Africa Twin
2011-09-15 13:28:55 - zly
Ktoś mi powie czemu to cholerstwo jest takie drogie? :) Ja rozumiem, że
legenda itp, ale ludzie wystawiają często 15 letnie sprzęty, które nie są
wcale jakieś super hiper dopieszczone i wymagają zazwyczaj sporego wkładu,
za często ponad 15 tys.
Oczywiście o targowaniu się nie ma mowy, bo wcale im nie zależy na
sprzedaży - usłyszałem coś takiego już 3 razy.
Jeszcze żeby to się sprzedawało, ale o wartości towaru decyduje zasadniczo
rynek. A ten pokazuje, że te same sprzęty są wystawiane od kilku miesięcy i
wcale nie ma chętnych do kupna za tę wymyśloną kwotę.
Zakładam, że działa to tak, że ktoś przed wystawieniem sprzętu patrzy po
ile wystawiają inni. Tylko nie zdaje sobie sprawy, że ci inni nie mogą
sprzedać go za taką cenę. A potem padają argumenty w stylu wiem co
sprzedaję, i nie puszczę taniej
I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
cenie :/
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-15 14:23:44 - marider
> I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
> cenie :/
Dozbieraj, albo zostan przy rowerze. I tak juz wlasciwie koniec sezonu ;)
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Re: Africa Twin
2011-09-15 14:38:53 - zly
> Dozbieraj, albo zostan przy rowerze. I tak juz wlasciwie koniec sezonu ;)
To nie tyle kwestia dozbierania, co tego, że nie uważam za stosowne
wydawania takiej kasy na pierwszy sprzęt, zwłaszcza tak wiekowy :)
A na koniec sezonu liczyłem właśnie. Wtedy zawsze ceny topnieją.
Na początku sobie odpuściłem AT i myślałem o Transalpie - połowę tańszy.
Ale ostatnio miałem okazję przysiąść na obu i AT pasuje mi zdecydowanie
bardziej.
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-16 00:00:18 - Tomek Wozniakowski
W dniu 2011-09-15 14:38, zly pisze:
> To nie tyle kwestia dozbierania, co tego, że nie uważam za stosowne
> wydawania takiej kasy na pierwszy sprzęt, zwłaszcza tak wiekowy :)
> A na koniec sezonu liczyłem właśnie. Wtedy zawsze ceny topnieją.
> Na początku sobie odpuściłem AT i myślałem o Transalpie - połowę tańszy.
> Ale ostatnio miałem okazję przysiąść na obu i AT pasuje mi zdecydowanie
> bardziej.
>
>
Sorry, ale jak Ciebie czytam, to sie gubie.
W koncu chcesz kupic Africe, czy chcesz kupic sensowne moto za jakastam
kase? To dwie rozne sprawy. Jak chcesz koniecznie Africe, znaczy
uwazasz, ze to moto jest duzo warte.
Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...
;)
Towarzystwo juz Ci swoje teorie wylozylo i jest w nich sporo prawdy.
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem Pluszaki - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
Re: Africa Twin
2011-09-16 00:19:17 - zly
> Sorry, ale jak Ciebie czytam, to sie gubie.
> W koncu chcesz kupic Africe, czy chcesz kupic sensowne moto za jakastam
> kase? To dwie rozne sprawy.
Ogólnie się wdrażam w temat motocykli. Africa do tej pory najbardziej
przypadła mi do gustu. Jeśli są jakieś inne sensowne propozycje, to chętnie
posłucham. Varadero za duży jak na początek, v-strom mi się nie podoba.
Transalp... hmm dużo wygodniej mi na AT. Ten Triumph może być ciekawy, ale
podejrzewam, że z racji moich gabarytów odpadnie. Coś jeszcze sensownego?
> Jak chcesz koniecznie Africe, znaczy
> uwazasz, ze to moto jest duzo warte.
Eeee... Jakiś błąd w rozumowaniu :) To, że koniecznie chcę kanapki z serem
na śniadanie, to nie znaczy, że dam za nie 30zł :)
> Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
> ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
> ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...
Chciałbym AT, ale uważam, że nie jest warta tyle ile za nią ludzie chcą.
Dlatego jeszcze nie kupiłem. Proste :)
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-16 08:20:59 - Kefir
On Sep 16, 12:19 am, zly
> Dnia Fri, 16 Sep 2011 00:00:18 +0200, Tomek Wozniakowski napisa (a):
> > Jak uwazasz, ze nie jest tyle warte, to kup cos innego, wartego swojej
> > ceny, zamiast marudzic, ze nie wiesz czego to moto jest takie drogie,
> > ale jest super i wlasnie je chcesz kupic i nic innego...
>
> Chcia bym AT, ale uwa am, e nie jest warta tyle ile za ni ludzie chc .
> Dlatego jeszcze nie kupi em. Proste :)
Acha, zatem liczysz, ze jak uderzysz z tym do wiekszej grupy ( moze
mediow ;) ) to cos sie w tej materii zmieni, czy chciales tylko
ponarzekac na drozyzne?
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & ST 955 / XT660 X / Tiger 955
Re: Africa Twin
2011-09-16 08:58:16 - zly
> czy chciales tylko
> ponarzekac na drozyzne?
To też, ale liczę po cichu, że ktoś przypadkiem podsunie sensowne
rozwiązanie ;)
Re: Africa Twin
2011-09-16 09:32:27 - Kopyt pkopyt@usun.to wptotez.itopl
Uzytkownik Kefir
>Acha, zatem liczysz, ze jak uderzysz z tym do wiekszej grupy ( moze
>mediow ;) ) to cos sie w tej materii zmieni, czy chciales tylko
>ponarzekac na drozyzne?
Daj spokoj -- to grupa dyskusyjna. Watek akurat jest na temat wiec sie
dyskutuje. A ze nic z tego nie wynika... jak z 99% dyskusji w ogole.
Wszystko IMHO Ok.
Pozdrawiam
Pawel, SVSZ i SC33'98
Re: Africa Twin
2011-09-16 12:21:55 - Kefir
> Czesc!
>
> Uzytkownik Kefir
>
> >Acha, zatem liczysz, ze jak uderzysz z tym do wiekszej grupy ( moze
> >mediow ;) ) to cos sie w tej materii zmieni, czy chciales tylko
> >ponarzekac na drozyzne?
>
> Daj spokoj -- to grupa dyskusyjna. Watek akurat jest na temat wiec sie
> dyskutuje. A ze nic z tego nie wynika... jak z 99% dyskusji w ogole.
> Wszystko IMHO Ok.
Zgadzam sie z pszedmufcom. Chcialbym bardzo, by mej wypowiedzi nie
traktowano jako ataku ad personam. Z tego co widze ponizej tak sie
zreszta nie stalo i za to szacunek dla autora watku
Mr zly - musisz probowac. Niewykluczone (a nawet pewne) jest, ze
nastepne moto nie bedzie Twym docelowym. Zreszta, IMHO byloby to
okropne. Mnie dowiedzenie sie czego poszukuje zajelo jakies 8 lat.
Szczesliwie takiej kozy nie ma. Eee, moze BMW 800GS, moze Tiger 800 XC
ale to cenowy kosmos. Pozostaja kompromisy, i uznanie zmian jako
czegos fajnego.
Jedna rzecz mnie do tej pory urzekla i trzyma: charakterystyka
trzycylindowca 955 z bielizniarskiej fabryki. Co do reszty (a moto to
nir tylko piecyk) jednak mozna miec uzasadnione zastrzezenia.
Doceniam takze spontanicznosc singli. Oczywiscie nie mam na mysli tego
osla ze stopki ;)
Gdybys ulegl np czarowi KTM, polecam opinie Pana ktory pojechal w
swiat:
www.kilometr.com -> sprzet -> moj KTM.
Zycze powodzenia.
--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & Sprint 955 / XT660 X / Tiger 955
Re: Africa Twin
2011-09-17 23:58:15 - Tomek Wozniakowski
W dniu 2011-09-16 00:19, zly pisze:
> Ogólnie się wdrażam w temat motocykli.
To wiele wyjasnia i szkoda, ze nikt na to nie zwrocil uwagi.
Odpusc sobie na razie Afrike. Nad trampkiem sie mozesz zastanowic, ale
moim zdaniem, jesli juz koniecznie chcesz wysoka koze, to na pierwsze
wez cos lzejszego - jakiegos singla, moze freewinda, KLE500 albo jakies
XT600/660, ew. rzeczywiscie Trampka.
Ew. rozejrzyj sie w nakedach - CBF500 powinna byc do kupienia w
okolicach 10 kPLN, a GS500 czy ER5 z pocalowaniem w reke.
Afrika to generalnie nie jest sprzet do nauki jazdy, chociaz wielu ja
ceni - za co, to juz kwestia dyskusji.
Aha... o Tigerze IMO zapomnij, bo to jednak sprzet bijący AT dynamiką i
choc zacny, to na poczatek nie polecam. Podobnie SuperTerefere :)
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem Pluszaki - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
Re: Africa Twin
2011-09-18 13:58:24 - zly
> To wiele wyjasnia i szkoda, ze nikt na to nie zwrocil uwagi.
:) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600
> Odpusc sobie na razie Afrike. Nad trampkiem sie mozesz zastanowic, ale
> moim zdaniem, jesli juz koniecznie chcesz wysoka koze, to na pierwsze
> wez cos lzejszego - jakiegos singla, moze freewinda, KLE500 albo jakies
> XT600/660, ew. rzeczywiscie Trampka.
> Ew. rozejrzyj sie w nakedach - CBF500 powinna byc do kupienia w
> okolicach 10 kPLN, a GS500 czy ER5 z pocalowaniem w reke.
Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
się jak na motorynce ;)
> Aha... o Tigerze IMO zapomnij, bo to jednak sprzet bijący AT dynamiką i
> choc zacny, to na poczatek nie polecam. Podobnie SuperTerefere :)
A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
tym jakieś uwagi?
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-18 16:44:04 - Kuczu
>
> Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
> ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
> się jak na motorynce ;)
To kup sobie DL 1000 albo KLV i juz nie marudz.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X
Re: Africa Twin
2011-09-18 21:01:49 - falco
> To kup sobie DL 1000 albo KLV i juz nie marudz.
Kuczu nie krzycz na Kolegę, przecież każdy z nas przechodził podobne
(większe lub mniejsze) rozterki, więc trzeba spokojnie doradzać i
(jeszcze) więcej uśmiechać... ;)
Pamiętasz jak ja marudziłem... ;)
A teraz nakręcam już 3 dyszkę T.Apaczem (i to praktycznie tylko po PL) i
gęba wciąż mi się śmieje, choć Estrellka i W650 wciąż są dla mnie
piękne... ;)
P.S. Przy 190 cm wzrostu Trampek choć nie należy do małych może być za
ciasny, choć znam takich co latają z zadowoleniem i są podobnego wzrostu.
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
Re: Africa Twin
2011-09-19 06:24:38 - jahi
> P.S. Przy 190 cm wzrostu Trampek choć nie należy do małych może
> być za ciasny, choć znam takich co latają z zadowoleniem i są
> podobnego wzrostu.
Dokładnie, ja mam 190/120 i trampkiem z wielką przyjemnością latam
:)
--
Re: Africa Twin [OT]
2011-09-22 21:11:02 - Ivam
dyskusyjnych:j55f6v$jm3$1@news.icm.edu.pl...
> A teraz nakręcam już 3 dyszkę T.Apaczem
Tyle km sie robi, a jak sie sprawdzi allegro to wychodzi, ze kazdy sprzet ma
przejechane 30kkm. Niezaleznie czy sprzet ma 5 czy 15lat ;)
A w temacie - TDM'a super sprawa. Mialem powazny dylemat przy wyborze miedzy
fazerem, a TDM, ale ja jestem maly, slaby i uznalem TDM za zbyt wysoka.
--
pzdr:
Ivam
Re: Africa Twin [OT]
2011-09-23 18:00:48 - falco
> Tyle km sie robi, a jak sie sprawdzi allegro to wychodzi, ze kazdy
> sprzet ma przejechane 30kkm. Niezaleznie czy sprzet ma 5 czy 15lat ;)
hehehe, coś w tym jest, zwłaszcza, że mój ('97) gdy kupowałem w zeszłym
roku miał... 21675 i tej wersji będę się 3mał... ;)
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
Re: Africa Twin
2011-09-18 22:10:33 - Nikanor
napisał(a):
> :) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600
> Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby.
Don't. Serio. Wożenie pasażerki zacznij planować na trzeci sezon, jak już
nakręcisz chociaż ze 20-30 tys. km. Zaczynanie jeżdżenia na motocyklu od
wożenia pasażera to proszenie się o kłopoty. Takie z OIOM-em włącznie.
Przecież na razie ty jeszcze nawet nie wiesz czego nie wiesz.
> ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem,
> czuję się jak na motorynce ;)
I dobrze. Będziesz miał pewne podparcie obiema nogami i siłę utrzymać toto
jak ci się będzie walić na parkingu.
Możesz pomyśleć o DL650. Trochę większy niż Transalp, waży tyle samo a
sporo żwawszy. Koło z przodu ma mniejsze 19, ale po szutrze i tak
przejedziesz. Mam 185 cm i na DL650 było mi bardzo wygodnie. DL1000 ma
praktycznie tę samą budowę, tylko jest cięższy i ma mniej przyjazny silnik
z TL-a. Jeśli planujesz jeździć także po mieście - brałbym mniejszego.
Duży to już turystyk.
> A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
> tym jakieś uwagi?
IMHO - cudny motocykl. Ale nie jako twój pierwszy. Jak już będziesz
wiedział czego chcesz i że to właśnie TDM to tak.
A z tą jazdą w terenie - to może najpierw potrenuj na czymś terenowym, co
waży 130 kg a nie 220. Jak uznasz, że fajnie i tak chcesz, to sobie potem
kupisz tę Afrykę czy coś.
--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]
Re: Africa Twin
2011-09-18 22:47:00 - Tomek Wozniakowski
W dniu 2011-09-18 13:58, zly pisze:
>
> :) Do tej pory jeździłem na kursanckiej yamaha ybr250 afair i na cbf600
Jakbym mial wyliczac sprzety, ktorymi 'jezdzilem' w pierwszych 5 latach
swojej motocyklowej kariery, to by mi wszystkich palcow pewnie zabraklo.
Nigdy pozniej nie mialem takiego 'przerobu;. Z perspektywy czasu ciesze
sie, ze wowczas nie stac mnie bylo na spelnienie wtedy moich
motocyklowych marzen - ZZR1100, a kulalem sie na codzien ETZ150, co ja
wciaz posiadam. Rowniez z pasazerem
> Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
Do Chorwacji, Portugalii, czy do kina na drugi koniec miasta?... Ktos
juz Ci napisal o odpowiedzialnosci za pasazera i jest w tym nieco prawdy.
> ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
> się jak na motorynce ;)
ja mam 185 z groszami i jestem jednak nieco lzejszy, ale byl tu taki
jeden nieglupi facet, co po latach stwierdzil, ze najlepiej, to mu sie
jednak jezdzi po miescie GSem 500, chociaz na dlugie trasy rzeczywiscie
wolalby GTR'a. Tylko on oprocz mojego wzrostu i wagi rzedu 100-120 kg.
ma jeszcze nascie lat doswiadczenia na moto i dziesiatki tyciecy
nawinietych kilometrow.
Wybacz, ale na razie nic nowego nie napisales, a mi sie tez wyczerpaly
rady dla Ciebie. Wiele ich zreszta przeczytales nie tylko ode mnie.
Tymczasem z mojej strony koniec tematu, jesli cos sie zmieni, to
napisze, ale paleczka jest IMO po Twojej stronie - musisz sam wybrac i
skonczyc marudzenie nad droga Afryka - tego nie zmienisz, chyba, że
zmniejszajac popyt.
Madrej decyzji Ci zycze :) serioserio :)
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem Pluszaki - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
Re: Africa Twin
2011-09-19 15:42:39 - kakmar
>
> ja mam 185 z groszami i jestem jednak nieco lzejszy, ale byl tu taki
> jeden nieglupi facet, co po latach stwierdzil, ze najlepiej, to mu sie
> jednak jezdzi po miescie GSem 500, chociaz na dlugie trasy rzeczywiscie
> wolalby GTR'a. Tylko on oprocz mojego wzrostu i wagi rzedu 100-120 kg.
> ma jeszcze nascie lat doswiadczenia na moto i dziesiatki tyciecy
> nawinietych kilometrow.
Ja mam 183, ale GS500 mi się źle jeździ, głównie dlatego że łokciami
zawadzam o kolana. Dlatego nie polecił bym go nikomu większemu.
--
kakmaratgmaildotcom
Re: Africa Twin
2011-09-20 08:41:03 - The_EaGle
>> Odpusc sobie na razie Afrike. Nad trampkiem sie mozesz zastanowic, ale
>> moim zdaniem, jesli juz koniecznie chcesz wysoka koze, to na pierwsze
>> wez cos lzejszego - jakiegos singla, moze freewinda, KLE500 albo jakies
>> XT600/660, ew. rzeczywiscie Trampka.
>> Ew. rozejrzyj sie w nakedach - CBF500 powinna byc do kupienia w
>> okolicach 10 kPLN, a GS500 czy ER5 z pocalowaniem w reke.
>
> Przede wszystkim planuję często jeździć w dwie osoby. Druga jest mała, ale
> ja mam 190cm, i ok 100kg. Na większości do których się przysiadałem, czuję
> się jak na motorynce ;)
Do jakiej turystyki? Jeżeli zamierzasz jeździć po asfalcie to ani africa
ani tym bardziej trampek nie będą do tego stworzone.
>> Aha... o Tigerze IMO zapomnij, bo to jednak sprzet bijący AT dynamiką i
>> choc zacny, to na poczatek nie polecam. Podobnie SuperTerefere :)
>
> A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
> tym jakieś uwagi?
TDM to bardzo fajny motocykl. Miałem okazję się nim przejechać jak
szukałem motocykla. Moim zdaniem na niezły ciąg. Silnik zachęca do
dynamicznej jazdy. Zawieszenie i rama jest nie tyle bardziej szosowa co
jest do jazdy po szosie. Dodano tylko większy skok zawieszenia.
Dla porównania wg mnie:
TDM określiłbym jako 70% szosa 30% teren a DLa jako 65% szosa i 35 %
teren, versys 80% szosa i 20% teren, nowy trampek 50% szosa i 50% teren.
Żeby nie było - teren to ja rozumiem - nie bagno ale jak nadaje się
motocykl do jazdy po drogach ostatniej kategorii, ścieżek leśnych,
latania po rżysku ;) czy innych próbach dotarcia do horyzontu
niekoniecznie po ubitym i twardym.
Pozdrawiam
Rafał
Re: Africa Twin
2011-09-20 20:57:46 - blackraven
news:j59ci0$69p$1@news.onet.pl...
>W dniu 2011-09-18 13:58, zly pisze:
>
> Do jakiej turystyki? Jeżeli zamierzasz jeździć po asfalcie to ani africa
> ani tym bardziej trampek nie będą do tego stworzone.
>
>>> Aha... o Tigerze IMO zapomnij, bo to jednak sprzet bijący AT dynamiką i
>>> choc zacny, to na poczatek nie polecam. Podobnie SuperTerefere :)
>>
>> A co myślicie o Yamaha TDM? Wyklucza zdaje się jazdę w terenie, ale poza
>> tym jakieś uwagi?
>
>
> TDM to bardzo fajny motocykl. Miałem okazję się nim przejechać jak
> szukałem motocykla. Moim zdaniem na niezły ciąg. Silnik zachęca do
> dynamicznej jazdy. Zawieszenie i rama jest nie tyle bardziej szosowa co
> jest do jazdy po szosie. Dodano tylko większy skok zawieszenia.
> Dla porównania wg mnie:
> TDM określiłbym jako 70% szosa 30% teren a DLa jako 65% szosa i 35 %
> teren, versys 80% szosa i 20% teren, nowy trampek 50% szosa i 50% teren.
A jak byście zaszeregowali Triumpha Tigera 955i (zaczynam się nim
interesować w prespektywie następnego motocykla). Czy mając 190cm wzrostu
moto nie będzie za małe?
Pozdrawiam
Jansun
Re: Africa Twin
2011-09-15 14:25:02 - Grzegorz Rogala
[cut]
> I tak sobie siedzę i szukam i nie da rady kupić nic fajnego w sensownej
> cenie :/
Mam podobne spostrzezenia i doszedlem do wniosku MIT i LEGENDA, kupujesz
motocykl ktory nie jedzie, nie ma zawieszenia, jest przestarzaly ale w
zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.
A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty
cenowe widac.
Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
www.rogal.riders.pl
Re: Africa Twin
2011-09-15 14:39:40 - zly
> Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)
Byle szybko, bo chciałbym jeszcze w tym sezonie pojeździć :)
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-16 07:50:23 - Piotr Rezmer
> Byle szybko, bo chciałbym jeszcze w tym sezonie pojeździć :)
A rozważałeś F800 GS? Czy raczej nie leży w kontekscie?
--
pozdrawiam
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar
Re: Africa Twin
2011-09-16 09:32:32 - zly
> A rozważałeś F800 GS? Czy raczej nie leży w kontekscie?
W kontekście finansowym na pewno ;) Raczej tak max 13-14k chciałbym wydać.
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-15 15:27:13 - Kamil Nowak 'Amil'
> Mam podobne spostrzezenia i doszedlem do wniosku MIT i LEGENDA, kupujesz
> motocykl ktory nie jedzie, nie ma zawieszenia, jest przestarzaly ale w
> zestawie dostajesz MIT i LEGENDE.
No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.
> Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)
Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: Africa Twin
2011-09-15 15:59:46 - Grzegorz Rogala
> No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.
A to przepraszam, MIT i LEGENDA i forum ;)
Tylko co z tego jak nadal motur jest z chuja wyjety..
> Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
> Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?
Patrzac na ebay tez trzeba wywalic 2-3kE.
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
www.rogal.riders.pl
Re: Africa Twin
2011-09-16 00:04:44 - Tomek Wozniakowski
W dniu 2011-09-15 15:59, Grzegorz Rogala pisze:
> W dniu 15-09-2011 15:27, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>
>> No a forum AT? Zloty, naklejki, koszulki te sprawy.
>
> A to przepraszam, MIT i LEGENDA i forum ;)
Jeszcze znaczek... nie zapominaj o tym skrzydelku. Za nie trzeba slono
zaplacic, niezaleznie od modelu ;)
W ramach anegdotki, jak sie pewnemu wyznawcy religii Hondy dalem
przejechac gaciami, to wrocil uhahany od ucha do ucha i zasmucony, bo
stwierdzil jeden powazny brak w tym moto - brak odpowiedniego znaczka na
zbiorniku, bo w sumie tak fajnym moto, to jeszcze nie jezdzil ;p
>> Za ta sama kupuje sie motocykle dekade nowsze i klase lepsze.
>> Swoja droga jak jest z cenami AT za granica? Tez takie kosmiczne?
>
> Patrzac na ebay tez trzeba wywalic 2-3kE.
w sumie, jakby spojrzec na Africe jako na lokate kapitalu, to jedno z
nielicznych moto spelniajacych takie kryterium :)
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem Pluszaki - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
Re: Africa Twin
2011-09-15 16:50:33 - Norbi
> A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty
> cenowe widac.
> Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)
>
>
Tiger lepsiejszy ? :)
Norbi
BLACK XX'03
Re: Africa Twin
2011-09-15 17:08:29 - Grzegorz Rogala
> Tiger lepsiejszy ? :)
w kazdym calu :P
chociaz nie ma co i po co go porownywac do AT.
--
pozdr
Rogal
Tiger1050
KQ750Axi
www.rogal.riders.pl
Re: Africa Twin
2011-09-15 22:59:42 - LukeB
> W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
> Tiger lepsiejszy ? :)
No ba, za cenę Afryki masz moto rocznik 200x, z zajebiaszczo
elastycznym silnikiem o mocy 105 KM, momencie 92Nm przy 4000 RPM, do
tego sztywny zawias (po winklach idzie jak po szynie), regulowana w 6
pozycjach, wygodna kanapa; wtrysk i spalanie rzędu 5,5l/100km, zasięg
niemal 400km na jednym baku, porządne światła i hamulce (standardowo z
przewodami w oplocie), a waży tyle co Afryka. Trasę Belgrad -
Budapeszt robiłem nie schodząc poniżej 150-160 km/h. Chciałbym widzieć
kierownika Afry po takiej jeździe. Varadero i R1150GS Tygrys zostawia
na światłach. Wady - nieco gorszy w teren (mniejsze, 19 koło z przodu
- ogólnie rozmiary opon nie przystające do rozmiarów enduro i gorsza
pozycja do jazdy off), kiepska fabryczna szyba, no i ciągle słaba
dostępność części. Poza tym to wogóle inna klasa sprzętu... Ogólnie
Tiger to BARDZO niedocenione w Polandii moto, którego 'wadą' jest
tylko to, że nie jest made in Japan (chociaż w sumie to jest,
wystarczy spojrzeć na podzespoły :P ). A zapi...dala aż miło.
--
Baran,
Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa
Re: Africa Twin
2011-09-15 23:49:50 - zly
> On 15 Wrz, 16:50, Norbi
>> W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
>> Tiger lepsiejszy ? :)
> No ba,
No dobra, zainteresowaliście mnie, chociaż wyglądało jakbyście się
nabijali. Wizualnie podoba mi się dużo mniej. I z tego co doczytałem jest
mniejszy. Jak usiadłem, na AT to od razu wiedziałem, że to to, w
przeciwieństwie do takiego Transalpa, który wydaje mi się nieco za niski.
Mam 190cm i ogólnie dość długie kończyny;) Nie będzie toto za małe?
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-16 07:25:11 - LukeB
> No dobra, zainteresowali cie mnie, chocia wygl da o jakby cie si
> nabijali. Wizualnie podoba mi si du o mniej. I z tego co doczyta em jest
> mniejszy. Jak usiad em, na AT to od razu wiedzia em, e to to, w
> przeciwie stwie do takiego Transalpa, kt ry wydaje mi si nieco za niski.
> Mam 190cm i og lnie do d ugie ko czyny;) Nie b dzie toto za ma e?
> --
> marcin
Usiadz i sie przekonasz, tylko kaz sobie zrobic najpierw kanape na
maxa w gore.
Ja mam 186 cm wzrostu i jezdze na srodkowej pozycji.
Co do kwestii wizualnej, to na zywo wyglada znacznie lepiej niz na
fotkach.
Poza tym to nie chopper, to ma jezdzic a nie wygladac i nie martw
sie,
kierownicy Afryk i tak ogladali by tylko twoje plecy i kufer.
--
Baran,
Triumph Tiger 955i, Honda Pantheon 150, Warszawa
Re: Africa Twin
2011-09-27 14:53:12 - Gawron
..
> Poza tym to nie chopper, to ma jezdzic a nie wygladac i nie martw
> sie,
> kierownicy Afryk i tak ogladali by tylko twoje plecy i kufer.
Jakby o to chodzilo to nikt Afryka by nie jezdzil.
Gawron
AT
Re: Africa Twin
2011-09-16 07:54:18 - OGONek~
Użytkownik zly
news:kjiwwdy95yn4.dlg@piki.fixed...
> No dobra, zainteresowaliście mnie, chociaż wyglądało jakbyście się
> nabijali. Wizualnie podoba mi się dużo mniej. I z tego co doczytałem jest
> mniejszy. Jak usiadłem, na AT to od razu wiedziałem, że to to, w
> przeciwieństwie do takiego Transalpa, który wydaje mi się nieco za niski.
> Mam 190cm i ogólnie dość długie kończyny;) Nie będzie toto za małe?
Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.
--
OGONek~
Re: Africa Twin
2011-09-16 10:41:26 - AZ
>> No dobra, zainteresowali?cie mnie, chocia? wygl?da?o jakby?cie si?
>> nabijali. Wizualnie podoba mi si? du?o mniej. I z tego co doczyta?em jest
>> mniejszy. Jak usiad?em, na AT to od razu wiedzia?em, ?e to to, w
>> przeciwie?stwie do takiego Transalpa, który wydaje mi si? nieco za niski.
>> Mam 190cm i ogólnie do?? d?ugie ko?czyny;) Nie b?dzie toto za ma?e?
>
> Wydaje mi si? ?e zobacz jeszcze super tenere.
>
Tytus wroci to opowie Ci cos o tym motocyklu :-)
--
Artur
Re: Africa Twin
2011-09-16 11:25:32 - zly
> Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.
Jutro będę miał okazję się przymierzyć. A jak to się ma do tego Tigera, bo
wyglądają na dwa zupełnie różne moto?
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-16 12:50:34 - OGONek~
news:12s5autzr80kp.dlg@piki.fixed...
> Dnia Fri, 16 Sep 2011 07:54:18 +0200, OGONek~ napisał(a):
>
>> Wydaje mi się że zobacz jeszcze super tenere.
>
> Jutro będę miał okazję się przymierzyć. A jak to się ma do tego Tigera, bo
> wyglądają na dwa zupełnie różne moto?
Super tenera zawsze była super sprzętem na dalekie wojaże po bezdrożach
świata. Zawdzięcza to klasycznej konstrukcji ramy (stalowa) którą każdy
rosjanin czy inny tubylec kowal pospawa przy pomocy prętów zbrojeniowych.
To tylko jedna z jej licznych zalet.
Pozdrawiam
--
OGONek~
Re: Africa Twin
2011-09-16 13:32:05 - Domin
>
> --
> OGONek~
Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
dotyczacy pewnej historii gdzie gosc stwierdzil iz przesiada sie z ST
na Africe. Final historii jest taki, ze Africa jest na sprzedaz, a on
szuka ST.
Pozdrawiam
DominikK
Yamaha Super Tenere 750
Re: Africa Twin
2011-09-16 13:42:19 - Jasio
news:0dc44ed9-ae92-4ccd-87c7-22a6e2706d5a@fi7g2000vbb.googlegroups.com
>> Wydaje mi si e zobacz jeszcze super tenere.
>> --
>> OGONek~
> Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
> xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
> dotyczacy pewnej historii gdzie gosc stwierdzil iz przesiada sie z ST
> na Africe. Final historii jest taki, ze Africa jest na sprzedaz, a on
> szuka ST.
> Pozdrawiam
> DominikK
> Yamaha Super Tenere 750
Tylko, zeby to zobaczyc, to musi sie zalogowac.
Ech, kluby, naszywki, fora, regulaminy...
A to z harlejowcow sie nabijaja - widze, ze offroadowcy nie lepsi.
--
Jasio
etz vfr
Rock is dead. Long life paper and scissors.
Re: Africa Twin
2011-09-16 13:48:25 - Kamil Nowak 'Amil'
> Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
> xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
wypowiedziec typu aha.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
clr 125 do wziecia
Krakuf
Re: Africa Twin
2011-09-16 14:26:59 - OGONek~
news:j4vd4t$pq1$1@mx1.internetia.pl...
> Domin napisał(a):
>> Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
>> xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
>
> Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
> wypowiedziec typu aha.
Nic bardziej nie wqrwia jak jakieś pojebane fora z logowaniem i rejestracją.
Omijam takie szerokim łukiem i to właśnie ladmini zyskują swoim działaniem.
--
OGONek~
Re: Africa Twin
2011-09-18 00:36:14 - Domin
> Domin napisał(a):
>
> > Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
> >xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
>
> Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
> wypowiedziec typu aha.
Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.
W podanym linku masz konkret dotyczacy porownania tych dwoch
motocykli. Teraz zastanowmy sie co zajmie wiecej czasu: rejestracja na
forum (zgadzam sie ze to bezsens, aby przeczytac posty), czy czytanie
takich wypocin jak Twoje (swoja droga mojej odpowiedzi rowniez) w tym
watku dwie wypowiedzi nie majace zadnej wartosci merytorycznej.
Pozdrawiam
Domin
XTZ 750, ale nie Krakuf lecz Krakow
Re: Africa Twin
2011-09-20 11:47:05 - Magic
> On Sep 16, 1:48 pm, Kamil Nowak 'Amil'
>> Domin napisał(a):
>>
>>> Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
>>> xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
>>
>> Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
>> wypowiedziec typu aha.
>
> Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
> logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
> poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
> do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.
Nie, chodzi o to że ktoś może chcieć zerknąć czy go to zainteresuje a
rejestrowac się po obejrzeniu i ocenie. Czyli oglądać i czytać tak, ale
pisać nie. I to jest ok. Konieczność rejestracji żeby w ogóle zobaczyć o
co kaman jest bez sensu - pomijam fora i listy czysto prywatne gdzie
wchodzi się za zaproszeniem.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Re: Africa Twin
2011-09-24 00:00:12 - Don Pedro
> On Sep 16, 1:48 pm, Kamil Nowak 'Amil'
>> Domin napisał(a):
>>
>>> Nie wydaje sie, tylko zobacz. Tutaj masz link:
>>> xtzclub.pl/threads/2771-Bartasowa-Africa-wrogi-motung.
>>
>> Podaj swoj login i haslo, zebysmy mogli przeczytac i ewentualnie sie
>> wypowiedziec typu aha.
>
> Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
> logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
> poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
> do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.
O to, że aby coś przeczytać, nie chce zostawiać info o sobie w sieci. Ja
też zazwyczaj zlewam takie fora. Czego się wstydzi to forum, że wymaga
rejestracji?
> Pozdrawiam
> Domin
> XTZ 750, ale nie Krakuf lecz Krakow
Również pozdr
DP
z domu Kraków, a co!
Re: Africa Twin
2011-09-16 14:44:07 - KiloSierra
> Triumph Tiger 955i,
ło bosh... jaki on brzydki :/
Re: Africa Twin
2011-09-19 21:48:26 - The_EaGle
> W dniu 11/09/15 22:59, LukeB pisze:
>
>> Triumph Tiger 955i,
>
> ło bosh... jaki on brzydki :/
>
Brzydkie i wstrętne to jest to: tinyurl.com/6ek5482
KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.
Pozdrawiam
Rafał
Re: Africa Twin
2011-09-19 22:43:51 - KJ Siła Słów
> KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
> aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
> Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.
Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody
motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali
psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry
abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam. I generalnie jak
mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz
w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.
Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?
To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do
podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.
A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam
najbardziej pasuje... różowy?
Pytam no bo nie wiem.
KJ
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
temat na calkiem inny temat.
Re: Africa Twin
2011-09-19 23:39:30 - The_EaGle
> W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:
>
>> KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim trzeba być
>> aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
>> Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.
>
> Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody
> motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy spiewali
> psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia zebrowane cylindry
> abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie tam. I generalnie jak
> mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
> najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
> przynajmniej dobrze brudny. Wiem, wiem zgadza sie, piore kombinezon raz
> w sezonie ale juz naprawde nie szlo sie od much odgonic.
Chwalisz się czy chciałeś coś udowodnić?
> Ale zeby kolory tak przezywac ? Do torebki Ci nie pasuja czy do szpilek?
Ty jesteś z tych co montują sobie różowe zakrętki do wentyli i
niebieskie światła pozycyjne? Ubierasz się na ślub w różowy garnitur i
niebieskie mokasyny? Zakładasz różowy szal do zielonego swetra?
Nie masz nawet upośledzonego jak każdy facet zmysłu estetycznego?
Jest coś takiego jak niepasujące do siebie kolory i generalnie o tym
mówię. Ja rozumiem że turystyczne enduro ma być funkcjonalne ale
pomalowanie go w ten sposób w jaki robi to KTM to istny odpust. Brakuje
tylko bombek i kolorowych światełek.
> To nie jest lista emo, tu motocykle sa do jezdzenia ewentualnie do
> podziwiania za dizajn abo robale-tribale i pincet warstw lakieru.
Naprawdę to jakie tematy na p.r.m mogą być poruszane? Gdzie jest zestaw
tematów do wyboru ?
To jest ogólnodostępna grupa o motocyklach więc można niej pisać zgodnie
z netykietą wszystko co jest związane z motocyklami a lakier jak
najbardziej jest ich częścią.
> A tego gmola i kawalek ramy to Ci pokoloruja za 200 na jaki Ci tam
> najbardziej pasuje... różowy?
Na taki który nie będzie się tak rzucał w oczy jak pomarańczowy na tle
niebieskiego...
>
> Pytam no bo nie wiem.
Już wiesz.
>
> KJ
> PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
> to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
> temat na calkiem inny temat.
I się zgodziłeś? Przecież zmysłu estetycznego nie masz wiec co za
różnica czy modelka czy straszydło? ;)
--
Pozdrawiam
Rafał
Re: Africa Twin
2011-09-20 11:46:24 - KJ Siła Słów
>
> To jest ogólnodostępna grupa o motocyklach więc można niej pisać zgodnie
> z netykietą wszystko co jest związane z motocyklami a lakier jak
> najbardziej jest ich częścią.
Lawa tez tak gada.
Nie rozumiemy sie ale ze moja misja edukacyjna na tej liscie sie
wyczerpala wiec musisz sam pomyslec co przekazywal moj przekaz.
KJ
Re: Africa Twin
2011-09-20 01:24:25 - kakmar
> PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
> to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
> temat na calkiem inny temat.
Opowiadaj ;)
--
kakmaratgmaildotcom
Re: Africa Twin
2011-09-20 11:47:31 - KJ Siła Słów
> Dnia 19.09.2011 KJ Siła Słów
>> PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
>> to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
>> temat na calkiem inny temat.
>
> Opowiadaj ;)
Dobra.
Ktoregos dlugiego zimowego wieczoru.
KJ
Re: Africa Twin
2011-09-20 06:44:19 - Jasio
news:j589ia$qa$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2011-09-19 21:48, The_EaGle pisze:
>
>> KTM 990 adventure dakar 2011. Jakim antytalentem designerskim
>> trzeba być
>> aby zrobić pomarańczowy gmol do niebieskiego plastiku...
>> Na żywo widziałem to pare miesięcy temu i do tej pory mnie mdli.
>
> Od kiedy tu jestem to mialem generalnie w dupie dyskusje nt urody
> motocykli, choc wiem ze niektorym sie musi blyszczec, niektorzy
> spiewali psalmy do malowania sportow (Wayne) niektorzy lubia
> zebrowane cylindry abo ze jak naked to szybka to profanacja i takie
> tam.
Ale szybka w golasie to jest profanacja.
Howgh.
--
Jasio-cykow
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Re: Africa Twin
2011-09-20 08:52:45 - Kamil Nowak 'Amil'
> Ale szybka w golasie to jest profanacja.
a w toplesie?
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: Africa Twin
2011-09-20 09:18:37 - Magic
>
> Ale szybka w golasie to jest profanacja.
> Howgh.
>
Sracja :)
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
FAQ: www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Re: Africa Twin
2011-09-20 07:44:39 - Tytus z domQ
*** KJ Siła Słów
PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
temat na calkiem inny temat.
To takie sa odczucia po spotkaniu z ortopeda??? Czy za duzo znieczulenia???
--
Tytus
żółta motorynka
malagutek RWD
Re: Africa Twin
2011-09-20 11:50:39 - duddits
> PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
> to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
> temat na calkiem inny temat.
Pewnie drugiego Fronczewskiego chcieli z Ciebie zrobić.
--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach
Re: Africa Twin
2011-09-24 00:04:08 - Don Pedro
(...)
> mialem w dupie tak mam, nie mowiac juz o tym ze zawsze mialem
> najbrzydszy motocykl na tej liscie, a jak juz nie najbrzydszy to
> przynajmniej dobrze brudny.
Chujatam. Jak miałeś ZZR to ja miałem CBX550 FII, a on był zdecydowanie
brzydszy. Vide pogoń za lisem, na której Maxxowi wpadł kamyk pod sprzęgło.
Pozdr
DP
PS. Imidż se jakoś odbudujesz.
Re: Africa Twin
2011-09-27 16:41:01 - KJ Siła Słów
> Chujatam. Jak miałeś ZZR to ja miałem CBX550 FII, a on był zdecydowanie
> brzydszy.
Jesli to było świezo po malowaniu u Damiano to fakt, mogl nie byc.
Ale to byl tylko moment.
KJ
Re: Africa Twin
2011-09-27 14:50:53 - Gawron
> On 15 Wrz, 16:50, Norbi
>
> > W dniu 2011-09-15 14:25, Grzegorz Rogala pisze:
> > Tiger lepsiejszy ? :)
>
> No ba, za cenę Afryki masz moto rocznik 200x, z zajebiaszczo
> elastycznym silnikiem o mocy 105 KM, momencie 92Nm przy 4000 RPM, do
> tego sztywny zawias (po winklach idzie jak po szynie), regulowana w 6
> pozycjach, wygodna kanapa; wtrysk i spalanie rzędu 5,5l/100km, zasięg
> niemal 400km na jednym baku, porządne światła i hamulce (standardowo z
> przewodami w oplocie), a waży tyle co Afryka. Trasę Belgrad -
> Budapeszt robiłem nie schodząc poniżej 150-160 km/h. Chciałbym widzieć
> kierownika Afry po takiej jeździe. Varadero i R1150GS Tygrys zostawia
> na światłach. Wady - nieco gorszy w teren (mniejsze, 19 koło z przodu
> - ogólnie rozmiary opon nie przystające do rozmiarów enduro i gorsza
> pozycja do jazdy off), kiepska fabryczna szyba, no i ciągle słaba
> dostępność części. Poza tym to wogóle inna klasa sprzętu... Ogólnie
> Tiger to BARDZO niedocenione w Polandii moto, którego 'wadą' jest
> tylko to, że nie jest made in Japan (chociaż w sumie to jest,
> wystarczy spojrzeć na podzespoły :P ). A zapi...dala aż miło.
Porownujecie z Rogalem gruszki z jablkami. Nie wszystkim musi pasowac
to samo.
Ale fakt, ze ceny sa zaporowe.
Gawron
AT
Re: Africa Twin
2011-09-16 10:34:41 - revell @poczta.tio.pl
> A ze ludziom sie wydaje, ze od AT nie ma lepszego sprzetu to i efekty
> cenowe widac.
> Ale spoko, rynek weryfikuje wszystko :)
a nie chodzi może o to, że taką afryke to każdy kowal w Mongolii naprawi?
--
pozdrawiam
tomek - t.alp - 0,6
Re: Africa Twin
2011-09-16 10:46:46 - Kamil Nowak 'Amil'
> a nie chodzi może o to, że taką afryke to każdy kowal w Mongolii naprawi?
Jest dziesiatki innych motocykli ktora sa prostsze w naprawie i robia to
samo a czasami i lepiej i tyle nie kosztuja.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: Africa Twin
2011-09-16 21:38:27 - Nikanor
> a nie chodzi mo?e o to, ?e tak? afryke to ka?dy kowal w Mongolii naprawi?
Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
Afryki, ale do KTM990 to już nie?
--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]
Re: Africa Twin
2011-09-20 08:47:31 - The_EaGle
> Dnia 16-09-2011 o 10:34:41 revell
>
>> a nie chodzi mo?e o to, ?e tak? afryke to ka?dy kowal w Mongolii naprawi?
>
> Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
> Afryki, ale do KTM990 to już nie?
W sumie to DHL będzie miał bliżej z Japonii do Mongolii niż z Austrii...
Może to o to chodzi?
Pozdrawiam
Rafał
Re: Africa Twin
2011-09-27 14:16:11 - Roman Niewiarowski
> Gdyż kowale w Mongolii są wyposażeni w stock części i serwisówki do
> Afryki, ale do KTM990 to już nie?
Bylem na 2tygodniowej wycieczce w towarzystwie 2 afryk i 2 duzych katow
990 chyba wlasnie (1,5-2,5 roku mialy). Obydwa katy sie zjebaly. Po
prawdzie w jednej afryce poprzez zaniedbanie wlasciciela sfajczyl sie
regler, no ale jego wymiana trwala moment i problem dal sie zdiagnozowac
gdzies posrodku niczego. Natomiast ktmy wrocily zjebane (jeden nawet
zakonczyl na wlasnych kolach) pomimo wielokrotnych konsultacji
telefonicznych z serwisami ktm w Polsce i Niemczech.
Generalnie to te duze katy zajebiscie mi sie podobaly, ale solo bym sie
nimi dalej nie wybral.
jesli ktos chce afryke to placze i placi, jesli ktos uwaza ze at jest za
drogo to wybiera sposrod innych marek lub modeli, bo pomimo tego ze
ludzie ciagle pieprza ze to przeplacanie i ze nie warto, afryki znajduja
kupcow za ceny ktore umozliwilyby zakup duzo
mlodszych/szybszych/mocniejszych sprzetow.
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 08:53:05 - zly
> afryki znajduja
> kupcow za ceny ktore umozliwilyby zakup duzo
> mlodszych/szybszych/mocniejszych sprzetow.
No i koniec końców zakupiłem AT :) Jeździ się fajnie :) W końcu mam
wrażenie, że siedzę na motocyklu, a nie motorynce. Demonem prędkości nie
jest, ale to dobrze, nie o to chodziło. Cenowo też udało mi się w miarę
rozsądnie.
Szybko jednak miałem awarię, okazało się, że poszedł bezpiecznik od
rozrusznika, i coś tam trzeba będzie pokombinować z pompą paliwa.
Bydlę wielkie i dwa razy zdążyło mnie już jako niedoświadczonego osła
przeciążyć :)
Ogólnie jestem zadowolony :)
--
marcin
Re: Africa Twin
2011-09-28 09:30:09 - Roman Niewiarowski
> Szybko jednak miałem awarię, okazało się, że poszedł bezpiecznik od
> rozrusznika, i coś tam trzeba będzie pokombinować z pompą paliwa.
1. pilnuj czystosci stykow zwlaszcza przy regulatorze i przy przekazniku
rozrusznika. Zajrzyj do srodka bo z zewnatrz nie zawsze widac ze sa
wypalone.
2. do pompy zastosuj przekaznik albo 'plytke R2D2'. Plytek troche do
kupienia jest w 'sklepiku' foruma czarnuchowego. Zestaw naprawczy jest
(byl?) do kupienia w larsonie.
> Bydlę wielkie i dwa razy zdążyło mnie już jako niedoświadczonego osła
> przeciążyć :)
Normalka, to duze i ciezke moto. Ja mialem troche doswiadczenia zanim na
nie wsiadlem, ale i tak zrobilem piekna parkingowe w pierwszym tygodniu
uzytkowania ;)
> Ogólnie jestem zadowolony :)
I o to chodzi, o to chodzi.
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 10:50:32 - AZ
>>
>> Szybko jednak miałem awarię, okazało się, że poszedł bezpiecznik od
>> rozrusznika, i coś tam trzeba będzie pokombinować z pompą paliwa.
>
> 1. pilnuj czystosci stykow zwlaszcza przy regulatorze i przy przekazniku
> rozrusznika. Zajrzyj do srodka bo z zewnatrz nie zawsze widac ze sa
> wypalone.
> 2. do pompy zastosuj przekaznik albo 'plytke R2D2'. Plytek troche do
> kupienia jest w 'sklepiku' foruma czarnuchowego. Zestaw naprawczy jest
> (byl?) do kupienia w larsonie.
>
To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent? Pytam bo mam KHI.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 11:05:19 - Roman Niewiarowski
> To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent?
Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje
to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla
czynnosc obslugowa.
> Pytam bo mam KHI.
A jak powszechnie wiadomo zadne KicHI nie potrzebowalo przerabiania
silnika zeby uniknac zatarcia panefki. Bo KicHI to jest najzabiestrza
marka co wszystko robi idealnie i dba o klienta jak rodzona matka.
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 11:10:54 - AZ
>
> Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje
> to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla
> czynnosc obslugowa.
>
Piekna gra slow. Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia
obslugowa.
>
> A jak powszechnie wiadomo zadne KicHI nie potrzebowalo przerabiania
> silnika zeby uniknac zatarcia panefki. Bo KicHI to jest najzabiestrza
> marka co wszystko robi idealnie i dba o klienta jak rodzona matka.
>
Otosz to.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 11:44:55 - Roman Niewiarowski
> Czyli w Hondzie kazda naprawa nazywa sie czynnoscia obslugowa.
Utrzymanie w czystosci stykow polaczen to wg Ciebie naprawa ?
Wymiana pompy to co innego, chociaz ja to traktuje bardziej na zasadzie
wymiany klockow czy zespolu napedowego. Sie zuzyje to sie wymieni.
Fabrycznie jest to trwaly element, ale mozna go za dwie dychy przerobic
tak by trwaloscia nie ustepowal reszcie konstrukcji.
Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI
pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P
> Otosz to.
Aaaameeeeeennnnn
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 11:58:49 - AZ
>
> Utrzymanie w czystosci stykow polaczen to wg Ciebie naprawa ?
> Wymiana pompy to co innego, chociaz ja to traktuje bardziej na zasadzie
> wymiany klockow czy zespolu napedowego. Sie zuzyje to sie wymieni.
> Fabrycznie jest to trwaly element, ale mozna go za dwie dychy przerobic
> tak by trwaloscia nie ustepowal reszcie konstrukcji.
> Jestem w stanie pojac ze nie akceptujesz takiego stanu rzeczy bo w KicHI
> pompa robiaca 100tys przebiegu bylaby najtrwalsza czescia :P
>
A to w Hondzie te wszystkie wtyczki wisza za przednim kolem ze sie
brudza? Bo moje KHI lata w zimie i nie wiem co to utrzymanie czystosci
stykow polaczen.
KHI jeszcze chwila i bedzie miala 100 kkm a jedynie co wymienilem to
lancuszek napedu alternatora, no i Tytus regenerowal alternator 2
kilowym mlotkiem ale na szczescie nie udalo mu sie zepsuc choc pewnie
taki byl zamiar.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:13:16 - Roman Niewiarowski
> A to w Hondzie te wszystkie wtyczki wisza za przednim kolem ze sie
> brudza?
Te co sie sypia w at sa pod lewym boczkiem, nad tylnym kolem.
> Bo moje KHI lata w zimie i nie wiem co to utrzymanie czystosci
> stykow polaczen.
zajebiste to KHI, jakby kiedys zrobili motocykl ktory spelni moje
oczekiwania to na pewno go wybiore sposrod innych marek! :-)
> KHI jeszcze chwila i bedzie miala 100 kkm a jedynie co wymienilem to
> lancuszek napedu alternatora, no i Tytus regenerowal alternator 2
> kilowym mlotkiem ale na szczescie nie udalo mu sie zepsuc choc pewnie
> taki byl zamiar.
Jak Twoje KicHI bedzie mialo 15 albo 2 z przodu to pogadamy o trwalosci,
na razie masz ledwo dotarty motur (znaczy mialbys, jakby to byla honda) ;>
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:17:18 - AZ
>
> Te co sie sypia w at sa pod lewym boczkiem, nad tylnym kolem.
>
Czyli wspaniala mysl techniczna.
>
> zajebiste to KHI, jakby kiedys zrobili motocykl ktory spelni moje
> oczekiwania to na pewno go wybiore sposrod innych marek! :-)
>
To jakie masz te oczekiwania?
>
> Jak Twoje KicHI bedzie mialo 15 albo 2 z przodu to pogadamy o trwalosci,
> na razie masz ledwo dotarty motur (znaczy mialbys, jakby to byla honda) ;>
>
Przy 15 latach musialo by miec przebieg ponad 330kkm a tyle to nawet
motocykle Hondy nie robiom (nie mowie tu o samochodzie PanEuro).
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:26:21 - Roman Niewiarowski
> To jakie masz te oczekiwania?
Prosta konstrukcja, duza trwalosc, odprezona pozycja, duzy przeswit,
kolo 21 z przodu, szprychy w kolach, jak najmniej elektroniki (czyt:
nic poza modulem), motocykl ma byc duzy i dobrze znosic duze obciazenie
(2 osoby + obladowane kufry), owiewki maja dobrze chronic przed
warunkami atmosferycznymi. Serwis co nie mniej niz 10tys km bedzie
dodatkowym plusem.
Zeby dac szanse, odpuscilem gazniki :)
> Przy 15 latach musialo by miec przebieg ponad 330kkm a tyle to nawet
> motocykle Hondy nie robiom (nie mowie tu o samochodzie PanEuro).
aha
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:31:14 - AZ
> W dniu 2011-09-28 12:17, AZ pisze:
>
>> To jakie masz te oczekiwania?
>
> Prosta konstrukcja, duza trwalosc, odprezona pozycja, duzy przeswit,
> kolo 21 z przodu, szprychy w kolach, jak najmniej elektroniki (czyt:
> nic poza modulem), motocykl ma byc duzy i dobrze znosic duze obciazenie
> (2 osoby + obladowane kufry), owiewki maja dobrze chronic przed
> warunkami atmosferycznymi. Serwis co nie mniej niz 10tys km bedzie
> dodatkowym plusem.
> Zeby dac szanse, odpuscilem gazniki :)
>
Gdyby nie kolo, szprychi i przeswit to tocka w tocke moje KHI. No i nie
wiem co chcesz od gaznikow, raz na rok je wyczyszcze chociaz nie ma
nawet co czyscic i tyle.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:42:23 - Roman Niewiarowski
> Gdyby nie kolo, szprychi i przeswit to tocka w tocke moje KHI.
odprezona pozycja ? Moze jakbym wczesniej jezdzil na kocie to bym
przyznal racje. A przeswit jest dla mnie bardzo wazny. Jezdze takimi
drogami ze nawet w afryce zdaza mi sie przywalic centralka albo plyta
pod silnikiem.
Znaczy ma byc cos zblizonego do duzego enduraka.
> No i nie wiem co chcesz od gaznikow, raz na rok je wyczyszcze chociaz nie ma
> nawet co czyscic i tyle.
Ja chce gazniki, ale nie chca ich montowac w nowych konstrukcjach. A ze
starszych nic mi w kawasaki nie pasuje (ew jakbys sie bardzo spial to klv).
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:56:19 - AZ
>
> odprezona pozycja ? Moze jakbym wczesniej jezdzil na kocie to bym
> przyznal racje. A przeswit jest dla mnie bardzo wazny. Jezdze takimi
> drogami ze nawet w afryce zdaza mi sie przywalic centralka albo plyta
> pod silnikiem.
> Znaczy ma byc cos zblizonego do duzego enduraka.
>
Wspolczuje, ze macie w Krakowie takie drogi, nie to co my w Warszawie,
ale u was to koscioly sie buduje a nie drogi.
Prawdopodobnie wiem o czym mowisz. Siedzialem ostatnio na trjumfie
tajgerze, pierwsze skojrzenie po zejsciu to jakbym siedzial na kiblu
trzymajac w rece rozlozona gazete formatu dwoch kartek A3.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 14:47:19 - Roman Niewiarowski
> Wspolczuje, ze macie w Krakowie takie drogi, nie to co my w Warszawie,
> ale u was to koscioly sie buduje a nie drogi.
bo kasa z Krakowa jest pchana w stolyce, normalka.
ale akurat mialem na mysli drogi w Albanii :)
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 14:56:08 - AZ
>> Wspolczuje, ze macie w Krakowie takie drogi, nie to co my w Warszawie,
>> ale u was to koscioly sie buduje a nie drogi.
>
> bo kasa z Krakowa jest pchana w stolyce, normalka.
>
Stolyce ale apostolska ;-)
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 15:00:18 - Roman Niewiarowski
> Stolyce ale apostolska ;-)
No ale wplywu na to co robia z ta kasa prafianie sfiontyni opacznosci
nie mam.
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 15:04:09 - AZ
>>
>> Stolyce ale apostolska ;-)
>
> No ale wplywu na to co robia z ta kasa prafianie sfiontyni opacznosci
> nie mam.
>
To ta kasa jest rozdawana parafianom? To siem chyba musze zapisac,
znaczy sie zostac parafjaninem.
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-28 12:44:28 - Nikanor
napisał(a):
> W dniu 2011-09-28 10:50, AZ pisze:
>
>> To tak wyglada uzytkowanie Hondy? Patent goni patent?
>
> Mozna wymieniac pompe co 100-150 tys km, ale ze jedyne co tam sie psuje
> to styki... mozna po taniosci tego uniknac. Konserwacja stykow to zwykla
> czynnosc obslugowa.
Mnie się wydaje, że te historie, że KTM-y się psują to właśnie efekt
przykładania różnych miar. Ludzie jeżdżą Afrykami od ponad 20 lat, dawno
odkryto wszystkie słabości i albo je firma poprawiła albo wymyślono na nie
patenty. Chętni na Afrykę wiedzą, że kupują od razu cały dostępny know-how
i jak pojadą do tej CzarnejDupy(tm) to zabiorą stosowne części, żeby
padakę na miejscu ożywić i są na tyle technicznie świadomi, że dadzą z tym
radę.
KTM 990 jest na rynku od lat 5 i przechodzi właśnie choroby wieku
dziecięcego: zdaje się sterownik wtrysku nowy jest od 2009 r., ślizgacz
łańcucha odpadał, filtry paliwa się na kiepskim paliwie zatykały, przewody
się łamały we wiązkach, problemy z regulatorem były itp. A i target
użytkowników inny, niż przy Afryce: duża część to korpoludki traktujące
motor jak samochód: autoryzowany serwis co 6 tys. i Assistance w razie
awarii w trasie. O, tu jest fajny wątek :)
Przypuszczam, że gdybyś ty wziął tego 990, to byś przekopał ADVRider,
pogadał z innymi użyszkodnikami, przygotował sprzęt jak należy do wyprawy
i przejechał tę CzarnąDupę(tm) wzdłuż, wszerz i z powrotem bez bólu.
--
Nikanor [TE630, SH300, DR350]
Re: Africa Twin
2011-09-28 13:14:28 - Kamil Nowak 'Amil'
> A i
> target użytkowników inny, niż przy Afryce: duża część to korpoludki
> traktujące motor jak samochód: autoryzowany serwis co 6 tys. i
> Assistance w razie awarii w trasie.
No z jednym gadalem, Newrom, nie wiem czy nie z Toba byl, albo z PKSem.
W kazdym razie dopiero na pustyni sie dowiedzial, ze ma filtr powietrza
ktory trzeba czyscic :) Ale ubranka mial firmowe KTMa :)
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: Africa Twin
2011-09-28 14:36:37 - Roman Niewiarowski
> No z jednym gadalem, Newrom, nie wiem czy nie z Toba byl, albo z PKSem.
> W kazdym razie dopiero na pustyni sie dowiedzial, ze ma filtr powietrza
> ktory trzeba czyscic :) Ale ubranka mial firmowe KTMa :)
Ze mna byli goscie o normalnym podejsciu i sporej wiedzy :-> Tyle ze ani
oni (zwlaszcza ze jeden to wyznawca, wiec wszystkie adwrajdery ma
przeczytane pod katem 'zwyklych' usterek), ani mechanicy w serwisach
(polskich i niemieckich, nie pamietam juz czy aby nie dzwonili tez
gdzies do ktma) nie mieli pojecia ze pompa paliwowa jest zjebana w tym
modelu i obydwie zdechly. A objawy byly jakby filtr powietrza byl
zarypany (co nie byloby nic niezyklego biorac pod uwage zapylenie).
Nawet dorabialismy filtr gabkowy z gabki wykrojonej z materaca (bo innej
nie bylo) :)
A Dave jak sie przejal zdychajacym kateemami to codziennie robil pranie
filtra, ale to juz w 640 adv =)
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-29 00:35:48 - robertbig
Tylko dlaczego dobra połowa forum AT , spierdzieliła na inne lepesze ich zdaniem sprzety. Głownie KTM ?
Choc w sercu afryka to po tyłkiem...I tym podobne puste pierdolenie w bambus pod publiczke.
Oto forumowa rzeczywistość.
AT to fajny sprzecik.
Ale sa tez inne fajne i fajniejsze.
Nie wspominajac o róznych gustach.
Tak naprwde AT to bardzo ładny i zgrabny mtórek.
Tylko dlaczego ma byc z tego powodu najlepszy.
Jesli tak naprawde to drugorzedna cecha...
Bo czy spalanie 18 l/100km przy prędkości 160km/h a jednak słabej mocy to powód do dumuy ?
Czy w miarę stabilny ale o krótkawym skoku zawias to powód do dumy ?
Czy ta bardzo cięzka konstrukcja to powód do dumy?
Czy ten kawał efekciarskiej blachy wokoło silnika to osłona czy tylko nadęty gadżet ?
Wycukrzony wygląd . Utemperowane zawiasy i silnik . Silnik z masywnymi elemnetami . Ale to tylko dlatego ze materiały sa raczej liche :)))
Gdyby dołozyc AT troche temperamentu i skoków zawiasu . To nie było by tak rózowego odbioru tego żelaza.
Nie ,nie.
A tak to mamy jedynie dosyc efekciarski dupowóz dla miernych kierówców...
O klasie tego cuda świadczy spektakularna porazka AT w rajdzie Paryz Dakar. Na poczatku lat 90-tych wystawiono do rajdu spora grupke AT . Podzielono to na reprezentacjie narodowe, zeby dało lepszy efekt psychologiczny w poszczególnych krajach.
Wielka i sprytna akcja propagandowa poniosła całkowita kleske.
Zawiodła własnie ona , królowa ( chyba przypału ? he.he)
Bo żadna nie ukończyła rajdu.
Tak to wyglada w praniu...
Przypominam ,ze Meoni z garści wygrał Dakar na debiutujacym LC8 Adv.
Nawet BMW doprowadziło do zwyciestwa take nierajdowe bryki jak F650 czy R800GS.
Tak wiec AT z pewnoscia jest niebrzydka i całkiem dobra jak stoi w grazu....
Wie o tym Honda bo zmknęła juz bardzo dawno produkcje tego cuda.
A taki KLR nedzny , zyje sobie w najlepsze . Nawet go jedna armia przygarnęła i przerobiła na diesla.
Dlaczego więc ścieto łeb królowej gdy była w sile wieku ???
Re: Africa Twin
2011-09-29 07:40:42 - Roman Niewiarowski
> Ale sa tez inne fajne i fajniejsze.
I dlatego nie wszyscy jezdza AT :)
> Bo czy spalanie 18 l/100km przy prędkości 160km/h a jednak słabej mocy to powód do dumuy ?
Przy takiej predkosci nie spalila mi afra wiecej niz jakies 8 moze 9.
Nie pamietam bo to jednostkowy przypadek byl, normalnie jezdze 120-130 i
wtedy pali 6,5 do 7 jesli jest obladowany.
Przyznam ze troche to meczace jak sie ma do pokonania >1000km autostrady
i na autostradach czasami sobie mysle o zmienie sprzeta... ale pozniej
dojezdzam i dochodze do wniosku ze jazda autostrada to tylko epizod i
olewam :)
> A tak to mamy jedynie dosyc efekciarski dupowóz dla miernych kierówców...
I mnie tyle wystarcza.
Nie mam ambicji wjezdzania tym motocyklem w teren, ani tez szybkiej
jazdy pod autobanach.
> Bo żadna nie ukończyła rajdu.
> Tak to wyglada w praniu...
A wiesz gdzie mozna znalezc informacje kiedy to dokladnie bylo, albo
listy startowe ?
Bo chyba nie slyszalem o takim starcie, HRC wystawial NXR-750.
> Przypominam ,ze Meoni z garści wygrał Dakar na debiutujacym LC8 Adv.
KTM to zupelnie inna bajka, no i 20-30 lat mlodsza kostrukcja, nie
robiona do uzytku cywilnego 'na wzor' modelu rajdowego.
> A taki KLR nedzny , zyje sobie w najlepsze .
KLR konkuruje z xt/xr/dr650 a te modele zyja i maja sie bardzo dobrze.
> Nawet go jedna armia przygarnęła i przerobiła na diesla.
Harleya tez ;)
> Dlaczego więc ścieto łeb królowej gdy była w sile wieku ???
Tak na prawde to nie wiem co sobie dzial marketingu myslal, podejrzewam
ze chodzilo o pozostawienie na rynku jednego duzego 'turystycznego
enduro' czyli wiaderka. Po tych 15 latach produkcji afryka byla juz
sprzetem przestarzalym i pewnie doszli do wniosku ze zapotrzebowanie na
takie moto bedzie spadac. Do tego modernizacja AT musialaby obejmowac
praktycznie wszystko zeby kalog-bojsi mogli sie brandzlowac
porownywaniem jej parametrow z konkurencja. Pomylili sie co widac w
cenach AT.
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-29 08:47:54 - robertbig
>
> Przy takiej predkosci nie spalila mi afra wiecej niz jakies 8 moze 9.
> Nie pamietam bo to jednostkowy przypadek byl, normalnie jezdze 120-130 i
> wtedy pali 6,5 do 7 jesli jest obladowany.
>
To spalanie niestety jest prawdziwe.
Zostało solidnie przetestowane na trasie Wa-wa - Moskwa - Wa-wa.
To był koniec lat 90 -tych. Afrika miała może ze 20kkm . Chyba z pól roku od wyjecia z salonu.
Jechała wtedy tez ST.
Predkości na M1 były w zasadzie na maxa non stop.
Około 170 km i znowu tankowanie do pełna. Spalanie niestety było bardzo wysokie w obu sprzetach.
wachało sie przy takim stylu jazdy własnie w granicach 15-18l.
Benzyna kosztowała 1zł na polskie. To mozna było uzywać
:D
Jak by kogos interesowło spalnie DR800 to jest z nim podobnie jak z AT i ST.
Re: Africa Twin
2011-09-29 09:07:24 - Roman Niewiarowski
> Około 170 km i znowu tankowanie do pełna. Spalanie niestety było bardzo wysokie w obu sprzetach.
> wachało sie przy takim stylu jazdy własnie w granicach 15-18l.
Mnie spalila najwiecej ok 12L/100 jak mialem zawieszone ssanie. Ale
wtedy benzyna kosztowala 4pln :(
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-29 09:12:58 - Kamil Nowak 'Amil'
> Mnie spalila najwiecej ok 12L/100 jak mialem zawieszone ssanie.
A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
Re: Africa Twin
2011-09-29 09:15:31 - Roman Niewiarowski
> A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.
Nie pomagalo, pomoglo kupienie zestawu za stowke czy dwie ( i
sprawdzilem, nie bylo tam ani troche zlota!) :-/
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-29 22:53:08 - AZ
> W dniu 2011-09-29 09:12, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
>
> > A probowales zsiasc i wsiasc? Slyszalem ze to pomaga.
>
> Nie pomagalo, pomoglo kupienie zestawu za stowke czy dwie ( i
> sprawdzilem, nie bylo tam ani troche zlota!) :-/
>
Czy to kolejna czynnosc serwisowa w Hondzie?? No i legendarna
niezawodnoś hondy poszła w pizdu...
--
Artur
ZZR 1200
Re: Africa Twin
2011-09-30 07:43:15 - Roman Niewiarowski
> Czy to kolejna czynnosc serwisowa w Hondzie??
Nie, maszyna gwizda ino mechanik pizda :(
Sam to zepsulem :(
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 09:45:51 - falco
> No i koniec końców zakupiłem AT :) Jeździ się fajnie :)
Gratuluję i polecam forum AT www.africatwin.com.pl a także nasze
(zaprzyjaźnione) TA www.transalpclub.pl na obu masz kopalnię
wiedzy a także stałe umawianie się na wyjazdy czy to jednodniowe czy
dłuższe oraz mnóstwo relacji z dalekich wypraw...
> Bydlę wielkie i dwa razy zdążyło mnie już jako niedoświadczonego osła
> przeciążyć :)
Zdarza się, oby tylko przy parkingówkach... Ja ostatnio zrobiłem coś,
czego dotąd nie umiem wytłumaczyć...
Na TA, normalnie próbując zawrócić na kawałku asfaltu (przy niemal
zerowej prędkości, praktycznie tylko odpychając się nogami) nagle
poczułem, że moto się kładzie i... jedyne co mogłem zrobić, to
delikatnie położyć na gmolach uskakując by nie przygniotło mi nogi... ;)
Wstyd na całą Hajnówkę... ;););)
> Ogólnie jestem zadowolony :)
Tak 3mać!!
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97
Re: Africa Twin
2011-09-28 10:04:51 - Roman Niewiarowski
> Wstyd na całą Hajnówkę... ;););)
Taaa, na Podlasju sa najlepsi spece od ksiezycowki, ale zeby pozniej
wsiadac na motor?! Wstydz sie wstydz! ;)
pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.
Cos Jesus he knows me And he knows I'm right
Re: Africa Twin
2011-09-28 10:18:17 - falco
> Taaa, na Podlasju sa najlepsi spece od ksiezycowki, ale zeby pozniej
> wsiadac na motor?! Wstydz sie wstydz! ;)
hehehe... a żebyś wiedział, że było to dokładnie gdy przestawiałem moto
domkiem znajomych, którzy ciągnęli mnie do siebie na imprezę, ale
ponieważ jechaliśmy dalej penetrować Podlasie, musiałem (ze wstydem)
odpuścić... ;)
--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97