Tytuł Superbrands jest szczególnym wyróżnieniem ze względu na prestiż i międzynarodową rangę konkursu. Jednak przede wszystkim jesteśmy dumni, że nasze produkty spotykają się z uznaniem oraz zainteresowaniem konsumentów – dodaje Joanna Dec-Galuk, Marketing Manager w Roca Polska.
Superbrands to konkurs z 20-letnią tradycją na świecie, w Polsce obecny już od 10 lat. Jego celem jest wyłonienie listy najlepszych na danym rynku marek: znanych konsumentom, godnych polecenia oraz docenianych przez profesjonalnych ekspertów. Kluczowym elementem badania wyłaniającym zwycięzców są wyniki ankiety przeprowadzanej przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wśród konsumentów. Pytania dotyczą znajomości wspomaganej, wizerunku oraz archetypu marki. Najwyżej ocenione brandy są następnie poddawane weryfikacji ekspertów, a suma wszystkich głosów pozwala na wytypowanie listy uhonorowanej tytułem Superbrands 2014/2015.
Więcej informacji na temat tegorocznej edycji konkursu można znaleźć na stronie http://superbrands.pl/