Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy kierunek studiów podyplomowych w Krakowie

150x110

Od października 2013 r. na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie zostaną uruchomione roczne studia podyplomowe "Strategiczna Komunikacja Marki" - pierwsze tego typu studia w Polsce. Autorski program zajęć, obejmujący 228 godz. przede wszystkim warsztatów, powstał we współpracy z praktykami z renomowanych i uznanych agencji reklamowo-mediowych: K2 Internet, Agencja Reklamowa S4, Saatchi&Saatchi Poland, Dom Mediowy Starcom, Kreatywna Agencja Interaktywna Insygnia, Opcom.

Celem studiów podyplomowych „Strategiczna komunikacja marki” jest przekazanie w trakcie rocznych zajęć niezbędnej wiedzy i umiejętności rozwijających strategiczne myślenie w biznesie. Podczas zajęć słuchacze zapoznają się z całym procesem strategicznym, umożliwiającym rozumienie, przygotowanie oraz wdrożenie strategii komunikacji dla określonej marki (od briefu klienta, przez analizę zachowań konsumenta i konkurencji, po planowanie działań reklamowych w różnych mediach). Nabędą również wysokie umiejętności analityczne, syntezowania problemów marki oraz umiejętności strategiczne i kreatywne.

Program studiów został podzielony na 5 modułów: 1. Wzmacnianie własnego potencjału. 2. Marka i konsument. 3. Analiza strategiczna z elementami planowania. 4. Komunikacja marki - komunikacja strategii. 5. Wdrażanie strategii komunikacji.


Studia skierowane są do osób, które pracują, rozpoczynają bądź planują pracę w branży marketingowej/reklamowej, np. w agencjach reklamowych i interaktywnych, domach mediowych, instytutach badawczych lub firmach, w których odpowiadają za promocję marki po stronie klienta. Adresatami studiów są również osoby zainteresowane zdobyciem najnowszej wiedzy oraz poznaniem skutecznych narzędzi niezbędnych w pracy wymagającej wiedzy z zakresu opracowywania strategicznej komunikacji marki.

Najlepsi absolwenci studiów podyplomowych będą mieli szansę odbyć bezpłatne staże w: Agencji Interkatywnej K2 Internet, Agencji Reklamowej S4, Saatchi&Saatchi Poland, Opcomie, Domu Mediowym Starcom, Kreatywnej Agencji Interaktywnej Insygnia.

Cena za cały rok: 4250 zł

Rekrutacja właśnie się rozpoczęła. Liczba miejsc ograniczona.

Więcej informacji: http://www.wh.agh.edu.pl/main/pl/strona/studia/studia-podyplomowe-strategiczna-komunikacja-marki/263

 

Studia są rekomendowane przez Klub Strategów Marketingu.





Słowa kluczowe:S4, studia podyplomowe

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS