Jest to kampania sponsoringowa obejmująca billboardy sponsorskie Primaviki, które zobaczymy w największych i najistotniejszych kanałach telewizyjnych, miedzy innymi TVN, TVP1 i TVP2. Primavika będzie sponsorować znane i lubiane seriale, cieszące się najwyższą oglądalnością, między innymi takie jak Barwy Szczęścia oraz Czas Honoru. Billboardy sponsorskie emitowane będą w TV w październiku br.
Primavika to rodzinna firma, której misją jest promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania. Produkty Primaviki nie zawierają cholesterolu, konserwantów, sztucznych barwników i aromatów, a także glutaminianu sodu. Do produkcji używane są wyłącznie surowce z rodzimych i sprawdzonych źródeł, a także niemodyfikowane genetycznie. Firma w swojej ofercie proponuje produkty dla wegetarian i wegan, które ze wzglądu na swoją „czystość” i prozdrowotny charakter chętnie spożywane są także przez tradycyjnych konsumentów, ceniących zdrowy tryb życia i świadome odżywianie.
W firmie produkowane są trzy linie produktów konwencjonalnych: dania obiadowe, pasty i pasztety do smarowania pieczywa, masła orzechowe, a także linie produktów EKOLOGICZNYCH z certyfikatem: dania obiadowe EKO, pasztety do smarowania pieczywa EKO, musztardy EKO, ketchupy EKO.
Kampanię przygotowała i zrealizowała wrocławska agencja Marketing & Pr Solution, natomiast zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mediapol.
www.primavika.pl