Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Telepizza rośnie dzięki sieci

150x110

Od początku roku Telepizza postawiła na intensywne działania w Internecie. Wprowadzono modyfikacje dla zamawiających w sieci, co dzięki mocnej promocji przyczyniło się do wzrostu sprzedaży o ponad 10 proc. Apetyty dodatkowo rozbudziło EURO 2012, podczas którego zamówienia przez internet w szczytowych momentach wynosiły 17 proc. Na jesieni planowany jest również start nowej strony internetowej, w pełni przyjaznej zamawiającym.

Na początku 2012 roku władze Telepizzy zapowiedziały, że oprócz rozwoju spółki poprzez franczyzę jednym z najważniejszych obszarów jej działań w tym roku będą działania w Internecie oraz wzmocnienia pozycji lidera w dostawie pizzy do klienta. W tym celu ograniczono wydatki na reklamę w „tradycyjnych” mediach, a środki te przesunięto na promocję i reklamę w sieci i w social media.

Jak zauważa Iwona Olbryś, Dyrektor Genaralny Telepizza sp. z o.o. na efekty nie trzeba było długo czekać. Tylko przez pierwsze 6 miesięcy tego roku, spółka odnotowała całkowity wzrost sprzedaży o ponad 10 proc., przy wzroście sprzedaży przez internet o ok. 14 proc.

Dobrym wynikom sprzyja z pewnością fakt, iż w sieci obowiązuje jeszcze specjalna promocja „3za1”, czyli trzy pizze w cenie jednej. Jak mówi jednak Iwona Olbryś, zgodnie z przyjętą strategią Telepizza stopniowo wycofywuje się z agresywnych promocji, by skupić się na działaniach zrównoważonych, podkreślających wysoką jakość produktów, oraz oferowanie klientom różnego rodzaju niespodzianek i zaskakiwanie ich akcjami specjalnymi.

Działania te zostały szczególnie mocno zaakcentowane w okresie poprzedzającym i towarzyszącym EURO 2012. W tym czasie w lokalach Telepizzy odbywały się konkursu, programy lojalnościowe i promocje, skierowane głownie do kibiców. Jak mówi Iwona Olbryś, działania te sprawiły, że podczas Mistrzostw w szczytowych momentach sprzedaż przez Internet wzrastała nawet o 17 proc. Inaczej wyglądało to w lokalach, gdzie największy ruch odnotowywaliśmy przede wszystkim w miejscach znajdujących się na szlakach komunikacyjnych kibiców – zakończyła Dyrektor Generalna Telepizza sp. z o.o.

Obecnie w Telepizzy trwają prace nad uruchomieniem nowej strony internetowej, która ruszy prawdopodobnie po wakacjach.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS