Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowa wiosenna kanapka od Telepizzy

150x110

Strategia działań Telepizzy na obecny rok to umiejętne łączenie atrakcyjnych promocji, oraz systematyczne wprowadzanie nowych produktów opartych na świeżych i naturalnych składnikach. Nowa kanapka Bocadillo to kolejny przykład jej realizacji.

Tak jak zapowiadała na początku roku Iwona Olbryś, która od listopada 2011 jest Dyrektorem Generalnym Telepizzy, w spółce zachodzą zmiany. Ciągłe zaskakiwanie nowymi propozycjami  oraz promocjami i konsekwentne wprowadzanie świeżych produktów do menu to elementy, które mają stać się znakiem firmowym Telepizzy, mówi Iwona Olbryś. Dwadzieścia lat na polskim rynku dało nam mnóstwo doświadczeń, które wykorzystujemy na poszukiwaniu optymalnych rozwiązań zaspokajających oczekiwania naszych klientów. Nowa kanapka Bocadillo to kolejna propozycja w naszym menu, bazująca na wysokiej jakości składnikach i precyzyjnym zestawieniu i smaków, z pewnością spotka się z dużym z uznaniem – zakończyła Dyrektor Generalny Telepizzy.

Nowa kanapka jest świenym połączeniem lekkiego, chrupkiego i złocistego ciasta do pizzy, sosu majonezowego oraz nowego sosu barbecue z dodatkiem papryki habanero i wiosennych składników, serwowana do wyboru z kurczakiem lub bekonem. Można się nią delektować w lokalach Telepizza przez 7 dni w tygodniu, w promocji za 5 zł od 10.00 do godziny 15.00. W Pozostałych godzinach Bocadillo pozostaje dostępna dla Klientów albo w zestawie z puszką Coca Cola za 8,90 zł, albo w regularnej cenie 7,90 zł.

W tym roku spółka obchodzi 20 lecie swojej obecności w Polsce i jak zapowiadają jej szefowie, jeszcze wiele razy postara się miło zaskoczyć swoich klientów.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS