Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-08-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jak komunikować się skutecznie? Alfavox odpowie podczas Siły Telemarketingu

150x110
Komunikuj się skutecznie! Przegląd najnowszych rozwiązań teleinformatycznych w kontekście potrzeb dzisiejszego rynku” – to tytuł prezentacji, jaką podczas Konferencji Siła Telemarketingu wygłosi Janusz Tomiczek, prezes firmy Alfavox Sp. z o.o., wraz z Wojciechem Glapą, członkiem zarządu firmy Arteria SA, oraz Jackiem Barankiewiczem, prezesem DataContact.

Co klient powinien wiedzieć o najnowszych rozwiązaniach teleinformatycznych, żeby podnieść efektywność swojej pracy, a w efekcie konkurencyjność swojej firmy? Na te i inne pytania odpowiedzą podczas Konferencji Siła Telemarketingu (26 i 27 września 2011) przedstawiciele Alfavox oraz zaproszeni goście. Prezentacja przeprowadzona zostanie w formie aktywnej dyskusji pomiędzy reprezentantami dużych, outsourcingowych call center. Przedstawią oni również swoje poglądy na temat najnowszych trendów w zakresie rozwiązań głosowych – call/ contact center, Predictive Dialer, Workforce Management itp.

– Nie chcemy podczas Siły Telemarketingu tylko chwalić się naszymi rozwiązaniami, naszym głównym celem jest pokazanie obiektywnej, eksperckiej opinii na temat rynku rozwiązań teleinformatycznych w Polsce. Chcemy przedstawić aktywną wymianę poglądów i interakcję pomiędzy zaproszonymi gośćmi, żeby odpowiedzieć na najbardziej nurtujące nas i Państwa pytania dotyczące nowoczesnych rozwiązań głosowych oraz przyszłości rynku – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Alfavox został tegorocznym Partnerem Siły Telemarketingu

– Zdecydowaliśmy się wziąć czynny udział w tym przedsięwzięciu, ponieważ daje ono szansę na rzeczową i pogłębioną dyskusję ekspertów, z której owoców może skorzystać cała branża. Zależy nam również na tym, aby podzielić się naszymi doświadczeniami, mamy bowiem nadzieję, że przyczynią się one do rozwoju rynku telemarketingu w Polsce – komentuje Janusz Tomiczek.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS