Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisówka +...
2011-09-06 12:22:53 - LukeB
Dzisiaj drobny offtop - potrzebuję podłubać nieco przy swoim kibelku -
'1999 Honda Pantheon 150 2T (FES 150). Przy nagrzanym silniku słabo
pali, kiepsko się wkręca na obroty i ogólnie gorzej 'idzie'. Dopóki
jest zimny i działa automatyczne ssanie, wszystko jest ok. Potrzebuję
serwisówkę, niestety, jak się okazuje, w necie jest to biały kruk. Czy
któryś z kolegów mógłby poratować?
Druga sprawa - ponieważ na liczniku wybiło 30 tys km (+ zapewne to, co
skręcił sprzedający), powoli oswajam się z koniecznością zrobienia za
jakiś czas remontu silnika. Ale może lepiej było by zrobić swap z
Foresighta 250?
Skuty wizualnie są niemal identyczne i masa części jest wymiennych.
Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć, czy ten 4T silnik z FES 250
wejdzie w mocowania 150?
Z góry dzięki!
--
Łukasz,
Triumph Tiger 955i, Honda FES 150, WAW
Re: Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisów...
2011-09-06 13:12:18 - Glub
wrote:
> Cześć,
> Czy ktoś z Was jest w stanie powiedzieć, czy ten 4T silnik z FES 250
> wejdzie w mocowania 150?
> Z góry dzięki!
> --
> Łukasz,
> Triumph Tiger 955i, Honda FES 150, WAW
Albo pytaj na Burgmanii albo pytaj Piotrka w Motoriście.
--
Glub SW-T400
Re: Honda Pantheon / FES 150 '1999 - potrzebna serwisów...
2011-09-06 21:44:35 - Andrzej Lawa
> Cześć,
>
> Dzisiaj drobny offtop - potrzebuję podłubać nieco przy swoim kibelku -
> '1999 Honda Pantheon 150 2T (FES 150). Przy nagrzanym silniku słabo
> pali, kiepsko się wkręca na obroty i ogólnie gorzej 'idzie'. Dopóki
> jest zimny i działa automatyczne ssanie, wszystko jest ok. Potrzebuję
> serwisówkę, niestety, jak się okazuje, w necie jest to biały kruk. Czy
> któryś z kolegów mógłby poratować?
Sprecyzuj język, bo np. po włosku znalazłem w takim miejscu:
www.filestube.com/bcgntDnsxM4qsn74MiUD4A/Manuale-Officina-Honda-Sh-Pantheon-Dylan-125-150.html
A co do objawów to brzmi jak zapchana główna dysza - póki ssanie daje
więcej paliwa jest OK, a jak ssanie się wyłącza nagle ma mniej paliwa w
mieszance.