brak dem

Ra Data ostatniej zmiany: 2011-11-15 12:56:22

brak dem

2011-11-06 23:38:10 - Ra

Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ? Przypuszczam, że nawet
fanatycy cs wowa czy fify próbują od czasu do czasu innych gier, a teraz
wychodzi taki ogrom dobrych gierek więc trzeba się na coś zdecydować
przy ograniczonym budżecie. Chyba nawet fan coda spróbuje czy może
jednak bf3 nie jest lepszy ;) Ja nigdy nie lubiłem rpg ale dziś pograłem
mass effect 1 i przez parę godzin nie mogłem się oderwać co mi się nie
tak często zdarza. Zastanawiam się ile jeszcze fajnych gier nie widziałem




Re: brak dem

2011-11-07 10:30:16 - Jader

> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ? Przypuszczam, że nawet

Bo producentom nie warto robić dema, skoro są torrenty,
muahahahaha!111oneone

Jader




Re: brak dem

2011-11-07 10:39:07 - Goomich

Bo stworzenie dema zabiera czas i srodki, ktore mozna przeznaczyc na
DLC.



Re: brak dem

2011-11-07 10:45:02 - M.G.

On Mon, 7 Nov 2011 01:39:07 -0800 (PST), Goomich wrote:

> Bo stworzenie dema zabiera czas i srodki, ktore mozna przeznaczyc na
> DLC.

Chodzi o to by zespół przeznaczył 100% czasu i środków na wydanie
doskonałego produktu. Gdyby wszyscy robili dema, to gry byłyby po prostu
słabsze.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-07 11:14:17 - Goomich

On 7 Lis, 10:45, M.G. wrote:
> On Mon, 7 Nov 2011 01:39:07 -0800 (PST), Goomich wrote:
> > Bo stworzenie dema zabiera czas i srodki, ktore mozna przeznaczyc na
> > DLC.
>
> Chodzi o to by zespół przeznaczył 100% czasu i środków na wydanie
> doskonałego produktu. Gdyby wszyscy robili dema, to gry byłyby po prostu
> słabsze.

SOTS 2 nie ma dema i jaka dobra gra im wyszla...




Re: brak dem

2011-11-07 11:41:22 - Saiko Kila

Proces Goomich zwrócił błąd:

>>> Bo stworzenie dema zabiera czas i srodki, ktore mozna przeznaczyc na
>>> DLC.
>>
>> Chodzi o to by zespół przeznaczył 100% czasu i środków na wydanie
>> doskonałego produktu. Gdyby wszyscy robili dema, to gry byłyby po prostu
>> słabsze.
>
> SOTS 2 nie ma dema i jaka dobra gra im wyszla...

Oj, jaja sobie robicie, a to poważny temat.

--
Saiko Kila
The larger the city armory, the greater the citizens' confidence in
their future.



Re: brak dem

2011-11-07 21:51:35 - =?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?=

M.G. wrote:

> On Mon, 7 Nov 2011 01:39:07 -0800 (PST), Goomich wrote:
>
> > Bo stworzenie dema zabiera czas i srodki, ktore mozna przeznaczyc na
> > DLC.
>
> Chodzi o to by zespół przeznaczył 100% czasu i środków na wydanie
> doskonałego produktu. Gdyby wszyscy robili dema, to gry byłyby po
> prostu słabsze.

Dobrze, ze nie dali dema Battlefielda 3, bo jeszcze pelna wersja
okazalaby sie...oh, wait.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl



Re: brak dem

2011-11-08 13:36:31 - Doomin

W dniu 2011-11-07 10:39, Goomich pisze:
> Bo stworzenie dema zabiera czas i srodki, ktore mozna przeznaczyc na
> DLC.

Eee? Jaki czas, jakie srodki?
Moze sie nie znam, ale nie widze wiekszej filozofii
potrzebnej to stworzenia dema, zwlaszcza w przypadku
gier np. wyscigowych.

Ale z drugiej strony np. nie rozumiem, czemu demo
daja z poczatku tytulu np. Arcania. Poczatkowe lokacje
przeciez sa srednio ciekawe, nie lepiej dac zarys tego
co czeka w srodku, bez spoilerow?



Re: brak dem

2011-11-08 14:06:19 - Goomich

Doomin naskrobał/a w
news:j9b7q5$9n5$1@mx1.internetia.pl:

> Eee? Jaki czas, jakie srodki?

Ten czas i te środki, które sa potrzebne na zrobinie dema?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-08 14:19:44 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:06, Goomich pisze:
> Doomin naskrobał/a w
> news:j9b7q5$9n5$1@mx1.internetia.pl:
>
>> Eee? Jaki czas, jakie srodki?
>
> Ten czas i te środki, które sa potrzebne na zrobinie dema?

Zaraz sie zapetlimy:>
Przeciez zasoby masz, tylko obcinasz czesc i tyle. Tak
to rozumiem, moze opacznie i zle - np. jest FM - masz gre
ale ci wylaczy kariere z dniem 1.1.2012. Masz wyscigi
- wycinasz 5/6 tras i tyle.
Chyba ze chodzi ci o te plansze na koncu dema pt ej
wez i kup, zapisz se date.





Re: brak dem

2011-11-08 14:42:03 - Goomich

Doomin naskrobał/a w
news:j9bab5$ork$1@mx1.internetia.pl:

> Zaraz sie zapetlimy:>
> Przeciez zasoby masz, tylko obcinasz czesc i tyle.

Ludzie gadają, że przygotowanie dema to cos więcej niż zaznacz 2 levele,
CTRL+C, CTRL+V.

W id przygotowanie dema Dooma 3 na E3 opóźniło premierę o miesiąc, czy
dwa. Wiesz ile mieczy i toporów za 5,99 mozna w tym czasie zrobić?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-08 15:07:19 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:42, Goomich pisze:
> Doomin naskrobał/a w
> news:j9bab5$ork$1@mx1.internetia.pl:
>
>> Zaraz sie zapetlimy:>
>> Przeciez zasoby masz, tylko obcinasz czesc i tyle.
>
> Ludzie gadają, że przygotowanie dema to cos więcej niż zaznacz 2 levele,
> CTRL+C, CTRL+V.

Raczej mialem na mysli zaznacz dwa levele a ctrl+x pozostale :P

>
> W id przygotowanie dema Dooma 3 na E3 opóźniło premierę o miesiąc, czy
> dwa.

Ok, to jesli demem byla czesc pelnej gry to nie rozumiem i jestem
szczerze ciekaw z czego to wynika i czego wymaga.

>Wiesz ile mieczy i toporów za 5,99 mozna w tym czasie zrobić?

By to oddac najprosciej uzyc uniwersalny polski liczebnik nieokreslony...






Re: brak dem

2011-11-08 16:03:14 - Jader

W dniu 11/08/2011 03:07 PM, Doomin pisze:
>
> Ok, to jesli demem byla czesc pelnej gry to nie rozumiem i jestem
> szczerze ciekaw z czego to wynika i czego wymaga.

Napisz kiedyś średniej wielkości program, a potem wywal z niego 2/3 tak
żeby reszta działała i jako tako wyglądała, to się dowiesz ;) Koszty
czasowe są niestety niezerowe, począwszy od procesu podjęcia decyzji, co
się ma w tym demie znaleźć, pracę programistów, testerów i bajerów, aż
po dogadanie się z kanałami dystrybucji i odpowiadanie na mniej lub
bardziej entuzjastyczne opinie demobiorców.

Jader



Re: brak dem

2011-11-09 20:37:19 - Doomin

W dniu 2011-11-08 16:03, Jader pisze:
> W dniu 11/08/2011 03:07 PM, Doomin pisze:
>>
>> Ok, to jesli demem byla czesc pelnej gry to nie rozumiem i jestem
>> szczerze ciekaw z czego to wynika i czego wymaga.
>
> Napisz kiedyś średniej wielkości program, a potem wywal z niego 2/3 tak
> żeby reszta działała i jako tako wyglądała, to się dowiesz ;)

Ha, no skoro tak... Wydawalo mi sie, ze z grubsza wystarczy wyrzucic
niepotrzebne zasoby typu tekstury, animacje, dzwieki i tyle :)



Re: brak dem

2011-11-15 10:12:23 - s

On Tue, 08 Nov 2011 16:03:14 +0100, Jader wrote:
> Napisz kiedy redniej wielkoci program, a potem wywal z niego 2/3
tak

#ifdef i dyscyplina od pocztku projektu .



Re: brak dem

2011-11-15 10:47:06 - Jader

W dniu 11/15/2011 10:12 AM, s pisze:
>
> #ifdef i dyscyplina od pocztku projektu .

I to oczywiście nie są żadne koszty ;)

Jader



Re: brak dem

2011-11-15 19:53:58 - slawek


Użytkownik Jader napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:j9tcej$rjp$1@inews.gazeta.pl...
> W dniu 11/15/2011 10:12 AM, s pisze:
>>
>> #ifdef i dyscyplina od pocztku projektu .
>
> I to oczywiście nie są żadne koszty ;)
>
> Jader

Jader, nie rozśmieszaj mnie - dyscyplina i umiejętność programowania to
chyba jednak są wymagane NAWET od programistów piszących gry komputerowe?!

Nie będziemy ciamkać się z metodyką programowania, lecz sam chyba
przyznasz - lepiej na ew. inwestorach zrobić wrażenie pokazując demo
techniczne, niż uśmiechać się kretyńsko i przechwalać jacy to nie jesteśmy
wspaniali.

A normalnie #ifdef/ifndef to taka czarna magia, że wymaga nekromanty z 10
letnią praktyką w nekrofilii i innych technikach okultystycznych.

slawek






Re: brak dem

2011-11-15 19:58:53 - M.G.

On Tue, 15 Nov 2011 19:53:58 +0100, slawek wrote:

> Użytkownik Jader napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:j9tcej$rjp$1@inews.gazeta.pl...
>> W dniu 11/15/2011 10:12 AM, s pisze:
>>>
>>> #ifdef i dyscyplina od pocztku projektu .
>>
>> I to oczywiście nie są żadne koszty ;)
>>
>> Jader
>
> Jader, nie rozśmieszaj mnie - dyscyplina i umiejętność programowania

Wróć gdy zrozumiesz, że programowanie to tylko niewielki wycinek przy
tworzeniu gry wideo.

[...]

--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-16 08:27:58 - Jader

W dniu 11/15/2011 07:53 PM, slawek pisze:
> Jader, nie rozśmieszaj mnie - dyscyplina i umiejętność programowania to
> chyba jednak są wymagane NAWET od programistów piszących gry komputerowe?!

Ale tu jest o jakimś ifowaniu, żeby potem jednym ruchem demo stworzyć.
Nie powiesz mi, że to się samo z siebie dzięki dyscyplinie programowania
zrobi.

> Nie będziemy ciamkać się z metodyką programowania, lecz sam chyba
> przyznasz - lepiej na ew. inwestorach zrobić wrażenie pokazując demo
> techniczne, niż uśmiechać się kretyńsko i przechwalać jacy to nie
> jesteśmy wspaniali.

Inwestorom to można pokazać całą grę, nie trzeba dema.

Jader



Re: brak dem

2011-11-07 10:40:23 - Marklar

Ra napisał(a):

> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem?

Sa, ale wydawane pod szyldami FLT, Skidrow, Razor911 lub Reloaded. Od czasu do czasu sciagam
takie dema i jesli gra wciagnie mnie na dluzej niz godzine to kupuje pelna wersje. Jednak
z reguly jest to tylko marnowanie transferu bo wywalam prawie wszystkie po 5-10 minutach.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-07 10:44:08 - M.G.

On Mon, 7 Nov 2011 09:40:23 +0000 (UTC), Marklar wrote:

> Ra napisał(a):
>
>> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem?
>
> Sa, ale wydawane pod szyldami FLT, Skidrow, Razor911 lub Reloaded. Od czasu do czasu sciagam
> takie dema i jesli gra wciagnie mnie na dluzej niz godzine to kupuje pelna wersje. Jednak
> z reguly jest to tylko marnowanie transferu bo wywalam prawie wszystkie po 5-10 minutach.

Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
Arcanoida.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-07 11:02:19 - Marklar

M.G. napisał(a):

> Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
> Arcanoida.

U mnie pierwsze wrazenie sie liczy :) Rynek gier jest na tyle bogaty ze z
czystym sumieniem moge odrzucic Rage'a czy BF3* po pierwszych 10 minutach. Nie
twierdze ze te gry sa gowniane, zwyczajnie nie zachwycily mnie w ciagu tych 10
minut.

* MP mnie nie interesuje, nie mam na to czasu. Chcialem sprawdzic gre pod katem
singla.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-07 13:08:08 - M.G.

On Mon, 7 Nov 2011 10:02:19 +0000 (UTC), Marklar wrote:

> M.G. napisał(a):
>
>> Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
>> Arcanoida.
>
> U mnie pierwsze wrazenie sie liczy :) Rynek gier jest na tyle bogaty ze z
> czystym sumieniem moge odrzucic Rage'a czy BF3* po pierwszych 10 minutach. Nie
> twierdze ze te gry sa gowniane, zwyczajnie nie zachwycily mnie w ciagu tych 10
> minut.

No to nadal - niespecjalnie możesz tak ocenić grę. Odrzucasz potencjalnie
świetne tytuły. Ja tam wolę swój sposób - bez dem ale do 25 PLN. Za taką
kwotę nawet warto się pomylić.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-07 12:53:05 - Jader

W dniu 11/07/2011 10:44 AM, M.G. pisze:
>
> Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
> Arcanoida.

No i dlatego jaki jest sens robić demo dla gry, która trwa 3 godziny?
Zamiast tego robi się wyciekające cinematic trailery.

Jader



Re: brak dem

2011-11-07 13:06:47 - M.G.

On Mon, 07 Nov 2011 12:53:05 +0100, Jader wrote:

> W dniu 11/07/2011 10:44 AM, M.G. pisze:
>>
>> Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
>> Arcanoida.
>
> No i dlatego jaki jest sens robić demo dla gry, która trwa 3 godziny?
> Zamiast tego robi się wyciekające cinematic trailery.
>
> Jader

Doom miał demo na jedną trzecią gry.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-07 14:22:43 - Jader

W dniu 11/07/2011 01:06 PM, M.G. pisze:
>
> Doom miał demo na jedną trzecią gry.

Ale to było przez zbieżność nazwy.

Jader



Re: brak dem

2011-11-07 14:38:25 - M.G.

On Mon, 07 Nov 2011 14:22:43 +0100, Jader wrote:

> W dniu 11/07/2011 01:06 PM, M.G. pisze:
>>
>> Doom miał demo na jedną trzecią gry.
>
> Ale to było przez zbieżność nazwy.

No tak ale chodzi mi o te dema właśnie. Dobrze skonstruowane demo robi tak:

1. Pokazuje Ci zajebistość gry.
2. Odcina Cię od niej w momencie gdy nabrałeś silnie apetytu.

Więc nawet jeśli kampania trwa np. 5 godzin i zawiera trzy epizody, to
jeden cały w demie byłby w sam raz.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-07 15:22:54 - Jader

W dniu 11/07/2011 02:38 PM, M.G. pisze:
>
> 1. Pokazuje Ci zajebistość gry.
> 2. Odcina Cię od niej w momencie gdy nabrałeś silnie apetytu.

Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja gry
nazywa się DLC. ;)

Jader



Re: brak dem

2011-11-07 15:34:10 - M.G.

On Mon, 07 Nov 2011 15:22:54 +0100, Jader wrote:

> W dniu 11/07/2011 02:38 PM, M.G. pisze:
>>
>> 1. Pokazuje Ci zajebistość gry.
>> 2. Odcina Cię od niej w momencie gdy nabrałeś silnie apetytu.
>
> Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja gry
> nazywa się DLC. ;)
>
> Jader

Swoją drogą, to nie jest dziś tak źle. Gdy przypomnę sobie ile kasy wydałem
by przejść na automacie Cadillacs and Dinosaurs...

--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-07 16:27:29 - Saiko Kila

Proces Jader zwrócił błąd:

>> 1. Pokazuje Ci zajebistość gry.
>> 2. Odcina Cię od niej w momencie gdy nabrałeś silnie apetytu.
>
> Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja gry
> nazywa się DLC. ;)

Idealista jakiś :P

Dzisiaj zrobienie dobrego dema kosztuje dokładnie tyle samo, ile
przejście z wczesnej bety, którą kupuje się w sklepach, do wersji
finalnej.

Ktoś wpadł na genialny pomysł, że praca dziesięciu betatesterów równa
się pracy stu użytkowników i inżyniera, który to od nich pozbiera.
Różnica jest taka, że to użytkownicy zapłacą, więc strata netto będzie
mniejsza, a może i zysk.

Demo rzucają na rynek albo kiedy mają słabą sprzedaż/przedsprzedaż a
myślą że już dopracowali grę wystarczająco żeby zachęcić, albo kiedy
chcą odwrócić uwagę od innych produkcji (bezdemowych).

To pierwsze zaszło np. w przypadku dooma 3, wbrew pozorom, bo rzucili
demo dopiero kiedy sprzedaż zaczęła spadać. Także w przypadku Dragon Age
2, tym razem zrobili to z powodu słabej przedsprzedaży (w stosunku do
oczekiwań). I był to duży błąd, swoją drogą, bo demo pokazało jak
kichowa to gra, i odstraszyło wielu ludzi, zostawiając tylko fanów i
lemingi. Sprzedaż DA2 spadała po wydaniu szybciej niż DA:O, i właśnie
wtedy powinni byli dać demo, kiedy już wiele zwykłych technicznych (a
wkurzających) niedoróbek było poprawionych. Był to błąd marketingowców
(już nie mówię od zabiegach marketingowych w rodzaju manipulowania
metacritics)

--
Saiko Kila
If you appoint your own abbot, it'll be easier to deal with the
townsfolk.



Re: brak dem

2011-11-07 18:11:02 - Cezar Matkowski


Użytkownik Jader napisał w wiadomości
news:j98pjr$315$1@inews.gazeta.pl...
> Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja
> gry nazywa się DLC. ;)

Nie grałem chyba jeszcze w grę, w której DLC nie byłyby nic nie
znaczącymi drobnostkami albo nie stanowiły dodatku do zamkniętej
całości. Co nie znaczy, że takie gry nie istnieją :8]

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-07 18:26:48 - M.G.

On Mon, 7 Nov 2011 18:11:02 +0100, Cezar Matkowski wrote:

> Użytkownik Jader napisał w wiadomości
> news:j98pjr$315$1@inews.gazeta.pl...
>> Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja
>> gry nazywa się DLC. ;)
>
> Nie grałem chyba jeszcze w grę, w której DLC nie byłyby nic nie
> znaczącymi drobnostkami albo nie stanowiły dodatku do zamkniętej
> całości. Co nie znaczy, że takie gry nie istnieją :8]

Będę się upierał, że Mass Effect 2 bez Lair of the Shadowbroker nie
jest kompletny.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-09 19:30:30 - M.G.

On Mon, 7 Nov 2011 18:26:48 +0100, M.G. wrote:

> On Mon, 7 Nov 2011 18:11:02 +0100, Cezar Matkowski wrote:
>
>> Użytkownik Jader napisał w wiadomości
>> news:j98pjr$315$1@inews.gazeta.pl...
>>> Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja
>>> gry nazywa się DLC. ;)
>>
>> Nie grałem chyba jeszcze w grę, w której DLC nie byłyby nic nie
>> znaczącymi drobnostkami albo nie stanowiły dodatku do zamkniętej
>> całości. Co nie znaczy, że takie gry nie istnieją :8]
>
> Będę się upierał, że Mass Effect 2 bez Lair of the Shadowbroker nie
> jest kompletny.

W sumie bez Arrivala też, bo od jego konsekwencji zacznie się trójka.
Inna sprawa, że im dłużej myślę o tym dodatku, tym mniej sensu wydaje się
mieć.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-10 01:22:02 - Goomich

You have one message from: M.G.

> W sumie bez Arrivala też, bo od jego konsekwencji zacznie się
> trójka. Inna sprawa, że im dłużej myślę o tym dodatku, tym mniej
> sensu wydaje się mieć.

BTW, jak tam twój mózg? Zagoił się juz?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: brak dem

2011-11-10 08:29:15 - M.G.

On Thu, 10 Nov 2011 01:22:02 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: M.G.
>
>> W sumie bez Arrivala też, bo od jego konsekwencji zacznie się
>> trójka. Inna sprawa, że im dłużej myślę o tym dodatku, tym mniej
>> sensu wydaje się mieć.
>
> BTW, jak tam twój mózg? Zagoił się juz?

Chyba nie bo nie rozumiem co do mnie mówisz :-)


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-10 10:18:18 - Goomich

You have one message from: M.G.

>> BTW, jak tam twój mózg? Zagoił się juz?
> Chyba nie bo nie rozumiem co do mnie mówisz :-)


Message-ID: <1f8aa7vg27fbx.6cbktqvkrqna.dlg@40tude.net>


--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: brak dem

2011-11-10 11:03:20 - M.G.

On Thu, 10 Nov 2011 10:18:18 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: M.G.
>
>>> BTW, jak tam twój mózg? Zagoił się juz?
>> Chyba nie bo nie rozumiem co do mnie mówisz :-)
>
>
> Message-ID: <1f8aa7vg27fbx.6cbktqvkrqna.dlg@40tude.net>

Ach, tak, po tej sugestii się już jakoś podniosłem.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-10 11:31:01 - Goomich

You have one message from: M.G.

>>>> BTW, jak tam twój mózg? Zagoił się juz?
>>> Chyba nie bo nie rozumiem co do mnie mówisz :-)
>> Message-ID: <1f8aa7vg27fbx.6cbktqvkrqna.dlg@40tude.net>
> Ach, tak, po tej sugestii się już jakoś podniosłem.

Bo mi się trochę w czaszce przemeblowało, gdy sobie uswiadomiłem, że
sots, to gra, w której grupa młodych rasy wchodzi w erę podboju
galaktyki, a zagraża im wszystkim starożytny i otężny wróg, który
pozostawił po sobie genetycznie zmodyfikowanych mieszacy. A developerem
jest Kerberos. :D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: brak dem

2011-11-10 12:43:10 - M.G.

On Thu, 10 Nov 2011 11:31:01 +0100, Goomich wrote:

> You have one message from: M.G.
>
>>>>> BTW, jak tam twój mózg? Zagoił się juz?
>>>> Chyba nie bo nie rozumiem co do mnie mówisz :-)
>>> Message-ID: <1f8aa7vg27fbx.6cbktqvkrqna.dlg@40tude.net>
>> Ach, tak, po tej sugestii się już jakoś podniosłem.
>
> Bo mi się trochę w czaszce przemeblowało, gdy sobie uswiadomiłem, że
> sots, to gra, w której grupa młodych rasy wchodzi w erę podboju
> galaktyki, a zagraża im wszystkim starożytny i otężny wróg, który
> pozostawił po sobie genetycznie zmodyfikowanych mieszacy. A developerem
> jest Kerberos. :D

Sysko sie miesza. Cytadela -> Babylon 5. No właśnie, ME nie wypełnił u mnie
dziury po Star Wars tylko po Babylone 5. Przecież po SW nigdy nie miałem
żadnej dziury.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-16 16:10:27 - Goomich

M.G. naskrobał/a w
news:1ecz968edlvxr$.piadjp01o3t$.dlg@40tude.net:

> Sysko sie miesza. Cytadela -> Babylon 5. No właśnie, ME nie wypełnił
> u mnie dziury po Star Wars tylko po Babylone 5. Przecież po SW nigdy
> nie miałem żadnej dziury.

Miałem się przyłaczyć do rebeliantów, ale wlazłem w jakąś dziurę w
Solitude i nagle słyszę pułkownika Tigha dyskutującego z commander
Ivanową. Quest później przysięgałem wierność Imperium. :-D

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-16 16:22:56 - M.G.

On Wed, 16 Nov 2011 16:10:27 +0100, Goomich wrote:

> M.G. naskrobał/a w
> news:1ecz968edlvxr$.piadjp01o3t$.dlg@40tude.net:
>
>> Sysko sie miesza. Cytadela -> Babylon 5. No właśnie, ME nie wypełnił
>> u mnie dziury po Star Wars tylko po Babylone 5. Przecież po SW nigdy
>> nie miałem żadnej dziury.
>
> Miałem się przyłaczyć do rebeliantów, ale wlazłem w jakąś dziurę w
> Solitude i nagle słyszę pułkownika Tigha dyskutującego z commander
> Ivanową. Quest później przysięgałem wierność Imperium. :-D

Oni tam są jako voice overy? :-)


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-16 16:38:38 - Goomich

M.G. naskrobał/a w
news:xag8rqh850i2$.1kec7un8hzt9r.dlg@40tude.net:

> Oni tam są jako voice overy? :-)

Tak.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-07 18:39:24 - Wojciech Bancer

On 2011-11-07, Cezar Matkowski wrote:

[...]

>> Aha, czyli w sumie obecnie są wydawane płatne dema, a pełna wersja
>> gry nazywa się DLC. ;)
>
> Nie grałem chyba jeszcze w grę, w której DLC nie byłyby nic nie
> znaczącymi drobnostkami albo nie stanowiły dodatku do zamkniętej
> całości. Co nie znaczy, że takie gry nie istnieją :8]

Ale tak to można każdą grę rozebrać i stwierdzić, że np. w Fallout 3
nie ma Megatony. I coś to zmieni znacząco dla kompletności gry?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl



Re: brak dem

2011-11-08 13:29:47 - Cezar Matkowski


Użytkownik Wojciech Bancer napisał w wiadomości
news:slrnjbg5uc.2kk6.proteus@pl-test.org...
> Ale tak to można każdą grę rozebrać i stwierdzić, że np. w Fallout 3
> nie ma Megatony. I coś to zmieni znacząco dla kompletności gry?

Brak pierwszej lokacji ze sporą ilością zadań i potencjalnym domem dla
postaci bohatera? Owszem, moim zdaniem zmieniłoby całkiem sporo.
W ogóle DLC do F3 i FNV są ciekawym przykładem moim zdaniem słusznego
podejścia do tego rodzaju dodatków. Obejmują one bowiem kompletne
historie rozgrywające się na sąsiednich mapach, które jednocześnie są
na tyle odmienne od podstawki, że u niektórych graczy mogłyby wywołać
nieprzyjemne reakcję (mam tu na myśli zwłąszcza tych, którzy pierwsi
krzyczą, że jakiś opcjonalny element gry całkowicie zrujnował
klimat).

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-08 13:42:14 - Wojciech Bancer

On 2011-11-08, Cezar Matkowski wrote:

[...]

>> Ale tak to można każdą grę rozebrać i stwierdzić, że np. w Fallout 3
>> nie ma Megatony. I coś to zmieni znacząco dla kompletności gry?
>
> Brak pierwszej lokacji ze sporą ilością zadań i potencjalnym domem dla
> postaci bohatera? Owszem, moim zdaniem zmieniłoby całkiem sporo.

Zmieni dla ilości godzin. Zmieni dla ilości questów.
NIE zmieni dla odbioru kompletności gry. Zakładając oczywiście, że
nie wiedziałbyś, że Megatona istniała. Skąd wiesz, czy w pierwotnym
scenariuszu po Megatonie na trafiało się do jakiejś innej lokalizacji
(roboczo nazwijmy ją Usunięta Mieścina), gdzie miało być równie
dużo questów, ale ze względów budżetowych nie wyszło? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl



Re: brak dem

2011-11-09 00:43:56 - Cezar Matkowski


Użytkownik Wojciech Bancer napisał w wiadomości
news:slrnjbi8t6.2okk.proteus@pl-test.org...
> Zmieni dla ilości godzin. Zmieni dla ilości questów.
> NIE zmieni dla odbioru kompletności gry.

Gdybyś napisał o Rivet City, to bym się nawet nie kłócił :8]

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-07 18:05:21 - yamma

M.G. wrote:

> No tak ale chodzi mi o te dema właśnie. Dobrze skonstruowane demo
> robi tak:
>
> 1. Pokazuje Ci zajebistość gry.
> 2. Odcina Cię od niej w momencie gdy nabrałeś silnie apetytu.

Gothic II?
:-)
yamma




Re: brak dem

2011-11-07 18:09:34 - Cezar Matkowski


Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
news:1p2baymjncl28.1ctjvufaxj360$.dlg@40tude.net...
> Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
> Arcanoida.

Nie przesadzajmy. Bystry gracz z dwudziestoletnim stażem powinien
umieć pobieżnie ocenić grę po dziesięciu minutach grania. Dobrze
zrobiona gra powinna przyciągnąć od samego początku. Jeżeli autorzy
nawet tego nie potrafią, to na ogół nie ma co liczyć, że dalej będzie
lepiej :8]

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-07 18:57:50 - M.G.

On Mon, 7 Nov 2011 18:09:34 +0100, Cezar Matkowski wrote:

> Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
> news:1p2baymjncl28.1ctjvufaxj360$.dlg@40tude.net...
>> Przecież po 10 minutach to można ocenić co najwyżej kolejną wersję
>> Arcanoida.
>
> Nie przesadzajmy. Bystry gracz z dwudziestoletnim stażem powinien
> umieć pobieżnie ocenić grę po dziesięciu minutach grania. Dobrze
> zrobiona gra powinna przyciągnąć od samego początku. Jeżeli autorzy
> nawet tego nie potrafią, to na ogół nie ma co liczyć, że dalej będzie
> lepiej :8]

Ale to tak nie działa. Gra może Ci powoli wrastać pod skórę albo pokazywać
cały potencjał dopiero po kilku godzinach. Weź pierwszego ME i zobacz co
się w nim dzieje w ciągu pierwszy 10 minut. Możesz powiedzieć OK, całkiem
spoko hybryda RPG i shootera. Ale co potem? Na dwoje babka wróżyła - mogło
stać się nudno, a mogło się okazać, że otwiera się przed Tobą nowy, bogaty
świat.

No i co z bardziej złożonymi strategiami? Albo z Dwarf Fortress? :-)

--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-08 08:46:59 - Marklar

M.G. napisał(a):

> No i co z bardziej złożonymi strategiami? Albo z Dwarf Fortress? :-)

Juz nie przesadzajmy :) Te 5-10 minut bylo umowne. Jakbym mial sprawdzic
strategie, RPG czy przygodowke to pewnie poswiecilbym jej wiecej czasu. Takie
gry jednak mnie nie interesuja (wyjatek Fallout). Odpalajac BF3 mialem
nadzieje na jakas fajna strzelanke z wypasiona grafika - cos na odstresowanie
po straconych bramkach w fifie i spinach w iRacing. Ustawilem zajwyzszy poziom
trudnosci z nadzieja ze bedzie w miare realistycznie. Pierwsza misja w pociagu
- przeszedlem ja cala w stylu rambo. Wystarczylo 10 min i mam juz dosc tej
gry.
Podobnie Rage, chociaz tam realizmu nie oczykiwalem. Pierwsza misja
schematyczna i liniowa jak uklad wieszakow w szatni. Drugiej juz mi sie nie
chcialo zaczynac.
20 lat doswiadczenia (stuknie za rok) pozwala mi na poswiecenie grze te 10 min
aby stwierdzic czy jest interesujaca.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-08 11:21:42 - Goomich

You have one message from: Marklar

> nadzieja ze bedzie w miare realistycznie. Pierwsza misja w pociagu
> - przeszedlem ja cala w stylu rambo. Wystarczylo 10 min i mam juz
> dosc tej gry.

To jest battlefield.


--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: brak dem

2011-11-08 12:52:00 - kamil

On 08/11/2011 07:46, Marklar wrote:
> M.G. napisał(a):
>
>> No i co z bardziej złożonymi strategiami? Albo z Dwarf Fortress? :-)
>
> Juz nie przesadzajmy :) Te 5-10 minut bylo umowne. Jakbym mial sprawdzic
> strategie, RPG czy przygodowke to pewnie poswiecilbym jej wiecej czasu. Takie
> gry jednak mnie nie interesuja (wyjatek Fallout). Odpalajac BF3 mialem
> nadzieje na jakas fajna strzelanke z wypasiona grafika - cos na odstresowanie
> po straconych bramkach w fifie i spinach w iRacing. Ustawilem zajwyzszy poziom
> trudnosci z nadzieja ze bedzie w miare realistycznie. Pierwsza misja w pociagu
> - przeszedlem ja cala w stylu rambo. Wystarczylo 10 min i mam juz dosc tej
> gry.
> Podobnie Rage, chociaz tam realizmu nie oczykiwalem. Pierwsza misja
> schematyczna i liniowa jak uklad wieszakow w szatni. Drugiej juz mi sie nie
> chcialo zaczynac.
> 20 lat doswiadczenia (stuknie za rok) pozwala mi na poswiecenie grze te 10 min
> aby stwierdzic czy jest interesujaca.
>

Tylko że BF i jemu pochodne to przede wszystkim tryb multiplayer.
Killing Floor też po 10 minutach gry w pojedynkę robi się delikatnie
mówiąc nudne, ale z kumplami na teamspeaku i zgrzewką piwa pod ręką
można grać całymi wieczorami.




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: brak dem

2011-11-08 13:48:42 - Marklar

kamil napisał(a):

> Tylko że BF i jemu pochodne to przede wszystkim tryb multiplayer.
> Killing Floor też po 10 minutach gry w pojedynkę robi się delikatnie
> mówiąc nudne, ale z kumplami na teamspeaku i zgrzewką piwa pod ręką
> można grać całymi wieczorami.

Powtorze sie: MP mnie nie interesuje, nie mam na to czasu. Chcialem sprawdzic
gre pod katem singla.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-08 14:07:05 - Goomich

Marklar naskrobał/a w
news:j9b8fa$k5o$1@inews.gazeta.pl:

> Powtorze sie: MP mnie nie interesuje, nie mam na to czasu. Chcialem
> sprawdzic gre pod katem singla.

To jest Battlefield.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-08 14:11:41 - M.G.

On Tue, 08 Nov 2011 14:07:05 +0100, Goomich wrote:

> Marklar naskrobał/a w
> news:j9b8fa$k5o$1@inews.gazeta.pl:
>
>> Powtorze sie: MP mnie nie interesuje, nie mam na to czasu. Chcialem
>> sprawdzic gre pod katem singla.
>
> To jest Battlefield.

MW w sumie też, a ponoć kampania w trójce ma sens.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-08 14:16:17 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:07, Goomich pisze:
> Marklar naskrobał/a w
> news:j9b8fa$k5o$1@inews.gazeta.pl:
>
>> Powtorze sie: MP mnie nie interesuje, nie mam na to czasu. Chcialem
>> sprawdzic gre pod katem singla.
>
> To jest Battlefield.
>

W BC2 kampania byla dobra, momentami zajebista.



Re: brak dem

2011-11-08 14:30:56 - Goomich

Doomin naskrobał/a w
news:j9ba4m$n7n$1@mx1.internetia.pl:

> W BC2 kampania byla dobra, momentami zajebista.

Ale skróciłeś to do Bad Company 2. :P

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-08 14:39:11 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:30, Goomich pisze:
> Doomin naskrobał/a w
> news:j9ba4m$n7n$1@mx1.internetia.pl:
>
>> W BC2 kampania byla dobra, momentami zajebista.
>
> Ale skróciłeś to do Bad Company 2. :P
>

Myslalem, ze to co teraz wyszlo to Bad Company 3,
teraz sam nie wiem dlaczego :)



Re: brak dem

2011-11-08 15:08:41 - M.G.

On Tue, 08 Nov 2011 14:39:11 +0100, Doomin wrote:

> W dniu 2011-11-08 14:30, Goomich pisze:
>> Doomin naskrobał/a w
>> news:j9ba4m$n7n$1@mx1.internetia.pl:
>>
>>> W BC2 kampania byla dobra, momentami zajebista.
>>
>> Ale skróciłeś to do Bad Company 2. :P
>>
>
> Myslalem, ze to co teraz wyszlo to Bad Company 3,
> teraz sam nie wiem dlaczego :)

Spoko, ja też tak pomyliłem.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-08 15:20:36 - Doomin

W dniu 2011-11-08 15:08, M.G. pisze:
> On Tue, 08 Nov 2011 14:39:11 +0100, Doomin wrote:
>
>> W dniu 2011-11-08 14:30, Goomich pisze:
>>> Doomin naskrobał/a w
>>> news:j9ba4m$n7n$1@mx1.internetia.pl:
>>>
>>>> W BC2 kampania byla dobra, momentami zajebista.
>>>
>>> Ale skróciłeś to do Bad Company 2. :P
>>>
>>
>> Myslalem, ze to co teraz wyszlo to Bad Company 3,
>> teraz sam nie wiem dlaczego :)
>
> Spoko, ja też tak pomyliłem.

Ja wiem czy tak spoko, w ten sposob sie ludzie i mozgi starzeja
gdzy sie przestaje zwracac uwage na detale, ja tam sie
przerazilem i nie bede sie tlumaczyc ze komando na pudelku
ma podobna kolorystyke co poprzednio :P
Teraz bede przygladal sie uwaznie coverom i bede k.. jak brzytwa.





Re: brak dem

2011-11-08 15:35:20 - M.G.

On Tue, 08 Nov 2011 15:20:36 +0100, Doomin wrote:

[...]

> Ja wiem czy tak spoko, w ten sposob sie ludzie i mozgi starzeja
> gdzy sie przestaje zwracac uwage na detale, ja tam sie
> przerazilem i nie bede sie tlumaczyc ze komando na pudelku
> ma podobna kolorystyke co poprzednio :P
> Teraz bede przygladal sie uwaznie coverom i bede k.. jak brzytwa.

www.youtube.com/watch?v=4F7TMlrDXtw

--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-08 15:40:42 - Goomich

Doomin naskrobał/a w news:j9bdt9$fne$1@mx1.internetia.pl:

> W dniu 2011-11-08 15:08, M.G. pisze:
>> Spoko, ja też tak pomyliłem.
> Ja wiem czy tak spoko, w ten sposob sie ludzie i mozgi starzeja
> gdzy sie przestaje zwracac uwage na detale, ja tam sie
> przerazilem i nie bede sie tlumaczyc ze komando na pudelku
> ma podobna kolorystyke co poprzednio :P
> Teraz bede przygladal sie uwaznie coverom i bede k.. jak brzytwa.

cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/11/225a858983094d184f1d6e547b210c30.jpg

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-08 14:21:39 - Marklar

Goomich napisał(a):

> To jest Battlefield.

To jest BF ktory zawiera rowniez SP. Sprawdzilem go i subiektywnie ocenilem. Gra
nie dla mnie, MP mnie nie interesuje. Czy to tak trudno pojac?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-08 14:26:11 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:21, Marklar pisze:
> Goomich napisał(a):
>
>> To jest Battlefield.
>
> To jest BF ktory zawiera rowniez SP. Sprawdzilem go i subiektywnie ocenilem. Gra
> nie dla mnie, MP mnie nie interesuje.

Mam podobnie, tak jak od kampanii BC2 nie moglem sie oderwac,
tak to BC3 poczatek ma duzo slabszy. Taki CoDowy bardziej, w ogole
nie czuc mozliwosci rozwalki ktora urzekala w BC2. Ale moze pozniej
jest lepiej, tutaj moze to kwestia mapy, taka mam nadzieje...



Re: brak dem

2011-11-08 14:44:58 - Goomich

Marklar naskrobał/a w
news:j9bad3$q4q$1@inews.gazeta.pl:

> To jest BF ktory zawiera rowniez SP. Sprawdzilem go i subiektywnie
> ocenilem.

W szachach też sprawdzasz singla?

> Gra nie dla mnie, MP mnie nie interesuje. Czy to tak
> trudno pojac?

To Battlefield. Czy to tak trudno pojąć?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl UIN: 6750153
To Win Without Fighting is Best - Sun Tzu
Screw that - Eve Community



Re: brak dem

2011-11-08 15:09:06 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:44, Goomich pisze:
> Marklar naskrobał/a w
> news:j9bad3$q4q$1@inews.gazeta.pl:
>
>> To jest BF ktory zawiera rowniez SP. Sprawdzilem go i subiektywnie
>> ocenilem.
>
> W szachach też sprawdzasz singla?
>

Ja tam nawet niektore postaci z Chessmastera
potrafilem nienawidzic.



Re: brak dem

2011-11-08 15:55:15 - Jader

W dniu 11/08/2011 02:44 PM, Goomich pisze:
>
> W szachach też sprawdzasz singla?

Kupując szachy nikt nie próbuje Ci wmówić, że ten singiel tam jest.

Jader



Re: brak dem

2011-11-08 16:11:16 - Marklar

Goomich napisał(a):

> To Battlefield. Czy to tak trudno pojąć?

Ja pier... jeszcze jeden! Czy tak trudno zrozumiec z moich postow ze ocenilem tylko signle'a?
Nie oceniam calego BF tylko jego JEDEN element. Moze to jest super gra w multiplayerze. Nie
wnikam i g. mnie to obchodzi.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-09 22:32:13 - Cezar Matkowski


Użytkownik Marklar napisał w
wiadomości news:j9bgqk$hgd$1@inews.gazeta.pl...
>> To Battlefield. Czy to tak trudno pojąć?
> Ja pier... jeszcze jeden! Czy tak trudno zrozumiec z moich postow ze
> ocenilem tylko signle'a?

Do niektórych nie dociera, że istnieje coś takiego jak prywatne
kryteria i każdą wypowiedź traktują jako arbitralną, obiektywną ocenę
:8] Podobno z tego się wyrasta.

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-09 22:32:59 - Cezar Matkowski


Użytkownik Goomich napisał w wiadomości
news:Xns9F97960A65CEDgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
>> To jest BF ktory zawiera rowniez SP. Sprawdzilem go i subiektywnie
>> ocenilem.
> W szachach też sprawdzasz singla?

Gra w szachy z samym sobą to bardzo fajne ćwiczenie umysłu.

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-10 18:42:56 - Goomich

You have one message from: Cezar Matkowski NIJ.poczta.neostrada.pl>

> Gra w szachy z samym sobą to bardzo fajne ćwiczenie umysłu.

E nie, zawsze wygrywam.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: brak dem

2011-11-08 14:09:23 - kamil

On 08/11/2011 12:48, Marklar wrote:
> kamil napisał(a):
>
>> Tylko że BF i jemu pochodne to przede wszystkim tryb multiplayer.
>> Killing Floor też po 10 minutach gry w pojedynkę robi się delikatnie
>> mówiąc nudne, ale z kumplami na teamspeaku i zgrzewką piwa pod ręką
>> można grać całymi wieczorami.
>
> Powtorze sie: MP mnie nie interesuje, nie mam na to czasu. Chcialem sprawdzic
> gre pod katem singla.
>

Jedzenie mnie nie interesuje, nie mam na nie czasu. Te restauracje ot
jakaś pomyłka, po 10 minutach wyszedłem znudzony.



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: brak dem

2011-11-08 14:19:41 - Marklar

kamil napisał(a):

> Jedzenie mnie nie interesuje, nie mam na nie czasu. Te restauracje ot
> jakaś pomyłka, po 10 minutach wyszedłem znudzony.

o czym ty piszesz? Zadales sobie chociaz trud zeby przeczytac moje wczesniejsze
posty na temat?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-08 14:24:02 - kamil

On 08/11/2011 13:19, Marklar wrote:
> kamil napisał(a):
>
>> Jedzenie mnie nie interesuje, nie mam na nie czasu. Te restauracje ot
>> jakaś pomyłka, po 10 minutach wyszedłem znudzony.
>
> o czym ty piszesz? Zadales sobie chociaz trud zeby przeczytac moje wczesniejsze
> posty na temat?
>

Zadaj sobie trud zrozumieć, że BF to gra multiplayer. Single to taki
dodatek byle był.



--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: brak dem

2011-11-08 14:27:36 - Marklar

kamil napisał(a):

> Zadaj sobie trud zrozumieć, że BF to gra multiplayer. Single to taki
> dodatek byle był.

Jak do sciany. EOT

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/



Re: brak dem

2011-11-08 14:34:07 - kamil

On 08/11/2011 13:27, Marklar wrote:
> kamil napisał(a):
>
>> Zadaj sobie trud zrozumieć, że BF to gra multiplayer. Single to taki
>> dodatek byle był.
>
> Jak do sciany. EOT

Ano jak do ściany - sprawdzasz coś pod kątem, pod którym nigdy nie było
projektowane.


Przereklamowane te restauracje, mówię ci. EOT.




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: brak dem

2011-11-08 14:27:58 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:24, kamil pisze:
> On 08/11/2011 13:19, Marklar wrote:
>> kamil napisał(a):
>>
>>> Jedzenie mnie nie interesuje, nie mam na nie czasu. Te restauracje ot
>>> jakaś pomyłka, po 10 minutach wyszedłem znudzony.
>>
>> o czym ty piszesz? Zadales sobie chociaz trud zeby przeczytac moje
>> wczesniejsze
>> posty na temat?
>>
>
> Zadaj sobie trud zrozumieć, że BF to gra multiplayer. Single to taki
> dodatek byle był.

A to sie nie zgodze, single z BC2 to jedna z najlepszych gier
w jakie gralem, w sumie od czasu Mirror's Edge nic mmnie tak nie
zaskoczylo.





Re: brak dem

2011-11-08 14:28:53 - M.G.

On Tue, 08 Nov 2011 14:27:58 +0100, Doomin wrote:

> W dniu 2011-11-08 14:24, kamil pisze:
>> On 08/11/2011 13:19, Marklar wrote:
>>> kamil napisał(a):
>>>
>>>> Jedzenie mnie nie interesuje, nie mam na nie czasu. Te restauracje ot
>>>> jakaś pomyłka, po 10 minutach wyszedłem znudzony.
>>>
>>> o czym ty piszesz? Zadales sobie chociaz trud zeby przeczytac moje
>>> wczesniejsze
>>> posty na temat?
>>>
>>
>> Zadaj sobie trud zrozumieć, że BF to gra multiplayer. Single to taki
>> dodatek byle był.
>
> A to sie nie zgodze, single z BC2 to jedna z najlepszych gier
> w jakie gralem, w sumie od czasu Mirror's Edge nic mmnie tak nie
> zaskoczylo.

Ale BC to co innego.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-08 14:34:57 - Doomin

W dniu 2011-11-08 14:28, M.G. pisze:
> On Tue, 08 Nov 2011 14:27:58 +0100, Doomin wrote:

> Ale BC to co innego.
>
>

Omg , przepraszam panstwa, kiedys wbilem sobie do glowy
ze to BC3 i w takiej swiadomosci zylem - a to tylko BF3.
W sumie dobrze to slyszec :)



Re: brak dem

2011-11-08 14:37:39 - Doomin

Pomyslec ze w latach 90 tych na 286 jaralo mnie nawet
kazde logo firmowe (np. sierra - ale fajnie to zrobili :) )
A teraz jak sie pokazuje to tylko k... szybciej
Jakze stracilem na wrazliwosci heh.



Re: brak dem

2011-11-08 15:08:17 - M.G.

On Tue, 08 Nov 2011 14:37:39 +0100, Doomin wrote:

> Pomyslec ze w latach 90 tych na 286 jaralo mnie nawet
> kazde logo firmowe (np. sierra - ale fajnie to zrobili :) )
> A teraz jak sie pokazuje to tylko k... szybciej
> Jakze stracilem na wrazliwosci heh.

Nie straciłeś, tylko ileż można? Za pierwszym razem rozkoszuję się każdym
logotypem jako wprowadzenie w grę. No ale później już nie, chcę przejść do
gry. W sumie każda z nich jako pierwszą opcję powinna mieć kontynuuj.
Najlepiej jeszcze przed logotypami.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-08 15:15:41 - Doomin

W dniu 2011-11-08 15:08, M.G. pisze:
> On Tue, 08 Nov 2011 14:37:39 +0100, Doomin wrote:
>
>> Pomyslec ze w latach 90 tych na 286 jaralo mnie nawet
>> kazde logo firmowe (np. sierra - ale fajnie to zrobili :) )
>> A teraz jak sie pokazuje to tylko k... szybciej
>> Jakze stracilem na wrazliwosci heh.
>
> Nie straciłeś, tylko ileż można? Za pierwszym razem rozkoszuję się każdym
> logotypem jako wprowadzenie w grę.

Ja mowie o tym pierwszym razie wlasnie, wczesniej mialem wlasnie
takie podejscie jak piszesz.

>No ale później już nie, chcę przejść do
> gry.

No wiadomo, te loga Sierry tez mi sie nudzily za 4-5 razem :)
Ale kiedys to nawet wiedzialem, kiedy oni logo i animacje zmienili,
a teraz wiem tylko jak wyglada loga EA heh. Nawet Konami bym moze
prawidlowego nie wskazal. Wiec jednak cos mi to uzmyslowilo :/

> W sumie każda z nich jako pierwszą opcję powinna mieć kontynuuj.
> Najlepiej jeszcze przed logotypami.

Ano...



Re: brak dem

2011-11-11 03:15:31 - gacek

On 2011-11-08 08:46, Marklar wrote:
> M.G. napisał(a):
>
>> No i co z bardziej złożonymi strategiami? Albo z Dwarf Fortress? :-)
>
> Juz nie przesadzajmy :) Te 5-10 minut bylo umowne. Jakbym mial sprawdzic
> strategie, RPG czy przygodowke to pewnie poswiecilbym jej wiecej czasu. Takie
> gry jednak mnie nie interesuja (wyjatek Fallout). Odpalajac BF3 mialem
> nadzieje na jakas fajna strzelanke z wypasiona grafika - cos na odstresowanie
> po straconych bramkach w fifie i spinach w iRacing. Ustawilem zajwyzszy poziom
> trudnosci z nadzieja ze bedzie w miare realistycznie. Pierwsza misja w pociagu
> - przeszedlem ja cala w stylu rambo. Wystarczylo 10 min i mam juz dosc tej
> gry.
> Podobnie Rage, chociaz tam realizmu nie oczykiwalem. Pierwsza misja
> schematyczna i liniowa jak uklad wieszakow w szatni. Drugiej juz mi sie nie
> chcialo zaczynac.
> 20 lat doswiadczenia (stuknie za rok) pozwala mi na poswiecenie grze te 10 min
> aby stwierdzic czy jest interesujaca.

Przez ciekawość - po te 10 minut grałeś legalnie, czy na piratach?


gacek




Re: brak dem

2011-11-08 13:39:24 - Cezar Matkowski


Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
news:1mxx26guth5nu.h3w911skm36g$.dlg@40tude.net...
> Ale to tak nie działa. Gra może Ci powoli wrastać pod skórę albo
> pokazywać
> cały potencjał dopiero po kilku godzinach.

Ja nie mówię o tym, że w 10 minut da się zobaczyć wszystko. Dlatego
podkreśliłem konieczność posiadania dużego doświadczenia, które
pozwala ekstrapolować to, co się widziało na resztę gry. Jasne, zawsze
można się pomylić, ale wtedy zawsze da się zastosować zakład Pascala.

> Weź pierwszego ME i zobacz co
> się w nim dzieje w ciągu pierwszy 10 minut. Możesz powiedzieć OK,
> całkiem
> spoko hybryda RPG i shootera. Ale co potem?

Całkiem spoko hybryda RPG i shootera z dobrymi postaciami, nieźle
napisanymi dialogami, sprawnie zawiązaną filmową fabułą i potencjalnie
rozbudowanym światem (we wprowadzeniu do ME pojawia się całe mnóstwo
informacji). Jeżeli przemawia do Ciebie taki setting to powinno
wystarczyć, aby kontynuować grę. Do tego przy tworzeniu postaci można
dość skutecznie przyjrzeć się mechanice, zwłaszcza jeżeli człowiek
widział sporo takich gier.

> Na dwoje babka wróżyła - mogło
> stać się nudno, a mogło się okazać, że otwiera się przed Tobą nowy,
> bogaty
> świat.

Z doświadczenia zwykłe zakładam, że jeżeli twórcy potrafią zrobić
wciągający początek, to i w dalszej części gry będzie co najmniej
przyzwoicie. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz przejechałem się na takim
założeniu.

> No i co z bardziej złożonymi strategiami? Albo z Dwarf Fortress? :-)

Jeżeli kogoś ciągnie złożoność, to po tych 10 minutach może
zdecydować, że chce poznawać więcej :8]

Pozdrawiam




Re: brak dem

2011-11-09 08:49:48 - Jader

W dniu 11/08/2011 01:39 PM, Cezar Matkowski pisze:

>
>> No i co z bardziej złożonymi strategiami? Albo z Dwarf Fortress? :-)
>
> Jeżeli kogoś ciągnie złożoność, to po tych 10 minutach może zdecydować,
> że chce poznawać więcej :8]

Przez 10 minut to tam się może jeszcze generowanie świata nie zakończyć ;)

Jader



Re: brak dem

2011-11-07 22:09:05 - Ra

W dniu 2011-11-07 10:40, Marklar pisze:
> Ra napisał(a):
>
>> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem?
>
> Sa, ale wydawane pod szyldami FLT, Skidrow, Razor911 lub Reloaded. Od czasu do czasu sciagam
> takie dema i jesli gra wciagnie mnie na dluzej niz godzine to kupuje pelna wersje. Jednak
> z reguly jest to tylko marnowanie transferu bo wywalam prawie wszystkie po 5-10 minutach.
>
no właśnie mi wciągnąć się też nie jest łatwo więc kupno w ciemno odpada
patrzę na recencje, ranking itp ale obecnie gry często zbierają wysokie
noty. A w przypadku wersji legalnych inaczej wkurza mnie że po
ściągnięciu 10g w środku jest jakiś malware



Re: brak dem

2011-11-08 02:57:26 - Tiber

Silly, silly Ra nabazgrału:

> zbierają wysokie noty. A w przypadku wersji legalnych inaczej wkurza
> mnie że po ściągnięciu 10g w środku jest jakiś malware

Sprawdzaj checksum ROTFL?

--
Tiber
judelawfan@gmail.com
The classical Greeks were not influenced by
the classical Greeks. (Discordian Quotes)




Re: brak dem

2011-11-07 11:35:56 - Saiko Kila

Proces Ra zwrócił błąd:
> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ? Przypuszczam, że nawet
> fanatycy cs wowa czy fify próbują od czasu do czasu innych gier, a teraz
> wychodzi taki ogrom dobrych gierek więc trzeba się na coś zdecydować
> przy ograniczonym budżecie. Chyba nawet fan coda spróbuje czy może
> jednak bf3 nie jest lepszy ;) Ja nigdy nie lubiłem rpg ale dziś pograłem
> mass effect 1 i przez parę godzin nie mogłem się oderwać co mi się nie
> tak często zdarza. Zastanawiam się ile jeszcze fajnych gier nie widziałem

To wydaje się zależeć wyłącznie od polityki wydawców, i wielu mniejszych
dema ciągle wydaje. A i większych czasami, jak w przypadku anno 2070.

Nie wydają, bo robią kupy. A jeśli zaczną wydawać tylko do nie-kup, to
będzie wiadomo, że gra z demem jest uważana za dobrą przez wydawcę, a
gra bez dema to tylko kupa strawna dla marketoidów, którzy po powtórnym
jej przetrawieniu wyplują papkę celem zachęcenia chodzących portfeli.

--
Saiko Kila
I want to be a paladin! I want to be a paladin!



Re: brak dem

2011-11-07 13:43:09 - M.G.

On Sun, 06 Nov 2011 23:38:10 +0100, Ra wrote:

> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ? Przypuszczam, że nawet
> fanatycy cs wowa czy fify próbują od czasu do czasu innych gier, a teraz
> wychodzi taki ogrom dobrych gierek więc trzeba się na coś zdecydować
> przy ograniczonym budżecie. Chyba nawet fan coda spróbuje czy może
> jednak bf3 nie jest lepszy ;) Ja nigdy nie lubiłem rpg ale dziś pograłem
> mass effect 1 i przez parę godzin nie mogłem się oderwać co mi się nie
> tak często zdarza. Zastanawiam się ile jeszcze fajnych gier nie widziałem

www.shamusyoung.com/twentysidedtale/?p=14100

Powiązane pośrednio ale ładne.

:-)


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-15 10:15:30 - Rais

Ra pisze:
> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ?

ONI chyba wiedza, że i tak niemal wszystko ląduje zaraz na torrentach.
Jak ktos chce sprawdzić to sobie ściąga i już.

--



Re: brak dem

2011-11-15 10:24:42 - M.G.

On Tue, 15 Nov 2011 10:15:30 +0100, Rais wrote:

> Ra pisze:
>> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ?
>
> ONI chyba wiedza, że i tak niemal wszystko ląduje zaraz na torrentach.
> Jak ktos chce sprawdzić to sobie ściąga i już.

I efekt bywa taki, że gra zostaje zjechana bo twórcy chcieli być sprytni i
zakopali w niej zabezpieczenia ukryte pod postacią błędów
uniemożliwiających grę. W rezultacie ludzie wyrabiają sobie opinię na temat
popsutej z premedytacją wersji z torrentów i nik nie kupuje oryginału, bo
gra jest zabugowana :-)

Vide ci goście od Titan Quest.


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-15 10:44:02 - Rais

M.G. pisze:
> On Tue, 15 Nov 2011 10:15:30 +0100, Rais wrote:
>
>> Ra pisze:
>>> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ?
>> ONI chyba wiedza, że i tak niemal wszystko ląduje zaraz na torrentach.
>> Jak ktos chce sprawdzić to sobie ściąga i już.
>
> I efekt bywa taki, że gra zostaje zjechana bo twórcy chcieli być sprytni i
> zakopali w niej zabezpieczenia ukryte pod postacią błędów
> uniemożliwiających grę. W rezultacie ludzie wyrabiają sobie opinię na temat
> popsutej z premedytacją wersji z torrentów i nik nie kupuje oryginału, bo
> gra jest zabugowana :-)
>
> Vide ci goście od Titan Quest.
>

Tego nie znałem. :)
To znaczy tej sprawy z zabezpieczeniami. Bo grę nawet mam z jakiejś
wyprzedaży. :D

--
pzdr




Re: brak dem

2011-11-15 11:02:50 - M.G.

On Tue, 15 Nov 2011 10:44:02 +0100, Rais wrote:

> M.G. pisze:
>> On Tue, 15 Nov 2011 10:15:30 +0100, Rais wrote:
>>
>>> Ra pisze:
>>>> Dlaczego do chyba większości gier nie ma dem ?
>>> ONI chyba wiedza, że i tak niemal wszystko ląduje zaraz na torrentach.
>>> Jak ktos chce sprawdzić to sobie ściąga i już.
>>
>> I efekt bywa taki, że gra zostaje zjechana bo twórcy chcieli być sprytni i
>> zakopali w niej zabezpieczenia ukryte pod postacią błędów
>> uniemożliwiających grę. W rezultacie ludzie wyrabiają sobie opinię na temat
>> popsutej z premedytacją wersji z torrentów i nik nie kupuje oryginału, bo
>> gra jest zabugowana :-)
>>
>> Vide ci goście od Titan Quest.
>>
>
> Tego nie znałem. :)
> To znaczy tej sprawy z zabezpieczeniami. Bo grę nawet mam z jakiejś
> wyprzedaży. :D

Nom. Piękny psipadek. Zabugowali pirata by sprzedać więcej legali, w
rezultacie poszła fama o bugach i gra niespecjalnie się sprzedawała. Głupio
zrobili. Zamiast ukrytych zabezpieczeń trzeba było umieścić jakieś okienko
w stylu dzięki za zainteresowanie naszą grą, a teraz może za nią
zapłacisz?


--
M.G.



Re: brak dem

2011-11-15 12:47:39 - piorun

Dnia 2011-11-15 11:02:50 w wiadomości
użytkownik *M.G.*
napisał:

>> Tego nie znałem. :)
>> To znaczy tej sprawy z zabezpieczeniami. Bo grę nawet mam z jakiejś
>> wyprzedaży. :D
>
> Nom. Piękny psipadek. Zabugowali pirata by sprzedać więcej legali, w
> rezultacie poszła fama o bugach i gra niespecjalnie się sprzedawała. Głupio
> zrobili. Zamiast ukrytych zabezpieczeń trzeba było umieścić jakieś okienko
> w stylu dzięki za zainteresowanie naszą grą, a teraz może za nią
> zapłacisz?

Albo dobry był motyw z Mafią, że nie dało się na piracie wyjść z samochodu
i potem lamenty na forach z zapytaniem jak się wychodzi :> I (AFAIR) z
Operation Flashpoint było tak, że w miarę postępu gry celność drastycznie
spada :p
--
Jakub 'piorun' Hamczyk
gg:1079513
icq:222103719
www.gangrel.3d.pl



Re: brak dem

2011-11-15 12:54:16 - Rais

W dniu 2011-11-15 12:47, piorun pisze:
> Dnia 2011-11-15 11:02:50 w wiadomości
> użytkownik *M.G.*
> napisał:
>
>>> Tego nie znałem. :)
>>> To znaczy tej sprawy z zabezpieczeniami. Bo grę nawet mam z jakiejś
>>> wyprzedaży. :D
>>
>> Nom. Piękny psipadek. Zabugowali pirata by sprzedać więcej legali, w
>> rezultacie poszła fama o bugach i gra niespecjalnie się sprzedawała. Głupio
>> zrobili. Zamiast ukrytych zabezpieczeń trzeba było umieścić jakieś okienko
>> w stylu dzięki za zainteresowanie naszą grą, a teraz może za nią
>> zapłacisz?
>
> Albo dobry był motyw z Mafią, że nie dało się na piracie wyjść z samochodu
> i potem lamenty na forach z zapytaniem jak się wychodzi :> I (AFAIR) z
> Operation Flashpoint było tak, że w miarę postępu gry celność drastycznie
> spada :p

Ja tylko pamiętam klasyczne Settlers 3 gdzie zamiast żelaza świnki
wychodziły.
:)

--




Re: brak dem

2011-11-15 12:56:22 - M.G.

On Tue, 15 Nov 2011 12:47:39 +0100, piorun wrote:

> Dnia 2011-11-15 11:02:50 w wiadomości
> użytkownik *M.G.*
> napisał:
>
>>> Tego nie znałem. :)
>>> To znaczy tej sprawy z zabezpieczeniami. Bo grę nawet mam z jakiejś
>>> wyprzedaży. :D
>>
>> Nom. Piękny psipadek. Zabugowali pirata by sprzedać więcej legali, w
>> rezultacie poszła fama o bugach i gra niespecjalnie się sprzedawała. Głupio
>> zrobili. Zamiast ukrytych zabezpieczeń trzeba było umieścić jakieś okienko
>> w stylu dzięki za zainteresowanie naszą grą, a teraz może za nią
>> zapłacisz?
>
> Albo dobry był motyw z Mafią, że nie dało się na piracie wyjść z samochodu
> i potem lamenty na forach z zapytaniem jak się wychodzi :> I (AFAIR) z
> Operation Flashpoint było tak, że w miarę postępu gry celność drastycznie
> spada :p

I Wiedźmin 2, Arkham Asylum...


--
M.G.



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS