Inchcape Motor Polska od września br. rozpoczyna proces rekrutacji pracowników. Docelowo w największym salonie BMW w Poznaniu ma znaleźć zatrudnienie ponad 100 osób. Inwestycja ma zostać oddana do użytku w ciągu 10 miesięcy – do czerwca 2017 roku.
Nowy salon Inchcape usytuowany będzie przy ul. Wschodniej 9 (droga krajowa nr 92 na Swadzim) i obejmie marki BMW, BMW Motorrad oraz MINI. Oprócz sprzedaży nowych pojazdów, w obiekcie znajdzie się serwis oraz również ekspozycja samochodów używanych BMW Premium Selection.
- Salon w Poznaniu będzie największym ośrodkiem sprzedaży BMW i MINI w mieście. Do jego otwarcia przygotowujemy się już od dłuższego czasu. Teraz poszukujemy wykfalifikowanych pracowników, którzy mogą liczyć na bardzo dobre warunki pracy oraz szkolenia w ramach międzynarodowej organizacji - przyznaje Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape Polska.
Dotychczas BMW Inchcape Motor Polska prowadził salony w Warszawie i Wrocławiu. W 2015 roku wrocławski salon Inchcape Motor Polska znalazł się na czele listy najlepszych salonów samochodowych w Polsce, w badaniu „tajemniczy klienci’’, przeprowadzonego przez firmę International Service Check (ISC). BMW Inchcape Motor Polska otrzymał w styczniu br. tytuł Dealera Roku BMW i MINI 2015.
BMW Inchcape przyspiesza tempo rozwoju
W 2015 roku Inchcape sprzedał łącznie w Polsce 2550 pojazdów, w tym ponad 1.700 nowych pojazdów z koncernu BMW, co stanowiło wzrost o ponad 30% w stosunku do 2014 (1.350). W 2016 roku firma planuje przyspieszyć tempo rozwoju w Polsce.
- Naszym celem jest wzrost wolumenu sprzedaży obecnie sprzedawanych marek (BMW, MINI, BMW Motorrad). Nie zamykamy się również na dalszy rozwój biznesu w Polsce, uważnie analizując pojawiające się możliwości. Rozwój sieci w kolejnej aglomeracji – Poznaniu – pozwoli nam na realizację naszych planów utrzymania dynamiki sprzedaży – podkreśla Marcin Słomkowski, prezes BMW Inchcape w Polsce.
Poznań od dawna leżał na mapie zainteresowania brytyjskiego koncernu motoryzacyjnego, który działa w 26 krajach, reprezentując 25 marek samochodowych. W skali globalnej firma prowadzi 200 salonów dealerskich i sprzedaje średnio 1 samochód co 2 minuty. Teraz sieć powiększy się o nową placówkę, która ma przyjąć pierwszych klientów w 2017 roku.