Zosia Pilitowska, Karol Klepacki i inni w lokalnej odsłonie kampanii New Balance
Marka New Balance kontynuuje działania związane z tegoroczną odsłoną kampanii “Run Your Way”. Oprócz globalnych bohaterów, marka chce również zaprezentować lokalnych biegaczy oraz ich wyjątkowe historie.
“Run Your Way” to globalna aktywacja marki New Balance, której celem jest podkreślenie wyjątkowości i indywidualizmu osób, które biegają.
Marka zachęca do tego by działać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą, dlatego przybliża sylwetki czwórki biegaczy, którzy podzielili się swoimi biegowymi regułami. Dla każdego z nich ważne jest coś innego, ale jedno ich łączy – bieganie to nieodłączna część ich życia.
Karol Klepacki to kiedyś obiecujący płotkarz na 400 m. Dziś swoją biegową i kreatywną pasję realizuje w ramach projektu Swords Athletics, którego jest pomysłodawcą.
Zosia Pilitowska obecnie prowadzi bar śniadaniowy „Ranny Ptaszek” na krakowskim Kazimierzu. Bieganie pokazało jej jak wiele można, a jednocześnie dało pewną wolność – wie, że nie musi nikomu nic udowadniać.
Michal “Yaksha” Novotny to były tajski boxer, fan streetwearu i DJ, który jako właściciel wytwórni muzycznej współpracował z największymi gwiazdami słowackiej (i nie tylko) sceny hip-hopowej. W pandemii wykorzystał
swoją popularność oraz zasięgi tworząc społeczność Lovethem Running Club.
Marysia Surzycka na co dzień jest prezeską domu produkcyjnego Shootme, gdzie powstają spoty reklamowe, sesje i teledyski. Bieganie to dla niej po prostu forma ruchu, odskocznia od codziennych obowiązków i czas relaksu.
Historie lokalnych bohaterów polskiej odsłony kampanii ‘Run Your Way’ pojawiły się na kanałach social media biegaczy zaangażowanych w aktywację. Za koncepcję i koordynację produkcji lokalnej odsłony kampanii odpowiada Osom Studio, a za przygotowanie sesji zdjęciowej i materiałów dom produkcyjny Spokój Film.
W ramach kampanii działania online realizuje Performance Media, a key visuale “Run Your Way” pojawiły się m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze PRu, zakupu mediów i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych
społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie Półmaratonu Warszawskiego i towarzyszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.
Dołącz do dyskusji: Zosia Pilitowska, Karol Klepacki i inni w lokalnej odsłonie kampanii New Balance