„Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem
W lipcu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskał „Dobry Tydzień”.
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2016 roku względem lipca 2015 roku zmalała o 7,78 proc. i wyniosła 553 998 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 1,51 proc. do 327 424 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 232 302 egz., po wzroście o 4,23 proc.
Ostatnią pozycję zajął tygodnik „Dobry Tydzień”. Jego średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się najbardziej w zestawieniu - o 8,07 proc. do 180 166 egz.
lipiec |
Dynamika |
||||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
736 117 |
553 998 |
553 998 |
774 840 |
600 718 |
600 718 |
-7,78% |
Twoje Imperium |
450 429 |
327 424 |
327 424 |
449 771 |
322 559 |
322 559 |
1,51% |
Rewia |
351 164 |
232 302 |
232 302 |
332 952 |
222 869 |
222 869 |
4,23% |
Na Żywo |
292 911 |
188 552 |
188 552 |
291 315 |
188 211 |
188 211 |
0,18% |
Świat & Ludzie |
295 645 |
187 854 |
187 854 |
304 705 |
190 751 |
190 751 |
-1,52% |
Dobry Tydzień |
286 454 |
180 166 |
180 166 |
271 411 |
166 718 |
166 718 |
8,07% |
W porównaniu do czerwca br. wszystkie tygodniki yellow zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał magazyn „Na Żywo” - było to 9,55 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
lipiec |
czerwiec |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Życie na Gorąco |
736 117 |
553 998 |
553 998 |
704 812 |
530 061 |
530 061 |
4,52% |
Twoje Imperium |
450 429 |
327 424 |
327 424 |
434 406 |
317 434 |
317 434 |
3,15% |
Rewia |
351 164 |
232 302 |
232 302 |
328 536 |
223 565 |
223 565 |
3,91% |
Na Żywo |
292 911 |
188 552 |
188 552 |
268 722 |
172 112 |
172 112 |
9,55% |
Świat & Ludzie |
295 645 |
187 854 |
187 854 |
282 730 |
181 902 |
181 902 |
3,27% |
Dobry Tydzień |
286 454 |
180 166 |
180 166 |
266 936 |
167 871 |
167 871 |
7,32% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” liderem sprzedaży tygodników plotkarskich, „Dobry Tydzień” z największym wzrostem