Mass Effect z CDA a drugi DLC

slawek Data ostatniej zmiany: 2011-09-20 21:44:50

Mass Effect z CDA a drugi DLC

2011-09-19 21:17:12 - slawek

1. Do ME1 były 2x wydawane DLC. Pierwszy DLC jest już w edycji z CDA. Co z
DLC numer 2 - czy jest gdzieś legalnie do pobrania (za ewentualnie kapsle,
kredytki, USD/PLN) i - co jest najważniejsze - CZY DLC nr 2 do ME1 chodzi
z ME1 z CDA ?

2. Ma jakiś głęboki sens (w grze) kompletowanie wyposażenia jednej postaci
(oddziału?) od jednego wytwórcy? Czy to bez znaczenia?

3. Skąd wiadomo na co odporny jest przeciwnik - zgadywać? Skoro nie zostają
po nim znajdźki i np. nie da się określić w co był ubrany.

4. Da się uzyskać niewidzialność dla własnej postaci?

5. Jak zresetować osiągnięcia? - chcę zacząć od zera, bez tego co już mam
(ok, to może dam radę znaleźć w necie/sam rozdłubać).

6. Czym różnią się pociski wolframowe od przeciwpancernych?

7. Czy wspierające AI mają jakąś korzyść z sensorów montowanych do broni?
(Sensor to wykrywanie czy bonus do trafień?)

TIA

slawek







Re: Mass Effect z CDA a drugi DLC

2011-09-19 21:35:31 - Andrzej Budzanowski

W dniu 2011-09-19 21:17, slawek pisze:
> 1. Do ME1 były 2x wydawane DLC. Pierwszy DLC jest już w edycji z CDA. Co
> z DLC numer 2 - czy jest gdzieś legalnie do pobrania (za ewentualnie
> kapsle, kredytki, USD/PLN) i - co jest najważniejsze - CZY DLC nr 2 do
> ME1 chodzi z ME1 z CDA ?
Drugie DLC:
Nie wiem czy będzie chodziło, należało by się popytać u polskiego
dystrybutora (CD-Projekt). Ale z tego co _mi się wydaje_ było ono
wydawane w Polsce.

>
> 2. Ma jakiś głęboki sens (w grze) kompletowanie wyposażenia jednej
> postaci (oddziału?) od jednego wytwórcy? Czy to bez znaczenia?
IMO bez znaczenia.

> 3. Skąd wiadomo na co odporny jest przeciwnik - zgadywać? Skoro nie
> zostają po nim znajdźki i np. nie da się określić w co był ubrany.
Bo to widać... Na robota działają niektóre rzeczy lepiej niż na ludzi i
vice versa. Polecam poczytać w opisach modów do broni, jest tam opisane
do czego ma dany mod plusy.

> 4. Da się uzyskać niewidzialność dla własnej postaci?
Z tego co wiem to nie.

> 5. Jak zresetować osiągnięcia? - chcę zacząć od zera, bez tego co już
> mam (ok, to może dam radę znaleźć w necie/sam rozdłubać).
Strzelam: Moje Dokumenty\BioWare\Mass Effect\Save\Profile.MassEffectProfile

> 6. Czym różnią się pociski wolframowe od przeciwpancernych?
Wszystko jest opisane w opisie przedmiotu.




--
psychobsoftware.cba.pl/ - strona niby domowa
psychobpl.wordpress.com/ - strona niby blogowa

Jeśli potrzebujesz się ze mną skontaktować - w co wątpię -
to usuń z adresu podkreślenie przed małpą.



Re: Mass Effect z CDA a drugi DLC

2011-09-19 23:35:06 - slawek


Użytkownik Andrzej Budzanowski napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:4e7799be$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
> Drugie DLC:
> Nie wiem czy będzie chodziło, należało by się popytać u polskiego
> dystrybutora (CD-Projekt). Ale z tego co _mi się wydaje_ było ono wydawane
> w Polsce.

Sklepik Origin sprzedaje za 20 PLN.

Problemem jest kompatybilność ME1 z CD-Action z ME1 normalnego. Są
kompatybilne?

>> 2. Ma jakiś głęboki sens (w grze) kompletowanie wyposażenia jednej
>> postaci (oddziału?) od jednego wytwórcy? Czy to bez znaczenia?
> IMO bez znaczenia.

Spodziewałbym się ekstra bonusów.

> Bo to widać... Na robota działają niektóre rzeczy lepiej niż na ludzi i

To co widać to oczywiste. Ale są rzeczy których nie widać. I nie wiem, które
paskudki są sztuczne a które syntetyczne - może tłumaczenie jest kulawe.

Nie widać czy dany paskudek bardziej nie lubi np. przypiekania czy
zamrażania - zwłaszcza jeżeli (co IMHO sensowne taktycznie) rozdać swoim
różnorodną amunicję (na zasadzie coś musi być skuteczne).

> Strzelam: Moje Dokumenty\BioWare\Mass
> Effect\Save\Profile.MassEffectProfile

Rozdubdłałem. Zadziałało.

>> 6. Czym różnią się pociski wolframowe od przeciwpancernych?
> Wszystko jest opisane w opisie przedmiotu.

Ale np. rozpryskowe dają +15% gdy stosowane na sile żywej i
przeciwpiechotne też dają 15% na sile żywej. Podobnie przeciwpancerne i
wolframowe.






Re: Mass Effect z CDA a drugi DLC

2011-09-20 12:23:17 - knrdz

slawek pisze:

> Sklepik Origin sprzedaje za 20 PLN.
>
> Problemem jest kompatybilność ME1 z CD-Action z ME1 normalnego. Są
> kompatybilne?

ME1 z CD-Action to spaczowany ME1 od CDProjektu. A ten z drugim DLC jest
od biedy kompatybilny:
www.cdprojekt.pl/support/article/1990/5241/Pinnacle_Station



Re: Mass Effect z CDA a drugi DLC

2011-09-20 20:49:13 - chotnik

Pewnego pieknego dnia Mon, 19 Sep 2011 23:35:06 +0200, slawek poslal/a
taka oto wiazanke na
newsy:

>>> 2. Ma jakiś głęboki sens (w grze) kompletowanie wyposażenia jednej
>>> postaci (oddziału?) od jednego wytwórcy? Czy to bez znaczenia?
>> IMO bez znaczenia.
>
> Spodziewałbym się ekstra bonusów.

Nie kazda firma robi kazdy typ wyposazenia.


>> Bo to widać... Na robota działają niektóre rzeczy lepiej niż na ludzi i
>
> To co widać to oczywiste. Ale są rzeczy których nie widać. I nie wiem, które
> paskudki są sztuczne a które syntetyczne - może tłumaczenie jest kulawe.

Roboty i geth sa syntetyczne. Tyle trzeba wiedziec :)


> Nie widać czy dany paskudek bardziej nie lubi np. przypiekania czy
> zamrażania - zwłaszcza jeżeli (co IMHO sensowne taktycznie) rozdać swoim
> różnorodną amunicję (na zasadzie coś musi być skuteczne).

Amunicje to warto tylko zostawiac antipersonal i antisyntetic (szczegolnie
jak pozniejsze warianty maja +50%) i zmieniac w zaleznosci z kim sie
walczy.
Dla kazdego czlonka teamu taka i taka amunicja i starczy.

>>> 6. Czym różnią się pociski wolframowe od przeciwpancernych?
>> Wszystko jest opisane w opisie przedmiotu.
>
> Ale np. rozpryskowe dają +15% gdy stosowane na sile żywej i
> przeciwpiechotne też dają 15% na sile żywej. Podobnie przeciwpancerne i
> wolframowe.

Po angielskiemu to sa chyba shredder i antipersonal.
Dubluja sie do pewnego poziomu i potem sa juz tylko shredder IIRC.


--
chotnik



Re: Mass Effect z CDA a drugi DLC

2011-09-20 21:44:50 - slawek


Użytkownik chotnik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:12guhztq1v2kx.dlg@chotnik.prv.pl...
>> Spodziewałbym się ekstra bonusów.
>
> Nie kazda firma robi kazdy typ wyposazenia.

Nie o to chodzi - ale np. pancerz i broń z jednej firmy mogłyby mieć
kompatybilne interfejsy czy coś takiego (czyli ekstra bonus za komplet) -
albo np. mógłby być program lojalnościowy (zniżki za kupowanie z jednej
firmy i dodatkowo za zakupy hurtowe).

> Amunicje to warto tylko zostawiac antipersonal i antisyntetic (szczegolnie
> jak pozniejsze warianty maja +50%) i zmieniac w zaleznosci z kim sie

Niekoniecznie - po głębokiej lekturze Wiki ME2 - niektóre pociski/ulepszenia
mogą mieć ciekawe efekty w połączeniu - na bossów - jednocześnie z
trzech luf (bohater+support).

Tak samo ciekawe jest czy wybierać broń o większej sile rażenia - czy
bardzie precyzyjną. Na poziomie easy (czy jak mu tam) - zdecydowanie siła
rażenia rulez. Ale po wyłączeniu niby-autocelowania... precyzja też się
liczy.

> Po angielskiemu to sa chyba shredder i antipersonal.
> Dubluja sie do pewnego poziomu i potem sa juz tylko shredder IIRC.

Dublują się dla dokładnie jednego poziomu. Błąd/feature.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS