW, Merca czy innych podobnych
> jako choinka.
A kto bogatemu zabroni ? Skoro kogos stac i ma kaprysa to dlaczego by nie ?
>> Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM
>> to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na
>> hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych
>> ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w
>> papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi
>> sie wydaje ze dotknela Cie megalomania.
>
> I tam, to co podaja producenci, a to co weryfikuje rzeczywistosc, to 2
> rozne rzeczy :)
Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
max z RamAir. Zreszta nie w mocy magia a w umiejetnosciach. No ale skoro
ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
>
>> BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak
>> ? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM.
>
> Ja nie tuninguje, wrzucam przemyslane dodatki ktore ciesza i oko i ucho
> a czasami jest z tego banan na gebie po krotkiej nawet jezdzie.
A co to jesli nie tuning ? Ozdobing ?
> Cyferki i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa
> poniesione wydatki oraz co poprawiaja lub psuja. I tyle :)
Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac. I
dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ?
> Moglbym Ci odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach?
W innych nie rzezbie. Rzezbie w swoim, bo lubie, umiem i mnie stac. Ale
nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-05 01:50:36 - marider
> Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
> motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
> producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
> max z RamAir.
w/w to wiadoma sprawa, ale te wszystkie papierowe kunie to dobry lep na
nabywcow. Tez sie usmialem z moich obiecywanych 182KM i 115Nm jak
zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu
zeby kit wcisnac i sprzedac ;)
> No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
> masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
Udowodnij ;]
> A co to jesli nie tuning ? Ozdobing ?
Hmmm, raczej customizing ;>
> Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac.
bo lubie, umiem i mnie stac :)
> I dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ?
Alez nikomu nie zabraniam, moga sobie nawet kwasem polac moto i zrobic
zgnitego ratbike z GoldWinga jak sie podoba ;) Efekt jest fajny, jak
jest przemyslany i nie konczy sie wrzuceniem byle czego i byle jak do moto.
> Ale nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz.
Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z
wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca
200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu.
Tak z innej beczki troche:
Obecnie bodajze najmocniejszy torowy potwor: We took the BMW S1000RR to
the dyno after having the rev restriction taken off with the 600 mile
service. The end result was over 182hp on a Superflow Dynomoter with 89
octane pump gas.
I wiecej szczegolow technicznych dla ciekawskich jest tutaj:
tinyurl.com/y5pmask
plus artykul wart przeczytania tutaj: tinyurl.com/3zs642o
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Re: Gratka dla tunerow
2011-08-05 10:04:54 - AZ
>> Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam
>> motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta
>> producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc
>> max z RamAir.
>
> w/w to wiadoma sprawa, ale te wszystkie papierowe kunie to dobry lep na
> nabywcow. Tez sie usmialem z moich obiecywanych 182KM i 115Nm jak
> zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu
> zeby kit wcisnac i sprzedac ;)
>
Ale rozumiesz co napisal Kuczu? Ty sie jarasz RWHP, producent natomiast
podaje moc na silniku, bez pomp, bez alternatora, z RamAir i pewnie sie
zgadza.
>>
>> No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego
>> masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
>
> Udowodnij ;]
>
Hint: moc na SILNIKU.
>
> Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z
> wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca
> 200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu.
>
No i co z tego?
--
Artur
ZZR 1200