Żubr „ratuje sytuację” w kolejnej akcji na rzecz zagrożonych gatunków (wideo)
Produkująca piwo Żubr Kompania Piwowarska zaczęła kolejną odsłonę kampanii społecznej „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków”. W ramach akcji na etykietach piwa Żubr pojawiły się łoś, ryś i wilk.
Poprzez akcję „Żubr ratuje życie zagrożonych gatunków” należący do Kompanii Piwowarskiej Fundusz Żubra wspiera działania na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt w Polsce. Od dwóch lat kampanii na butelkach i puszkach piwa Żubr zamiast wizerunku żubra pojawiają się grafiki z innymi zagrożonymi gatunkami zwierząt.
W nowym spocie wspierającym akcję żubr pomaga łosiowi, unieszkodliwiając wnyki zastawione w puszczy. Podsumowuje to hasło „Żubr ratuje sytuację”. Natomiast na etykietach butelek i puszek piwa Żubr pojawiły się wizerunki łosia, rysia i wilka.
Kreację nowej kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, realizacją zajął się dom produkcyjny: OTO Film, postprodukcja - Platige Image, a udźwiękowieniem - Juice.
Dołącz do dyskusji: Żubr „ratuje sytuację” w kolejnej akcji na rzecz zagrożonych gatunków (wideo)